Waar waren dan die "veel betere muzikanten? " Als die echt geregeld konden worden had ze niet met amateur muzikanten moeten spelen maar met professionals. Toch?quote:In de eerste plaats is L2L niet opgericht om Grada's niveau op te tillen. Ze kan makkelijk musiceren met veel betere muzikanten dan wij allemaal
Juist, omdat er YouTube filmpjes gepost werden, en we het niet eens waren over sommige liedjesquote:Ik ging mij ergeren aan jullie houding, vanuit ons perspectief waren onze acties goed bedoeld en ten voordele van een ieder
Ik werd gehaald/gebracht (niet mijn keuze) en ik sloot elke keer m`n spullen aan en hielp Grada met het instellen van de mengtafel (galm etc)quote:Bij mij kwam daar boven op Braddie`s consumerende niet loyale houding (als iemand voor je betaald en je helpt, doe je wat spontaan terug mits je het niet kan. Als is het maar zonder aansporing helpen met de opbouw)
De jostie band is er niks bij.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:18 schreef HaywoodJablome het volgende:
wat een onprofessionele bende zeg, zowel ts als de rest van de (ex) bandleden.
over dat consumerende heeft ie geen ongelijk, Braddiequote:Braddie`s consumerende niet loyale houding
de jostiband zijn doorgewinterde pro's in vergelijking met dit over en weer modder gesmijt.quote:
Voor een drummer is dat het hoogst haalbare.quote:
Een of ander project oprichten rondom Grada (Ik vind dat een band niet Frontman/vrouw + backingband is maar dat iedereen gewoon gelijk is)quote:
dat komt omdat jij de frontman niet bent.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Een of ander project oprichten rondom Grada (Ik vind dat een band niet Frontman/vrouw + backingband is maar dat iedereen gewoon gelijk is)
Zelfs al zou de band om mij draaien en niet om Grada dan nog, elk bandlid is gelijk, er is geen frontman/vrouwquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:20 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
dat komt omdat jij de frontman niet bent.
Anti-climaxquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Een of ander project oprichten rondom Grada (Ik vind dat een band niet Frontman/vrouw + backingband is maar dat iedereen gewoon gelijk is)
yep, en sommige manieren zijn nou eenmaal substantieler voor het imago van een band dan anderen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zelfs al zou de band om mij draaien en niet om Grada dan nog, elk bandlid is gelijk, er is geen frontman/vrouw
Je draagt toch allemaal op je eigen manier een steentje bij aan de band?
http://www.muzikantenbank(...)gje-popjazzfunk-8930quote:Lounge band met een vleugje, pop/jazz/funk,
gevormd rond passionele talentvolle zangeres zoekt een gevorderde pianist met groove die de kunst van het weglaten begrijpt. Doel is plezier en Hobby. Wel een professionele vanuit één punt gestuurde uitstraling naar buiten. Dat laatste zorgt voor optredens en sluit aan bij de andere activiteiten van de frontvrouw. Sfeer vriendschappelijk en openstaan voor ieders kwaliteiten zonder bandroddels. Oefenen elke week, in een plezierige oefenruimte. Leeftijd leden tussen de 18 en 52. Bezetting, keys, gitaar, bas, sax, drums, zang. favoriete band Gar du Nord Bel
Alsof Braddie daar niet tussen zou passenquote:Sfeer vriendschappelijk en openstaan voor ieders kwaliteiten zonder bandroddels.
Dan had je best je steentje kunnen bijdragen bij de opbouw.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zelfs al zou de band om mij draaien en niet om Grada dan nog, elk bandlid is gelijk, er is geen frontman/vrouw
Je draagt toch allemaal op je eigen manier een steentje bij aan de band?
Ooh, dat heb ik ook wel gedaan hoor.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dan had je best je steentje kunnen bijdragen bij de opbouw.
Dat is wel schandalig, daar had je wat van moeten zeggen hoor.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ooh, dat heb ik ook wel gedaan hoor.
Maar ik ga mij niet bezig houden met de apparatuur van de drummer.
Heb genoeg geholpen, van het neerzetten van de microfoon stands + mics + aansluiten hier van.
Tot het volledig zelf in moeten stellen van de mengtafel omdat de drummer met Grada stond te praten
Ik ben normaal echt niet van het roddelen over bandleden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:23 schreef Rectum het volgende:
[..]
http://www.muzikantenbank(...)gje-popjazzfunk-8930
wat een steek onder water dit... met name:
[..]
Alsof Braddie daar niet tussen zou passen![]()
zielig.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben normaal echt niet van het roddelen over bandleden.
Maar dit figuur roept het over zichzelf af, Grada ook. Enorm arrogante houding/instelling en het is gewoon verschrikkelijke onzin dat die 2 maar denken dat ze de wereld kunnen veroveren.
Lukte in bandje 1 niet, werd er geroddeld over de bassist, lukte in bandje 2 niet, ooh.. dat lag vast aan de gitarist, lukte in bandje 3 niet, ooh.. dat kwam omdat de andere drummer het vást slechter deed, en nu lukt het ook niet, en ondertussen zijn we 2,5 jaar verder
Ze denken nog ff snel wereld beroemd te kunnen worden.
Een drummer van 58.
Een zangeres van 46.
Een fluitiste van 17. Ja nee is goed
het is de fucking drummer, het maakt geen kloot uit hoe oud hij is of hoe hij er uit ziet, je ziet hem toch niet tijdens concerten.quote:
Ja maar hij gedraagt zich als een kinderachtige puber die een oogje heeft om grada en braddie een loer probeert te draaien.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
het is de fucking drummer, het maakt geen kloot uit hoe oud hij is of hoe hij er uit ziet, je ziet hem toch niet tijdens concerten.
braddie gedraagt zich volwassen, bedoel je?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja maar hij gedraagt zich als een kinderachtige puber die een oogje heeft om grada en braddie een loer probeert te draaien.
Volwassener dan die drummert.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:31 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
braddie gedraagt zich volwassen, bedoel je?
Misschien is het niet helemaal goed wat ik doe, toegegeven. Maar ik ga niet meer 20 mails op een dag sturen en nog even natrappen en net doen alsof wij waardeloos zijn, en Grada véél beter kan krijgen en weet ik veel wat allemaal.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:31 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
braddie gedraagt zich volwassen, bedoel je?
zielepootquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Misschien is het niet helemaal goed wat ik doe, toegegeven. Maar ik ga niet meer 20 mails op een dag sturen en nog even natrappen en net doen alsof wij waardeloos zijn, en Grada véél beter kan krijgen en weet ik veel wat allemaal.
Thats why i`m herequote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:41 schreef beelz het volgende:
Echt, elke keer dat ik denk dat het niet erger kan met topics van Braddie, laat hij me weer compleet verbaasd staan met een nieuw topic.
Als ze er dan een beetje hard in bijt weet ik zeker dat er ongekende toonhoogtes worden bereikt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan de apparatuur, ze mag mijn blokfluit wel eens proberen.
Gast, neem afstand van dit waanbeeld en misschien komt je muzikale carrière alsnog van de grond. Met dat hippybeeld voor ogen ben je gedoemd om in de mediocre psychedelische verdomhoek te blijven hangen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:20 schreef Braddie het volgende:
(Ik vind dat een band niet Frontman/vrouw + backingband is maar dat iedereen gewoon gelijk is)
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als ze er dan een beetje hard in bijt weet ik zeker dat er ongekende toonhoogtes worden bereikt.
Want dat vind jij niet?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:47 schreef Deshain het volgende:
[..]
Gast, neem afstand van dit waanbeeld en misschien komt je muzikale carrière alsnog van de grond. Met dat hippybeeld voor ogen ben je gedoemd om in de mediocre psychedelische verdomhoek te blijven hangen.
Je hoeft hem niet om één iemand op te bouwen, er moet alleen niet het belachelijke idee ronddwalen dat iedereen in de band gelijk is.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Want dat vind jij niet?
Het is toch zo?
Je bent opbouwen rondom 1 persoon
quote:
quote:
Stel je niet zo aan. De E street band jank toch ook niet dat iedereen voor Bruce komt?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Want dat vind jij niet?
Het is toch zo?
Je bent opbouwen rondom 1 persoonGewoon lekker met z`n alle muziek maken, mensen kenneen The Who toch ook niet als Roger Daltrey + Band?
Die kennen ook gewoon alle 4 de leden.
Kijk naar Queen, was dat Freddie Mercury + Band? Nee, het draaide wel om Freddie, maar die gaf zelf ook aan in meerdere interviews dat een band gewoon bestaat uit gelijke rechten en ieder lid is (in hun geval) 25% van de band.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. De E street band jank toch ook niet dat iedereen voor Bruce komt?
Ja, maar dat is alleen omdat Clarence een baas is. See MY point?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar kennen mensen die voor Bruce komen ook Clarence? Ja. Was hij lid ván de E Street Band? Ja.
See my point?
Ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, maar dat is alleen omdat Clarence een baas is. See MY point?
hahahahahaquote:
Minder belangrijkquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:54 schreef Braddie het volgende:
Tuurlijk is het belangrijk dat er 1 persoon is wie zingt in de band en daarom wat meer op de voorgrond is. Maar is daarom de backingband onbelangrijk?
Ja wat aandacht.quote:Absoluut niet, die verdienen natuurlijk ook gewoon wat aandacht, en niet alleen maar de zanger/zangeres.
Natuurlijk zijn we niet nét zo belangrijk als de zangeres, die zingt tenslotte.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:59 schreef Deshain het volgende:
[..]
Minder belangrijk
[..]
Ja wat aandacht.
Werkt ook twee kanten op natuurlijk, als jij meent dat je net zo belangrijk bent als de zangeres/lead gitarist heb je natuurlijk ook een evenredige verplichting qua representatie en dergelijke. Zie ik eerlijk gezegd weinig van terug in de filmpjes dat je daar voldoende moeite insteekt..
En daar houdt het ook ongeveer op, je moet je realiseren dat je als niet virtuoos op de toetsen net niet naast een orkestband staat. Met dat gezeik en geroddel kom je al snel ónder een orkestband en ben je dus bandloos.quote:
Dat is absoluut zo.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:02 schreef Deshain het volgende:
[..]
En daar houdt het ook ongeveer op, je moet je realiseren dat je als niet virtuoos op de toetsen net niet naast een orkestband staat. Met dat gezeik en geroddel kom je al snel ónder een orkestband en ben je dus bandloos.
Mensen die het verschil tussen mits en tenzij niet snappenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:13 schreef Braddie het volgende:
doe je wat spontaan terug mits je het niet kan
Doe ik ookquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:27 schreef Spouwerranger het volgende:
Al die drama om helemaal niks. Ik zou die hoer gewoon lekker negeren en je eigen ding doen.
De drummer (die dus al het woord deed... ook voor promotie dingetjes) is dyslectisch.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:41 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Mensen die het verschil tussen mits en tenzij niet snappen
Dyslexie zegt niets over woordenschat.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
De drummer (die dus al het woord deed... ook voor promotie dingetjes) is dyslectisch.
Draagt het wel bij aan je motoriek of ritmegevoel?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dyslexie zegt niets over woordenschat.
Dan heb je het misquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:46 schreef Fascination het volgende:
Je lijkt me ook niet echt sociaal ingesteld, Braddie.
Drummer gespotquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:43 schreef gelepino het volgende:
Wat een intens triest topic is dit zeg. TS is aan het klagen over zijn voormalige bandleden. Uiterst onprofessioneel en ronduit kinderachtig dat je nu met modder gaat gooien terwijl je ook eens naar je eigen handelen moet kijken. Zover ik het kan volgen ben jij immers begonnen alle stront wereldkundig te maken via een forum als fok. Het had netter geweest dit gewoon te regelen met je voormalige bandleden buiten het internet om.
Ik geloof ook best dat de waarheid ergens in het midden ligt. Ik kan me best voorstellen dat de overige leden iets meer professionaliteit zoeken. In ieder geval iemand die niet als een randdebiel gaat lopen hossen op een podium en zeker niet iemand die z'n instrument een week voor een optreden verkoopt. Als ik dat met mijn band zou doen hadden we een serieus probleem.
Bovendien is je presentatie inderdaad ook niet geweldig.
Begrijp ik goed dat je altijd mee reed met de drummer en hij dan verwachtte dat je wat meer de handen uit je mouwen zou steken als wederdienst? Niet zo heel gek toch?
Neemt niet weg dat de manier waarop je eruit gewerkt bent niet echt fraai is natuurlijk. Bovendien verlagen de overige bandleden zich nu ook tot jouw niveau door met modder terug te gaan gooien en dat is zeker geen reclame voor de (nieuwe) band.
Als je bedoelt dat ik de drummer zou zijn van dat bandje van Bradley dan heb je het mis.quote:Drummer gespot
Dat is dus gebeurd tijdens een band bespreking, maar de drummer/zangeres wilden dus beide nog even een trap na geven via wat mailtjes.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:43 schreef gelepino het volgende:
[quote]Het had netter geweest dit gewoon te regelen met je voormalige bandleden buiten het internet om.
Ik kon het mij veroorloven het instrument te verkopen omdat we speelden met de backline van het festival zelf en ik dat ding van mij niet nodig had. + dat we pas na 2 weken weer zouden repeteren, en ik had toen alweer wat andersquote:In ieder geval iemand die niet als een randdebiel gaat lopen hossen op een podium en zeker niet iemand die z'n instrument een week voor een optreden verkoopt.
Ik reed inderdaad mee met de drummer, en ik heb ook echt wel de handen uit de mouwen gestoken, maar dat was naar de zangeres toe, en de bassist, en de gitarist. De drummer wilde niet dat ik in de buurt kwam van z`n drumstel.quote:Begrijp ik goed dat je altijd mee reed met de drummer en hij dan verwachtte dat je wat meer de handen uit je mouwen zou steken als wederdienst? Niet zo heel gek toch?
En de gitarist/bassist. En dat allemaal omdat wij zo nu en dan nummers inbrachten die niet helemaal bij hun beeld pastte, en omdat we ons niet aan de *policy* hielden.quote:Neemt niet weg dat de manier waarop je eruit gewerkt bent niet echt fraai is natuurlijk.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:54 schreef Braddie het volgende:
De drummer wilde niet dat ik in de buurt kwam van z`n drumstel.
Beetje raar he.quote:
Je komt er meteen achter wie de kuddendieren zijn in Fok!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:34 schreef LethalNinja het volgende:
ah we hebben weer een braddie topicaltijd goed voor de saamhorigheid van KLB
Doe ik ookquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:52 schreef De_Dorstige het volgende:
Braddie, steek je tijd toch in andere zaken.
Heb een prima keyboardquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:20 schreef gelepino het volgende:
Heb je wel een mengtafel en PA en zo? Of alleen een gaar keyboard en een bas gitaar?
Ik stem voor.quote:
Koop een piano, synthesizer, workstation of desnoods een orgel, maar stop met dat keyboard. Komt je uitstraling als prof artiest alleen maar ten goede.quote:
Het is geen doorsnee keyboard, nietquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:38 schreef Deshain het volgende:
[..]
Koop een piano, synthesizer, workstation of desnoods een orgel, maar stop met dat keyboard. Komt je uitstraling als prof artiest alleen maar ten goede.
Da's voor een band niet genoeg lijkt me. Je zult toch iets van een mengtafel, versterker, etc. moeten hebben zodat mensen ook wat horen als je speelt.quote:Heb een prima keyboard
OK, dat is al wat beter, wel een oud beestje...quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is geen doorsnee keyboard, niet
Zon ding met begeleidingsautomaat enzo, het is wel soort werkstation zeker qua looks.
Roland discover 5
Klopt... 10 jaar oud, maar geluiden zijn prima te gebruiken en sommige geluiden (hammonds/blazers/strijkers) zijn zelfs voor de 2013 begrippen nog goedquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:07 schreef Deshain het volgende:
[..]
OK, dat is al wat beter, wel een oud beestje...
Ja, dat snap ik manquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:02 schreef gelepino het volgende:
[..]
Da's voor een band niet genoeg lijkt me. Je zult toch iets van een mengtafel, versterker, etc. moeten hebben zodat mensen ook wat horen als je speelt.
Jammer ik had op een mooie milf gehoopt, maar wel goed dat jullie een doorstart maken zonder die twee wiens naam we nooit meer zullen noemen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Doe ik ook
De gitarist/bassist en ik gaan een doorstart maken hehe.
Fatsoenlijke drummer er bij, fatsoenlijke zanger erbij (geen zangeres) en we houden het lekker zo.
Al die bandleden zijn ook heel makkelijk te vinden op social media door zijn FOK! topics.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:07 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Over mailtjes gesproken:
MUZ / Tips omtrent bandmailtje..
Niet gek dat ze van je af willen als jij alles op fok gooit.
We doen het lekker op een normale manier verderquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:20 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jammer ik had op een mooie milf gehoopt, maar wel goed dat jullie een doorstart maken zonder die twee wiens naam we nooit meer zullen noemen.
Ik zou jullie band gewoon Love to Lounge Better noemen.
Nou nou nou zeg even rustig aan meneertjequote:Op woensdag 10 juli 2013 15:31 schreef Serene het volgende:
Wat is dit voor tyfustopic en wat wil je ermee bereiken Braddie? Medeleven? Want je weet al zeker dat je dat niet gaat krijgen van fokkers.
Ik ben heel rustigquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:33 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nou nou nou zeg even rustig aan meneertje
Post dan lekker niet in topics die Braddie aanmaaktquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:35 schreef Serene het volgende:
[..]
Ik ben heel rustigMaar dit gaat al een hele tijd zo.
Braddie's topic hebben niet alleen gevolgen voor hem, maar mogelijk ook voor de (inmiddels ex-)bandleden waarover hij telkens roddelt, omdat:quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:35 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Post dan lekker niet in topics die Braddie aanmaakt
quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Al die bandleden zijn ook heel makkelijk te vinden op social media door zijn FOK! topics.
Denk dat ze dat nog niet eens weten, maar zou echt woedend zijn dan.![]()
quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Al die bandleden zijn ook heel makkelijk te vinden op social media door zijn FOK! topics.
Denk dat ze dat nog niet eens weten, maar zou echt woedend zijn dan.![]()
Dan maak je een TR of DM je een mod lijkt me, als je daar problemen mee hebt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Braddie's topic hebben niet alleen gevolgen voor hem, maar mogelijk ook voor de (inmiddels ex-)bandleden waarover hij telkens roddelt, omdat:
[..]
Het springt altijd in het oog en ik vind het leedvermaak altijd wel goed. Ik probeerde mijn best te doen om braddie goed advies te gevenquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:35 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Oh meester, wat moet ik nog meer doen? En waar mag ik wel en niet reageren?quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:37 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Dan maak je een TR of DM je een mod lijkt me, als je daar problemen mee hebt.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh meester, wat moet ik nog meer doen? En waar mag ik wel en niet reageren?
Heeft u nog opdrachten die ik moet uitvoeren?
Ja, dat 'wil' ik zeggen joh, droom lekker verder. Ga je lekker aanstellen zegquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga lekker zelf solliciteren als mod als je dat soort dingen zo graag wilt zeggen.
Waarom verdedig je braddie zo?quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:43 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ja, dat 'wil' ik zeggen joh, droom lekker verder. Ga je lekker aanstellen zeg
Treffende beschrijving. Dit wil de heer B. van Dijk dan weer niet inzien.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:40 schreef BlueMage het volgende:
Tsja Braddie is natuurlijk geen reclame voor je band. Zo'n onverzorgde autist die achter 'n keyboardje heen en weer staat te huppelen.
...het levert wel mooie topics op, dat dan weer wel.![]()
Ik verdedig op het moment eerder mezelf heb ik het gevoelquote:
Oh sorry, dat had u inderdaad al gezegd meester, wellicht tegen uw wil in, maar daar ben ik verder niet van op de hoogte.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:43 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ja, dat 'wil' ik zeggen joh, droom lekker verder. Ga je lekker aanstellen zeg
quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:35 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh sorry, dat had u inderdaad al gezegd meester, wellicht tegen uw wil in, maar daar ben ik verder niet van op de hoogte.
[..]
Je bent ook dik, autistisch en een muzikant? Dit topic gaat nergens over. Het is net een soap zo; het is niet eens een daadwerkelijke klacht.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:54 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik verdedig op het moment eerder mezelf heb ik het gevoel![]()
Maar ik vind dit topic nou niet echt aandachttrekkerij, niet meer dan dat elk topic uit zichzelf natuurlijk al is. Je ziet gewoon dat bandjes echt is wat Braddie leuk vindt, het is echt zijn ding. Ik vind het jammer voor hem dat dit nou weer zo moet gaan.
Oh nee, de zwaaismileyquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:55 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]ongesteld of verveel je je gewoon?
Nee, nee en nee. Maar ik mag het persoonlijk toch wel sneu vinden? Net als dat jij het persoonlijk aandachttrekkerij vindt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:56 schreef Serene het volgende:
[..]
Je bent ook dik, autistisch en een muzikant? Dit topic gaat nergens over. Het is net een soap zo; het is niet eens een daadwerkelijke klacht.
Sneu? Hij zorgt er 100% zelf voor. Ik kan iets niet sneu vinden als het een verlengde is van je eigen acties.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:58 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nee, nee en nee. Maar ik mag het persoonlijk toch wel sneu vinden? Net als dat jij het persoonlijk aandachttrekkerij vindt.
Oke ja nou dat is dan jouw mening.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:58 schreef Serene het volgende:
[..]
Sneu? Hij zorgt er 100% zelf voor. Ik kan iets niet sneu vinden als het een verlengde is van je eigen acties.
Onverzorgde autist?quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:40 schreef BlueMage het volgende:
Tsja Braddie is natuurlijk geen reclame voor je band. Zo'n onverzorgde autist die achter 'n keyboardje heen en weer staat te huppelen.
...het levert wel mooie topics op, dat dan weer wel.![]()
Echt hequote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waarom kennen steeds minder mensen het verschil tussen 'mits' en 'tenzij'?
Mijn posts negeren is ook al te moeilijk voor BlueMage.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:02 schreef BlueMage het volgende:
Leuke nette kleren aandoen en je haar kammen als je voor een publiek gaat optreden is al te moeilijk voor Braddie.
Je hebt gelijk dat ik dik ben, en dat ik muzikant ben.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:56 schreef Serene het volgende:
[..]
Je bent ook dik, autistisch en een muzikant? Dit topic gaat nergens over. Het is net een soap zo; het is niet eens een daadwerkelijke klacht.
Nee, ik ben fokker en geen autist. QED. Waarom lijk je er dan zoveel op?quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat ik dik ben, en dat ik muzikant ben.
Maar ik ben niet autistisch, maargoed. Dat kan ik blijven roepen maar volgens fok is elke fokker autist
Uh...laat ik 't heel diplomatiek formuleren maar als je zo bij een sollicitatiegesprek verschijnt is er een grote kans dat ze je niet aan gaan nemen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mijn posts negeren is ook al te moeilijk voor BlueMage.
Ik had nette kleren aan, maar ik ga nou niet in een pak staan optreden als het ruim 20 graden is, he?
Ik had mezelf gewoon goed verzorgd, maar op fok is iedereen al snel onverzorgd, of autistisch.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:06 schreef Jachtgeweer het volgende:
boeiend hoe je er bij staat Braddie, kijk naar de gemiddelde metal band. dat zijn al helemaal onverzorgde smeerpijpen
Ik zei al eerder dat ie gewoon keyboard moet gaan spelen bij Carpathian Forest, hij past er goed bij.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:06 schreef Jachtgeweer het volgende:
boeiend hoe je er bij staat Braddie, kijk naar de gemiddelde metal band. dat zijn al helemaal onverzorgde smeerpijpen
Omdat ik mij gewoon keurig kleed met een T-Shirt, een spijkerbroek, en een luchtje op doe?quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:08 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Uh...laat ik 't heel diplomatiek formuleren maar als je zo bij een sollicitatiegesprek verschijnt is er een grote kans dat ze je niet aan gaan nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |