WAAR????quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:52 schreef Specularium het volgende:
De camera is een stukje gedraaid zodat er een lekker wijf in beeld komt.
Zouden ze meelezen?
Die gristenmeid met montuur?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:52 schreef Specularium het volgende:
De camera is een stukje gedraaid zodat er een lekker wijf in beeld komt.
Zouden ze meelezen?
in je kruis?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg een enorm luchtbelgevoel van dit verhaal
had je ook maar schuin moeten borenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:54 schreef OProg het volgende:
En dan gaan we helemaal los en komt er uiteindelijk alleen maar zand met zeewater naar boven.
quote:
Alleen als ze schuin boren, zo weet Tijs.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:56 schreef MrTimbo.B het volgende:
Kan een ander land niet olie uit dezelfde bel boren?
Ze hadden alleen geen rekening gehouden met het weg en vliegverkeer.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:56 schreef Latert het volgende:
k heb liever wind- en zonne-energie dan gas
Eens
Oneens
Welke groenlinkser bedenkt die stellingen... ik zie alleen 'Gas vs groene energie' stellingen.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
uit mijn stopcontact komt gelukkig groene stroom.
in jouw achtertuin?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:58 schreef Latert het volgende:
Laten wij gewoon het braafste jongetje van de klas blijven.... laat die gasbel gewoon zitten, we bouwen wel een paar honderd windmolens extra.
En die zetten we dan vlak voor de deur van al die hippie's.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:58 schreef Latert het volgende:
Laten wij gewoon het braafste jongetje van de klas blijven.... laat die gasbel gewoon zitten, we bouwen wel een paar honderd windmolens extra.
In Duitsland wordt het ook (indirect) gesubsidieerd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:58 schreef marcodej het volgende:
In Duitsland komt 40% uit zon en wind, hier 3%. Ergens is er iets mis gegaan.
De EU regelt wel iets om dit gelijk te trekken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:58 schreef marcodej het volgende:
In Duitsland komt 40% uit zon en wind, hier 3%. Ergens is er iets mis gegaan.
Van mij mogen ze...al moeten ze mij dan wel die achtertuin erbij gevenquote:
Net als bij Friso...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
??quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Hadden ze beter Ruudje kunnen uitnodigen.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:00 schreef Latert het volgende:
[..]
Net als bij Friso...Mooi bruggetje voor straks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knevel zal hem wel maken.
Echt een schande dat er nog geen realityshow over is.quote:De ruzies tussen Mandela's familie zijn een schande
Eens
Oneens
Misschien kunnen we straks met een show een nieuwe Nelson kiezen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Echt een schande dat er nog geen realityshow over is.
Beter opletten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:03 schreef Specularium het volgende:
Ik moet moeite doen om dit te volgen, daar hou ik niet van jongens.
Humberto en Viesdikke Sjek hebben zich al aangemeld als kandidaat.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:03 schreef OProg het volgende:
[..]
Misschien kunnen we straks met een show een nieuwe Nelson kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |