quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:54 schreef Braddie het volgende:
De drummer wilde niet dat ik in de buurt kwam van z`n drumstel.
Beetje raar he.quote:
Je komt er meteen achter wie de kuddendieren zijn in Fok!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:34 schreef LethalNinja het volgende:
ah we hebben weer een braddie topicaltijd goed voor de saamhorigheid van KLB
Doe ik ookquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:52 schreef De_Dorstige het volgende:
Braddie, steek je tijd toch in andere zaken.
Heb een prima keyboardquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:20 schreef gelepino het volgende:
Heb je wel een mengtafel en PA en zo? Of alleen een gaar keyboard en een bas gitaar?
Ik stem voor.quote:
Koop een piano, synthesizer, workstation of desnoods een orgel, maar stop met dat keyboard. Komt je uitstraling als prof artiest alleen maar ten goede.quote:
Het is geen doorsnee keyboard, nietquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:38 schreef Deshain het volgende:
[..]
Koop een piano, synthesizer, workstation of desnoods een orgel, maar stop met dat keyboard. Komt je uitstraling als prof artiest alleen maar ten goede.
Da's voor een band niet genoeg lijkt me. Je zult toch iets van een mengtafel, versterker, etc. moeten hebben zodat mensen ook wat horen als je speelt.quote:Heb een prima keyboard
OK, dat is al wat beter, wel een oud beestje...quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is geen doorsnee keyboard, niet
Zon ding met begeleidingsautomaat enzo, het is wel soort werkstation zeker qua looks.
Roland discover 5
Klopt... 10 jaar oud, maar geluiden zijn prima te gebruiken en sommige geluiden (hammonds/blazers/strijkers) zijn zelfs voor de 2013 begrippen nog goedquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:07 schreef Deshain het volgende:
[..]
OK, dat is al wat beter, wel een oud beestje...
Ja, dat snap ik manquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:02 schreef gelepino het volgende:
[..]
Da's voor een band niet genoeg lijkt me. Je zult toch iets van een mengtafel, versterker, etc. moeten hebben zodat mensen ook wat horen als je speelt.
Jammer ik had op een mooie milf gehoopt, maar wel goed dat jullie een doorstart maken zonder die twee wiens naam we nooit meer zullen noemen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Doe ik ook
De gitarist/bassist en ik gaan een doorstart maken hehe.
Fatsoenlijke drummer er bij, fatsoenlijke zanger erbij (geen zangeres) en we houden het lekker zo.
Al die bandleden zijn ook heel makkelijk te vinden op social media door zijn FOK! topics.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:07 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Over mailtjes gesproken:
MUZ / Tips omtrent bandmailtje..
Niet gek dat ze van je af willen als jij alles op fok gooit.
We doen het lekker op een normale manier verderquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:20 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jammer ik had op een mooie milf gehoopt, maar wel goed dat jullie een doorstart maken zonder die twee wiens naam we nooit meer zullen noemen.
Ik zou jullie band gewoon Love to Lounge Better noemen.
Nou nou nou zeg even rustig aan meneertjequote:Op woensdag 10 juli 2013 15:31 schreef Serene het volgende:
Wat is dit voor tyfustopic en wat wil je ermee bereiken Braddie? Medeleven? Want je weet al zeker dat je dat niet gaat krijgen van fokkers.
Ik ben heel rustigquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:33 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nou nou nou zeg even rustig aan meneertje
Post dan lekker niet in topics die Braddie aanmaaktquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:35 schreef Serene het volgende:
[..]
Ik ben heel rustigMaar dit gaat al een hele tijd zo.
Braddie's topic hebben niet alleen gevolgen voor hem, maar mogelijk ook voor de (inmiddels ex-)bandleden waarover hij telkens roddelt, omdat:quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:35 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Post dan lekker niet in topics die Braddie aanmaakt
quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Al die bandleden zijn ook heel makkelijk te vinden op social media door zijn FOK! topics.
Denk dat ze dat nog niet eens weten, maar zou echt woedend zijn dan.![]()
quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Al die bandleden zijn ook heel makkelijk te vinden op social media door zijn FOK! topics.
Denk dat ze dat nog niet eens weten, maar zou echt woedend zijn dan.![]()
Dan maak je een TR of DM je een mod lijkt me, als je daar problemen mee hebt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Braddie's topic hebben niet alleen gevolgen voor hem, maar mogelijk ook voor de (inmiddels ex-)bandleden waarover hij telkens roddelt, omdat:
[..]
Het springt altijd in het oog en ik vind het leedvermaak altijd wel goed. Ik probeerde mijn best te doen om braddie goed advies te gevenquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:35 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Oh meester, wat moet ik nog meer doen? En waar mag ik wel en niet reageren?quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:37 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Dan maak je een TR of DM je een mod lijkt me, als je daar problemen mee hebt.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh meester, wat moet ik nog meer doen? En waar mag ik wel en niet reageren?
Heeft u nog opdrachten die ik moet uitvoeren?
Ja, dat 'wil' ik zeggen joh, droom lekker verder. Ga je lekker aanstellen zegquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga lekker zelf solliciteren als mod als je dat soort dingen zo graag wilt zeggen.
Waarom verdedig je braddie zo?quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:43 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ja, dat 'wil' ik zeggen joh, droom lekker verder. Ga je lekker aanstellen zeg
Treffende beschrijving. Dit wil de heer B. van Dijk dan weer niet inzien.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:40 schreef BlueMage het volgende:
Tsja Braddie is natuurlijk geen reclame voor je band. Zo'n onverzorgde autist die achter 'n keyboardje heen en weer staat te huppelen.
...het levert wel mooie topics op, dat dan weer wel.![]()
Ik verdedig op het moment eerder mezelf heb ik het gevoelquote:
Oh sorry, dat had u inderdaad al gezegd meester, wellicht tegen uw wil in, maar daar ben ik verder niet van op de hoogte.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:43 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ja, dat 'wil' ik zeggen joh, droom lekker verder. Ga je lekker aanstellen zeg
quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:35 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh sorry, dat had u inderdaad al gezegd meester, wellicht tegen uw wil in, maar daar ben ik verder niet van op de hoogte.
[..]
Je bent ook dik, autistisch en een muzikant? Dit topic gaat nergens over. Het is net een soap zo; het is niet eens een daadwerkelijke klacht.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:54 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik verdedig op het moment eerder mezelf heb ik het gevoel![]()
Maar ik vind dit topic nou niet echt aandachttrekkerij, niet meer dan dat elk topic uit zichzelf natuurlijk al is. Je ziet gewoon dat bandjes echt is wat Braddie leuk vindt, het is echt zijn ding. Ik vind het jammer voor hem dat dit nou weer zo moet gaan.
Oh nee, de zwaaismileyquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:55 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]ongesteld of verveel je je gewoon?
Nee, nee en nee. Maar ik mag het persoonlijk toch wel sneu vinden? Net als dat jij het persoonlijk aandachttrekkerij vindt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:56 schreef Serene het volgende:
[..]
Je bent ook dik, autistisch en een muzikant? Dit topic gaat nergens over. Het is net een soap zo; het is niet eens een daadwerkelijke klacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |