Zal ook wel een kloon op het Viva-forum hebben.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Schijnt een abonnement op de Viva te hebben.
En Libelle.
Ja, Boldy.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Zal ook wel een kloon op het Viva-forum hebben.
Zeg, jij moet vooral zo doorgaan. Gisteren was Uccie ook al bezig. Ik neem het voor jullie op en dan krijg je nog een regen van gezeik. Zo werkt dat niet tante Betje.quote:
Zeg ben je ongesteld ofzo?quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Zeg, jij moet vooral zo doorgaan. Gisteren was Uccie ook al bezig. Ik neem het voor jullie op en dan krijg je nog een regen van gezeik. Zo werkt dat niet tante Betje.
Ik sluit me aan bij wat Specularium zegt. Niet omdat het Specularium is, maar omdat ik simpelweg dezelfde mening ben toegedaan. De rek is er wel een beetje uit.quote:
* Elfletterig heeft op geen enkele krant en geen enkel tijdschrift een abonnement.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:18 schreef Specularium het volgende:
Schijnt een abonnement op de Viva te hebben.
En Libelle.
* Elfletterig wist niet eens dat Viva een forum heeft.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Zal ook wel een kloon op het Viva-forum hebben.
Leugens.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:28 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig wist niet eens dat Viva een forum heeft.
Ouder(s)quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig wist niet eens dat Viva een forum heeft.
Ik schrok van dit topic:quote:
Ik ben geen ouder, dus daar kom ik eigenlijk nooit. Of ze moeten er specifieke topics voor ooms hebben?quote:
Ze hebben wel topics over tepelkloven.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben geen ouder, dus daar kom ik eigenlijk nooit. Of ze moeten er specifieke topics voor ooms hebben?
Dat klinkt zo deprimerend dat ik bijna alsnog op de functie van NWS-mod wil gaan solliciteren.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze hebben wel topics over tepelkloven.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze hebben wel topics over tepelkloven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |