Preaching to the choir.....quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:10 schreef Yreal het volgende:
Weer even met de fzr op stap. Toch wel een erg fijne snelweg motor...
Ik volgens mij wel eens van Anne gehoord dat het normaal schijnt te zijn in .de dat ze snoepies meesturen als je wat op Iebee hebt gekauft.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
echt he die beertjes waren het eerste wat ik uitpakte![]()
gewoon bij offtheroad besteldquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik volgens mij wel eens van Anne gehoord dat het normaal schijnt te zijn in .de dat ze snoepies meesturen als je wat op Iebee hebt gekauft.
Dat is ook Duits heahquote:
oh echtquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat is ook Duits heah.
Het is in ieder geval iets typisch Duits om Haribo snoepjes mee te sturen.
Had ik laatst ook jaquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik volgens mij wel eens van Anne gehoord dat het normaal schijnt te zijn in .de dat ze snoepies meesturen als je wat op Iebee hebt gekauft.
[ ] geschiktquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:41 schreef Danger.Mouse het volgende:
10 augustus sta ik op het Sziget festival in Boedapest hard te feesten. Helaasch weer geen rit...
Als ik de keuze had dan wist ik het ook welquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:41 schreef Danger.Mouse het volgende:
10 augustus sta ik op het Sziget festival in Boedapest hard te feesten. Helaasch weer geen rit...
quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:56 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Als ik de keuze had dan wist ik het ook wel
oh wacht effe, ik heb een fzs 600quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
Preaching to the choir.....
FZR
Hint: http://www.marktplaats.nl(...)sortOrder=increasing
Sziget wil ik ook nog een keer heen, lijkt me heel erg vetquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:41 schreef Danger.Mouse het volgende:
ligt er een beetje aan waar je hem neer zetquote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:18 schreef staticdata het volgende:
Wordt parkeren op de Stoep in Rotterdam gedoogd? Zal haast wel maar hoor graag de ervaringen
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ligt er een beetje aan waar je hem neer zetzou hem niet midden op de lijnbaan zetten
Nee weet het, maar wilde even voor oordoppen gaan, dus dan zou het voor de winkel zijn. Maar die jongens daar hebben natuurlijk vlugge vingertjesquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
daar zou ik hem sowieso niet graag op straat laten staan of het nou gedoogd is of niet![]()
Yep, zolang je maar niet in de weg staatquote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:18 schreef staticdata het volgende:
Wordt parkeren op de Stoep in Rotterdam gedoogd? Zal haast wel maar hoor graag de ervaringen
Doorwaaier? Nette jas verder voor dat geld.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:39 schreef klawie het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe jack 4 tientjes bij motozoom stuk veiliger als een tshirt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |