Tijd is sowieso relatief.quote:
Niemand geeft een neuk.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:30 schreef Webschip het volgende:
[..]
Tijd is sowieso relatief.
Een leuk gedachte-experiment: Er staan twee bomen langs de rails op zo'n 100 meter afstand. Een man (of vrouwstaat op gelijke afstand van die bomen en ziet tegelijkertijd de bliksem inslaan op die bomen. Op dat moment passeert een trein beide bomen. Een passagier ziet de inslag ook, maar neemt iets anders waar: de bomen worden na elkaar door de bliksem getroffen.
Vraag : heeft er iemand gelijk en zo ja wie?
Waar?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:32 schreef Uccie het volgende:
Ik heb weer een dieptepunt op de NL-se tv ontdekt
Kon dat nog, na die eruptie aan sportprogramma's?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:32 schreef Uccie het volgende:
Ik heb weer een dieptepunt op de NL-se tv ontdekt
RTL4, Fortuinlijke Vrouwenquote:
Dit mist enige vorm van intelligentie...ik vind het nu al geweldigquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:33 schreef Webschip het volgende:
[..]
Kon dat nog, na die eruptie aan sportprogramma's?
Geen ideequote:
quote:
Mei 2011quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:43 schreef Uccie het volgende:
Oh in mei uitgezonden, ja toen werkte en sliep ik alleen maar
Waarom zou ik dat willen?quote:
Nou ik voel niet echt de behoeftequote:
Bij mij ook alleen maar omdat die hakken waarschijnlijk wel wat dingen perforeren.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:59 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik wil dat wel doen hoor Spec, maar dat maakt weinig indruk.
Is Uccie blubbervet?
Om bij de deurkruk te kunnen jaquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:02 schreef Specularium het volgende:
Ja, loop jij op hakken om 10 cm groter te lijken?
Ik wel.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:02 schreef Specularium het volgende:
Ja, loop jij op hakken om 10 cm groter te lijken?
Van die doorschijnende plastic plateauzolen met lampjes erin?quote:
LA Gear.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Van die doorschijnende plastic plateauzolen met lampjes erin?
quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Van die doorschijnende plastic plateauzolen met lampjes erin?
Arme visquote:
Je bent toch wel langer dan ik?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En dan kijk ik nog steeds maar tegen de knie van Tem aan.
Ik anderhalve meloenquote:
Cantaloupequote:Op woensdag 10 juli 2013 23:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Water of honing? Ik hou meer van honing.
Niet echt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:30 schreef Specularium het volgende:
Elflettering heeft nu al een erectie.
Zijn ze weer aan het verbouwen, of was je ontbijtje doner niet te behapstukken?quote:
Ze zijn al jaren aan het verbouwen. Maar nu is het helemaal een chaos als je daar nog een stukje moet fietsen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 08:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zijn ze weer aan het verbouwen, of was je ontbijtje doner niet te behapstukken?
quote:Op donderdag 11 juli 2013 08:33 schreef Uccie het volgende:
Tering, ze zouden bejaarden moeten verbieden
Tuig van de richel, die feministen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 08:53 schreef Tem het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)ter-Mees-staan.dhtml
Wat een gejank
Volgens mij liggen die om 7.30u al voor de deur!!!quote:Op donderdag 11 juli 2013 08:35 schreef Boze_Appel het volgende:
Ze moeten iets doen nadat ze al vanaf 6 uur 's ochtends naar buiten zitten te staren.
Er is niets feministisch aan een kerel stalken die je niet moet...of zie ik dat verkeerdquote:Op donderdag 11 juli 2013 08:53 schreef Tem het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)ter-Mees-staan.dhtml
Wat een gejank
Precies, maar hij zat ook fout!!!111EINSZ!!quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er is niets feministisch aan een kerel stalken die je niet moet...of zie ik dat verkeerd
Ben je al een beetje opgewonden? Natte plekjes in de onderbroek enzo?quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:16 schreef Elfletterig het volgende:
Vandaag de laatste complete dag van Specularium in het zwart. Morgen wordt alles anders.
Nee, ik ben er mentaal nog niet aan toe. Er is trouwens nog iemand die op deze laatste dag een persoonlijk woord tot jou wil richten:quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben je al een beetje opgewonden? Natte plekjes in de onderbroek enzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal ook wel een kloon op het Viva-forum hebben.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Schijnt een abonnement op de Viva te hebben.
En Libelle.
Ja, Boldy.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Zal ook wel een kloon op het Viva-forum hebben.
Zeg, jij moet vooral zo doorgaan. Gisteren was Uccie ook al bezig. Ik neem het voor jullie op en dan krijg je nog een regen van gezeik. Zo werkt dat niet tante Betje.quote:
Zeg ben je ongesteld ofzo?quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Zeg, jij moet vooral zo doorgaan. Gisteren was Uccie ook al bezig. Ik neem het voor jullie op en dan krijg je nog een regen van gezeik. Zo werkt dat niet tante Betje.
Ik sluit me aan bij wat Specularium zegt. Niet omdat het Specularium is, maar omdat ik simpelweg dezelfde mening ben toegedaan. De rek is er wel een beetje uit.quote:
* Elfletterig heeft op geen enkele krant en geen enkel tijdschrift een abonnement.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:18 schreef Specularium het volgende:
Schijnt een abonnement op de Viva te hebben.
En Libelle.
* Elfletterig wist niet eens dat Viva een forum heeft.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Zal ook wel een kloon op het Viva-forum hebben.
Leugens.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:28 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig wist niet eens dat Viva een forum heeft.
Ouder(s)quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig wist niet eens dat Viva een forum heeft.
Ik schrok van dit topic:quote:
Ik ben geen ouder, dus daar kom ik eigenlijk nooit. Of ze moeten er specifieke topics voor ooms hebben?quote:
Ze hebben wel topics over tepelkloven.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben geen ouder, dus daar kom ik eigenlijk nooit. Of ze moeten er specifieke topics voor ooms hebben?
Dat klinkt zo deprimerend dat ik bijna alsnog op de functie van NWS-mod wil gaan solliciteren.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze hebben wel topics over tepelkloven.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze hebben wel topics over tepelkloven.
Hele stationsgebied wordt verbouwd.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat was het gedoe eigenlijk bij Utrecht CS? Zijn daar werkzaamheden? Ik moet daar zaterdag heen.
Oh, ben daar al lang niet meer geweest.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hele stationsgebied wordt verbouwd.
Als je in de binnenstad moet wezen zou ik gewoon met de trein gaan.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh eens even kijken dan. Anders misschien maar met de auto gaan.
Waarom wordt voetbal altijd "vrouwenvoetbal" genoemd als de sport door vrouwen wordt beoefend?quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:24 schreef Specularium het volgende:
Vanavond vrouwenvoetbal op 3, Nederland - Duitsland.
Slaat nergens op inderdaad.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom wordt voetbal altijd "vrouwenvoetbal" genoemd als de sport door vrouwen wordt beoefend?
Hexje is toch zo'n user die ook steedsquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:33 schreef Specularium het volgende:
Gelukkig niet. Elflettering compenseert dat wel.
Ja toch? NWS / [SC] Geen flauwekulletjesquote:
Matig.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:55 schreef Specularium het volgende:
Ik ga zaterdag naar de kapper.
/liefdagboek
Ik wilde je alleen maar steunen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:11 schreef Specularium het volgende:
Kijk Elflettering eens gevat doen met zijn ondertiteltje.
Is dat de pakjesboot waarmee je morgen aankomt?quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:30 schreef Specularium het volgende:
Goedenavond, goedenavond.
[ afbeelding ]
Dat is de legendarische boot van Jeroen Pauw.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is dat de pakjesboot waarmee je morgen aankomt?
Ongeveer 207 ervan bleken achteraf een kerel te zijn.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:47 schreef Kentoet het volgende:
Jeroen heeft meer dan 385.000 vrouwen geneukt in zijn leven.
Volgens mij heb ik door die ene uitglijder (toen bij de voetbal) een slechtere score....quote:
Ik ben half Spaans, maar ik ben geen moment voor Spanje geweest.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:51 schreef Specularium het volgende:
Vandaag 3 jaar geleden.
[ afbeelding ]
Niet om te communisten in Biercafe Belgie?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:56 schreef Uccie het volgende:
Sorry ik kom alleen in Utrecht voor het werk en soms om te winkelen.
ik drink geen bier en rood vind ik alleen leuk om aan te trekkenquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niet om te communisten in Biercafe Belgie?
Nou nou.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik drink geen bier en rood vind ik alleen leuk om aan te trekken
Ja vind ik ook, maar deze tip komt wel van een waardevolle bron.quote:
quote:
Vies? Op de goede manier?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:36 schreef Specularium het volgende:
Belgie en Carafon zijn voor de afterparty.
Carafon is wel een hele vieze after.
Die fries is wel erg emotioneel de hele tijd ja..quote:
Oh okee.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, smerige tent, maar wel tot 6 uur open.
Rob zorgt er wel voor dat ik Mart heel weinig hoorquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die fries is wel erg emotioneel de hele tijd ja..
Haha dat is een voordeel ja.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Rob zorgt er wel voor dat ik Mart heel weinig hoor
Geen idee waar ie vandaan komt, ergens oostelijkquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha dat is een voordeel ja.
Oh is geen fries wordt me net verteld
Oh ik bedoelde die anderquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:42 schreef Specularium het volgende:
Zo had Bart de Graaff eruit gezien als ie normaal was geweest.
Mijn versie van Jeroen Pauws:quote:
Hint:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:04 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Plofkip.Plofkip-terriyaki?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hint:hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
quote:De huizenprijzen kunnen altijd nog verder dalen
Eens
Oneens
Niet zo spannend als de onthulling van de nieuwe NWS-mod.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nog 3 kwartier, vind je het al spannend worden?
Oostblokhumor.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:31 schreef Uccie het volgende:
De polen hebben die wolf hierheen gehaald
quote:
Nee, gewoon lurken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:38 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
zit jij jezelf continu te sherlocken
De verwachtingen zijn hooggespannen. Na een mod met Zuid-Afrikaanse roots is de verwachting dat de keuze nu weer op een autochtone Nederlander valt. Specula... ties zijn volop gaande. Wordt het een hardliner? Een tweede paddy? Worden de voorschriften gevolgd? Een mod met kat-obsessie of toch iemand die net zo fanatiek in de leer is als sp3c? Of komt er ruimte voor vernieuwing en gaat er een andere wind waaien? Kenners denken dat Forum Admins een veilige keuze zullen maken om POLarisatie te vermijden. Zij die veel in het POL-café rondhangen maken daarom extra veel kans.quote:
De PVV kan hetquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:39 schreef Specularium het volgende:
Binnen 2 stappen van windmolens naar islam.
.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De verwachtingen zijn hooggespannen. Na een mod met Zuid-Afrikaanse roots is de verwachting dat de keuze nu weer op een autochtone Nederlander valt. Specula... ties zijn volop gaande. Wordt het een hardliner? Een tweede paddy? Worden de voorschriften gevolgd? Een mod met kat-obsessie of toch iemand die net zo fanatiek in de leer is als sp3c? Of komt er ruimte voor vernieuwing en gaat er een andere wind waaien? Kenners denken dat Forum Admins een veilige keuze zullen maken om POLarisatie te vermijden. Zij die veel in het POL-café rondhangen maken daarom extra veel kans.
Er zit te weinig Timmmmmmmmm in dit verhaal.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De verwachtingen zijn hooggespannen. Na een mod met Zuid-Afrikaanse roots is de verwachting dat de keuze nu weer op een autochtone Nederlander valt. Specula... ties zijn volop gaande. Wordt het een hardliner? Een tweede paddy? Worden de voorschriften gevolgd? Een mod met kat-obsessie of toch iemand die net zo fanatiek in de leer is als sp3c? Of komt er ruimte voor vernieuwing en gaat er een andere wind waaien? Kenners denken dat Forum Admins een veilige keuze zullen maken om POLarisatie te vermijden. Zij die veel in het POL-café rondhangen maken daarom extra veel kans.
Die had ik bewust weggelaten, om te zien of de aspirant-mods wel goed opletten...quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er zit te weinig Timmmmmmmmm in dit verhaal.
De beeldverbinding op npo.nl viel even weg. Ik weet nu nog steeds niet wat dode zeerollen zijn.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:49 schreef Njosnavelin het volgende:
Dit is wel een interessant item bij Knevel, voor de verandering.
Aangespoelde rollen die dood zijnquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De beeldverbinding op npo.nl viel even weg. Ik weet nu nog steeds niet wat dode zeerollen zijn.
En borstelige wenkbrauwen. Staat wel slim.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:50 schreef Specularium het volgende:
Hij heeft wel een beetje hoog hoofd.
Geert heeft ze daar neergelegd.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De beeldverbinding op npo.nl viel even weg. Ik weet nu nog steeds niet wat dode zeerollen zijn.
Gaat over teksten die ze gevonden hebben (rollen papier dus) bij de dode zee, waarop bijbelteksten stonden.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:
Elflettering maakt geen grapjes.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:54 schreef Uccie het volgende:
[..]ik dacht dat je een woord grapje maakte
Het onderwerp is te saai om grappen over te maken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:54 schreef Uccie het volgende:
[..]ik dacht dat je een woord grapje maakte
Jawel hoor, maar niemand (h)erkent ze als zodanig.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elflettering maakt geen grapjes.
Ik dacht dode zeerollen vs dode zee-rollen....vandaarquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het onderwerp is te saai om grappen over te maken.![]()
Ja, grapjes als dode WC-rollen, maar ja... echt leuk is dat niet.
Dat heb ik ook altijd, lacht nooit iemand om mijn grapjesquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar niemand (h)erkent ze als zodanig.
Ik ga als groupie mee....maar daar kijken ze natuurlijk overheen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:58 schreef Specularium het volgende:
Tem en ik gaan binnenkort op tour met grapjes.
Dan ben je geschikt als NWS-mod.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd, lacht nooit iemand om mijn grapjes
Ojee, nee NWS mod zijn is niks voor mij.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan ben je geschikt als NWS-mod.![]()
Je naam is nog elfletterig ook. Goed bezig.
Het publiek verheugt zich er al op:quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:58 schreef Specularium het volgende:
Tem en ik gaan binnenkort op tour met grapjes.
quote:'Gordon heeft nieuwe liefde'
Gordon is weer verliefd. De zanger woont naar verluidt zelfs al samen met zijn 32-jarige nieuwe vlam.
Dat schrijft althans roddelblad Weekend donderdag op zijn website op basis van bronnen. Het management van de zanger wilde tegenover NU.nl de berichtgeving ontkennen noch bevestigen.
Gordons nieuwe liefde zou volgens Weekend Wesley heten. Hij was afgelopen weekeinde een van de aanwezigen op het verjaardagsfeest van de zanger, die 45 kaarsjes mocht uitblazen. Gordon had opvallend veel aandacht voor hem en de twee hadden hun kleding op elkaar afgestemd.
De zanger verklapte onlangs in Linda's Zomerweek dat er op liefdesgebied weer 'iets aan de horizon gloort'. "Ik geloof nog steeds in de liefde, zelfs na acht mislukte relaties", zei Gordon ook. "Je moet ook altijd blijven geloven in de liefde, als je dat niet doet, stelt het leven niets meer voor."
Door: Novum/NU.nl
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:31 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb je wel gemist hier iig![]()
Die 2 chagrijnen draaien helemaal door, en hexje ook geloof ik.
Geniet er maar van...straks moet je je volwassen en verantwoord gaan gedragen.quote:
De SC is ook een erg serieus topic.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geniet er maar van...straks moet je je volwassen en verantwoord gaan gedragen.
Dan hoop ik dat jij deze SC hebt aangedragen als voorbeeld topic waar jouw serieuze kwaliteiten als user zichtbaar zijn en een goede basis vormen om een evenwichtige mod te kunnen zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
De SC is ook een erg serieus topic.
Wanneer kom jij op mijn buik staan?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat jij deze SC hebt aangedragen als voorbeeld topic waar jouw serieuze kwaliteiten als user zichtbaar zijn en een goede basis vormen om een evenwichtige mod te kunnen zijn.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:31 schreef Specularium het volgende:
Ik ben altijd vrolijk.Niet geloofwaardigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als campagneleider van Team Specularium wil ik je vriendelijk vragen om even een toontje lager te zingen, vriend. Je mag dan wel vlak hier om de hoek wonen, maar van Specularium (quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:45 schreef Kentoet het volgende:
Als mod worden betekent dat je je volwassen en verantwoord moet gedragen, dan heb ik liever dat je je bij deze terugtrekt als kandidaat Specularium.
OK, meester ( /nohomo )quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:51 schreef Specularium het volgende:
Kentoet heeft genoeg credits, zeg ik als baas van Team Specularium.
Nee 1.69 maar meestal boven de 1.75quote:
Die vindt het volgens mij nog spannender dan ik,quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:59 schreef Kentoet het volgende:
Zie elflettering eens hyper van de spanning wezen.
Er ligt ook een handdoekje op z'n stoel.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die vindt het volgens mij nog spannender dan ik,.
Hoax, dan moet je naar buiten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:59 schreef Tem het volgende:
Date van een gemiddelde Fokker.
[ afbeelding ]
Heb vannacht geen oog dichtgedaan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:59 schreef Kentoet het volgende:
Zie elflettering eens hyper van de spanning wezen.
Oké even wat anders dan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb vannacht geen oog dichtgedaan.De spanning is om te snijden.
Niet lachen met quadriplegen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:59 schreef Tem het volgende:
Date van een gemiddelde Fokker.
[ afbeelding ]
Zoiets hebben we hier ook.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:05 schreef Specularium het volgende:
Ik wil een keer hier naar toe.
http://pappas.nl/
Dat zijn die van DWDD toch? Die ruige tattoo mannen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Zoiets hebben we hier ook.
http://www.schorembarbier.nl/
Ja, nooit geweest. Maar ik heb een een gare baardgroei. Soort Johnny Depp.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat zijn die van DWDD toch? Die ruige tattoo mannen.
Halina Reijn gleed bijna van haar stoel met DWDD en wilde de hele tijd tof doen, maar die lui gingen er steeds niet op in.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat zijn die van DWDD toch? Die ruige tattoo mannen.
De 31e toch, met 10cm stiletto'squote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wanneer kom jij op mijn buik staan?
Ja tizzer?quote:
Elke keer als Freek Vonk er ook was konden ze daarna dweilen onder dat stoeltje.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:13 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Halina Reijn gleed bijna van haar stoel met DWDD en wilde de hele tijd tof doen, maar die lui gingen er steeds niet op in.
Mooi was dat.
Dom en lelijk wijf is het, met haar tieten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elke keer als Freek Vonk er ook was konden ze daarna dweilen onder dat stoeltje.
In in therapiequote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:24 schreef Kentoet het volgende:
Ik kreeg wel 1x bijna een erectie van haar, maar ik weet niet meer in welke film of serie dat was.
Heel apart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |