en ze zat op het verkeerde spoor en ze had de trein gemist..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Die dochter spoorde zelf ook niet helemaal.
Waarom stak die moeder haar dochter dan weet ik gelijk waar ik aan toe ben, het klinkt zo warrig nu.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Friso ligt thuis en wordt niet beter.
Moeder steekt dochter.
Precies. En dat zijn jouw favoriete topics...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Friso ligt thuis en wordt niet beter.
Moeder steekt dochter.
Mwah, volgens mij normaal pubermeisje.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Die dochter spoorde zelf ook niet helemaal.
Ja dat is de vraag juist denk ik. Ongelukje.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom stak die moeder haar dochter dan weet ik gelijk waar ik aan toe ben, het klinkt zo warrig nu.
Dat dee die moeder niet...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom stak die moeder haar dochter dan weet ik gelijk waar ik aan toe ben, het klinkt zo warrig nu.
Oh dat is best erg jaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Precies. En dat zijn jouw favoriete topics...
Die dochter trok het mes naar haar toe... dus ma kon er niets aan doen..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is de vraag juist denk ik. Ongelukje.
Ja ongelukje dus kuch.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Die dochter trok het mes naar haar toe... dus ma kon er niets aan doen..
Hoe krijgen ze het godverdomme voor elkaar bij de redactie?quote:Emoties van een verdachte belemmeren de rechtzaak
Eens
Oneens
En toen nog een tweede keer zo het hart in.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Die dochter trok het mes naar haar toe... dus ma kon er niets aan doen..
Het gaat niet om details natuurlijk hequote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:41 schreef OProg het volgende:
[..]
En toen nog een tweede keer zo het hart in.
Wauw. Lastig hoor.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze het godverdomme voor elkaar bij de redactie?
HE! Niet vloeken zeg!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze het godverdomme voor elkaar bij de redactie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |