Sneu? Hij zorgt er 100% zelf voor. Ik kan iets niet sneu vinden als het een verlengde is van je eigen acties.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:58 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nee, nee en nee. Maar ik mag het persoonlijk toch wel sneu vinden? Net als dat jij het persoonlijk aandachttrekkerij vindt.
Oke ja nou dat is dan jouw mening.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:58 schreef Serene het volgende:
[..]
Sneu? Hij zorgt er 100% zelf voor. Ik kan iets niet sneu vinden als het een verlengde is van je eigen acties.
Onverzorgde autist?quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:40 schreef BlueMage het volgende:
Tsja Braddie is natuurlijk geen reclame voor je band. Zo'n onverzorgde autist die achter 'n keyboardje heen en weer staat te huppelen.
...het levert wel mooie topics op, dat dan weer wel.![]()
Echt hequote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waarom kennen steeds minder mensen het verschil tussen 'mits' en 'tenzij'?
Mijn posts negeren is ook al te moeilijk voor BlueMage.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:02 schreef BlueMage het volgende:
Leuke nette kleren aandoen en je haar kammen als je voor een publiek gaat optreden is al te moeilijk voor Braddie.
Je hebt gelijk dat ik dik ben, en dat ik muzikant ben.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:56 schreef Serene het volgende:
[..]
Je bent ook dik, autistisch en een muzikant? Dit topic gaat nergens over. Het is net een soap zo; het is niet eens een daadwerkelijke klacht.
Nee, ik ben fokker en geen autist. QED. Waarom lijk je er dan zoveel op?quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat ik dik ben, en dat ik muzikant ben.
Maar ik ben niet autistisch, maargoed. Dat kan ik blijven roepen maar volgens fok is elke fokker autist
Uh...laat ik 't heel diplomatiek formuleren maar als je zo bij een sollicitatiegesprek verschijnt is er een grote kans dat ze je niet aan gaan nemen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mijn posts negeren is ook al te moeilijk voor BlueMage.
Ik had nette kleren aan, maar ik ga nou niet in een pak staan optreden als het ruim 20 graden is, he?
Ik had mezelf gewoon goed verzorgd, maar op fok is iedereen al snel onverzorgd, of autistisch.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:06 schreef Jachtgeweer het volgende:
boeiend hoe je er bij staat Braddie, kijk naar de gemiddelde metal band. dat zijn al helemaal onverzorgde smeerpijpen
Ik zei al eerder dat ie gewoon keyboard moet gaan spelen bij Carpathian Forest, hij past er goed bij.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:06 schreef Jachtgeweer het volgende:
boeiend hoe je er bij staat Braddie, kijk naar de gemiddelde metal band. dat zijn al helemaal onverzorgde smeerpijpen
Omdat ik mij gewoon keurig kleed met een T-Shirt, een spijkerbroek, en een luchtje op doe?quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:08 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Uh...laat ik 't heel diplomatiek formuleren maar als je zo bij een sollicitatiegesprek verschijnt is er een grote kans dat ze je niet aan gaan nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |