Ze post onder een kloon.quote:
quote:
Lekker.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:37 schreef Uccie het volgende:
[..]voor de gelegenheid eet ik nu mijn eigen quiche live mee
Haha goed plan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:37 schreef Uccie het volgende:
[..]voor de gelegenheid eet ik nu mijn eigen quiche live mee
Ja alleen was het niet de bedoeling dat ik zo lang zou slapenquote:
Er is wel een CUL topicquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Huh wel raar idd dat er geen topic is voor dit geniale programma. Of staat dat in TAL ofzo?
Daarom. En de balpiercing is nog vers.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Prins Albert een beetje laten luchten en alles.
CUL / Heel Holland Bakt #3 Met Arrojolanda's en Giegelgaksquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Huh wel raar idd dat er geen topic is voor dit geniale programma. Of staat dat in TAL ofzo?
Oh okee, even kijken.quote:
Dank.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
CUL / Heel Holland Bakt #3 Met Arrojolanda's en Giegelgaks
quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:42 schreef hexje het volgende:
Ja in CUL maar hij zei TV dusszzzzz............
Opgevangen in mijn sok.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:48 schreef Tem het volgende:
Hexje had een vroegtijdige zaadlozing, dames en heren.
Zullen wij gewoon trouwen? /nohomoquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:49 schreef Tem het volgende:
Ik hou niet van dikke tetten en deze hebben ook nog eens salamischijven.
Ik snap dat oranje niet. Gebruind, prima, dat betekent dat je hobbyloos op het strand hebt gezeten of tenminste buiten komt, maar echt van dat pindakaas. Hele bedrijstakken zijn er die dat doen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:55 schreef Specularium het volgende:
Jezustering, zo'n blond oranje wijf.
Gewoon factor 40 smeren.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik snap dat oranje niet. Gebruind, prima, dat betekent dat je hobbyloos op het strand hebt gezeten of tenminste buiten komt, maar echt van dat pindakaas. Hele bedrijstakken zijn er die dat doen.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
CUL / Heel Holland Bakt #3 Met Arrojolanda's en Giegelgaks
Ik wordt eerst heel rood en dan neger.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gewoon factor 40 smeren.
Al word ik dan alsnog rood
Hou eens op, Emma wegquote:
Ik ben ook blij dat ze weg is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |