Dus, het hele band gedeelte was afgesloten voor iedereen.
Maar nee, even een kleine selectie wat er voorkwam in het mailtje wat door de drummer is geschreven net:
quote:
In de eerste plaats is L2L niet opgericht om Grada's niveau op te tillen. Ze kan makkelijk musiceren met veel betere muzikanten dan wij allemaal
Waar waren dan die "veel betere muzikanten? " Als die echt geregeld konden worden had ze niet met amateur muzikanten moeten spelen maar met professionals. Toch?
quote:
Ik ging mij ergeren aan jullie houding, vanuit ons perspectief waren onze acties goed bedoeld en ten voordele van een ieder
Juist, omdat er YouTube filmpjes gepost werden, en we het niet eens waren over sommige liedjes

quote:
Bij mij kwam daar boven op Braddie`s consumerende niet loyale houding (als iemand voor je betaald en je helpt, doe je wat spontaan terug mits je het niet kan. Als is het maar zonder aansporing helpen met de opbouw)
Ik werd gehaald/gebracht (niet mijn keuze) en ik sloot elke keer m`n spullen aan en hielp Grada met het instellen van de mengtafel (galm etc)
Dat die drummer nou élke keer weer met z`n 16 sporen recorder de repetitie wilde opnemen inclusief 4 microfoons kan ik niets aan doen en is niet mijn probleem, toch?
En wat nog het ergste is ook.
Hij post doodleuk even als natrap naar ons z`n bericht op Muzikantenbank én nog even wat hij nou precies wilt met die Grada.
Dat weten we toch al?

Klacht: Waardeloze arrogante houding van de drummer
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2013 14:17:39 ]