Thats why i`m herequote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:41 schreef beelz het volgende:
Echt, elke keer dat ik denk dat het niet erger kan met topics van Braddie, laat hij me weer compleet verbaasd staan met een nieuw topic.
Als ze er dan een beetje hard in bijt weet ik zeker dat er ongekende toonhoogtes worden bereikt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan de apparatuur, ze mag mijn blokfluit wel eens proberen.
Gast, neem afstand van dit waanbeeld en misschien komt je muzikale carrière alsnog van de grond. Met dat hippybeeld voor ogen ben je gedoemd om in de mediocre psychedelische verdomhoek te blijven hangen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:20 schreef Braddie het volgende:
(Ik vind dat een band niet Frontman/vrouw + backingband is maar dat iedereen gewoon gelijk is)
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als ze er dan een beetje hard in bijt weet ik zeker dat er ongekende toonhoogtes worden bereikt.
Want dat vind jij niet?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:47 schreef Deshain het volgende:
[..]
Gast, neem afstand van dit waanbeeld en misschien komt je muzikale carrière alsnog van de grond. Met dat hippybeeld voor ogen ben je gedoemd om in de mediocre psychedelische verdomhoek te blijven hangen.
Je hoeft hem niet om één iemand op te bouwen, er moet alleen niet het belachelijke idee ronddwalen dat iedereen in de band gelijk is.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Want dat vind jij niet?
Het is toch zo?
Je bent opbouwen rondom 1 persoon
quote:
quote:
Stel je niet zo aan. De E street band jank toch ook niet dat iedereen voor Bruce komt?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Want dat vind jij niet?
Het is toch zo?
Je bent opbouwen rondom 1 persoonGewoon lekker met z`n alle muziek maken, mensen kenneen The Who toch ook niet als Roger Daltrey + Band?
Die kennen ook gewoon alle 4 de leden.
Kijk naar Queen, was dat Freddie Mercury + Band? Nee, het draaide wel om Freddie, maar die gaf zelf ook aan in meerdere interviews dat een band gewoon bestaat uit gelijke rechten en ieder lid is (in hun geval) 25% van de band.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. De E street band jank toch ook niet dat iedereen voor Bruce komt?
Ja, maar dat is alleen omdat Clarence een baas is. See MY point?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar kennen mensen die voor Bruce komen ook Clarence? Ja. Was hij lid ván de E Street Band? Ja.
See my point?
Ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, maar dat is alleen omdat Clarence een baas is. See MY point?
hahahahahaquote:
Minder belangrijkquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:54 schreef Braddie het volgende:
Tuurlijk is het belangrijk dat er 1 persoon is wie zingt in de band en daarom wat meer op de voorgrond is. Maar is daarom de backingband onbelangrijk?
Ja wat aandacht.quote:Absoluut niet, die verdienen natuurlijk ook gewoon wat aandacht, en niet alleen maar de zanger/zangeres.
Natuurlijk zijn we niet nét zo belangrijk als de zangeres, die zingt tenslotte.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:59 schreef Deshain het volgende:
[..]
Minder belangrijk
[..]
Ja wat aandacht.
Werkt ook twee kanten op natuurlijk, als jij meent dat je net zo belangrijk bent als de zangeres/lead gitarist heb je natuurlijk ook een evenredige verplichting qua representatie en dergelijke. Zie ik eerlijk gezegd weinig van terug in de filmpjes dat je daar voldoende moeite insteekt..
En daar houdt het ook ongeveer op, je moet je realiseren dat je als niet virtuoos op de toetsen net niet naast een orkestband staat. Met dat gezeik en geroddel kom je al snel ónder een orkestband en ben je dus bandloos.quote:
Dat is absoluut zo.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:02 schreef Deshain het volgende:
[..]
En daar houdt het ook ongeveer op, je moet je realiseren dat je als niet virtuoos op de toetsen net niet naast een orkestband staat. Met dat gezeik en geroddel kom je al snel ónder een orkestband en ben je dus bandloos.
Mensen die het verschil tussen mits en tenzij niet snappenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:13 schreef Braddie het volgende:
doe je wat spontaan terug mits je het niet kan
Doe ik ookquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:27 schreef Spouwerranger het volgende:
Al die drama om helemaal niks. Ik zou die hoer gewoon lekker negeren en je eigen ding doen.
De drummer (die dus al het woord deed... ook voor promotie dingetjes) is dyslectisch.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:41 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Mensen die het verschil tussen mits en tenzij niet snappen
Dyslexie zegt niets over woordenschat.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
De drummer (die dus al het woord deed... ook voor promotie dingetjes) is dyslectisch.
Draagt het wel bij aan je motoriek of ritmegevoel?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dyslexie zegt niets over woordenschat.
Dan heb je het misquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:46 schreef Fascination het volgende:
Je lijkt me ook niet echt sociaal ingesteld, Braddie.
Drummer gespotquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:43 schreef gelepino het volgende:
Wat een intens triest topic is dit zeg. TS is aan het klagen over zijn voormalige bandleden. Uiterst onprofessioneel en ronduit kinderachtig dat je nu met modder gaat gooien terwijl je ook eens naar je eigen handelen moet kijken. Zover ik het kan volgen ben jij immers begonnen alle stront wereldkundig te maken via een forum als fok. Het had netter geweest dit gewoon te regelen met je voormalige bandleden buiten het internet om.
Ik geloof ook best dat de waarheid ergens in het midden ligt. Ik kan me best voorstellen dat de overige leden iets meer professionaliteit zoeken. In ieder geval iemand die niet als een randdebiel gaat lopen hossen op een podium en zeker niet iemand die z'n instrument een week voor een optreden verkoopt. Als ik dat met mijn band zou doen hadden we een serieus probleem.
Bovendien is je presentatie inderdaad ook niet geweldig.
Begrijp ik goed dat je altijd mee reed met de drummer en hij dan verwachtte dat je wat meer de handen uit je mouwen zou steken als wederdienst? Niet zo heel gek toch?
Neemt niet weg dat de manier waarop je eruit gewerkt bent niet echt fraai is natuurlijk. Bovendien verlagen de overige bandleden zich nu ook tot jouw niveau door met modder terug te gaan gooien en dat is zeker geen reclame voor de (nieuwe) band.
Als je bedoelt dat ik de drummer zou zijn van dat bandje van Bradley dan heb je het mis.quote:Drummer gespot
Dat is dus gebeurd tijdens een band bespreking, maar de drummer/zangeres wilden dus beide nog even een trap na geven via wat mailtjes.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:43 schreef gelepino het volgende:
[quote]Het had netter geweest dit gewoon te regelen met je voormalige bandleden buiten het internet om.
Ik kon het mij veroorloven het instrument te verkopen omdat we speelden met de backline van het festival zelf en ik dat ding van mij niet nodig had. + dat we pas na 2 weken weer zouden repeteren, en ik had toen alweer wat andersquote:In ieder geval iemand die niet als een randdebiel gaat lopen hossen op een podium en zeker niet iemand die z'n instrument een week voor een optreden verkoopt.
Ik reed inderdaad mee met de drummer, en ik heb ook echt wel de handen uit de mouwen gestoken, maar dat was naar de zangeres toe, en de bassist, en de gitarist. De drummer wilde niet dat ik in de buurt kwam van z`n drumstel.quote:Begrijp ik goed dat je altijd mee reed met de drummer en hij dan verwachtte dat je wat meer de handen uit je mouwen zou steken als wederdienst? Niet zo heel gek toch?
En de gitarist/bassist. En dat allemaal omdat wij zo nu en dan nummers inbrachten die niet helemaal bij hun beeld pastte, en omdat we ons niet aan de *policy* hielden.quote:Neemt niet weg dat de manier waarop je eruit gewerkt bent niet echt fraai is natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |