ja, vaker als op de kmsquote:
Kroonplaat is te klein (moeren zitten in de weg). Tanktas, dus daar kan niet n die kamelen bult is ook niet ideaalquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:31 schreef Sounddragon het volgende:
Op je po, ergens tegen je kuip of tank geplakt, aan je knie, op je tank, aan je voorvork, ergens boven je uitlaat achterwaarts gericht.. moet lukken
Zou je nog terug kunnen naar 54pk ja?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:33 schreef stinkie het volgende:
[..]
Kroonplaat is te klein (moeren zitten in de weg). Tanktas, dus daar kan niet n die kamelen bult is ook niet ideaal
Navigatie was ook al zo'n gekut. Ik ga wel weer een TA rijden
Oeh, een ekte BIG Big bouwenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:36 schreef Salatrel het volgende:
Koop een DR en hang dat busa blok erin. BL zit altijd zo te keutel en over de uit wissel mogelijk heden van suzuki
Wromnie?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:54 schreef klawie het volgende:
kon het niet eens worden met de eigenaar van de r1
Welk bouwjaar en hoeveel km heeft ie gelopen? Onderhoudshistorie?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:03 schreef klawie het volgende:
[..]
kreeg maar 1000 euro terug voor die van mij en dat vindt ik iets te gek
2001 en nog geen 13dkm gelopen verder heb ik behalve een gebruikersboekje niksquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Welk bouwjaar en hoeveel km heeft ie gelopen? Onderhoudshistorie?
Jouw motor dus...
toen ik hem kocht remde hij bijna niet maar dat heb ik gemaakt waren me remschijven en stuurde zwaar dacht dat hij krom was maar me voorband stond op 0.5barquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:26 schreef Salatrel het volgende:
Nou 1000km per jaar gemiddeld en er was toch eea mis mee? Geen historie bekend zou ik ook geen risico mee willen nemen
nope 35 kwquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:29 schreef Vinniiee het volgende:
Wat Sala zegt.
Heb jij niet nog een 25kW-rijbewijs?
je moet wat he ik zoek gwn een motor die mooi is en een 4 cilinderquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:35 schreef Salatrel het volgende:
Een R1 op 35kw? Dat is 48pkuit een R1.
Wel echt een klawie actie
omdat???quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kan wel wezen, maar een R1 op 35kW zal je weggedrag ernstig verkrachten.
Omdat dat ding gebouwd is voor 3x zoveel vermogen, en je nu dus ook 3x minder zoveel power hebt om hetzelfde gewicht rond te douwen. M.a.w: dat ding is niet vooruit te branden.quote:
dus de truc is dan eigelijk een motor die dicht bij de 35kw zit te zoeken???quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Omdat dat ding gebouwd is voor 3x zoveel vermogen, en je nu dus ook 3x minder zoveel power hebt om hetzelfde gewicht rond te douwen. M.a.w: dat ding is niet vooruit te branden.
Maar oké, als jij een motor wilt kopen 'omdat ie mooi is', moet je dat vooral doen
Yes.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:48 schreef klawie het volgende:
[..]
dus de truc is dan eigelijk een motor die dicht bij de 35kw zit te zoeken???
Het zal vast wel wennen. Maar het is 54 pk op een lichtere motor met een totaal ander rijgedrag.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zou je nog terug kunnen naar 54pk ja?
Juicyhil rijdt een 650, schiet hem ff aanquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:53 schreef klawie het volgende:
en wat denken jullie dan van de nieuwe transalp uit 2004 ongv???
En het mag niet, want max 70kw. R1 mag alleen naar 25kw.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:35 schreef Salatrel het volgende:
Een R1 op 35kw? Dat is 48pkuit een R1.
Wel echt een klawie actie
XL600Vquote:Op zondag 14 juli 2013 01:21 schreef Yreal het volgende:
Xt660 x/z/r is kwa 35kw je beste keus denk ik.
ik ben naar Hans van Wijk gegaan die forma wel in het assortiment had maar de Adventure niet standaard heeft. kon ze wel op zicht bestellen voor me in de maat die ik dacht te moeten hebben zodat ik kon passen.quote:Op zondag 14 juli 2013 01:24 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
XL600V
Vandaag ook effe gekeken naar een mooie crosslaars, helaas was enkel maatje 40 aanwezig![]()
Nu twijfel ik tussen deze http://www.24mx.nl/motorc(...)/cross-laarzen-/k72/
en deze http://www.louis.de/_2090(...)r_gr&artnr_gr=202488
Neig toch naar de eerste want die van Louis heeft dat jubileum merkje erop![]()
Moet ik crosslaarzen een maatje te groot kopen?
typisch altijd jaquote:Op zondag 14 juli 2013 12:28 schreef Sounddragon het volgende:
Naais; sta net last minute Anne d'r navi te fiksen om naar die XJR te gaan kijken belt ie dattie hem verkocht heeft.. MP -> jeuj![]()
Zo es effe kijken of ik die van Speurders te pakken krijg; dan maar naar Zeist en een paar tientjes meer
En nou zit ik te bieden op dat andere ding; zit er een bijdehandje me de hele tijd te overbieden... eigenaar net al gebeld, die is onderweg, volgens mij met de vrachtwagen, die is dinsdagavond pas thuisquote:
afspraak gemaakt dan? Of door naar iets anders?quote:Op zondag 14 juli 2013 13:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En nou zit ik te bieden op dat andere ding; zit er een bijdehandje me de hele tijd te overbieden... eigenaar net al gebeld, die is onderweg, volgens mij met de vrachtwagen, die is dinsdagavond pas thuis
Neuh, ik wacht effe af, moet ook gewoon werken, en Zeist is nou niet echt om de hoek. Heb er nog een heel zwikkie open staan, ook een paar Bandits, die zijn heel betaalbaar, maar ik vind dat op een 1000+cc brommer een dubbele uitlaat hoort (symmetriequote:Op zondag 14 juli 2013 13:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
afspraak gemaakt dan? Of door naar iets anders?
Neh, vinnik niet echt mooi; ik wil een meer oldskool naked. V-twin is wel kewl, maar geen eis.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:22 schreef JK het volgende:
Yamaha Bulldog BT1100 dan? Ook dubbele uitlaten, V-Twin... ik vind het geluid uit dat ding mooi, ding zelf rijd ook lekker rustig en laag in toeren, snel 15pk extra er bij te krijgen.. wel een beetje zwaar... maarja, het is geen 4-cil. Al kan ik zelf niet rustig rijden met 4-cilinders. Ook niet met 3-cilinders.
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 14 juli 2013 13:28 schreef JK het volgende:
En de 2013 Honda CB1300 waarschijnlijk te duur?
Ik kan niet in je portomonnee kijken.quote:
In mijn portemonnee zit iets van 60¤ denk ikquote:Op zondag 14 juli 2013 13:35 schreef JK het volgende:
[..]
Ik kan niet in je portomonnee kijken.![]()
Ik bedoel trouwens de CB1100, de 1300 is in NL niet te krijgen als 2013 model.
12.999 euro.
1200s idd, ik hoef niet het nieuwste van het nieuwstequote:Op zondag 14 juli 2013 13:44 schreef JK het volgende:
En die Bandits waar je naar kijkt, zijn dat 1200's of 1250's? Al hoewel.. denk dat je nog geen 1250's voor onder de 4K kan krijgen.
Meestal wil ik zelf ook niet meer dan 5K voor een motor uitgeven hoor.
Het is voor erbij... en een auto wil ik ook niet veel voor geven, al kostte de laatste mij iets van 6000 2e hands. Mooi zat. Het zal nooit mee waard worden. Tenzij je echt een pareltje te pakken hebt, maar die koop je nu ook niet voor weinig.
zrx1200 niks?quote:Op zondag 14 juli 2013 13:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
1200s idd, ik hoef niet het nieuwste van het nieuwsteMoet gewoon een net ding zijn. Opknapper is ook wel OK, maar daar moet dan ook de prijs naar zijn.
quote:Op zondag 14 juli 2013 13:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neh, vinnik niet echt mooi; ik wil een meer oldskool naked. V-twin is wel kewl, maar geen eis.
Andere kanshebber is de Soes GSX1400, al lijkt me dat weer een logge bak, maar wel mooi
je bent geen fan dus?quote:Op zondag 14 juli 2013 14:26 schreef Anne het volgende:
Het ziet eruit alsof de motor een noodstop heeft gemaakt en de neus nog een stukje door is gereden.
Ah, ok, dikke power zonder die 'gesmolten kuipwerk-look' dat zijn pluspuntenquote:
Anne is sowieso geen fan van nakeds geloof ik, of iig niet die modellen waar ik nu naar kijkquote:
GSX1400 een Busa blok? Tijd om een bril op te zetten!quote:
Ik denk dat 1 op 16 ook wel te halen is als je rijdt zoals je op de rijschool hebt geleerdquote:Op zondag 14 juli 2013 21:43 schreef picodealion het volgende:
Dat vind ik nog vrij hoog verbruik hoor, maargoed.
Morgen hoor ik of de verwachte financiële meevaller doorgaat, dan ga ik eens rustig rondkijken naar wat ik eigenlijk wil. Heb je veel haast om 'm te verkopen SD?
Verlengde achterbrug jongeuhquote:Op zondag 14 juli 2013 13:59 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt mij ook wel leuk speelgoed om mee te gaan baggeren
misschien wil Anne het wel doen. die heeft nu ervaringquote:Op zondag 14 juli 2013 22:10 schreef Sounddragon het volgende:
Eigenlijk moet ik hem effe poetsen, want er zit een shitload aan hars op zag ik vanmiddag![]()
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
misschien wil Anne het wel doen. die heeft nu ervaring
Dan is het nog falender. Wat doe je dan op de snelwegquote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 08:44 schreef Anne het volgende:
Bij je laatste edit had je nog een spatie tussen [ img] en de url.
Wat je voor de rest hebt gedaan weet ik niet:
[ afbeelding ]..
Vet illegaal, wegmisbruikerquote:Op maandag 15 juli 2013 08:27 schreef Anne het volgende:
Eindelijk ging die lamlul aan de kant en kon ik gewoon weer 140 km/h rijden
op water en broodquote:Op maandag 15 juli 2013 09:14 schreef Anne het volgende:
[..]
10 km/h te hard(exclusief correctie) ! Crimineel dat ik ben.
Meteen keihard aanpakken, dat dit kan in Nederland!quote:Op maandag 15 juli 2013 09:14 schreef Anne het volgende:
[..]
10 km/h te hard(exclusief correctie) ! Crimineel dat ik ben.
Hier reed ik gister langs, had 120 km/h op de teller waar 100 toegestaan. Ik liet m'n gas nog los (reed niks achter me, dus geen gevaarlijke situaties door eventueel plotseling remmen). Ik hoop dat ik genoeg afgeremd was toen ik er langs kwamquote:radar ut a27 gorinchem ri utrecht thv hmp 69.7 bij knpt lunetten 14/07/13 14:38:00
En dan heb ik ook nog een MF stickerquote:Op maandag 15 juli 2013 09:27 schreef Dekatria het volgende:
"Die zit op het FOK!-forum, en dan weten we al meteen watvoor vlees we in de kuip hebben."
Carbs schoonmaken? Anders ontsteking controleren.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:24 schreef 1517 het volgende:
Mijn alp heeft weer iets nieuws verzonnen. Hij start soms lastig, lijkt alsof hij niet helemaal rond gaat..
Soms start hij in 1 keer, soms met choke en soms met choke + flink aan het gas jengelen.
Zou dit aan te weinig brandstof liggen of aan mijn startmotor
Wat een idioot. Zoiets win je ook echtquote:Op maandag 15 juli 2013 10:44 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
http://www.skoften.net/in(...)agt_automobilist_uit
Watvoor stofzuiger zit die gast op?quote:Op maandag 15 juli 2013 14:55 schreef KneusTeun het volgende:
Zo mooi! wat zou die vrouw denken? (ga ik er vanuit dat ze hem hoort)
1000rr in londen... de dwaasquote:
Dat zou zomaar eens kunnen!quote:Op maandag 15 juli 2013 16:10 schreef Dekatria het volgende:
Ik? Ik heb geen pilletjes.
Misschien is dat ook het probleem!
Die is goed plat.. schade is iig hoger als de aanschaf van een net ontharste GTR1000quote:Op maandag 15 juli 2013 16:51 schreef picodealion het volgende:
De foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou (mits je de ruimte hebt) het ding uit elkaar trekken voor de onderdelen; zou je verbazen wat je er dan nog voor terugvangtquote:Op maandag 15 juli 2013 17:13 schreef picodealion het volgende:
Joh.
Ik heb nog geen vast besluit genomen maar ik neig er toch naar de nét iets mooiere 58L variant van dezelfde fiets te kopen (in zwart/goud) en dan gewoon onderdelen uit te wisselen. Gezien mijn gloednieuwe banden en algehele tevredenheid over de XJ vind ik dat toch verstandiger dan deze voor een paar stuivers weg te doen en iets nieuws te kopen. Ga ik wel terug van 1:19 naar 1:17 volgens wiki.
Ik denk niet dat het hem verboden is gesteld om de stad verlatenquote:
Ironisch genoeg is het missende knipperlicht dezelfde die ik in April al moest vervangen.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:18 schreef Salatrel het volgende:
Met een Yamaha weet je tenslotte nooit wanneer je een knipperlicht moet vervangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |