quote:Op maandag 8 juli 2013 23:58 schreef waxmask het volgende:
He's back!!!!!!!!! Maar helaas net doodgereden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar is hij de enige?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:58 schreef waxmask het volgende:
He's back!!!!!!!!! Maar helaas net doodgereden!
Ja ja we zijn nu met wolven bezig he...jij hebt je tijd weer gehad... mits je het nu over een wolf hebt natuurlijk, maar da's gewoon ranzig!quote:Op maandag 8 juli 2013 23:58 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik zou het wel bij haar willen aanraken
Mooi was dat, met die malafide organisatie die beelden van één of andere verwilderde kat had gemaakt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:00 schreef Uccie het volgende:
We hebben ook een zomer naar een poema gezocht
Idd!quote:
We kijken nu naar de EO... tuurlijk is er een ander soort dat voor ons beslist, hij heet god.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:02 schreef waxmask het volgende:
Hoe zou het voelen als wij door een andere soort zouden worden bekeken en er dingen vor beslist worden....
Ja dat sprookjes figuur ja hahaha, maar echt een zichtbaar grotere soort die ons bestudeert...filmt...en ons in reservaten duwt....quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:03 schreef Latert het volgende:
[..]
We kijken nu naar de EO... tuurlijk is er een ander soort dat voor ons beslist, hij heet god.
En anders die vraag even uitzetten in BNW, daar hebben ze er vast wel ideeën over.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:03 schreef Latert het volgende:
[..]
We kijken nu naar de EO... tuurlijk is er een ander soort dat voor ons beslist, hij heet god.
Fakking enge beesten man. Ik zou een flink buks halen als ze hier zouden zitten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:04 schreef Pedroso het volgende:
Beren in de bewoonde wereld![]()
[ afbeelding ]
Gewoon hard schreeuwen werkt ookquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:05 schreef alors het volgende:
[..]
Fakking enge beesten man. Ik zou een flink buks halen als ze hier zouden zitten.
Die duikt gewoon met Liesbeth in bed, ouwe snoperd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:06 schreef Latert het volgende:
Hij is jarig... zullen we een hoer voor hem regelen?
Dat ja, maar die twee onderwerpen zullen wel weer als laatste komen... te laat dus.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:11 schreef Specularium het volgende:
Dat over Friso en Mirjam wil ik wel zien.
Wat een stelling weer,quote:Stelling van de Dag
Liever windmolens in de buurt dan gas uit de Noordzee
Ik had inmiddels wel een aanklacht van AH verwacht, valt tegen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:14 schreef OProg het volgende:
Gelukkig staat er groot 'dierenarts' op zijn shirt.
De amerikanen zullen binnenkort wel binnenvallen danquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:19 schreef rubbereend het volgende:
omg, er zit misschien olie onder de zee en Nederland doet al alsof het schip met goud binnen is
Tja, ieder miljardje is mooi meegenomen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:19 schreef rubbereend het volgende:
omg, er zit misschien olie onder de zee en Nederland doet al alsof het schip met goud binnen is
Wow, dit is niet de eerste keer dat je dit post.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:19 schreef rubbereend het volgende:
in dit topic wel jaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wow, dit is niet de eerste keer dat je dit post.
Nee, want dit is de stelling.quote:
Dat is wel wat ik vrees.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:20 schreef Uccie het volgende:
Het is te laat om die man te volgen zonder ondertiteling
Ik kon het prima verstaan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:21 schreef TheVulture het volgende:
Jezuschristus, is de ondertitelaar al op vakantie, dit is niet te volgen
dokters over Friso....quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:20 schreef OProg het volgende:
Weer eens wat anders. Zuid Afrikaans aan tafel.
Het was juist meer dan een jaar stil.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Snap niet dat ze het nog steeds over deze prive-zaak hebben.
Minderquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:23 schreef OProg het volgende:
Bonnie St. Claire en Andy van der Meyde hebben bijna net zo veel bewustzijn als Friso in huidige toestand.
Net als Belkin.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:19 schreef rubbereend het volgende:
Oh kut dan ben ik dood.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:24 schreef Latert het volgende:
"Ik twitter, dus ik leef" zal ze wel denken...
Ik had Friso in gedachtequote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen van beiden eigenlijkHij praatte toch niet half Duits? Die Afrikaner?
Iddquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Waddefuck is dat nou weer voor een kutstelling? Kan mij het verrotten waar Mabel gaat wonen.
Bijna RTL Boulevard ditquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Waddefuck is dat nou weer voor een kutstelling? Kan mij het verrotten waar Mabel gaat wonen.
Heeft Mabel een baan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, had Friso toch ook gewoon.quote:
De biblebeltgast kon ook vast rekenen op een glaasje champagne.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:28 schreef Latert het volgende:
Andries gelooft in god en in wonderen, dus die zal altijd hoop houden dat Friso wakker wordt.
Precies.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:28 schreef MrTimbo.B het volgende:
Nuchtere vent. Maakt het niet mooier dan het is
Precies. Het is misschien een ander verhaal dan iedereen wil horen. Maar ja daar moet je geen rekening mee houdenquote:
Als dat gebeurt is het dankzij here jezus.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:28 schreef Latert het volgende:
Andries gelooft in god en in wonderen, dus die zal altijd hoop houden dat Friso wakker wordt.
Bij de EO zou de stekker er toch nooit ingegaan zijn?quote:
welke stekker?quote:
Ja iddquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:31 schreef Martinello het volgende:
Ariel Sharon ligt ook al 7 jaar rustig op bed. Die houden ze in leven tot hij 200 is.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij de EO zou de stekker er toch nooit ingegaan zijn?
Heej Roberto.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wanneer komt er nou een lekker wijf??
Oh ja ... weer een begrotingspost die we ons hadden kunnen besparen..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij de EO zou de stekker er toch nooit ingegaan zijn?
Goeie stelling als je halve show erover gaat.quote:De media moeten de koninklijke familie rust gunnen inzake Friso
Eens
Oneens
Heeeeej Karinaquote:
Dit dus...wat gaat ons dit aan. Laat de familie dit zelf bepalen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:32 schreef marcodej het volgende:
De redactie moet weer gedacht hebben "Laten we een individueel privé-geval. waarover vrij weinig te vertellen valt, weer zo breed trekken dat je niet verder komt dan algemeenheden.
Dat is fijn om te horenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Heeeeej KarinaNou ja, jij bent er, maakt het toch een beetje goed
Aaaaaaaahhh......quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is fijn om te horen
Ben wel zo weg, wordt al weer te laat voor mij
Tja. Toevallig komen de 2 onderwerpen die ik wilde zien wel als eerste. Anders was ik al weggeweest.quote:
ok... een selectieve kijker, dat ben je...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja. Toevallig komen de 2 onderwerpen die ik wilde zien wel als eerste. Anders was ik al weggeweest.
Nou dat wil ik nou ook weer niet beweren.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:35 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
ok... een selectieve kijker, dat ben je...
Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:36 schreef alors het volgende:
Ik vind Saskia altijd wel een geschikte verteller.
Dat is de emotie in een moeder-dochter relatie.... of zow...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:36 schreef Karina het volgende:
Beetje vreemd om tegen je dochter te zeggen: maak me dan maar af.
Ja en dan het mes aanreiken ook.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat is de emotie in een moeder-dochter relatie.... of zow...
mwah..... geen JD iigquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:36 schreef RensAjacied het volgende:
Leuke uitzending? Leuk genoeg om in te schakelen?
Twee keer uitgeschoten tijdens het brood smeren.quote:
Altijd met het handvat naar voren aangeven heb ik altijd geleerd....quote:
en ze zat op het verkeerde spoor en ze had de trein gemist..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Die dochter spoorde zelf ook niet helemaal.
Waarom stak die moeder haar dochter dan weet ik gelijk waar ik aan toe ben, het klinkt zo warrig nu.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Friso ligt thuis en wordt niet beter.
Moeder steekt dochter.
Precies. En dat zijn jouw favoriete topics...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Friso ligt thuis en wordt niet beter.
Moeder steekt dochter.
Mwah, volgens mij normaal pubermeisje.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Die dochter spoorde zelf ook niet helemaal.
Ja dat is de vraag juist denk ik. Ongelukje.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom stak die moeder haar dochter dan weet ik gelijk waar ik aan toe ben, het klinkt zo warrig nu.
Dat dee die moeder niet...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom stak die moeder haar dochter dan weet ik gelijk waar ik aan toe ben, het klinkt zo warrig nu.
Oh dat is best erg jaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Precies. En dat zijn jouw favoriete topics...
Die dochter trok het mes naar haar toe... dus ma kon er niets aan doen..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is de vraag juist denk ik. Ongelukje.
Ja ongelukje dus kuch.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Die dochter trok het mes naar haar toe... dus ma kon er niets aan doen..
Hoe krijgen ze het godverdomme voor elkaar bij de redactie?quote:Emoties van een verdachte belemmeren de rechtzaak
Eens
Oneens
En toen nog een tweede keer zo het hart in.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Die dochter trok het mes naar haar toe... dus ma kon er niets aan doen..
Het gaat niet om details natuurlijk hequote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:41 schreef OProg het volgende:
[..]
En toen nog een tweede keer zo het hart in.
Wauw. Lastig hoor.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze het godverdomme voor elkaar bij de redactie?
HE! Niet vloeken zeg!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze het godverdomme voor elkaar bij de redactie?
Ik wist niet dat je gelovig was Roberto!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
HE! Niet vloeken zeg!![]()
Beetje rrrrrrrrrrrrespect zeg!
Ja, ik heb heel veel onverwachte kantenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je gelovig was Roberto!
Eerwraak is een familiedrama, dat moet je niet bestraffenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:44 schreef alors het volgende:
Zou een mooie boel zijn ja, dat zou eerwraak dus altijd onbestraft blijven!!!
Je bent wel een kletskous jaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
Zit ik nou in mijn eentje te lullen hiero??
Alsof je morgen wat te doen hebtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Je bent wel een kletskous jaMaar ik ben inderdaad weg nu, beetje te laat geworden eigenlijk.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Je bent wel een kletskous jaMaar ik ben inderdaad weg nu, beetje te laat geworden eigenlijk.
WEGWEZEN NU!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet om half 7 op man, werken![]()
Kut ik blijf weer hangen. Afgelopen nu.
ALs een luchtbel?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:48 schreef OProg het volgende:
Op dezelfde manier verklaar Knevel ook onze lieve Heer en dan is het niet raar.
Want god wist dat wij het in NL het zo moeilijk hebben, qua recessiequote:
Zonder heel veel hard bewijs.quote:
Ja, het is een complot van Satan om mensen wijs te maken dat het miljoenen jaren geleden ontstaan is.quote:
Alsof je het dan stiekem met een rietje kan leeghalenquote:
Dat doet Tijs ook op diepte.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
Laat Tijs maar schuin boren.... viezerik
met zijn kruisquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:51 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat doet Tijs ook op diepte.
In de kelder onder zijn huis.
Tijs gebruikt ook weleens olie.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:51 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat doet Tijs ook op diepte.
In de kelder onder zijn huis.
Heb de hele tijd naar die redhead achter Saskia lopen staren.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik kijk alleen naar lekkere wijven
kom je nou mee... lulquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
Heb de hele tijd naar die redhead achter Saskia lopen staren.
WAAR????quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:52 schreef Specularium het volgende:
De camera is een stukje gedraaid zodat er een lekker wijf in beeld komt.
Zouden ze meelezen?
Die gristenmeid met montuur?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:52 schreef Specularium het volgende:
De camera is een stukje gedraaid zodat er een lekker wijf in beeld komt.
Zouden ze meelezen?
in je kruis?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg een enorm luchtbelgevoel van dit verhaal
had je ook maar schuin moeten borenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:54 schreef OProg het volgende:
En dan gaan we helemaal los en komt er uiteindelijk alleen maar zand met zeewater naar boven.
quote:
Alleen als ze schuin boren, zo weet Tijs.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:56 schreef MrTimbo.B het volgende:
Kan een ander land niet olie uit dezelfde bel boren?
Ze hadden alleen geen rekening gehouden met het weg en vliegverkeer.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:56 schreef Latert het volgende:
k heb liever wind- en zonne-energie dan gas
Eens
Oneens
Welke groenlinkser bedenkt die stellingen... ik zie alleen 'Gas vs groene energie' stellingen.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
uit mijn stopcontact komt gelukkig groene stroom.
in jouw achtertuin?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:58 schreef Latert het volgende:
Laten wij gewoon het braafste jongetje van de klas blijven.... laat die gasbel gewoon zitten, we bouwen wel een paar honderd windmolens extra.
En die zetten we dan vlak voor de deur van al die hippie's.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:58 schreef Latert het volgende:
Laten wij gewoon het braafste jongetje van de klas blijven.... laat die gasbel gewoon zitten, we bouwen wel een paar honderd windmolens extra.
In Duitsland wordt het ook (indirect) gesubsidieerd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:58 schreef marcodej het volgende:
In Duitsland komt 40% uit zon en wind, hier 3%. Ergens is er iets mis gegaan.
De EU regelt wel iets om dit gelijk te trekken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:58 schreef marcodej het volgende:
In Duitsland komt 40% uit zon en wind, hier 3%. Ergens is er iets mis gegaan.
Van mij mogen ze...al moeten ze mij dan wel die achtertuin erbij gevenquote:
Net als bij Friso...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
??quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Hadden ze beter Ruudje kunnen uitnodigen.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:00 schreef Latert het volgende:
[..]
Net als bij Friso...Mooi bruggetje voor straks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knevel zal hem wel maken.
Echt een schande dat er nog geen realityshow over is.quote:De ruzies tussen Mandela's familie zijn een schande
Eens
Oneens
Misschien kunnen we straks met een show een nieuwe Nelson kiezen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Echt een schande dat er nog geen realityshow over is.
Beter opletten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:03 schreef Specularium het volgende:
Ik moet moeite doen om dit te volgen, daar hou ik niet van jongens.
Humberto en Viesdikke Sjek hebben zich al aangemeld als kandidaat.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:03 schreef OProg het volgende:
[..]
Misschien kunnen we straks met een show een nieuwe Nelson kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |