Hij is niet gaaaaaaarwwwwrrrrrr.... en toen kon ik glas vegenquote:
Zo raar praat ze toch niet? Zo'n accent heb ik ook.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij is niet gaaaaaaarwwwwrrrrrr.... en toen kon ik glas vegen
Dat dacht ik al.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zo raar praat ze toch niet? Zo'n accent heb ik ook.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zo raar praat ze toch niet? Zo'n accent heb ik ook.
Spierwitte tokusquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat ik vreemd vind, dat je hele lichaam spierwit is na de winter maar je lul is een stuk bruiner.
/nohomosensueel
Vrees het ergste.....quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:29 schreef Uccie het volgende:
[..]maar toch niet op zo'n overdreven hysterisch woohooo
- toontje
ik zaptequote:
Edit dan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:05 schreef Specularium het volgende:
Maar hier heb ik geen zin in, weet ook niet waarom ik op invoeren klikte.
Hij gaf ons keuze vrijheid.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als god ons naar zijn evenbeeld heeft geschapen moet hij daar vrede mee kunnen hebben.
Wat is volgens jou dan de oorsprong?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:08 schreef Tem het volgende:
Ik vraag me altijd af, als god alles geschapen heeft wie heeft god dan geschapen.
Nooit een normaal antwoord op gekregen dan wat vage shit dat god gewoon is enzo.
Louis van Gaal.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:09 schreef Webschip het volgende:
[..]
Wat is volgens jou dan de oorsprong?
Ik heb werkelijk geen idee. Misschien is er geen oorsprong.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:09 schreef Webschip het volgende:
[..]
Wat is volgens jou dan de oorsprong?
Odin.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:08 schreef Tem het volgende:
Ik vraag me altijd af, als god alles geschapen heeft wie heeft god dan geschapen.
Nooit een normaal antwoord op gekregen dan wat vage shit dat god gewoon is enzo.
Ik denk ook dat het verschil tussen verleden, heden en toekomst een pure beleving en beperking is in onze menselijke tijdbeleving.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. Misschien is er geen oorsprong.
Gewoon nog een keertje terugkomenquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:18 schreef Webschip het volgende:
Ik weet ook niet waar mensen precies zijn als ze dood zijn. En hoe zij de tijd beleven.
Is dat zo, Antoine?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:17 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het verschil tussen verleden, heden en toekomst een pure beleving en beperking is in onze menselijke tijdbeleving.
In Bobbejaanland.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:18 schreef Webschip het volgende:
Ik weet ook niet waar mensen precies zijn als ze dood zijn. En hoe zij de tijd beleven.
Alles gaat op zwart en that's it.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:18 schreef Webschip het volgende:
Ik ken niemand die ik nu daarop kan aanspreken.quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:21 schreef Tem het volgende:
Maar ik heb niets tegen religie en het kan mensen prima helpen om verantwoordelijkheden af te schuiven of betekenis te geven aan iets ogenschijnlijks betekenisloos. Ik heb alleen wat tegen de stelligheid van gelovigen met alle narigheid wat dat met zich meebrengt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |