Heb vannacht geen oog dichtgedaan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:59 schreef Kentoet het volgende:
Zie elflettering eens hyper van de spanning wezen.
Oké even wat anders dan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb vannacht geen oog dichtgedaan.De spanning is om te snijden.
Niet lachen met quadriplegen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:59 schreef Tem het volgende:
Date van een gemiddelde Fokker.
[ afbeelding ]
Zoiets hebben we hier ook.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:05 schreef Specularium het volgende:
Ik wil een keer hier naar toe.
http://pappas.nl/
Dat zijn die van DWDD toch? Die ruige tattoo mannen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Zoiets hebben we hier ook.
http://www.schorembarbier.nl/
Ja, nooit geweest. Maar ik heb een een gare baardgroei. Soort Johnny Depp.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat zijn die van DWDD toch? Die ruige tattoo mannen.
Halina Reijn gleed bijna van haar stoel met DWDD en wilde de hele tijd tof doen, maar die lui gingen er steeds niet op in.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat zijn die van DWDD toch? Die ruige tattoo mannen.
De 31e toch, met 10cm stiletto'squote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wanneer kom jij op mijn buik staan?
Ja tizzer?quote:
Elke keer als Freek Vonk er ook was konden ze daarna dweilen onder dat stoeltje.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:13 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Halina Reijn gleed bijna van haar stoel met DWDD en wilde de hele tijd tof doen, maar die lui gingen er steeds niet op in.
Mooi was dat.
Dom en lelijk wijf is het, met haar tieten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elke keer als Freek Vonk er ook was konden ze daarna dweilen onder dat stoeltje.
In in therapiequote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:24 schreef Kentoet het volgende:
Ik kreeg wel 1x bijna een erectie van haar, maar ik weet niet meer in welke film of serie dat was.
Heel apart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |