abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128758557
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:27 schreef Braddie het volgende:
Een fluitiste van 17
Misschien ligt het aan de apparatuur, ze mag mijn blokfluit wel eens proberen.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 14:41:56 #52
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_128758623
Echt, elke keer dat ik denk dat het niet erger kan met topics van Braddie, laat hij me weer compleet verbaasd staan met een nieuw topic. ^O^
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_128758659
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:41 schreef beelz het volgende:
Echt, elke keer dat ik denk dat het niet erger kan met topics van Braddie, laat hij me weer compleet verbaasd staan met een nieuw topic. ^O^
Thats why i`m here :)
  dinsdag 9 juli 2013 @ 14:43:57 #54
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_128758688
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 9 juli 2013 @ 14:45:43 #55
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_128758740
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:40 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Misschien ligt het aan de apparatuur, ze mag mijn blokfluit wel eens proberen.
Als ze er dan een beetje hard in bijt weet ik zeker dat er ongekende toonhoogtes worden bereikt.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_128758748
Dit :')
pi_128758789
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:20 schreef Braddie het volgende:
(Ik vind dat een band niet Frontman/vrouw + backingband is maar dat iedereen gewoon gelijk is)
Gast, neem afstand van dit waanbeeld en misschien komt je muzikale carrière alsnog van de grond. Met dat hippybeeld voor ogen ben je gedoemd om in de mediocre psychedelische verdomhoek te blijven hangen.
  Moderator dinsdag 9 juli 2013 @ 14:49:27 #58
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_128758846
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:45 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Als ze er dan een beetje hard in bijt weet ik zeker dat er ongekende toonhoogtes worden bereikt.
_O-
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_128758861
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:47 schreef Deshain het volgende:

[..]

Gast, neem afstand van dit waanbeeld en misschien komt je muzikale carrière alsnog van de grond. Met dat hippybeeld voor ogen ben je gedoemd om in de mediocre psychedelische verdomhoek te blijven hangen.
Want dat vind jij niet?

Het is toch zo?
Je bent opbouwen rondom 1 persoon :')Gewoon lekker met z`n alle muziek maken, mensen kenneen The Who toch ook niet als Roger Daltrey + Band?
Die kennen ook gewoon alle 4 de leden.

Kijk naar Queen, was dat Freddie Mercury + Band? Nee, het draaide wel om Freddie, maar die gaf zelf ook aan in meerdere interviews dat een band gewoon bestaat uit gelijke rechten en ieder lid is (in hun geval) 25% van de band.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2013 14:51:13 ]
  dinsdag 9 juli 2013 @ 14:50:59 #60
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_128758885
Gewoon caren toch :') fuck hullie. Laat ze lekker, oude graftakken.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_128758903
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:50 schreef Braddie het volgende:

[..]

Want dat vind jij niet?

Het is toch zo?
Je bent opbouwen rondom 1 persoon :')
Je hoeft hem niet om één iemand op te bouwen, er moet alleen niet het belachelijke idee ronddwalen dat iedereen in de band gelijk is.
pi_128758923
quote:
3s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:17 schreef opgebaarde het volgende:
Het houdt niet op
quote:
4s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:17 schreef opgebaarde het volgende:
Niet vanzelf
_O-
Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen [TK]Wielrennerfiets #4
Mijn beste topic. Ooit. Geile minderjarige meisjes met kortje rokjes 60.*** hits.
pi_128758925
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:50 schreef Braddie het volgende:

[..]

Want dat vind jij niet?

Het is toch zo?
Je bent opbouwen rondom 1 persoon :')Gewoon lekker met z`n alle muziek maken, mensen kenneen The Who toch ook niet als Roger Daltrey + Band?
Die kennen ook gewoon alle 4 de leden.

Kijk naar Queen, was dat Freddie Mercury + Band? Nee, het draaide wel om Freddie, maar die gaf zelf ook aan in meerdere interviews dat een band gewoon bestaat uit gelijke rechten en ieder lid is (in hun geval) 25% van de band.
Stel je niet zo aan. De E street band jank toch ook niet dat iedereen voor Bruce komt?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_128758985
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:51 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan. De E street band jank toch ook niet dat iedereen voor Bruce komt?
Dat klopt.
Maar kennen mensen die voor Bruce komen ook Clarence? Ja. Was hij lid ván de E Street Band? Ja.
See my point?
pi_128759014
Tuurlijk is het belangrijk dat er 1 persoon is wie zingt in de band en daarom wat meer op de voorgrond is. Maar is daarom de backingband onbelangrijk? Absoluut niet, die verdienen natuurlijk ook gewoon wat aandacht, en niet alleen maar de zanger/zangeres.
pi_128759025
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:54 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dat klopt.
Maar kennen mensen die voor Bruce komen ook Clarence? Ja. Was hij lid ván de E Street Band? Ja.
See my point?
Ja, maar dat is alleen omdat Clarence een baas is. See MY point?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_128759036
Ik weet niet wat je moeder heeft bijgebracht, maar sommigen zijn gelijker dan anderen. Zeker als zij het gezicht van de band zijn. En aan je andere topics te zien zit er waarschijnlijk een dikke kern van waarheid in de opmerking van de drummer over je consumerende houding.
pi_128759053
Dit doet me denken aan die fittie rondom dat internetradiostation voor al die volkszangers.
Ik kan niet meer op de naam komen.
pi_128759076
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:55 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ja, maar dat is alleen omdat Clarence een baas is. See MY point?
Ja.
Ergens heb je wel gelijk, mensen gaan ook naar ACDC voor Angus Young, omdat dat een baas is.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 14:58:16 #70
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_128759124
Deze soap wordt er steeds sappiger op, ga zo door Braddie. _O_
This isn't even my final form.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 14:59:19 #71
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_128759156
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:55 schreef hoink581 het volgende:
dikke
hahahahaha
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_128759174
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:54 schreef Braddie het volgende:
Tuurlijk is het belangrijk dat er 1 persoon is wie zingt in de band en daarom wat meer op de voorgrond is. Maar is daarom de backingband onbelangrijk?
Minder belangrijk
quote:
Absoluut niet, die verdienen natuurlijk ook gewoon wat aandacht, en niet alleen maar de zanger/zangeres.
Ja wat aandacht.

Werkt ook twee kanten op natuurlijk, als jij meent dat je net zo belangrijk bent als de zangeres/lead gitarist heb je natuurlijk ook een evenredige verplichting qua representatie en dergelijke. Zie ik eerlijk gezegd weinig van terug in de filmpjes dat je daar voldoende moeite insteekt..
pi_128759207
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:59 schreef Deshain het volgende:

[..]

Minder belangrijk

[..]

Ja wat aandacht.

Werkt ook twee kanten op natuurlijk, als jij meent dat je net zo belangrijk bent als de zangeres/lead gitarist heb je natuurlijk ook een evenredige verplichting qua representatie en dergelijke. Zie ik eerlijk gezegd weinig van terug in de filmpjes dat je daar voldoende moeite insteekt..
Natuurlijk zijn we niet nét zo belangrijk als de zangeres, die zingt tenslotte.
Maar het is niet zo dat wij daarom maar volledig genegeerd moeten worden, wij zorgen wel voor de muziek er achter.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 15:00:46 #74
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_128759215
Braddie, had je als toetsenist ook groupies?
Of waren de drummer en Grada de enige twee die scoorden?
pi_128759222
ik ga naar love 2 lounge voor braddie achter de toetsen
pi_128759261
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:00 schreef Braddie het volgende:
wij zorgen wel voor de muziek er achter.
En daar houdt het ook ongeveer op, je moet je realiseren dat je als niet virtuoos op de toetsen net niet naast een orkestband staat. Met dat gezeik en geroddel kom je al snel ónder een orkestband en ben je dus bandloos.
pi_128759358
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:02 schreef Deshain het volgende:

[..]

En daar houdt het ook ongeveer op, je moet je realiseren dat je als niet virtuoos op de toetsen net niet naast een orkestband staat. Met dat gezeik en geroddel kom je al snel ónder een orkestband en ben je dus bandloos.
Dat is absoluut zo.
pi_128759450
Dit topic schreeuwt om een overflow aan :') -smilies. Schopje R&P?

Beter nog, schopje JNG?
-nee-
pi_128760131
Al die drama om helemaal niks :'). Ik zou die hoer gewoon lekker negeren en je eigen ding doen.
Who motivates the motivator?
  dinsdag 9 juli 2013 @ 15:41:32 #80
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_128760615
quote:
15s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:13 schreef Braddie het volgende:
doe je wat spontaan terug mits je het niet kan
Mensen die het verschil tussen mits en tenzij niet snappen :')
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_128761047
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:27 schreef Spouwerranger het volgende:
Al die drama om helemaal niks :'). Ik zou die hoer gewoon lekker negeren en je eigen ding doen.
Doe ik ook :)
pi_128761063
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:41 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Mensen die het verschil tussen mits en tenzij niet snappen :')
De drummer (die dus al het woord deed... ook voor promotie dingetjes) is dyslectisch.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 16:15:58 #83
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_128761961
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:53 schreef Braddie het volgende:

[..]

De drummer (die dus al het woord deed... ook voor promotie dingetjes) is dyslectisch.
Dyslexie zegt niets over woordenschat.
  Forum Admin dinsdag 9 juli 2013 @ 16:20:36 #84
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_128762129
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 16:15 schreef Levolution het volgende:

[..]

Dyslexie zegt niets over woordenschat.
Draagt het wel bij aan je motoriek of ritmegevoel?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_128762930
Waar gaat dit in godsnaam over :?
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_128763030
Kutdrummers ook altijd. Braddie, als ik jou was zou ik een nieuw nummer maken waarin zijn drumstel niet nodig is, dat zijn die vlerk leren.
pi_128763144
Je lijkt me ook niet echt sociaal ingesteld, Braddie.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_128763617
Drommels, drommels en nog meer trommels! Altijd weer die vervelende drummers :(
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_128763690
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 16:46 schreef Fascination het volgende:
Je lijkt me ook niet echt sociaal ingesteld, Braddie.
Dan heb je het mis ;)
pi_128766814
Goed topic, Bradster.
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
pi_128767287
Braddie topic, ff wat eten halen
pi_128767356
Wat een intens triest topic is dit zeg. TS is aan het klagen over zijn voormalige bandleden. Uiterst onprofessioneel en ronduit kinderachtig dat je nu met modder gaat gooien terwijl je ook eens naar je eigen handelen moet kijken. Zover ik het kan volgen ben jij immers begonnen alle stront wereldkundig te maken via een forum als fok. Het had netter geweest dit gewoon te regelen met je voormalige bandleden buiten het internet om.
Ik geloof ook best dat de waarheid ergens in het midden ligt. Ik kan me best voorstellen dat de overige leden iets meer professionaliteit zoeken. In ieder geval iemand die niet als een randdebiel gaat lopen hossen op een podium en zeker niet iemand die z'n instrument een week voor een optreden verkoopt. Als ik dat met mijn band zou doen hadden we een serieus probleem.
Bovendien is je presentatie inderdaad ook niet geweldig.
Begrijp ik goed dat je altijd mee reed met de drummer en hij dan verwachtte dat je wat meer de handen uit je mouwen zou steken als wederdienst? Niet zo heel gek toch?
Neemt niet weg dat de manier waarop je eruit gewerkt bent niet echt fraai is natuurlijk. Bovendien verlagen de overige bandleden zich nu ook tot jouw niveau door met modder terug te gaan gooien en dat is zeker geen reclame voor de (nieuwe) band.
pi_128767465
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:43 schreef gelepino het volgende:
Wat een intens triest topic is dit zeg. TS is aan het klagen over zijn voormalige bandleden. Uiterst onprofessioneel en ronduit kinderachtig dat je nu met modder gaat gooien terwijl je ook eens naar je eigen handelen moet kijken. Zover ik het kan volgen ben jij immers begonnen alle stront wereldkundig te maken via een forum als fok. Het had netter geweest dit gewoon te regelen met je voormalige bandleden buiten het internet om.
Ik geloof ook best dat de waarheid ergens in het midden ligt. Ik kan me best voorstellen dat de overige leden iets meer professionaliteit zoeken. In ieder geval iemand die niet als een randdebiel gaat lopen hossen op een podium en zeker niet iemand die z'n instrument een week voor een optreden verkoopt. Als ik dat met mijn band zou doen hadden we een serieus probleem.
Bovendien is je presentatie inderdaad ook niet geweldig.
Begrijp ik goed dat je altijd mee reed met de drummer en hij dan verwachtte dat je wat meer de handen uit je mouwen zou steken als wederdienst? Niet zo heel gek toch?
Neemt niet weg dat de manier waarop je eruit gewerkt bent niet echt fraai is natuurlijk. Bovendien verlagen de overige bandleden zich nu ook tot jouw niveau door met modder terug te gaan gooien en dat is zeker geen reclame voor de (nieuwe) band.
Drummer gespot
pi_128767560
quote:
Drummer gespot
Als je bedoelt dat ik de drummer zou zijn van dat bandje van Bradley dan heb je het mis.
pi_128767639
Braddie ga die zangeres neuken en film het en laat het dan zien aan die drummer, dat zal hem leren.
pi_128767679
Mits/tenzij-faal
pi_128767717
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:43 schreef gelepino het volgende:
[quote]Het had netter geweest dit gewoon te regelen met je voormalige bandleden buiten het internet om.
Dat is dus gebeurd tijdens een band bespreking, maar de drummer/zangeres wilden dus beide nog even een trap na geven via wat mailtjes.

quote:
In ieder geval iemand die niet als een randdebiel gaat lopen hossen op een podium en zeker niet iemand die z'n instrument een week voor een optreden verkoopt.
Ik kon het mij veroorloven het instrument te verkopen omdat we speelden met de backline van het festival zelf en ik dat ding van mij niet nodig had. + dat we pas na 2 weken weer zouden repeteren, en ik had toen alweer wat anders :) En dat lopen hossen, sja.. ik ben gewoon heel erg energiek, en zeker bij dat optreden wilde ik mezelf echt uitputten, simpel..

quote:
Ik reed inderdaad mee met de drummer, en ik heb ook echt wel de handen uit de mouwen gestoken, maar dat was naar de zangeres toe, en de bassist, en de gitarist. De drummer wilde niet dat ik in de buurt kwam van z`n drumstel.

En ik vond het ook raar dat hij elke repetitie wilde opnemen met 16 sporen en 4 microfoons, dat slaat toch nergens op bij het repeteren?

quote:
Neemt niet weg dat de manier waarop je eruit gewerkt bent niet echt fraai is natuurlijk.
En de gitarist/bassist. En dat allemaal omdat wij zo nu en dan nummers inbrachten die niet helemaal bij hun beeld pastte, en omdat we ons niet aan de *policy* hielden.

En volgens mij was het al langer geplanned hoor.. want voor de bespreking waren er al advertenties geplaatst door de drummer waarin hij andere muzikanten zocht ;)

[/quote]
  dinsdag 9 juli 2013 @ 18:54:19 #98
374964 slangpie
bak oe 'n ei.
pi_128767731
waar gaat dit over???
nerovetsrethca
pi_128767732
Ik zou die zangeres wel motorboaten trouwens.
pi_128767898
Lekkere tieten heeft ze wel, maar wat zang betreft is het niks bijzonders. Beetje 13 in een dozijn stem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')