quote:Op zondag 14 juli 2013 13:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neh, vinnik niet echt mooi; ik wil een meer oldskool naked. V-twin is wel kewl, maar geen eis.
Andere kanshebber is de Soes GSX1400, al lijkt me dat weer een logge bak, maar wel mooi
je bent geen fan dus?quote:Op zondag 14 juli 2013 14:26 schreef Anne het volgende:
Het ziet eruit alsof de motor een noodstop heeft gemaakt en de neus nog een stukje door is gereden.
Ah, ok, dikke power zonder die 'gesmolten kuipwerk-look' dat zijn pluspuntenquote:
Anne is sowieso geen fan van nakeds geloof ik, of iig niet die modellen waar ik nu naar kijkquote:
GSX1400 een Busa blok? Tijd om een bril op te zetten!quote:
Ik denk dat 1 op 16 ook wel te halen is als je rijdt zoals je op de rijschool hebt geleerdquote:Op zondag 14 juli 2013 21:43 schreef picodealion het volgende:
Dat vind ik nog vrij hoog verbruik hoor, maargoed.
Morgen hoor ik of de verwachte financiële meevaller doorgaat, dan ga ik eens rustig rondkijken naar wat ik eigenlijk wil. Heb je veel haast om 'm te verkopen SD?
Verlengde achterbrug jongeuhquote:Op zondag 14 juli 2013 13:59 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt mij ook wel leuk speelgoed om mee te gaan baggeren
misschien wil Anne het wel doen. die heeft nu ervaringquote:Op zondag 14 juli 2013 22:10 schreef Sounddragon het volgende:
Eigenlijk moet ik hem effe poetsen, want er zit een shitload aan hars op zag ik vanmiddag![]()
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
misschien wil Anne het wel doen. die heeft nu ervaring
Dan is het nog falender. Wat doe je dan op de snelwegquote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 08:44 schreef Anne het volgende:
Bij je laatste edit had je nog een spatie tussen [ img] en de url.
Wat je voor de rest hebt gedaan weet ik niet:
[ afbeelding ]..
Vet illegaal, wegmisbruikerquote:Op maandag 15 juli 2013 08:27 schreef Anne het volgende:
Eindelijk ging die lamlul aan de kant en kon ik gewoon weer 140 km/h rijden
op water en broodquote:Op maandag 15 juli 2013 09:14 schreef Anne het volgende:
[..]
10 km/h te hard(exclusief correctie) ! Crimineel dat ik ben.
Meteen keihard aanpakken, dat dit kan in Nederland!quote:Op maandag 15 juli 2013 09:14 schreef Anne het volgende:
[..]
10 km/h te hard(exclusief correctie) ! Crimineel dat ik ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |