yep, en sommige manieren zijn nou eenmaal substantieler voor het imago van een band dan anderen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zelfs al zou de band om mij draaien en niet om Grada dan nog, elk bandlid is gelijk, er is geen frontman/vrouw
Je draagt toch allemaal op je eigen manier een steentje bij aan de band?
http://www.muzikantenbank(...)gje-popjazzfunk-8930quote:Lounge band met een vleugje, pop/jazz/funk,
gevormd rond passionele talentvolle zangeres zoekt een gevorderde pianist met groove die de kunst van het weglaten begrijpt. Doel is plezier en Hobby. Wel een professionele vanuit één punt gestuurde uitstraling naar buiten. Dat laatste zorgt voor optredens en sluit aan bij de andere activiteiten van de frontvrouw. Sfeer vriendschappelijk en openstaan voor ieders kwaliteiten zonder bandroddels. Oefenen elke week, in een plezierige oefenruimte. Leeftijd leden tussen de 18 en 52. Bezetting, keys, gitaar, bas, sax, drums, zang. favoriete band Gar du Nord Bel
Alsof Braddie daar niet tussen zou passenquote:Sfeer vriendschappelijk en openstaan voor ieders kwaliteiten zonder bandroddels.
Dan had je best je steentje kunnen bijdragen bij de opbouw.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zelfs al zou de band om mij draaien en niet om Grada dan nog, elk bandlid is gelijk, er is geen frontman/vrouw
Je draagt toch allemaal op je eigen manier een steentje bij aan de band?
Ooh, dat heb ik ook wel gedaan hoor.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dan had je best je steentje kunnen bijdragen bij de opbouw.
Dat is wel schandalig, daar had je wat van moeten zeggen hoor.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ooh, dat heb ik ook wel gedaan hoor.
Maar ik ga mij niet bezig houden met de apparatuur van de drummer.
Heb genoeg geholpen, van het neerzetten van de microfoon stands + mics + aansluiten hier van.
Tot het volledig zelf in moeten stellen van de mengtafel omdat de drummer met Grada stond te praten
Ik ben normaal echt niet van het roddelen over bandleden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:23 schreef Rectum het volgende:
[..]
http://www.muzikantenbank(...)gje-popjazzfunk-8930
wat een steek onder water dit... met name:
[..]
Alsof Braddie daar niet tussen zou passen![]()
zielig.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben normaal echt niet van het roddelen over bandleden.
Maar dit figuur roept het over zichzelf af, Grada ook. Enorm arrogante houding/instelling en het is gewoon verschrikkelijke onzin dat die 2 maar denken dat ze de wereld kunnen veroveren.
Lukte in bandje 1 niet, werd er geroddeld over de bassist, lukte in bandje 2 niet, ooh.. dat lag vast aan de gitarist, lukte in bandje 3 niet, ooh.. dat kwam omdat de andere drummer het vást slechter deed, en nu lukt het ook niet, en ondertussen zijn we 2,5 jaar verder
Ze denken nog ff snel wereld beroemd te kunnen worden.
Een drummer van 58.
Een zangeres van 46.
Een fluitiste van 17. Ja nee is goed
het is de fucking drummer, het maakt geen kloot uit hoe oud hij is of hoe hij er uit ziet, je ziet hem toch niet tijdens concerten.quote:
Ja maar hij gedraagt zich als een kinderachtige puber die een oogje heeft om grada en braddie een loer probeert te draaien.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
het is de fucking drummer, het maakt geen kloot uit hoe oud hij is of hoe hij er uit ziet, je ziet hem toch niet tijdens concerten.
braddie gedraagt zich volwassen, bedoel je?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja maar hij gedraagt zich als een kinderachtige puber die een oogje heeft om grada en braddie een loer probeert te draaien.
Volwassener dan die drummert.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:31 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
braddie gedraagt zich volwassen, bedoel je?
Misschien is het niet helemaal goed wat ik doe, toegegeven. Maar ik ga niet meer 20 mails op een dag sturen en nog even natrappen en net doen alsof wij waardeloos zijn, en Grada véél beter kan krijgen en weet ik veel wat allemaal.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:31 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
braddie gedraagt zich volwassen, bedoel je?
zielepootquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Misschien is het niet helemaal goed wat ik doe, toegegeven. Maar ik ga niet meer 20 mails op een dag sturen en nog even natrappen en net doen alsof wij waardeloos zijn, en Grada véél beter kan krijgen en weet ik veel wat allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |