Waar waren dan die "veel betere muzikanten? " Als die echt geregeld konden worden had ze niet met amateur muzikanten moeten spelen maar met professionals. Toch?quote:In de eerste plaats is L2L niet opgericht om Grada's niveau op te tillen. Ze kan makkelijk musiceren met veel betere muzikanten dan wij allemaal
Juist, omdat er YouTube filmpjes gepost werden, en we het niet eens waren over sommige liedjesquote:Ik ging mij ergeren aan jullie houding, vanuit ons perspectief waren onze acties goed bedoeld en ten voordele van een ieder
Ik werd gehaald/gebracht (niet mijn keuze) en ik sloot elke keer m`n spullen aan en hielp Grada met het instellen van de mengtafel (galm etc)quote:Bij mij kwam daar boven op Braddie`s consumerende niet loyale houding (als iemand voor je betaald en je helpt, doe je wat spontaan terug mits je het niet kan. Als is het maar zonder aansporing helpen met de opbouw)
De jostie band is er niks bij.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:18 schreef HaywoodJablome het volgende:
wat een onprofessionele bende zeg, zowel ts als de rest van de (ex) bandleden.
over dat consumerende heeft ie geen ongelijk, Braddiequote:Braddie`s consumerende niet loyale houding
de jostiband zijn doorgewinterde pro's in vergelijking met dit over en weer modder gesmijt.quote:
Voor een drummer is dat het hoogst haalbare.quote:
Een of ander project oprichten rondom Grada (Ik vind dat een band niet Frontman/vrouw + backingband is maar dat iedereen gewoon gelijk is)quote:
dat komt omdat jij de frontman niet bent.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Een of ander project oprichten rondom Grada (Ik vind dat een band niet Frontman/vrouw + backingband is maar dat iedereen gewoon gelijk is)
Zelfs al zou de band om mij draaien en niet om Grada dan nog, elk bandlid is gelijk, er is geen frontman/vrouwquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:20 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
dat komt omdat jij de frontman niet bent.
Anti-climaxquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Een of ander project oprichten rondom Grada (Ik vind dat een band niet Frontman/vrouw + backingband is maar dat iedereen gewoon gelijk is)
yep, en sommige manieren zijn nou eenmaal substantieler voor het imago van een band dan anderen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zelfs al zou de band om mij draaien en niet om Grada dan nog, elk bandlid is gelijk, er is geen frontman/vrouw
Je draagt toch allemaal op je eigen manier een steentje bij aan de band?
http://www.muzikantenbank(...)gje-popjazzfunk-8930quote:Lounge band met een vleugje, pop/jazz/funk,
gevormd rond passionele talentvolle zangeres zoekt een gevorderde pianist met groove die de kunst van het weglaten begrijpt. Doel is plezier en Hobby. Wel een professionele vanuit één punt gestuurde uitstraling naar buiten. Dat laatste zorgt voor optredens en sluit aan bij de andere activiteiten van de frontvrouw. Sfeer vriendschappelijk en openstaan voor ieders kwaliteiten zonder bandroddels. Oefenen elke week, in een plezierige oefenruimte. Leeftijd leden tussen de 18 en 52. Bezetting, keys, gitaar, bas, sax, drums, zang. favoriete band Gar du Nord Bel
Alsof Braddie daar niet tussen zou passenquote:Sfeer vriendschappelijk en openstaan voor ieders kwaliteiten zonder bandroddels.
Dan had je best je steentje kunnen bijdragen bij de opbouw.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zelfs al zou de band om mij draaien en niet om Grada dan nog, elk bandlid is gelijk, er is geen frontman/vrouw
Je draagt toch allemaal op je eigen manier een steentje bij aan de band?
Ooh, dat heb ik ook wel gedaan hoor.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dan had je best je steentje kunnen bijdragen bij de opbouw.
Dat is wel schandalig, daar had je wat van moeten zeggen hoor.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ooh, dat heb ik ook wel gedaan hoor.
Maar ik ga mij niet bezig houden met de apparatuur van de drummer.
Heb genoeg geholpen, van het neerzetten van de microfoon stands + mics + aansluiten hier van.
Tot het volledig zelf in moeten stellen van de mengtafel omdat de drummer met Grada stond te praten
Ik ben normaal echt niet van het roddelen over bandleden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:23 schreef Rectum het volgende:
[..]
http://www.muzikantenbank(...)gje-popjazzfunk-8930
wat een steek onder water dit... met name:
[..]
Alsof Braddie daar niet tussen zou passen![]()
zielig.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben normaal echt niet van het roddelen over bandleden.
Maar dit figuur roept het over zichzelf af, Grada ook. Enorm arrogante houding/instelling en het is gewoon verschrikkelijke onzin dat die 2 maar denken dat ze de wereld kunnen veroveren.
Lukte in bandje 1 niet, werd er geroddeld over de bassist, lukte in bandje 2 niet, ooh.. dat lag vast aan de gitarist, lukte in bandje 3 niet, ooh.. dat kwam omdat de andere drummer het vást slechter deed, en nu lukt het ook niet, en ondertussen zijn we 2,5 jaar verder
Ze denken nog ff snel wereld beroemd te kunnen worden.
Een drummer van 58.
Een zangeres van 46.
Een fluitiste van 17. Ja nee is goed
het is de fucking drummer, het maakt geen kloot uit hoe oud hij is of hoe hij er uit ziet, je ziet hem toch niet tijdens concerten.quote:
Ja maar hij gedraagt zich als een kinderachtige puber die een oogje heeft om grada en braddie een loer probeert te draaien.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
het is de fucking drummer, het maakt geen kloot uit hoe oud hij is of hoe hij er uit ziet, je ziet hem toch niet tijdens concerten.
braddie gedraagt zich volwassen, bedoel je?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja maar hij gedraagt zich als een kinderachtige puber die een oogje heeft om grada en braddie een loer probeert te draaien.
Volwassener dan die drummert.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:31 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
braddie gedraagt zich volwassen, bedoel je?
Misschien is het niet helemaal goed wat ik doe, toegegeven. Maar ik ga niet meer 20 mails op een dag sturen en nog even natrappen en net doen alsof wij waardeloos zijn, en Grada véél beter kan krijgen en weet ik veel wat allemaal.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:31 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
braddie gedraagt zich volwassen, bedoel je?
zielepootquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Misschien is het niet helemaal goed wat ik doe, toegegeven. Maar ik ga niet meer 20 mails op een dag sturen en nog even natrappen en net doen alsof wij waardeloos zijn, en Grada véél beter kan krijgen en weet ik veel wat allemaal.
Thats why i`m herequote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:41 schreef beelz het volgende:
Echt, elke keer dat ik denk dat het niet erger kan met topics van Braddie, laat hij me weer compleet verbaasd staan met een nieuw topic.
Als ze er dan een beetje hard in bijt weet ik zeker dat er ongekende toonhoogtes worden bereikt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan de apparatuur, ze mag mijn blokfluit wel eens proberen.
Gast, neem afstand van dit waanbeeld en misschien komt je muzikale carrière alsnog van de grond. Met dat hippybeeld voor ogen ben je gedoemd om in de mediocre psychedelische verdomhoek te blijven hangen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:20 schreef Braddie het volgende:
(Ik vind dat een band niet Frontman/vrouw + backingband is maar dat iedereen gewoon gelijk is)
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als ze er dan een beetje hard in bijt weet ik zeker dat er ongekende toonhoogtes worden bereikt.
Want dat vind jij niet?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:47 schreef Deshain het volgende:
[..]
Gast, neem afstand van dit waanbeeld en misschien komt je muzikale carrière alsnog van de grond. Met dat hippybeeld voor ogen ben je gedoemd om in de mediocre psychedelische verdomhoek te blijven hangen.
Je hoeft hem niet om één iemand op te bouwen, er moet alleen niet het belachelijke idee ronddwalen dat iedereen in de band gelijk is.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Want dat vind jij niet?
Het is toch zo?
Je bent opbouwen rondom 1 persoon
quote:
quote:
Stel je niet zo aan. De E street band jank toch ook niet dat iedereen voor Bruce komt?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Want dat vind jij niet?
Het is toch zo?
Je bent opbouwen rondom 1 persoonGewoon lekker met z`n alle muziek maken, mensen kenneen The Who toch ook niet als Roger Daltrey + Band?
Die kennen ook gewoon alle 4 de leden.
Kijk naar Queen, was dat Freddie Mercury + Band? Nee, het draaide wel om Freddie, maar die gaf zelf ook aan in meerdere interviews dat een band gewoon bestaat uit gelijke rechten en ieder lid is (in hun geval) 25% van de band.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. De E street band jank toch ook niet dat iedereen voor Bruce komt?
Ja, maar dat is alleen omdat Clarence een baas is. See MY point?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar kennen mensen die voor Bruce komen ook Clarence? Ja. Was hij lid ván de E Street Band? Ja.
See my point?
Ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, maar dat is alleen omdat Clarence een baas is. See MY point?
hahahahahaquote:
Minder belangrijkquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:54 schreef Braddie het volgende:
Tuurlijk is het belangrijk dat er 1 persoon is wie zingt in de band en daarom wat meer op de voorgrond is. Maar is daarom de backingband onbelangrijk?
Ja wat aandacht.quote:Absoluut niet, die verdienen natuurlijk ook gewoon wat aandacht, en niet alleen maar de zanger/zangeres.
Natuurlijk zijn we niet nét zo belangrijk als de zangeres, die zingt tenslotte.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:59 schreef Deshain het volgende:
[..]
Minder belangrijk
[..]
Ja wat aandacht.
Werkt ook twee kanten op natuurlijk, als jij meent dat je net zo belangrijk bent als de zangeres/lead gitarist heb je natuurlijk ook een evenredige verplichting qua representatie en dergelijke. Zie ik eerlijk gezegd weinig van terug in de filmpjes dat je daar voldoende moeite insteekt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |