Ik zag em nie aankomenquote:Op zondag 30 juni 2013 21:42 schreef moussy het volgende:
hier is het andersom, nr 1 doet alles, flikt ook altijd van alles, nr 2 jankt al als ie een scheet laat
Muhaha! Ik heb dit topic al zo'n drie keer geopend, maar ik zie nu pas je oudste die onder de schoenzool van je waaghals zit geplakt!quote:Op zondag 30 juni 2013 20:55 schreef RockabeIIa het volgende:
Het zit er in of niet;
Sommige kids kunnen er wat van. Mijn 2e, hij is 3 jaar, is er zo 1, 1 die alles durft, niet maalt om een beetje pijn en gewoon zijn oudere broer en andere kinderen, ondanks dat ze ouder en sterker zijn, de baas is en blijkbaar makkelijk ergens mee weg komt...
Ik hoor inmiddels met regelmaat dat het vaak de tweede uit een gezin is die geen grenzen heeft of aanvoelt en die alles uitprobeert en geen angsten kent.
Hoe staat het bij jullie? Of heb je er maar 1 en voldoet ie ook aan bovenstaande omschrijving?
Er komen vast nog meer foto's en verhalen omhoog borrelen...
quote:Op maandag 1 juli 2013 08:16 schreef Gulara het volgende:
[..]
Muhaha! Ik heb dit topic al zo'n drie keer geopend, maar ik zie nu pas je oudste die onder de schoenzool van je waaghals zit geplakt!![]()
quote:Op zondag 30 juni 2013 23:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Maar volgens mij heeft ie zijn lesje, qua stroom, geleerd, Hij durft het toch niet meerNiet zo raar ook, zijn hand stond wel een half uur verkrampt
Ik ook!quote:Op maandag 1 juli 2013 08:16 schreef Gulara het volgende:
[..]
Muhaha! Ik heb dit topic al zo'n drie keer geopend, maar ik zie nu pas je oudste die onder de schoenzool van je waaghals zit geplakt!![]()
Hmm lijkt mij sterk. 1 schroef in het stopcontact is nog niet zo gevaarlijk..quote:Op zondag 30 juni 2013 23:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik moet bij deonderste foto nog bij vertellen dat ik hem de dag erop (ik nog steeds onder de indruk en half in shock) aan hem vroeg of hij nu nooit meer iets in het stopcontact zou steken. Als antwoord kreeg ik wat gebrabbel over iets met een lange stok![]()
Maar volgens mij heeft ie zijn lesje, qua stroom, geleerd, Hij durft het toch niet meerNiet zo raar ook, zijn hand stond wel een half uur verkrampt
quote:Op maandag 1 juli 2013 11:51 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hmm lijkt mij sterk. 1 schroef in het stopcontact is nog niet zo gevaarlijk..
Hmm raar dat de stoppen er uit vliegen wanneer er geen sluiting is..quote:Op maandag 1 juli 2013 12:39 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Je hebt het over een kind van 3 hoor, dan kan er van alles mis gaan. Plus, het is 50/50 he, en dit was de pechzijde maar gelukkig vlogen de stoppen eruit.
quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:03 schreef Faja-Lobi het volgende:
Nummer 1 is bijna 9 en durft veel maar doet geen enge dingen of hangt niet de superheldin uit. Nummer 2 is 5 en een half jaar oud en echt nergens bang voor en zal ook niet uitkijken met wat of hij doet maar is wel degene die huilt om niks. Heeft ook zeker met zijn PDD-NOS te maken. Maar nummer 3 van mij is met zijn 3 jaar en 7 maanden echt de daredevil, de bengel, de grote ondeugd en ook zeker degene die denkt dat hij met een dolletje en een lief lachje overal onderuit komt. Afgelopen zomer zaten mijn man en ik buiten op de trap even te praten terwijl de kinderen binnen aan het spelen waren. Meneer klom op de rotan salontafel, rende daarover heen, nam een aanloop met wijd opengesperde armen en sprong zo over de bank door de schuifpui heen die open stond en godzijdank ving de hordeur en wij de ouders de klap op. Konden nog net hem opvangen voor hij tegen de tegels te pletter zou slaan. Hij denkt dat hij kan vliegen. Probeert geregeld ergens van af te springen met de mededeling "ik kan vliegen" om dan te vallen. Inmiddels denkt hij ook dat hij een superheld is. Loopt met een grote bandana om zijn schouders en maakt het vooral broer en zus erg lastig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |