Oh kut dan ben ik dood.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:24 schreef Latert het volgende:
"Ik twitter, dus ik leef" zal ze wel denken...
Ik had Friso in gedachtequote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen van beiden eigenlijkHij praatte toch niet half Duits? Die Afrikaner?
Iddquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Waddefuck is dat nou weer voor een kutstelling? Kan mij het verrotten waar Mabel gaat wonen.
Bijna RTL Boulevard ditquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Waddefuck is dat nou weer voor een kutstelling? Kan mij het verrotten waar Mabel gaat wonen.
Heeft Mabel een baan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, had Friso toch ook gewoon.quote:
De biblebeltgast kon ook vast rekenen op een glaasje champagne.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:28 schreef Latert het volgende:
Andries gelooft in god en in wonderen, dus die zal altijd hoop houden dat Friso wakker wordt.
Precies.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:28 schreef MrTimbo.B het volgende:
Nuchtere vent. Maakt het niet mooier dan het is
Precies. Het is misschien een ander verhaal dan iedereen wil horen. Maar ja daar moet je geen rekening mee houdenquote:
Als dat gebeurt is het dankzij here jezus.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:28 schreef Latert het volgende:
Andries gelooft in god en in wonderen, dus die zal altijd hoop houden dat Friso wakker wordt.
Bij de EO zou de stekker er toch nooit ingegaan zijn?quote:
welke stekker?quote:
Ja iddquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:31 schreef Martinello het volgende:
Ariel Sharon ligt ook al 7 jaar rustig op bed. Die houden ze in leven tot hij 200 is.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij de EO zou de stekker er toch nooit ingegaan zijn?
Heej Roberto.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wanneer komt er nou een lekker wijf??
Oh ja ... weer een begrotingspost die we ons hadden kunnen besparen..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij de EO zou de stekker er toch nooit ingegaan zijn?
Goeie stelling als je halve show erover gaat.quote:De media moeten de koninklijke familie rust gunnen inzake Friso
Eens
Oneens
Heeeeej Karinaquote:
Dit dus...wat gaat ons dit aan. Laat de familie dit zelf bepalen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:32 schreef marcodej het volgende:
De redactie moet weer gedacht hebben "Laten we een individueel privé-geval. waarover vrij weinig te vertellen valt, weer zo breed trekken dat je niet verder komt dan algemeenheden.
Dat is fijn om te horenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Heeeeej KarinaNou ja, jij bent er, maakt het toch een beetje goed
Aaaaaaaahhh......quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is fijn om te horen
Ben wel zo weg, wordt al weer te laat voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |