tuurlijk kan dat, het kapsel daarentegenquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:47 schreef hexje het volgende:
Kan dit?
[ afbeelding ]
Of zijn haar tetten te dik voor zo'n jurk.
Kapsel zorgt ervoor dat het niet ordinair wordt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:49 schreef Waaghals het volgende:
[..]
tuurlijk kan dat, het kapsel daarentegen
Wat doe jij uberhaupt in LIF? Zie je daar nooit posten.quote:
Die duizenden views komen niet door mensen die daar posten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat doe jij uberhaupt in LIF? Zie je daar nooit posten.
Ik kijk gewoon in KPD.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Viva hoekje.
Foto topics doen het altijd goed.
Hm daar kijk ik nooit naar, zie ik ook niet op mobiel.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die duizenden views komen niet door mensen die daar posten.
Post je wel eens:quote:
Gaat om de context he?quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:05 schreef Tem het volgende:
Ik moest lachen om Bassie. Dat is best raar.
quote:
Oh? Nooit gezien.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:12 schreef hexje het volgende:
[..]Daar was ooit eens een topic over in KLB. Iemand stoorde zich aan die reactie. En die werd best vaak gegeven in een fototopic in kpd..
KPD. Daar ben ik al jaren niet geweest. Gaar forum.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:23 schreef Tem het volgende:
Maar Njos post dus ook in KPD begrijp ik. Die foto's heb ik dan gemist.
Nee, dan had ik allang een zip file gemaakt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:23 schreef Tem het volgende:
Hete Foksters en gewaagd.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
KPD. Daar ben ik al jaren niet geweest. Gaar forum.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat Martin1234 een kloon van jou was?quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
KPD. Daar ben ik al jaren niet geweest. Gaar forum.
Die zijn al verwijderd.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:23 schreef Tem het volgende:
Ik weet serieus niet wie dat is.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik dacht dat Martin1234 een kloon van jou was?
Uccie was even halfdood aan het zijn...maar zit voor de tv voor de taarten nuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |