De verwachtingen zijn hooggespannen. Na een mod met Zuid-Afrikaanse roots is de verwachting dat de keuze nu weer op een autochtone Nederlander valt. Specula... ties zijn volop gaande. Wordt het een hardliner? Een tweede paddy? Worden de voorschriften gevolgd? Een mod met kat-obsessie of toch iemand die net zo fanatiek in de leer is als sp3c? Of komt er ruimte voor vernieuwing en gaat er een andere wind waaien? Kenners denken dat Forum Admins een veilige keuze zullen maken om POLarisatie te vermijden. Zij die veel in het POL-café rondhangen maken daarom extra veel kans.quote:
De PVV kan hetquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:39 schreef Specularium het volgende:
Binnen 2 stappen van windmolens naar islam.
.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De verwachtingen zijn hooggespannen. Na een mod met Zuid-Afrikaanse roots is de verwachting dat de keuze nu weer op een autochtone Nederlander valt. Specula... ties zijn volop gaande. Wordt het een hardliner? Een tweede paddy? Worden de voorschriften gevolgd? Een mod met kat-obsessie of toch iemand die net zo fanatiek in de leer is als sp3c? Of komt er ruimte voor vernieuwing en gaat er een andere wind waaien? Kenners denken dat Forum Admins een veilige keuze zullen maken om POLarisatie te vermijden. Zij die veel in het POL-café rondhangen maken daarom extra veel kans.
Er zit te weinig Timmmmmmmmm in dit verhaal.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De verwachtingen zijn hooggespannen. Na een mod met Zuid-Afrikaanse roots is de verwachting dat de keuze nu weer op een autochtone Nederlander valt. Specula... ties zijn volop gaande. Wordt het een hardliner? Een tweede paddy? Worden de voorschriften gevolgd? Een mod met kat-obsessie of toch iemand die net zo fanatiek in de leer is als sp3c? Of komt er ruimte voor vernieuwing en gaat er een andere wind waaien? Kenners denken dat Forum Admins een veilige keuze zullen maken om POLarisatie te vermijden. Zij die veel in het POL-café rondhangen maken daarom extra veel kans.
Die had ik bewust weggelaten, om te zien of de aspirant-mods wel goed opletten...quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er zit te weinig Timmmmmmmmm in dit verhaal.
De beeldverbinding op npo.nl viel even weg. Ik weet nu nog steeds niet wat dode zeerollen zijn.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:49 schreef Njosnavelin het volgende:
Dit is wel een interessant item bij Knevel, voor de verandering.
Aangespoelde rollen die dood zijnquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De beeldverbinding op npo.nl viel even weg. Ik weet nu nog steeds niet wat dode zeerollen zijn.
En borstelige wenkbrauwen. Staat wel slim.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:50 schreef Specularium het volgende:
Hij heeft wel een beetje hoog hoofd.
Geert heeft ze daar neergelegd.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De beeldverbinding op npo.nl viel even weg. Ik weet nu nog steeds niet wat dode zeerollen zijn.
Gaat over teksten die ze gevonden hebben (rollen papier dus) bij de dode zee, waarop bijbelteksten stonden.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:
Elflettering maakt geen grapjes.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:54 schreef Uccie het volgende:
[..]ik dacht dat je een woord grapje maakte
Het onderwerp is te saai om grappen over te maken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:54 schreef Uccie het volgende:
[..]ik dacht dat je een woord grapje maakte
Jawel hoor, maar niemand (h)erkent ze als zodanig.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elflettering maakt geen grapjes.
Ik dacht dode zeerollen vs dode zee-rollen....vandaarquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het onderwerp is te saai om grappen over te maken.![]()
Ja, grapjes als dode WC-rollen, maar ja... echt leuk is dat niet.
Dat heb ik ook altijd, lacht nooit iemand om mijn grapjesquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar niemand (h)erkent ze als zodanig.
Ik ga als groupie mee....maar daar kijken ze natuurlijk overheen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:58 schreef Specularium het volgende:
Tem en ik gaan binnenkort op tour met grapjes.
Dan ben je geschikt als NWS-mod.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd, lacht nooit iemand om mijn grapjes
Ojee, nee NWS mod zijn is niks voor mij.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan ben je geschikt als NWS-mod.![]()
Je naam is nog elfletterig ook. Goed bezig.
Het publiek verheugt zich er al op:quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:58 schreef Specularium het volgende:
Tem en ik gaan binnenkort op tour met grapjes.
quote:'Gordon heeft nieuwe liefde'
Gordon is weer verliefd. De zanger woont naar verluidt zelfs al samen met zijn 32-jarige nieuwe vlam.
Dat schrijft althans roddelblad Weekend donderdag op zijn website op basis van bronnen. Het management van de zanger wilde tegenover NU.nl de berichtgeving ontkennen noch bevestigen.
Gordons nieuwe liefde zou volgens Weekend Wesley heten. Hij was afgelopen weekeinde een van de aanwezigen op het verjaardagsfeest van de zanger, die 45 kaarsjes mocht uitblazen. Gordon had opvallend veel aandacht voor hem en de twee hadden hun kleding op elkaar afgestemd.
De zanger verklapte onlangs in Linda's Zomerweek dat er op liefdesgebied weer 'iets aan de horizon gloort'. "Ik geloof nog steeds in de liefde, zelfs na acht mislukte relaties", zei Gordon ook. "Je moet ook altijd blijven geloven in de liefde, als je dat niet doet, stelt het leven niets meer voor."
Door: Novum/NU.nl
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:31 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb je wel gemist hier iig![]()
Die 2 chagrijnen draaien helemaal door, en hexje ook geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |