Als ik van te voren denk "dit word niets" wil ik niet afspreken. Simple as thatquote:Op maandag 8 juli 2013 14:57 schreef BeamofLight het volgende:
Ik google nooit. Ik vertrouw altijd op mijn intuitie en portie mensenkennis. Soms heb je maand lang van te voren contact soms een half uur. So what, je komt er toch snel genoeg achter wat voor vlees je in de kuip hebt en daarna verloopt het toch zoals het gaat.
Soms denk je dit wordt niks en dan wordt het niks
Soms denk je yeah en dan wordt het niks
What's the difference?
Ik ben benieuwd naar mijn dates. Dan kan ik het wel gaan afwachten en op de date wel zien like it's 1989 maar als ik de middelen heb, dan maak ik er graag gebruik van.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:57 schreef BeamofLight het volgende:
Ik google nooit. Ik vertrouw altijd op mijn intuitie en portie mensenkennis. Soms heb je maand lang van te voren contact soms een half uur. So what, je komt er toch snel genoeg achter wat voor vlees je in de kuip hebt en daarna verloopt het toch zoals het gaat.
Soms denk je dit wordt niks en dan wordt het niks
Soms denk je yeah en dan wordt het niks
What's the difference?
We hebben dat Faxie volgens mij al heel vaak vertelt.. maar hardleers ofzo.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:02 schreef Silenus het volgende:
Ohja, als je als man dates wil regelen moet je absoluut stoppen met het gebruik van de-smiley.
Dat vermindert je sex-appeal direct met 200%.
Die mag inderdaad op de zwarte lijst, net als xD, elke zin afsluiten met lol of haha en aan iemand vragen "hoest?"quote:Op maandag 8 juli 2013 15:02 schreef Silenus het volgende:
Ohja, als je als man dates wil regelen moet je absoluut stoppen met het gebruik van de-smiley.
Dat vermindert je sex-appeal direct met 200%.
- pr0nquote:Op maandag 8 juli 2013 15:10 schreef Silenus het volgende:
Juist. Dat zijn wel de belangrijkste.
Kortom:
-
- xD
- hihi
- lol en andere nerd-termen als roflmao / roflol / pissing in my pant while rolling on the floor laughing etc etc etc
- hoest / hoessie
- gezellie / barbeknoeien
- me als bezittelijk voornaamwoord
- antwoord geven op elke vraag en die alleen counteren met 'en jij?'
- prima-de-bima
- vertel eens wat leuks
- en toen was het stil :s
- vertel eens in vijf woorden hoe je jezelf zou omschrijven
Oei, de 'hihi' gebruik ik heel somsquote:Op maandag 8 juli 2013 15:10 schreef Silenus het volgende:
Kortom:
-
- xD
- hihi
- lol en andere nerd-termen als roflmao / roflol / pissing in my pant while rolling on the floor laughing etc etc etc
- hoest / hoessie
- gezellie / barbeknoeien
- me als bezittelijk voornaamwoord
- antwoord geven op elke vraag en die alleen counteren met 'en jij?'
- prima-de-bima
- vertel eens wat leuks
- en toen was het stil :s
- vertel eens in vijf woorden hoe je jezelf zou omschrijven
Zeg je dat ook bij datingsites? "Kom op, het is maar internetquote:
p0rn0 heb ik gisteren nog gebruikt trouwens. En gekregen.quote:
Nee want op datingsites gedraag ik me niet zoquote:Op maandag 8 juli 2013 15:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zeg je dat ook bij datingsites? "Kom op, het is maar een datingsite"
Indrukken die mensen van je krijgen zijn belangrijk. Net als je in het echt rechtop wilt staan, niet wilt stotteren en er goed verzorgd uit wil zien maakt het wel degelijk uit wat mensen online van je denken. Zeker als je op zoek bent naar een date.
Op internet doen mensen zich altijd beter voor dan in het echt. Maar het geeft wel een indruk wie ze zijn. Als je dus op internet de indruk wekt nogal gezapig over te komen dan ben je in het echt niet het tegenovergestelde.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee want op datingsites gedraag ik me niet zo![]()
Mijn Fok imago kan ik me over het algemeen niet zo druk om maken.
Ik heb wel betaald voor datingsites. Als je geen geld uit wilt geven, dan wil je blijkbaar ook niet heel graag daten of dan is er misschien markt voor www.bijstandsdating.nlquote:Op maandag 8 juli 2013 15:19 schreef Kitlerrr het volgende:
Even een vraagje tussendoor. Ik heb me ingeschreven bij lexa en relatieplanet. Nou krijg ik regelmatig mailtjes dat 'er iemand in mij is geinteresseerd'. Als ik dan op de bijbehorende link klik krijg ik een scherm dat ik moet betalen om meer te zien.
Betalen jullie daar nou daadwerkelijk voor of hebben jullie een degelijke datingsite gevonden die gratis is?
Die mailtjes van Lexa betekenen slechts dat er iemand op je profiel gekeken heeft, meer niet.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:19 schreef Kitlerrr het volgende:
Even een vraagje tussendoor. Ik heb me ingeschreven bij lexa en relatieplanet. Nou krijg ik regelmatig mailtjes dat 'er iemand in mij is geinteresseerd'. Als ik dan op de bijbehorende link klik krijg ik een scherm dat ik moet betalen om meer te zien.
Betalen jullie daar nou daadwerkelijk voor of hebben jullie een degelijke datingsite gevonden die gratis is?
mijn foto's mag je ook zien zonder te betalen.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:19 schreef Kitlerrr het volgende:
Vergeet het user icon niet, schept al dan niet (on)bewust ook een bepaald beeldquote:Op maandag 8 juli 2013 15:10 schreef Silenus het volgende:
Kortom:
... lijst geknipt ...
Dat zal best meevallen denk ik.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Op internet doen mensen zich altijd beter voor dan in het echt. Maar het geeft wel een indruk wie ze zijn. Als je dus op internet de indruk wekt nogal gezapig over te komen dan ben je in het echt niet het tegenovergestelde.
Paiq is gratis, e-matching in zekere zin ook. Je kan iig gewoon reageren op mannen die je een berichtje sturen en de eerste twee dagen kan je zelf ook reageren op profielen.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:19 schreef Kitlerrr het volgende:
Nee man, valt helemaal niet mee. Jij bent zo onzeker als de pest (van wat ik hier van je lees). Je bent ook zwaar onsuccesvol irl met dames. 1 + 1 =quote:
doe dan gewoon 'hehe' .. ghehe vind ik zo'n babygeblaat al snel ofzo. Of 1 of andere tiener die net wat stoerder probeert over te komen door een woord net wat anders te spellen, maar faalt.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:14 schreef BeamofLight het volgende:
mag ghehe wel eigenlijk? Gebruik ik vaak geloof ik op de WA.
In een ander topic werd ik beticht van vooroordelenquote:Op maandag 8 juli 2013 15:32 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee man, valt helemaal niet mee. Jij bent zo onzeker als de pest (van wat ik hier van je lees). Je bent ook zwaar onsuccesvol irl met dames. 1 + 1 =
En 'hehe' heeft dan weer iets weg van Butthead. Zo kan je overal wel over vallen.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
doe dan gewoon 'hehe' .. ghehe vind ik zo'n babygeblaat al snel ofzo. Of 1 of andere tiener die net wat stoerder probeert over te komen door een woord net wat anders te spellen, maar faalt.
Dat zal hij ook zeker wel doen. Als jij nou eens iets doet met deze informatie dan kan je ons binnenkort ook een succesverhaal melden.quote:
Misschien heb je het gemist, maar momenteel ben ik d'r helemaal niet mee bezig.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nou ga jij dan maar door op deze succesvolle ingeslagen weg. [ afbeelding ]
Ja van dat en je negatieve houding.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
In een ander topic werd ik beticht van vooroordelen
Zucht, nee dat ging over het feit dat je dan weinig aandacht van de vrouwen zult krijgen op datingssites.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:59 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ja van dat en je negatieve houding.
Het ligt volgens jou alleen aan het feit dat je geen brad pitt bent en dat is gewoon onzin.
En verder nog allemaal andere onzin redenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Online of in het echt?quote:Op maandag 8 juli 2013 16:05 schreef HaerdenC het volgende:
Ik zou ook wel eens willen weten hoe ik overkom maar dat zijn dingen die denk ik voor iedereen verschillend zijn en die je eigenlijk nooit echt te weten komt.
Er heerst (bijna) altijd wel een algemeen beeld van iemand z'n online persona.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:05 schreef HaerdenC het volgende:
Ik zou ook wel eens willen weten hoe ik overkom maar dat zijn dingen die denk ik voor iedereen verschillend zijn en die je eigenlijk nooit echt te weten komt.
ik ben online niet anders dan er buiten hoor ... gebruik hier ook gewoon mijn echte naam. Ben alleszins geen Fok! zolderkamer tikkerquote:
Als een oerdegelijke huisvader. Niets dat daar wat mis mee is. Je favoriete kleur is zwart, (donker)blauw en paars.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:05 schreef HaerdenC het volgende:
Vooroordelenquote:Op maandag 8 juli 2013 16:13 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Als een oerdegelijke huisvader. Niets dat daar wat mis mee is. Je favoriete kleur is zwart, (donker)blauw en paars.
quote:
Als jullie dit nou ff in je achterhoofd houden voor de volgende keer dat jullie iemand denken te "kennen"quote:
Hij vroeg naar het beeld dat men hier van hem heeftquote:Op maandag 8 juli 2013 16:20 schreef rival het volgende:
Als jullie dit nou ff in je achterhoofd houden voor de volgende keer dat jullie iemand denken te "kennen"
en dit gaf een mooi voorbeeld van hoe goed we elkaar nou kennenquote:Op maandag 8 juli 2013 16:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij vroeg naar het beeld dat men hier van hem heeft
Wie zegt dat HaerdenC zichzelf wel kent? Misschien zit hij gewoon nog in de ontkenningsfasequote:Op maandag 8 juli 2013 16:20 schreef rival het volgende:
Als jullie dit nou ff in je achterhoofd houden voor de volgende keer dat jullie iemand denken te "kennen"
Wanneer je als man toegeeft dat Geel je favo kleur is dan ben je echt al een tijdje uit die fasequote:Op maandag 8 juli 2013 16:22 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Wie zegt dat HaerdenC zichzelf wel kent? Misschien zit hij gewoon nog in de ontkenningsfase
quote:Op maandag 8 juli 2013 16:24 schreef rival het volgende:
[..]
Wanneer je als man toegeeft dat Geel je favo kleur is dan ben je echt al een tijdje uit die fase
Het gaat ook niet over kennen, het gaat over hoe iemand overkomt. Daarbij vind ik het verschil in lievelingskleur niet echt spraakmakend. Al durf ik te wedden, dat ook al is geel zijn favoriete kleur, je zult het niet veel tegenkomen in bijvoorbeeld zijn klerenkast.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:22 schreef rival het volgende:
[..]
en dit gaf een mooi voorbeeld van hoe goed we elkaar nou kennen
Het ging om hoe die overkomt. Dat zegt niets over hoe hij echt is of dat we denken dat we overtuigt zijn van dat deze mening de werkelijkheid is.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:22 schreef rival het volgende:
en dit gaf een mooi voorbeeld van hoe goed we elkaar nou kennen
Dat klopt dan weer wel, maar dat is zo voor 90 procent van de mannen in mijn directe en indirecte omgeving. Ik denk trouwens dat voor een groot stuk maatschappelijk bepaald is.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het gaat ook niet over kennen, het gaat over hoe iemand overkomt. Daarbij vind ik het verschil in lievelingskleur niet echt spraakmakend. Al durf ik te wedden, dat ook al is geel zijn favoriete kleur, je zult het niet veel tegenkomen in bijvoorbeeld zijn klerenkast.
Wil dat zeggen gelezen en verwijderd of niet gelezen en verwijderd?quote:Helaas, de door jou verstuurde OneLiner is niet geaccepteerd..
Je krijgt een keuze bij het ontvangen van een oneliner. Je accepteert hem en dan kom je in haar lijstje, of ze wijst hem af. Dat heeft ze hier gedaan.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:45 schreef HaerdenC het volgende:
Vraagje on topic over Paiq
[..]
Wil dat zeggen gelezen en verwijderd of niet gelezen en verwijderd?
maar dan ziet ze de oneliner ook daadwerkelijk niet of is het aan de hand van die oneliner dat ze gekozen heeft voor niet?quote:Op maandag 8 juli 2013 16:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je krijgt een keuze bij het ontvangen van een oneliner. Je accepteert hem en dan kom je in haar lijstje, of ze wijst hem af. Dat heeft ze hier gedaan.
Ze ziet je oneliner, ze ziet je foto. en dan kan ze accepteren dat jullie in gesprek kunnen raken of het declinen.. dus dan krijg je het bericht dat jij kreeg.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:53 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
maar dan ziet ze de oneliner ook daadwerkelijk niet of is het aan de hand van die oneliner dat ze gekozen heeft voor niet?
Ah okquote:Op maandag 8 juli 2013 16:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze ziet je oneliner, ze ziet je foto. en dan kan ze accepteren dat jullie in gesprek kunnen raken of het declinen.. dus dan krijg je het bericht dat jij kreeg.
Gefeliciteerd! Je hebt een digitaal blauwtje gelopenquote:
Hahahaha zo zwaar til ik er niet aan ... ik blijf er van overtuigd dat de eerste foto match en zo puur fictieve profielen zijn op paiq ... exact 15 minuten na het sturen van een oneliner een decline en zo ... het klopt allemaal technisch net iets te goed. Volgens mij zijn de eerste 15 credits ook om de fucties te testen en je warm te maken voor meer. Verder denk ik dat enkel betalende mannen echt contact krijgenquote:Op maandag 8 juli 2013 17:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Je hebt een digitaal blauwtje gelopen
Nee dus. Heb nog nooit betaald daaro.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:12 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Hahahaha zo zwaar til ik er niet aan ... ik blijf er van overtuigd dat de eerste foto match en zo puur fictieve profielen zijn op paiq ... exact 15 minuten na het sturen van een oneliner een decline en zo ... het klopt allemaal technisch net iets te goed. Volgens mij zijn de eerste 15 credits ook om de fucties te testen en je warm te maken voor meer. Verder denk ik dat enkel betalende mannen echt contact krijgen
Echt niet waar. Ik betaal niks.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:12 schreef HaerdenC het volgende:
Verder denk ik dat enkel betalende mannen echt contact krijgen
ok maar niet het eerste contact dan ... verder wacht ik nog even afquote:
Op Paiq heb ik nog geen nep profiel kunnen ontdekken. Heb al veel plezier gehad via Paiq. ( ja, ik heb 1 x 250 credits gekocht maar die staan er bijna allemaal nog. )quote:Op maandag 8 juli 2013 17:12 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Hahahaha zo zwaar til ik er niet aan ... ik blijf er van overtuigd dat de eerste foto match en zo puur fictieve profielen zijn op paiq ... exact 15 minuten na het sturen van een oneliner een decline en zo ... het klopt allemaal technisch net iets te goed. Volgens mij zijn de eerste 15 credits ook om de fucties te testen en je warm te maken voor meer. Verder denk ik dat enkel betalende mannen echt contact krijgen
Je hebt toch credits nodig om te communiceren of ben ik nu fout?quote:Op maandag 8 juli 2013 17:38 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Op Paiq heb ik nog geen nep profiel kunnen ontdekken. Heb al veel plezier gehad via Paiq. ( ja, ik heb 1 x 250 credits gekocht maar die staan er bijna allemaal nog. )
Nope, die heb je alleen nodig als je sneller een match wil hebben of je wil valsspelen met foto's kijken of je gebruikt ze om een oneliner te sturen.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:39 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Je hebt toch credits nodig om te communiceren of ben ik nu fout?
Dat ze zo met mensen om durven te gaan. Verdien dan geld met reklames ipv mensen een voorsprong te geven. Maarja, alles in de maatschappij is bijna inspelen op de zwakheden van de mens. Daarom wel respect voor die axe reklames die het overdrijven om te laten zien dat het onzin is.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:42 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nope, die heb je alleen nodig als je sneller een match wil hebben of je wil valsspelen met foto's kijken of je gebruikt ze om een oneliner te sturen.
Nee. Ik heb zelfs nog een date gehad met mijn allereerste match daar, jaren geleden. Paiq is best wel bonafide. Ik heb er nog nooit voor hoeven te betalen, op een enkele keer foto's spieken na bij een twijfelachtig contact.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:19 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
ok maar niet het eerste contact dan ... verder wacht ik nog even af
quote:Op maandag 8 juli 2013 17:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat ze zo met mensen om durven te gaan. Verdien dan geld met reklames ipv mensen een voorsprong te geven. Maarja, alles in de maatschappij is bijna inspelen op de zwakheden van de mens. Daarom wel respect voor die axe reklames die het overdrijven om te laten zien dat het onzin is.
Tja voor mij is zoiets een grens overschrijding, voor jou misschien niet. Een foto van iemand is voor mij geen geld waard, vooral niet als die persoon het niet eens wilt geven. Mijn normen en waarden gelden in het echt net zo goed als online.quote:
Het is hetzelfde alsof je op de markt loopt en bij een stand pen vriendinnen kunt krijgen. Maar als je meteen haar foto wilt zien moet je eerst de kraamhouder geld geven lol.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
Die foto's lul je A: zo vrij. En B: niemand zet een volautomatisch wapen op je harses en dwingt je credits te kopen. Wat dat met normen en waarden te maken heeft is me een groot raadsel.
En al helemaal van iemand die met zijn pik denkt trouwens.
watquote:Op maandag 8 juli 2013 18:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is hetzelfde alsof je op de markt loopt en bij een stand pen vriendinnen kunt krijgen. Maar als je meteen haar foto wilt zien moet je eerst de kraamhouder geld geven lol.
Welke markt is datquote:Op maandag 8 juli 2013 18:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is hetzelfde alsof je op de markt loopt en bij een stand pen vriendinnen kunt krijgen. Maar als je meteen haar foto wilt zien moet je eerst de kraamhouder geld geven lol.
Als ik op een stand zo'n gratis(!) dienst zou verschaffen waar jij naar hartelust gebruik van kunt maken en je komt nog klagen omdat ik je teksten niet voor je uit wil tikken zou ik me wel even achter mijn bolhoed krabben. Als exploitant zijnde.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Te lang in de zon gezeten ja?quote:Op maandag 8 juli 2013 18:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Of het nou online is of offline, ik zou nooit voor een foto betalen van iemand die ik niet kenquote:Op maandag 8 juli 2013 19:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Als ik op een stand zo'n gratis(!) dienst zou verschaffen waar jij naar hartelust gebruik van kunt maken en je komt nog klagen omdat ik je teksten niet voor je uit wil tikken zou ik me wel even achter mijn bolhoed krabben. Als exploitant zijnde.
Sterker nog; waarschijnlijk zou ik je vriendelijk verzoeken in je pickup truck te stappen en je geluk elders te beproeven.
Welk punt is dat dan?quote:Op maandag 8 juli 2013 19:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Of het nou online is of offline, ik zou nooit voor een foto betalen van iemand die ik niet kenJullie weten heus wel wat voor punt ik hiermee duidelijk probeer te maken, in het echt zou je wel een tweede keer nadenken. Online lijkt die stap naar kopen makkelijker gemaakt en lijken de algemene normen en waarden wel wat te verschuiven of wat "normaal" is voor de maatschappij.
... je bedoelt dat mensen verwachten dat alles gratis is tegenwoordig?quote:Op maandag 8 juli 2013 19:37 schreef firefly3 het volgende:
en lijken de algemene normen en waarden wel wat te verschuiven of wat "normaal" is voor de maatschappij.
Hij zal 'm wel als torrent geleeched hebbenquote:Op maandag 8 juli 2013 19:45 schreef ook_gek het volgende:
Betalen voor een boek als the game of voor psychologische boeken om beter te worden in versieren is "normaal" maar voor een foto hebben we het opeens over normen en waarden
Dat is logisch, maar ik denk dat het op een veel socialer manier kan dan mensen laten betalen voor een foto. Een contactadvertentie waarbij je betaald voor de ruimte vind ik goed. Een contactadvertentie en dan gedurende het traject nog bonusjes waarvoor je moet betalen vind ik dan weer niet terecht. Dat is allemaal inspelen op de onzekerheid van de mens.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:44 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
... je bedoelt dat mensen verwachten dat alles gratis is tegenwoordig?
Vroeger betaalde je ook voor het zetten van een contactadvertentie. Zo vreemd vind ik het allemaal niet dat datingsites extra opties bieden, de mensen die die sites draaiend houden willen ook graag brood op de plank zien.
Dat is exact wat de PUA wereld doetquote:Op maandag 8 juli 2013 20:06 schreef firefly3 het volgende:
Dat is allemaal inspelen op de onzekerheid van de mens.
Welke mongool zou er nou op zo'n datingsite gaan staan. Elke datingsite-eigenaar met zo'n gaar business-model concurreert zichzelf keihard de markt uit.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:06 schreef firefly3 het volgende:
De volgende stap zou best weleens kunnen zijn dat je moet betalen voor mensen in jouw regio of voor je eigen voorkeuren, of dat speciale leden met iedereen kunnen daten en gratis leden maar met een geselecteerd groepje. Daarna misschien dat mensen met "de cijfer 7" met mensen op "hun niveau" mogen daten, behalve als ze meer betalen.
Daar heb je ook weer gelijk in, zo snel zal het allemaal niet gaan.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Welke mongool zou er nou op zo'n datingsite gaan staan. Elke datingsite-eigenaar met zo'n gaar business-model concurreert zichzelf keihard de markt uit.
De dames zullen wel last hebben van een zonnesteek.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:16 schreef Spezza19 het volgende:
Gaat lekker op paiq... nu al paar keer gehad dat nieuwe matches mij direct blokkeren![]()
Dus al voor dat ik uberhaupt ben ingelogd... Dus email met nieuwe match, ik klik op de link, log in en meteen de melding...
Ga ik ook maar doen dan...
Tsja, of je er dan spijt van moet hebben...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:02 schreef Deckard het volgende:
Komt vooral ook omdat haar beschrijving echt gewoon zoveel nietszeggend was dat ik uit meligheid maar wat had opgeschreven.
Juist ja..... Beter stop je hier. Gaat er niet beter op worden. Tipje van mijn kant, humor is niet je pluspunt. Houd dat in je achterhoofd. Wil je een grapje maken? Niet doen!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:14 schreef Deckard het volgende:
Eigenlijk maken jullie reacties de hele post het wel waard.
Ach jewel joh. Af en toe een geintje er tussendoor moet kunnen. Ik werd zo lamlendig melig van die sites. Er was een man, die had in zijn profiel: s.v.p. geen knipoog. Nou dat kon ik niet laten dus, hahahahahaha, om zo'n gruwelijk irritant ding te sturen, nog best ff leuk mee gesproken. Hij had 6 kinderen, ik 3, het had de sound of music wel kunnen worden, maar ja, helaas, ging niet door.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:56 schreef Deckard het volgende:
Is humor goed bij 'interesse'-reacties?
Ik bedoel sommige profielbeschrijvingen zijn wel zo vlak, dat ik er maar in op probeer in te haken.
Zo had iemand in haar beschrijvingen gezegd dat ze van dieren houdt heb ik dit geschreven:
Van welk dier houd je ietsjes minder? De berggeit is bij mij niet zo favoriet. Het feit dat je hier in Nederland geen berggeit meer ziet is ook mede dankzij de massale actie 'berg u voor de berggeit' gekomen. Mensen werden bang en durfden het beestje niet meer te voeren met droog brood. Daardoor stierven ze uit in Nederland. Of gewoon door het feit dat droog brood an sich al niet goed is voor de spijsvertering. Ik heb eigenlijk wel spijt nu ik er over nadenk.
Tnx. Die tip heb ik maar mooi even te pakken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Juist ja..... Beter stop je hier. Gaat er niet beter op worden. Tipje van mijn kant, humor is niet je pluspunt. Houd dat in je achterhoofd. Wil je een grapje maken? Niet doen!
De kinderen zongen te vals?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:24 schreef cobybryant het volgende:
[..]
Ach jewel joh. Af en toe een geintje er tussendoor moet kunnen. Ik werd zo lamlendig melig van die sites. Er was een man, die had in zijn profiel: s.v.p. geen knipoog. Nou dat kon ik niet laten dus, hahahahahaha, om zo'n gruwelijk irritant ding te sturen, nog best ff leuk mee gesproken. Hij had 6 kinderen, ik 3, het had de sound of music wel kunnen worden, maar ja, helaas, ging niet door.
Tip, denk aan de tipquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:25 schreef Deckard het volgende:
[..]
De kinderen zongen te vals?
Oh nee ik bedoel:
'oh. hoe dat zo?'
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:56 schreef Deckard het volgende:
Van welk dier houd je ietsjes minder? De berggeit is bij mij niet zo favoriet. Het feit dat je hier in Nederland geen berggeit meer ziet is ook mede dankzij de massale actie 'berg u voor de berggeit' gekomen. Mensen werden bang en durfden het beestje niet meer te voeren met droog brood. Daardoor stierven ze uit in Nederland. Of gewoon door het feit dat droog brood an sich al niet goed is voor de spijsvertering. Ik heb eigenlijk wel spijt nu ik er over nadenk.
quote:
Interessant verhaal.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:10 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Mannen die als eerste (en enige) reactie meteen al iets willen afspreken...Ben zelf best van het snelle afspreken, maar zelfs dit gaat mij iets te snel
Dit geldt ook voor jou.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Juist ja..... Beter stop je hier. Gaat er niet beter op worden. Tipje van mijn kant, humor is niet je pluspunt. Houd dat in je achterhoofd. Wil je een grapje maken? Niet doen!
You've just answered your own questionquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:08 schreef -Splash- het volgende:
Hoe zou het nu met Coco en Andro gaan? Andro al een tijdje niet meer gezien hier.
Ik zit toch ook gewoon hier.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
You've just answered your own question![]()
Waarschijnlijk iemand die eerst maanden aan het lijntje is door een ander meisje en nu bang is dat het weer zo gaat.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:10 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Mannen die als eerste (en enige) reactie meteen al iets willen afspreken...Ben zelf best van het snelle afspreken, maar zelfs dit gaat mij iets te snel
Jezelf zijn / spontaan zijn / leuke foto's / op tijd meevragen / leuke date hebben.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:59 schreef HaerdenC het volgende:
Mezelf weer bijgelezen in dit topic. Wat me opvalt is dat er veel tips gegeven worden over hoe het niet moet ... moeten we ons niet wat meer focussen op do's?
Het is allemaal niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jezelf zijn / spontaan zijn / leuke foto's / op tijd meevragen / leuke date hebben.
Astu
Wij zitten er toch ook allemaalquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:16 schreef Kitlerrr het volgende:
Nou, ik heb vanmorgen met een leuke nomale jongen gechat op Paiq. Het kan dus wel!
Zeker voor dat tijdstip, waarop je normaal gesproken alleen maar types treft die dan al hun eerste blikjes Schültenbräu hebben weggewerkt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:16 schreef Kitlerrr het volgende:
Nou, ik heb vanmorgen met een leuke nomale jongen gechat op Paiq. Het kan dus wel!
Stop jij dan met makkelijk scoren, oeh zie mij eens grof zijn en voorspelbaar zijn?quote:
Ik word een stuk normaler hoor van bierquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zeker voor dat tijdstip, waarop je normaal gesproken alleen maar types treft die dan al hun eerste blikjes Schültenbräu hebben weggewerkt.
Andro zat wel op fok vanmorgen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:31 schreef eefje801 het volgende:
Andro en Coco zitten gewoon nog in hun bootje denk ik, niks heerlijkers met dit weer
Ik moet zeggen dat ik relatief gezien altijd wel makkelijk heb gescoord ja. Mijn langste vrijgezelle periode was toch wel toen ik hier even meepostte.quote:
Dat probleem heb ik ook als ik een dag vrij ben en mijn vriendin is aan het werk. Heeft niks met single zijn te makenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:18 schreef nadepauze het volgende:
Blegh, op een dag als vandaag is er werkelijk geen zak aan om single te zijn![]()
Al mijn vrienden zijn verder aan het werk vandaag en ik heb wer-ke-lijk niks te doen.
Ben al in mijn uppie wezen wandelen met de hond, maar die vond het te warm / wilde naar huis
Gewoon lekker een terrasje pakken of iemand strikken om na het werk wat te gaan doen, blijft de hele dag mooi weer.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:18 schreef nadepauze het volgende:
Blegh, op een dag als vandaag is er werkelijk geen zak aan om single te zijn![]()
Al mijn vrienden zijn verder aan het werk vandaag en ik heb wer-ke-lijk niks te doen.
Ben al in mijn uppie wezen wandelen met de hond, maar die vond het te warm / wilde naar huis
Ga naar de supermarkt ... koop een krat bier ... nodig alle vrijgezellen van je facebook uit ... en heb een leuke avondquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:18 schreef nadepauze het volgende:
Doen!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:22 schreef HaerdenC het volgende:
Is het getolereerd om echt belachelijke foto's mits onherkenbaar te plaatsen van anderen ... als tip hoe het NIET moet?
Hahaquote:
Kan, of gewoon heeeeeeel wanhopigquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iemand die eerst maanden aan het lijntje is door een ander meisje en nu bang is dat het weer zo gaat.
knuffelbeesten en oma ondergoed storen mij minder hoor ...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:00 schreef SilentChaos het volgende:
Ter lering en vermaak en discussiemateriaal
Gelukkig is mijn ketting van zilver
en punt 5 is eenvoudig op te lossen
Je stelt je wel behoorlijk aan zeg.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:47 schreef HaerdenC het volgende:
Ik ga ze klein laten en dus onherkenbaar gemaakt dit is wat ik echt niks vind:
[ afbeelding ]
- Wens muur (komt beetje hopeloos over op dating site)
- Erg drukke foto
- Weinig nadruk op de persoon
[ afbeelding ]
- kindertekeningen op dating sites -> no go voor mij terwijl ik wel voor kinderen ben en daar geen probleem mee heb. Gewoon niet in een dating omgeving
[ afbeelding ]
- Kijk mij een hippe mama wezen
- afdekzeil -> grote kans op bouwwerf
- gocar niet uit beeld zelfs bij geposseerde foto
[ afbeelding ]
- weinig flaterende foto
- weinig flaterende omgeving
- en jullie dachten dat zwart mijn kleur was ...
[ afbeelding ]
- heeft volgens mij een mooi zuiders tintje
- en ... lasogen na de foto
[ afbeelding ]
- het is maar waar je de focus op legt ... ik kijk liever wat hoger ...
[ afbeelding ]
- fotoshop effecten van glinsters
- roze duiveltjes dingen bij gezet
- nogal ... vleezige inkijk
- randje artistiek / goedkoop
We hebben het hier al een paar keer gehad over foto's ... raar dat er dan ineens voor vrouwen andere normen gelden als voor mannen ... mijn foto's waren niet altijd scherp en dat werd ook gemeld ik heb duidelijk er bij gezet dat het een mooi meisje is maar het is geen goede foto ... het gaat me helemaal niet over de persoon maar over de foto!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je stelt je wel behoorlijk aan zeg.![]()
Een afdekzeil is een minpunt? Een overbelichte foto van volgens mij best een mooi meisje is voor jou ineens een afknap punt?
Sorry hoor, maar volgens mij sta jij niet in de positie om dit belachelijke foto's te noemen.
vrouwen ... om te beginnenquote:
O, dat kan ik ook wel hoorquote:Verder snap ik niet waarom ik in "mijn positie" geen mening mag hebben ... maar dat zal jij me ongetwijfeld kunnen zeggen
Beetje moeilijk inschatten met de foto's, maar ik zie er maar 1, max 2...quote:
Dat DENKEN veel vrouwen omdat de meeste vrouwen zichzelf (onterecht) te dik vindenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:37 schreef Wolken het volgende:
[..]
O, dat kan ik ook wel hoorJe eigen foto's waren zelf ook verder van perfect dus waarom zou jij kritiek hebben op iets waar je jezelf ook schuldig aan maakt. Pot - ketel... Zo zal ik nooit kunnen zeggen dat iemand te dik is
.
Ik heb ten minste tips gevraagd en ga er iets aan doen. Verder dik, dun en wat is te dik of wat is te dun ... dat is heel erg persoonlijk ... jezelf op een dating site zetten met gefotoshopte roze duivels horentjes mag ik gerust een mening over hebben.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:37 schreef Wolken het volgende:
[..]
O, dat kan ik ook wel hoorJe eigen foto's waren zelf ook verder van perfect dus waarom zou jij kritiek hebben op iets waar je jezelf ook schuldig aan maakt. Pot - ketel... Zo zal ik nooit kunnen zeggen dat iemand te dik is
.
Maar die vrouwen hebben niet om tips gevraagd als ze graag met roze horentjes op een dating site willen staan moeten ze dat lekker doen. Wie ben jij om daar kritiek op te hebben? En een mening is prima, die heb ik zelf ook. Maar om die foto's op een publiek forum te zetten vind ik not done. Geblurred of niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:40 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Ik heb ten minste tips gevraagd en ga er iets aan doen. Verder dik, dun en wat is te dik of wat is te dun ... dat is heel erg persoonlijk ... jezelf op een dating site zetten met gefotoshopte roze duivels horentjes mag ik gerust een mening over hebben.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:37 schreef Wolken het volgende:
[..]
.
Hier wel mee eens.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:46 schreef Wolken het volgende:
.Maar om die foto's op een publiek forum te zetten vind ik not done. Geblurred of niet.
Hier dan weer niet mee eens. Ik mag best zeggen dat iemand dik is, ondanks ik het zelf ook ben. Dan zo ik ook niet mogen zeggen dat iemand aardig is, omdat ik het zelf ook ben. Etc etc.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:37 schreef Wolken het volgende: waarom zou jij kritiek hebben op iets waar je jezelf ook schuldig aan maakt. Pot - ketel... Zo zal ik nooit kunnen zeggen dat iemand te dik is
.
het ging meer ter illustratie van dont's op profiel foto'squote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hier wel mee eens.
[..]
Hier dan weer niet mee eens. Ik mag best zeggen dat iemand dik is, ondanks ik het zelf ook ben. Dan zo ik ook niet mogen zeggen dat iemand aardig is, omdat ik het zelf ook ben. Etc etc.
Een jurylid hoeft niet zelf te kunnen zingen om te horen dat een kandidaat niet kan zingen
Voor de rest vind ik enkele commentaren van Haerden wat overdreven en vergezocht. Zeker omdat het (voor mijn gevoel) uit het niets komst. Het hele beoordelen van foto's en die hier neerplempen bedoel ik dan.
quote:Ik heb 1 beroerde date gehad, maar die liep wel grappig af...
ik kan je al zien, by the way...
leuke foto's!
maar over die ene date... Hij bleek wel meer dan een persoonlijkheidsstoornis te hebben! (al is het niet aan mij om die te diagnosticeren)
voorbeeldje: we zaten op een terras in Utrecht. Hij had de neiging aan zijn duimen te likken als ik hem een vraag stelde, niks erotisch, eerder een tic, bah
ik vertelde hem na 5 minuten dat ik er wel klaar mee was. Toen werd hij boos. Hij was toch helemaal met de bus naar Utrecht gekomen. Ik zag het zelfs niet zitten om er een gezellige middag van te maken, ik moest er niet aan denken om nog langer in zijn buurt te zijn.
In zijn boosheid riep hij een paar lelijke dingen tegen me, ik schoot in de lach. Ik word ook niet gauw boos en al helemaal niet op mensen die ik amper ken.
andere mensen op het terras gingen me aanmoedigen en hem uitlachen. Het leek wel of iedereen van de show genoot.
hij is vertrokken en ik werd bij wildvreemden uitgenodigd voor een drankje omdat ze vonden dat ik dat wel verdiend had.
Ik heb nog een hele gezellige middag gehad op het terras waarbij we nog harder gelachen hebben om deze mislukte date!
En jij? Ook een mooi (mislukt) dateverhaal?
Hm, ik kán het haar vragen of ze fok kent. Of ik gooi er subtiel een emosmiley in om daarnaar te hengelen.quote:
Vind het eigenlijk wel netjes. Heb ik ook voor elke date gezegd; als je het niet ziet zitten op een bepaald moment moet je het zeggen. En zij vinden het vaak andersom ook wel zo netjes.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
Maar zo extreem vind ik het niet als iemand irl een gigantische afknapper blijkt te zijn. Heeft niet zoveel zin daar de rest van de middag - vanuit een misplaatst fatsoen - nog mee opgescheept te zitten dan.
Als het slechts 5 minuten is geweest dan moet er wel meer achter zitten dan alleen die ene tic.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
Vijf minuten is natuurlijk wel extreem kort. Mijn kortste (eerste) date ooit duurde iets van anderhalf uur. De langste iets van drie dagen. En dat was niet omdat ik niet tegen haar durfde te zeggen dat ik 'r niks vond.
Dat heb ik haar al gevraagd, al is ze niet online nu. Zal naast een creep wel een gevalletje op-de-foto's-was-ie-veel-leuker geweest zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:58 schreef Deckard het volgende:
[..]
Als het slechts 5 minuten is geweest dan moet er wel meer achter zitten dan alleen die ene tic.
Samen iets haten = bonding.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij vraagt vrouwen bewust naar daterampen, of niet?
Ik vind dat helemaal niet zo'n verkeerd onderwerp. Op deze manier hoor je direct wat een ander niet leuk zou vinden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Das gewoon psychologie!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is zijn openingszin.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat levert altijd wel wat pareltjes op en het is een ideale manier om een conversatie gelijk levendig te maken in plaats van zo'n zaaddodend cliché rijtje aan hobby's/werk/vakanties af te draaien. Iedereen heeft zo wel zijn of haar schare freaky dates.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:28 schreef Yuki het volgende:
Ik zeg ook niet dat het erg is, het valt me alleen op dat HJ vaak daterampen, gehoord op paiq, hier deelt
quote:Haha, wat schrijf je ontzettend leuk, heeeeerlijk is dat! Is nogal bijzonder hoor, foutloos, met humor én ook nog eens anders dan anders!
Wel een heel erg sterk verhaal, vooral het stukje waarbij andere mensen op het terras hem ook begonnen uit te lachen? Geloof er niets vanquote:
Ik heb ook wel eens mensen om me heen gehad op een terras die zich met de date gingen bemoeienquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:32 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Wel een heel erg sterk verhaal, vooral het stukje waarbij andere mensen op het terras hem ook begonnen uit te lachen? Geloof er niets van
Ik zie nog steeds dezelfde mensen daar als een jaar geledenquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:28 schreef Byte_Me het volgende:
Omdat e-matching een beetje rustig werd, heb ik zo'n 3 dagen gratis aanbieding voor lexa gedaan. Wat zijn hier de ervaringen met lexa? Ik vind het maar een rare site. Volgens mij best veel nep profielen die wel snel worden verwijderd, en ik krijg vergeleken met e-matching maar erg weinig respons op berichten, terwijl er wel flirts worden verzonden.
De aanhouder wintquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:41 schreef HaerdenC het volgende:
2 dagen leuke babbel gehad met iemand op Paiq ... tegen alle verwachtingen in. Zou het dan toch kunnen? Afstand valt ook nog relatief goed mee.
Zijn genoeg vrouwen of meiden die het geweldig vinden. Ik had een keer een heel verhaal over het bakken van een pizza in zijn natuurlijk habitat: de oven. Dat sloeg in als een bom.quote:
Aanhouden zou ik het niet durven noemen zit nog geen week op paiq, de foto's aangepast aan wat ik hier van tips heb gekregen.quote:
Goed bezig!quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:12 schreef Sannne het volgende:
Maandag date!
Vandaag kleding geshopt voor maandag
De leukstequote:Op donderdag 11 juli 2013 00:41 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Goed bezig!Welke van de twee is het geworden?
Ik ga vrijdag. Het gaat zowaar door dit keerquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:35 schreef MissGump het volgende:
Iemand hier ooit aan speeddaten gedaan? En zo ja, hoe was het?
Ga binnenkort, beetje het vermoeden dat ik bij bij binnenkomst al in een lachstuip raak en daar niet meer uit kom de rest van de avond
Ik een keertje. Moet wel toegeven dat ik al aantal bier diep zat.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:35 schreef MissGump het volgende:
Wel eens gedaan. Was vermakelijk, maar je kon de deelnemers toch wel een beetje stereotyperen. Bij de mannen waren het wel veel initiatiefloze types die duidelijk een drempel over stapten door te gaan speeddaten, en bij de vrouwen veel carrièretypes die een te grote eisenlijst hebben.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:35 schreef MissGump het volgende:
Ga binnenkort, beetje het vermoeden dat ik bij bij binnenkomst al in een lachstuip raak en daar niet meer uit kom de rest van de avond
Ga je met die vriendin van me?quote:Op donderdag 11 juli 2013 07:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag. Het gaat zowaar door dit keer
Ben wel benieuwd, maar heb niet het idee dat ik daar de vader van m'n toekomstige kinderen ga ontmoeten
Girl on girl action?quote:Op donderdag 11 juli 2013 08:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ga je met die vriendin van me?
Scheld meteen ff die kutorganisatie uit![]()
Hé jij ging toch ook speeddaten?quote:Op donderdag 11 juli 2013 08:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ga je met die vriendin van me?
Scheld meteen ff die kutorganisatie uit![]()
Ik ben helemaal klaar met die organisatie...quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:32 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Hé jij ging toch ook speeddaten?
Staat het resterende bedrag niet nog op de code die je ingevuld hebt toen het de eerste keer 29 euro werd?quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:34 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben helemaal klaar met die organisatie...80.000 keer afzeggen wegens te weinig aanmeldingen. Ik heb 36 euro betaalt, vervolgens schrijf je je verplicht in op een andere datum (want de eerste datum was uiteraard afgezegd). Hebben ze een zomeractie dat het 29 euro kost... Vervolgens wordt die ook gecanceld en moet je dus een nieuwe datum kiezen. Krijg je een coupon voor 29 euro ipv 36 die ik ooit betaald had stelletje falers... dus geld terug en nooit meer iets mee te maken willen hebben, klerelijers...
Nou het ging bij mij daarna NOG een keer fout... Ik had namelijk de verkeerde party gekozen zonder speeddate. Ik die dus snel cancelen (voor hij bevestigd was). Gevolg: geen nieuwe actiecode, oude code waardeloos...nieuwe saldo: 0 euroquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:48 schreef MissGump het volgende:
[..]
Staat het resterende bedrag niet nog op de code die je ingevuld hebt toen het de eerste keer 29 euro werd?
Bij mij ging het andersom, heb 18 euro betaald en kreeg na het cancellen een coupon voor 36 euro terug
Mijn ideequote:Op donderdag 11 juli 2013 11:02 schreef MissGump het volgende:
Toch maar weer gewoon naar de kroeg dan voor dat geld
Ik ken een dame die dit gedaan heeft een paar jaar geleden in Antwerpen. Zonder enige vorm van verwachting naartoe geweest. Ik moet eerlijk bekennen dat ze een tikkeltje rechts gezind is en nogal een ijderltuit, leuke carriere, gestudeerd en ziet er leuk uit. De speed date zelf was een leuke bezigheid maar er was niets van gekomen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:35 schreef MissGump het volgende:
Klinkt goed! Veel plezier alvastquote:Op donderdag 11 juli 2013 01:16 schreef Sannne het volgende:
[..]
De leukste![]()
Ik weet niet hoe ik hem moet noemen. De voetballer denk ik maar!
Leuke man, 10 jaar ouder dan ik zelf, vader van 2 pubers. Wel spannend allemaal maar echt een leuke kop, intelligente man, humor, lief.
Hij gaat na maandag 2 weken op vakantie dus was óf heel lang wachten, óf meteen maar. Dat wachten vind ik dan zo zonde..
Goede vraag, ik zal eens even een datum gaan prikken. Het was indertijd echt een voorbeeld van te lang contact hebben voor de eerste date (lees; bijna een jaar (!)) dus de verwachtingen waren met ons op de loop gegaan. Tijdje gedate maar waren best verschillend en dat botste. Of er een zwijmelverhaal in dit topic komt is de vraag natuurlijk maar feit blijft dat we elkaar interessant vinden.quote:
Geile porno in een steeg wordt ook gewaardeerd hoorquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:59 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Goede vraag, ik zal eens even een datum gaan prikken. Het was indertijd echt een voorbeeld van te lang contact hebben voor de eerste date (lees; bijna een jaar (!)) dus de verwachtingen waren met ons op de loop gegaan. Tijdje gedate maar waren best verschillend en dat botste. Of er een zwijmelverhaal in dit topic komt is de vraag natuurlijk maar feit blijft dat we elkaar interessant vinden.
Oh..gelukkig!quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geile porno in een steeg wordt ook gewaardeerd hoor
Kutbaan! Na ja, morgen definitieve datum prikken. Ik weet opeens weer waar het misgingquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:53 schreef Andromache het volgende:
go go Strateeg en Eefje![]()
SilentChaos heeft nog een tegoed voor speeddate, maar dan moet dat speeddaten.nl wel eens opschieten. uiteindelijk is het bij mij ook gelukt na 3x afzeggen van hun kant en 2x van mijn kant. en dat was vermakelijk. maar ik zou niet alles daarop inzetten. leuk om eens te doen maar meer niet.
hoe zat het nou met de aanrijdingchick?
Leuk! Veel plezierquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:09 schreef RVDBRDM het volgende:
Ik heb morgen voor het eerst een date via OkCupid. Vakantietijd is internationaal daten
Niks van gehoord meer :quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:53 schreef Andromache het volgende:
go go Strateeg en Eefje![]()
SilentChaos heeft nog een tegoed voor speeddate, maar dan moet dat speeddaten.nl wel eens opschieten. uiteindelijk is het bij mij ook gelukt na 3x afzeggen van hun kant en 2x van mijn kant. en dat was vermakelijk. maar ik zou niet alles daarop inzetten. leuk om eens te doen maar meer niet.
hoe zat het nou met de aanrijdingchick?
Ik date nog steedsquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:49 schreef eefje801 het volgende:
Stil hier vandaag. Dan maar weer een eef-update: druk bezig een datum te prikken met de Strateeg. Niemand meer aan het daten?
Thijs, da's geen daten meer! Je hebt al 2 keer haar ouders ontmoet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 07:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik date nog steeds
Afgelopen zondag gezellig BBQ met haar en haar ouders
Voor mij is het nog steeds gezellig datenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:08 schreef Wolken het volgende:
[..]
Thijs, da's geen daten meer! Je hebt al 2 keer haar ouders ontmoet.
HOE DURF JE DAT WOORD HIER IN HET TOPIC ERUIT TE GOOIENquote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Voor mij is het nog steeds gezellig daten
Al kan je het ook wel een relatie noemen inmiddels
Ik durf zoveelquote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
HOE DURF JE DAT WOORD HIER IN HET TOPIC ERUIT TE GOOIENLeuk man
Je was vorige week anders nog wat aan het tegenstribbelen toen ik dat zeiquote:
Haal dat sub maar weg. Je zit al keihard in een relatie.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 07:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik date nog steeds
Afgelopen zondag gezellig BBQ met haar en haar ouders
Wat is dit voor indirecte praat? Praat je zo ook tegen haar?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:17 schreef Clicks_nl het volgende:
Word er nog gedate? Ja, alleen word het wel saai, dit weekend reis ik weer af naar Assen
Relatie durf ik het nog niet te noemen, maar er zijn al wel wat voorzichtige balletjes opgegooid over wat te doen als de mogelijkheid van daten met anderen zich voordoet.
Kan ze niet richting jou komen ofzo? En verder eens met BoLquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:17 schreef Clicks_nl het volgende:
Word er nog gedate? Ja, alleen word het wel saai, dit weekend reis ik weer af naar Assen
Relatie durf ik het nog niet te noemen, maar er zijn al wel wat voorzichtige balletjes opgegooid over wat te doen als de mogelijkheid van daten met anderen zich voordoet.
Inderdaad en zodra je weer een nuchtere kijk op de wereld hebt kan het weer mooi klappen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:07 schreef SilentChaos het volgende:
Eisenlijstjes
Als je echt verliefd bent gooi je toch alles overboord
Ook datquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:09 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Inderdaad en zodra je weer een nuchtere kijk op de wereld hebt kan het weer mooi klappen.
Wait what?! Hoezo 'date'? Ik dacht dat het al officieel was.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:32 schreef Wolken het volgende:
Ik hoef niet het halve land door te reizen, maar als ik nu nog met anderen zou willen daten dan zou het gelijk einde verhaal zijn. Date nummer 5 komend weekend.
Nee hoor, hij heeft me nog geen verkering gevraagd...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:05 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wait what?! Hoezo 'date'? Ik dacht dat het al officieel was.
Dat mag een meisje ook doen hoor.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:04 schreef Wolken het volgende:
[..]
Nee hoor, hij heeft me nog geen verkering gevraagd...
Dat staat niet op mijn lijstjequote:
Ja, dat dacht ik ook! Hahaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:05 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ja hallo, Parkpop was pas date drie hѐ. Dat was wel heeel erg snel geweest...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:05 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Al weer zürück?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:22 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook! Haha
Maar leuk hoor!
Nou ok, terwijl de rest van de wereld het allang weet en denkt wachten wij rustig af tot jullie er zelf achter komen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:59 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ja hallo, Parkpop was pas date drie hѐ. Dat was wel heeel erg snel geweest...
Alleen maar om jou op het verkeerde been te zettenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:36 schreef Wolken het volgende:
[..]
Je was vorige week anders nog wat aan het tegenstribbelen toen ik dat zei
Screw dat, voorlopig echt nietquote:
het is geen raar gevolg dat het contact minder / anders wordt. Want jullie hebben elkaar ontmoet , de meeste spanning is er vanaf. het hoeft niet slecht te zijn, zolang ze de date maar niet afzegtquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:25 schreef nadepauze het volgende:
Mijn date is momenteel met vriendinnen in Disneyland. Als het goed is a.s. dinsdag tweede date.
Maar ik vind het wel frappant, eerst heel intensief via de whatsapp, toen een eerste date gehad (die we beiden volgens mij leuk vonden). Toen werd het contact ineens een heel stuk minder. Nu is dat nu wel weer wat meer geworden en er staat in principe nog wel een tweede date.
Maar weet nou niet zo goed of ze nou wel of niet interesse heeft
Staat nog niet op facebook, dus dan telt het geloof ik heden ten dage niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zal het onthouden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Staat nog niet op facebook, dus dan telt het geloof ik heden ten dage niet.
Nou ze had het afgelopen dinsdag afgezegd. Maar dat was omdat haar oog helemaal dik en ontstoken was, de foto's gezien, was inderdaad niet best dus dat begreep ik ook welquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
het is geen raar gevolg dat het contact minder / anders wordt. Want jullie hebben elkaar ontmoet , de meeste spanning is er vanaf. het hoeft niet slecht te zijn, zolang ze de date maar niet afzegt
Nouja ontstoken oog snap ik. Ben daar zelf ook door thuis gebleven toen ik het een keer hadquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:40 schreef nadepauze het volgende:
[..]
Nou ze had het afgelopen dinsdag afgezegd. Maar dat was omdat haar oog helemaal dik en ontstoken was, de foto's gezien, was inderdaad niet best dus dat begreep ik ook wel
Ja ik had het er met mijn neef over en die zei het volgende: Daten is als vissen, je moet geduldig zijn, je lijntje uitwerpen en rustig afwachten. Wanneer je te hard door het water stampt dan jaag je de vissen juist weg. Vond het een mooie vergelijking
Daarom moet je ook altijd met dynamiet vissen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:40 schreef nadepauze het volgende:
Daten is als vissen, je moet geduldig zijn, je lijntje uitwerpen en rustig afwachten. Wanneer je te hard door het water stampt dan jaag je de vissen juist weg. Vond het een mooie vergelijking
Jij vrijt altijd met een lijk?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Daarom moet je ook altijd met dynamiet vissen.
Jij date met lieslaarzen aan?quote:
Dat is vrij normaal. In het begin is het intensief om elkaar goed te peilen. Daarna weet je wel dat het goed zit. Althans, dat is mijn ervaring.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:25 schreef nadepauze het volgende:
Mijn date is momenteel met vriendinnen in Disneyland. Als het goed is a.s. dinsdag tweede date.
Maar ik vind het wel frappant, eerst heel intensief via de whatsapp, toen een eerste date gehad (die we beiden volgens mij leuk vonden). Toen werd het contact ineens een heel stuk minder. Nu is dat nu wel weer wat meer geworden en er staat in principe nog wel een tweede date.
Maar weet nou niet zo goed of ze nou wel of niet interesse heeft
Ik heb tenminste nog benen waar ik lieslaarzen om aan kan trekken. Na een staaf dynamiet valt dat nog maar te bezien!quote:
En wij maar voorzichtig doen zodat het niet opviel....quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:07 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Al weer zürück?![]()
Zie je! Ik ben niet de enige. Volgens mij waren er in totaal twee mensen die iets anders dachten dan 'het is officieel'.
Leg er niet al te veel druk op bij jezelf, dan komt het helemaal goedquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:00 schreef HaerdenC het volgende:
Ik heb mijn datingkriebels ook maar eens de overhand gegeven en me ingeschreven op een Belgische site, rekening gehouden met de foto tips van hier, alles netjes ingevuld naar eerlijkheid en met het nodige wikken en wegen en wat rond gekeken naar mogelijkhedenik hou jullie op de hoogte!
Juistem, Belgische ho'tjes, die moet je net hebben....quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:00 schreef HaerdenC het volgende:
Ik heb mijn datingkriebels ook maar eens de overhand gegeven en me ingeschreven op een Belgische site, rekening gehouden met de foto tips van hier, alles netjes ingevuld naar eerlijkheid en met het nodige wikken en wegen en wat rond gekeken naar mogelijkhedenik hou jullie op de hoogte!
Ik ben zelf Belgquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:27 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Juistem, Belgische ho'tjes, die moet je net hebben....
Haha ok, hoop dat er een mooie Belgische bij zit voor je...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:32 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Ik ben zelf Belgdat is dus eerder de reden. Ben gegaan voor Rendez-Vous.be daar had ik al wat ervaring mee in het verleden en vind ik aangenaam werken.
Nee, maandag eind van de middag pas! Dan wordt het weer tijd om te gaan datenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:07 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Al weer zürück?![]()
Zie je! Ik ben niet de enige. Volgens mij waren er in totaal twee mensen die iets anders dachten dan 'het is officieel'.
Hoeft geen Belgische te zijn ... als het maar een leuke, lieve isquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:37 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Haha ok, hoop dat er een mooie Belgische bij zit voor je...
Hm, foto tips? Waar staan die dingen? Misschien dat ik er ook nog wat aan heb.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:00 schreef HaerdenC het volgende:
Groot gelijk...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:38 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Hoeft geen Belgische te zijn ... als het maar een leuke, lieve is
Deden ze dat in de prehistorie? wtf?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:46 schreef Capstan het volgende:
Ik ben het even kwijt: wie heeft er hier nou ook weer ooit eens een verhaal verteld over (al dan niet eventueel) hardlopen als eerste date?
Ze kijkt in ieder geval niet zo nauw.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:26 schreef HaerdenC het volgende:
Het begint alweer goed hoor ... dating sites ... altijd weer wat nieuws te beleven. krijg ik een knipoogje van een Asiatische dame. Ga ik op haar profiel kijken blijkt ze opgegeven te hebben dat ze in Oost-Vlaanderen woont, doch in haar omschrijving woont ze in Bejing en zoekt ze een Belgische man voor liefde. Toch eens even gepolst en blijkbaar is ze 2 jaar geleden op uitwisseling geweest hier en wil ze nu dus een Belgische man. Om 1 of andere reden lijkt mij dat dus een slecht idee op 10.000 vlakken.
Niemand is perfect he, vergeet dat niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:04 schreef Clicks_nl het volgende:
Als ik een eisenlijstje zou mogen opstellen dan voldeed ze er op meerdere punten niet aan
Figuurlijk dan tochquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze kijkt in ieder geval niet zo nauw.
Op naar de volgende!
Allicht manquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:29 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Figuurlijk dan tochLetterlijk keek ze wel aardig nauw
niet dat dat een storende factor is maar vond hem wel grappig
Uiteraardquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Allicht man
Probeer het lekker positief in te zien, en er is zeker iemand die bij je past
Pfff, ze was online een stuk enthousiaster dan in het echt. Beeldschoon (alhoewel zeer waarschijnlijk hier en daar een beetje aan gesleuteld), maar verder kan deze onder het kopje disaster datequote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:09 schreef RVDBRDM het volgende:
Ik heb morgen voor het eerst een date via OkCupid. Vakantietijd is internationaal daten
Okay, ik kop hem wel in dan. Waarom?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:09 schreef RVDBRDM het volgende:
[..]
Pfff, ze was online een stuk enthousiaster dan in het echt. Beeldschoon (alhoewel zeer waarschijnlijk hier en daar een beetje aan gesleuteld), maar verder kan deze onder het kopje disaster date.
Ah, al iemand op het oog?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:37 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Nee, maandag eind van de middag pas! Dan wordt het weer tijd om te gaan daten
Het was ook heel subtiel, maar voor een getraind oog...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:03 schreef Wolken het volgende:
[..]
En wij maar voorzichtig doen zodat het niet opviel....
Hoe is het eigenlijk met die vorige date van je? Heb je er nog contact mee?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:39 schreef Yuki het volgende:
Speeddate gehad vanavond, was zoveel leuker dan van tevoren gedachtgelukkig ook niet alleen maar kansloze kneuzen voor me gehad
Feest erna was ook erg leuk. Jammer dat we voor 12en al weg moesten om de tram te halen
Hoeveel matches?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:39 schreef Yuki het volgende:
Speeddate gehad vanavond, was zoveel leuker dan van tevoren gedachtgelukkig ook niet alleen maar kansloze kneuzen voor me gehad
Feest erna was ook erg leuk. Jammer dat we voor 12en al weg moesten om de tram te halen
Van de week even op whatsapp. Totaal geen initiatief van zijn kant, nog steeds. Ik wacht het weekend nog af en als hij dan nog steeds geen eerste stap heeft gezet, is het einde verhaal. Ik wil niet altijd en overal maar initiatief hoeven nemen. Als het niet van beide kanten komt, gaat het sowieso niet werken.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met die vorige date van je? Heb je er nog contact mee?
Max 3. Horen we maandag pasquote:
Klinkt nu niet echt als je van het. Lekker laten zitten die zombie lijkt me.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Van de week even op whatsapp. Totaal geen initiatief van zijn kant, nog steeds. Ik wacht het weekend nog af en als hij dan nog steeds geen eerste stap heeft gezet, is het einde verhaal. Ik wil niet altijd en overal maar initiatief hoeven nemen. Als het niet van beide kanten komt, gaat het sowieso niet werken.
Als het buiten de speeddate was, van wie was dat telefoonnummer dan? Iemand anders die je daar tegen het lijf liep?quote:Max 3. Horen we maandag pas
Maar al wel 1 telefoonnummer gekregen, van iemand die niet op de speeddate was
Ik zie er ook weinig meer van komen. Als hij zelfs na de eerste date geen enkel initiatief neemt kunnen er twee dingen aan de hand zijn:quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Klinkt nu niet echt als je van het. Lekker laten zitten die zombie lijkt me.
[..]
Als het buiten de speeddate was, van wie was dat telefoonnummer dan? Iemand anders die je daar tegen het lijf liep?
Ik snap het ook niet.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik snap er geen hout van, maar dat zal het uur van de nacht wel zijn. Hij was niet op de speeddate, maar had wel een sleutel? Wat deed hij daar dan?
Dat wist ik al binnen een minuut.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:06 schreef DaFan het volgende:
Dat wist je toch al binnen een uur. Waarom sleep je het dan 3 uur door?
Dan ben ik misschien wel simpel hoor...
Ik hoorde van C. dat ze het ook erg gezellig heeft gehad, wat ze net als jij niet had verwachtquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:39 schreef Yuki het volgende:
Ja, het was sowieso al leuk met z'n tweeën en toen viel die hele avond ook nog eens 100% meequote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik hoorde van C. dat ze het ook erg gezellig heeft gehad, wat ze net als jij niet had verwacht
Ah ik kreeg het dezelfde avond nog.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:57 schreef Yuki het volgende:
Max 3. Horen we maandag pas
Maar al wel 1 telefoonnummer gekregen, van iemand die niet op de speeddate was
Gevalletje van het ijzer smeden wanneer het heet is. Snel afspreken dusquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:59 schreef Yuki het volgende:
Werd net (opnieuw) wakker en zag dat telefoonnummermeneer me ge-appt heeft
Ik dacht eigenlijk dat het een door drank ingegeven actie was van 'm en dat ik niets meer van m zou horen. Leuk dit
Ah, matchmail is er al!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:20 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ah ik kreeg het dezelfde avond nog.
Nice, hopen dat er wat uitkomt!
Leuk te horen meid!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:59 schreef Yuki het volgende:
Werd net (opnieuw) wakker en zag dat telefoonnummermeneer me ge-appt heeft
Ik dacht eigenlijk dat het een door drank ingegeven actie was van 'm en dat ik niets meer van m zou horen. Leuk dit
Cho ... maak me wildquote:heyyyyy, ik ben ut de buurt en vin u wel ne schone jong, ik ben 23 en langzaam over mijn depressie heen gekomen maar heb wel nog last van slaapstoornissen en chronische vermoeidheid.
ne schone jong! Belgish is geinigquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:20 schreef HaerdenC het volgende:
Ik denk dat ik ook weer een toptreffertje er bij heb. Alvast volgende schitterende openingszin:
[..]
Cho ... maak me wild
gelukkig dus ook paar wel intressante dingen gespot
Wel dat klopt niet helemaal moet ik helaas bekennen. Ik wordt inderdaad wel eens aangesproken maar eerlijk is eerlijk, enkel door puur uiterlijk de minder aantrekkelijke dames. Hoe oppervlakkig dat ook mogen wezen maar als je dus de zeg maar wat aantrekkelijkere dames wil is het identiek aan wat jij over Nederlandse meiden zegt. De meeste vragen wel om een persoonlijk berricht te krijgen maar zelf iets terug sturen is er te veel aan ... op Rendez-vous kan je dus zien of zij het gelezen hebben. Krijg ik dan binnen de week geen antwoord zet ik ze in een apparte lijst :-)quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:22 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
ne schone jong! Belgish is geinig
Waarom zou iemand zo openen? Dat is toch wel gelijk een beetje eigen ruiten ingooien?
Overigens, die Belgische dames die houden er wel van om initiatief te nemen op dating sites, van alle meiden die ik online gesproken heb zijn het alleen de Belgische dames die het contact starten, NL dames moet ik altijd wat heensturen en maar afwachten of er een antwoord terug komt. (Zelf een "Nee geen interesse" zou leuk zijn)
Hm okee, nee de Belgische dames die mij aanspreken waren tot nu toe allemaal wel redelijk aantrekkelijk. Daarom dacht ik dat het misschien een cultuur verschilletje was. (Niet dat ik nou aangesproken word door hordes Belgische vrouwen, we praten hier over 3 exemplaren)quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:28 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Wel dat klopt niet helemaal moet ik helaas bekennen. Ik wordt inderdaad wel eens aangesproken maar eerlijk is eerlijk, enkel door puur uiterlijk de minder aantrekkelijke dames. Hoe oppervlakkig dat ook mogen wezen maar als je dus de zeg maar wat aantrekkelijkere dames wil is het identiek aan wat jij over Nederlandse meiden zegt. De meeste vragen wel om een persoonlijk berricht te krijgen maar zelf iets terug sturen is er te veel aan ... op Rendez-vous kan je dus zien of zij het gelezen hebben. Krijg ik dan binnen de week geen antwoord zet ik ze in een apparte lijst :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |