SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geniet er maar van...straks moet je je volwassen en verantwoord gaan gedragen.quote:
De SC is ook een erg serieus topic.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geniet er maar van...straks moet je je volwassen en verantwoord gaan gedragen.
Dan hoop ik dat jij deze SC hebt aangedragen als voorbeeld topic waar jouw serieuze kwaliteiten als user zichtbaar zijn en een goede basis vormen om een evenwichtige mod te kunnen zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
De SC is ook een erg serieus topic.
Wanneer kom jij op mijn buik staan?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat jij deze SC hebt aangedragen als voorbeeld topic waar jouw serieuze kwaliteiten als user zichtbaar zijn en een goede basis vormen om een evenwichtige mod te kunnen zijn.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:31 schreef Specularium het volgende:
Ik ben altijd vrolijk.Niet geloofwaardigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als campagneleider van Team Specularium wil ik je vriendelijk vragen om even een toontje lager te zingen, vriend. Je mag dan wel vlak hier om de hoek wonen, maar van Specularium (quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:45 schreef Kentoet het volgende:
Als mod worden betekent dat je je volwassen en verantwoord moet gedragen, dan heb ik liever dat je je bij deze terugtrekt als kandidaat Specularium.
OK, meester ( /nohomo )quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:51 schreef Specularium het volgende:
Kentoet heeft genoeg credits, zeg ik als baas van Team Specularium.
Nee 1.69 maar meestal boven de 1.75quote:
Die vindt het volgens mij nog spannender dan ik,quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:59 schreef Kentoet het volgende:
Zie elflettering eens hyper van de spanning wezen.
Er ligt ook een handdoekje op z'n stoel.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die vindt het volgens mij nog spannender dan ik,.
Hoax, dan moet je naar buiten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:59 schreef Tem het volgende:
Date van een gemiddelde Fokker.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |