Helemaal niet!quote:
M'n Alp is behalve de CBF lesmotor destijds vooralsnog m'n enigequote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:09 schreef Yreal het volgende:
Hoeveel verschillende motoren hebben jullie eigenlijk allemaal al gereden?
nog nooit op iets anders gereden?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
M'n Alp is behalve de CBF lesmotor destijds vooralsnog m'n enige
Ik heb geen 50 proefritten op minstens zoveel verschillende motoren nodig, unlike other people I knowquote:
Mijne enige proefrit ooit is op de kawa geweestquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik heb geen 50 proefritten op minstens zoveel verschillende motoren nodig, unlike other people I know
Het leken er in elk geval veel meerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mijne enige proefrit ooit is op de kawa geweest
jij moet dan uit de buurt komenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:36 schreef Yreal het volgende:
Bij hans van wijk vonden ze trouwens niks toen ik zei dat ik hem niet zo stabiel vond rijden. Maar na mijn valpartij heb ik gezegd, fix hem maar helemaal. En bij goedhart kwamen ze dus op kapotte spaken. Morgen maar eens terug dan.
gs450 (pre rijbewijs era), cb500, meerdere transalps, Gsx600f, FZR1000, cr500, nog iets offroads achtigs, F650 Dakar en de Busa.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:09 schreef Yreal het volgende:
Ok, dank voor de tipquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
niet lullig bedoeld hoor maar een motor die 2 keer de greppel in is gevlogen zou ik proberen in onderdelen te verkopen want ik zou er persoonlijk niet meer op gaan rijden zeker niet zoals je de voorkant omschrijft
Nog maar vier.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:09 schreef Yreal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |