ja, vaker als op de kmsquote:
Kroonplaat is te klein (moeren zitten in de weg). Tanktas, dus daar kan niet n die kamelen bult is ook niet ideaalquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:31 schreef Sounddragon het volgende:
Op je po, ergens tegen je kuip of tank geplakt, aan je knie, op je tank, aan je voorvork, ergens boven je uitlaat achterwaarts gericht.. moet lukken
Zou je nog terug kunnen naar 54pk ja?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:33 schreef stinkie het volgende:
[..]
Kroonplaat is te klein (moeren zitten in de weg). Tanktas, dus daar kan niet n die kamelen bult is ook niet ideaal
Navigatie was ook al zo'n gekut. Ik ga wel weer een TA rijden
Oeh, een ekte BIG Big bouwenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:36 schreef Salatrel het volgende:
Koop een DR en hang dat busa blok erin. BL zit altijd zo te keutel en over de uit wissel mogelijk heden van suzuki
Wromnie?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:54 schreef klawie het volgende:
kon het niet eens worden met de eigenaar van de r1
Welk bouwjaar en hoeveel km heeft ie gelopen? Onderhoudshistorie?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:03 schreef klawie het volgende:
[..]
kreeg maar 1000 euro terug voor die van mij en dat vindt ik iets te gek
2001 en nog geen 13dkm gelopen verder heb ik behalve een gebruikersboekje niksquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Welk bouwjaar en hoeveel km heeft ie gelopen? Onderhoudshistorie?
Jouw motor dus...
toen ik hem kocht remde hij bijna niet maar dat heb ik gemaakt waren me remschijven en stuurde zwaar dacht dat hij krom was maar me voorband stond op 0.5barquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:26 schreef Salatrel het volgende:
Nou 1000km per jaar gemiddeld en er was toch eea mis mee? Geen historie bekend zou ik ook geen risico mee willen nemen
nope 35 kwquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:29 schreef Vinniiee het volgende:
Wat Sala zegt.
Heb jij niet nog een 25kW-rijbewijs?
je moet wat he ik zoek gwn een motor die mooi is en een 4 cilinderquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:35 schreef Salatrel het volgende:
Een R1 op 35kw? Dat is 48pkuit een R1.
Wel echt een klawie actie
omdat???quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kan wel wezen, maar een R1 op 35kW zal je weggedrag ernstig verkrachten.
Omdat dat ding gebouwd is voor 3x zoveel vermogen, en je nu dus ook 3x minder zoveel power hebt om hetzelfde gewicht rond te douwen. M.a.w: dat ding is niet vooruit te branden.quote:
dus de truc is dan eigelijk een motor die dicht bij de 35kw zit te zoeken???quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Omdat dat ding gebouwd is voor 3x zoveel vermogen, en je nu dus ook 3x minder zoveel power hebt om hetzelfde gewicht rond te douwen. M.a.w: dat ding is niet vooruit te branden.
Maar oké, als jij een motor wilt kopen 'omdat ie mooi is', moet je dat vooral doen
Yes.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:48 schreef klawie het volgende:
[..]
dus de truc is dan eigelijk een motor die dicht bij de 35kw zit te zoeken???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |