Ik wist niet dat je gelovig was Roberto!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
HE! Niet vloeken zeg!![]()
Beetje rrrrrrrrrrrrespect zeg!
Ja, ik heb heel veel onverwachte kantenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je gelovig was Roberto!
Eerwraak is een familiedrama, dat moet je niet bestraffenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:44 schreef alors het volgende:
Zou een mooie boel zijn ja, dat zou eerwraak dus altijd onbestraft blijven!!!
Je bent wel een kletskous jaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
Zit ik nou in mijn eentje te lullen hiero??
Alsof je morgen wat te doen hebtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Je bent wel een kletskous jaMaar ik ben inderdaad weg nu, beetje te laat geworden eigenlijk.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Je bent wel een kletskous jaMaar ik ben inderdaad weg nu, beetje te laat geworden eigenlijk.
WEGWEZEN NU!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet om half 7 op man, werken![]()
Kut ik blijf weer hangen. Afgelopen nu.
ALs een luchtbel?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:48 schreef OProg het volgende:
Op dezelfde manier verklaar Knevel ook onze lieve Heer en dan is het niet raar.
Want god wist dat wij het in NL het zo moeilijk hebben, qua recessiequote:
Zonder heel veel hard bewijs.quote:
Ja, het is een complot van Satan om mensen wijs te maken dat het miljoenen jaren geleden ontstaan is.quote:
Alsof je het dan stiekem met een rietje kan leeghalenquote:
Dat doet Tijs ook op diepte.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
Laat Tijs maar schuin boren.... viezerik
met zijn kruisquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:51 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat doet Tijs ook op diepte.
In de kelder onder zijn huis.
Tijs gebruikt ook weleens olie.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:51 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat doet Tijs ook op diepte.
In de kelder onder zijn huis.
Heb de hele tijd naar die redhead achter Saskia lopen staren.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik kijk alleen naar lekkere wijven
kom je nou mee... lulquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
Heb de hele tijd naar die redhead achter Saskia lopen staren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |