quote:Op maandag 8 juli 2013 23:58 schreef waxmask het volgende:
He's back!!!!!!!!! Maar helaas net doodgereden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar is hij de enige?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:58 schreef waxmask het volgende:
He's back!!!!!!!!! Maar helaas net doodgereden!
Ja ja we zijn nu met wolven bezig he...jij hebt je tijd weer gehad... mits je het nu over een wolf hebt natuurlijk, maar da's gewoon ranzig!quote:Op maandag 8 juli 2013 23:58 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik zou het wel bij haar willen aanraken
Mooi was dat, met die malafide organisatie die beelden van één of andere verwilderde kat had gemaakt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:00 schreef Uccie het volgende:
We hebben ook een zomer naar een poema gezocht
Idd!quote:
We kijken nu naar de EO... tuurlijk is er een ander soort dat voor ons beslist, hij heet god.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:02 schreef waxmask het volgende:
Hoe zou het voelen als wij door een andere soort zouden worden bekeken en er dingen vor beslist worden....
Ja dat sprookjes figuur ja hahaha, maar echt een zichtbaar grotere soort die ons bestudeert...filmt...en ons in reservaten duwt....quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:03 schreef Latert het volgende:
[..]
We kijken nu naar de EO... tuurlijk is er een ander soort dat voor ons beslist, hij heet god.
En anders die vraag even uitzetten in BNW, daar hebben ze er vast wel ideeën over.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:03 schreef Latert het volgende:
[..]
We kijken nu naar de EO... tuurlijk is er een ander soort dat voor ons beslist, hij heet god.
Fakking enge beesten man. Ik zou een flink buks halen als ze hier zouden zitten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:04 schreef Pedroso het volgende:
Beren in de bewoonde wereld![]()
[ afbeelding ]
Gewoon hard schreeuwen werkt ookquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:05 schreef alors het volgende:
[..]
Fakking enge beesten man. Ik zou een flink buks halen als ze hier zouden zitten.
Die duikt gewoon met Liesbeth in bed, ouwe snoperd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:06 schreef Latert het volgende:
Hij is jarig... zullen we een hoer voor hem regelen?
Dat ja, maar die twee onderwerpen zullen wel weer als laatste komen... te laat dus.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:11 schreef Specularium het volgende:
Dat over Friso en Mirjam wil ik wel zien.
Wat een stelling weer,quote:Stelling van de Dag
Liever windmolens in de buurt dan gas uit de Noordzee
Ik had inmiddels wel een aanklacht van AH verwacht, valt tegen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:14 schreef OProg het volgende:
Gelukkig staat er groot 'dierenarts' op zijn shirt.
De amerikanen zullen binnenkort wel binnenvallen danquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:19 schreef rubbereend het volgende:
omg, er zit misschien olie onder de zee en Nederland doet al alsof het schip met goud binnen is
Tja, ieder miljardje is mooi meegenomen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:19 schreef rubbereend het volgende:
omg, er zit misschien olie onder de zee en Nederland doet al alsof het schip met goud binnen is
Wow, dit is niet de eerste keer dat je dit post.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:19 schreef rubbereend het volgende:
in dit topic wel jaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wow, dit is niet de eerste keer dat je dit post.
Nee, want dit is de stelling.quote:
Dat is wel wat ik vrees.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:20 schreef Uccie het volgende:
Het is te laat om die man te volgen zonder ondertiteling
Ik kon het prima verstaan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:21 schreef TheVulture het volgende:
Jezuschristus, is de ondertitelaar al op vakantie, dit is niet te volgen
dokters over Friso....quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:20 schreef OProg het volgende:
Weer eens wat anders. Zuid Afrikaans aan tafel.
Het was juist meer dan een jaar stil.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Snap niet dat ze het nog steeds over deze prive-zaak hebben.
Minderquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:23 schreef OProg het volgende:
Bonnie St. Claire en Andy van der Meyde hebben bijna net zo veel bewustzijn als Friso in huidige toestand.
Net als Belkin.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:19 schreef rubbereend het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |