quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:54 schreef Braddie het volgende:
De drummer wilde niet dat ik in de buurt kwam van z`n drumstel.
Beetje raar he.quote:
Je komt er meteen achter wie de kuddendieren zijn in Fok!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:34 schreef LethalNinja het volgende:
ah we hebben weer een braddie topicaltijd goed voor de saamhorigheid van KLB
Doe ik ookquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:52 schreef De_Dorstige het volgende:
Braddie, steek je tijd toch in andere zaken.
Heb een prima keyboardquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:20 schreef gelepino het volgende:
Heb je wel een mengtafel en PA en zo? Of alleen een gaar keyboard en een bas gitaar?
Ik stem voor.quote:
Koop een piano, synthesizer, workstation of desnoods een orgel, maar stop met dat keyboard. Komt je uitstraling als prof artiest alleen maar ten goede.quote:
Het is geen doorsnee keyboard, nietquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:38 schreef Deshain het volgende:
[..]
Koop een piano, synthesizer, workstation of desnoods een orgel, maar stop met dat keyboard. Komt je uitstraling als prof artiest alleen maar ten goede.
Da's voor een band niet genoeg lijkt me. Je zult toch iets van een mengtafel, versterker, etc. moeten hebben zodat mensen ook wat horen als je speelt.quote:Heb een prima keyboard
OK, dat is al wat beter, wel een oud beestje...quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is geen doorsnee keyboard, niet
Zon ding met begeleidingsautomaat enzo, het is wel soort werkstation zeker qua looks.
Roland discover 5
Klopt... 10 jaar oud, maar geluiden zijn prima te gebruiken en sommige geluiden (hammonds/blazers/strijkers) zijn zelfs voor de 2013 begrippen nog goedquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:07 schreef Deshain het volgende:
[..]
OK, dat is al wat beter, wel een oud beestje...
Ja, dat snap ik manquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:02 schreef gelepino het volgende:
[..]
Da's voor een band niet genoeg lijkt me. Je zult toch iets van een mengtafel, versterker, etc. moeten hebben zodat mensen ook wat horen als je speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |