72 stuks. Ik zal jullie de lijst besparen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:09 schreef Yreal het volgende:
Hoeveel verschillende motoren hebben jullie eigenlijk allemaal al gereden?
kan ze hem net zo goed verkopenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:50 schreef Anne het volgende:
Ging Mickeys met d'r brommert trouwens ook niet door het huis ofzoiets?
En van een oud vr.. Oké, dat gaat te furr..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kan ze hem net zo goed verkopen
"altijd binnen gestaan"
Dus? Het gaat om 't verzekerde gedeeltequote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:36 schreef JK het volgende:
Op een motor houden ze je minder snel aan, heb ik het idee.
Dan moet het verzekerde gedeelte je toch ook aan je reet roesten?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Dus? Het gaat om 't verzekerde gedeelte. Het zal mij aan mijn reet roesten of ie een bekeuring krijgt of whatever.
je toch op een harley dag toch juist meer monteurs verwachtenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:43 schreef Dekatria het volgende:
Motor pas dinsdag klaar op z'n vroegst, want vandaag "is het Harley dag" en staat er maar 1 monteur in de garage
Die sleutelen buiten aan alle Harley's, voor het Japanse grut is één monteur op zaterdag genoeg.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je toch op een harley dag toch juist meer monteurs verwachten
Je zou 't bijna vermoeden dat ze er zo over denkenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:57 schreef JK het volgende:
[..]
Die sleutelen buiten aan alle Harley's, voor het Japanse grut is één monteur op zaterdag genoeg.
Van een kale kip valt alleen niet te plukken.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:41 schreef JK het volgende:
[..]
Dan moet het verzekerde gedeelte je toch ook aan je reet roesten?
Ze plukken 'm zelf wel kaal als ie wat flikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |