Als ik op een stand zo'n gratis(!) dienst zou verschaffen waar jij naar hartelust gebruik van kunt maken en je komt nog klagen omdat ik je teksten niet voor je uit wil tikken zou ik me wel even achter mijn bolhoed krabben. Als exploitant zijnde.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is hetzelfde alsof je op de markt loopt en bij een stand pen vriendinnen kunt krijgen. Maar als je meteen haar foto wilt zien moet je eerst de kraamhouder geld geven lol.
Te lang in de zon gezeten ja?quote:Op maandag 8 juli 2013 18:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is hetzelfde alsof je op de markt loopt en bij een stand pen vriendinnen kunt krijgen. Maar als je meteen haar foto wilt zien moet je eerst de kraamhouder geld geven lol.
Of het nou online is of offline, ik zou nooit voor een foto betalen van iemand die ik niet kenquote:Op maandag 8 juli 2013 19:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Als ik op een stand zo'n gratis(!) dienst zou verschaffen waar jij naar hartelust gebruik van kunt maken en je komt nog klagen omdat ik je teksten niet voor je uit wil tikken zou ik me wel even achter mijn bolhoed krabben. Als exploitant zijnde.
Sterker nog; waarschijnlijk zou ik je vriendelijk verzoeken in je pickup truck te stappen en je geluk elders te beproeven.
Welk punt is dat dan?quote:Op maandag 8 juli 2013 19:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Of het nou online is of offline, ik zou nooit voor een foto betalen van iemand die ik niet kenJullie weten heus wel wat voor punt ik hiermee duidelijk probeer te maken, in het echt zou je wel een tweede keer nadenken. Online lijkt die stap naar kopen makkelijker gemaakt en lijken de algemene normen en waarden wel wat te verschuiven of wat "normaal" is voor de maatschappij.
... je bedoelt dat mensen verwachten dat alles gratis is tegenwoordig?quote:Op maandag 8 juli 2013 19:37 schreef firefly3 het volgende:
en lijken de algemene normen en waarden wel wat te verschuiven of wat "normaal" is voor de maatschappij.
Hij zal 'm wel als torrent geleeched hebbenquote:Op maandag 8 juli 2013 19:45 schreef ook_gek het volgende:
Betalen voor een boek als the game of voor psychologische boeken om beter te worden in versieren is "normaal" maar voor een foto hebben we het opeens over normen en waarden
Dat is logisch, maar ik denk dat het op een veel socialer manier kan dan mensen laten betalen voor een foto. Een contactadvertentie waarbij je betaald voor de ruimte vind ik goed. Een contactadvertentie en dan gedurende het traject nog bonusjes waarvoor je moet betalen vind ik dan weer niet terecht. Dat is allemaal inspelen op de onzekerheid van de mens.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:44 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
... je bedoelt dat mensen verwachten dat alles gratis is tegenwoordig?
Vroeger betaalde je ook voor het zetten van een contactadvertentie. Zo vreemd vind ik het allemaal niet dat datingsites extra opties bieden, de mensen die die sites draaiend houden willen ook graag brood op de plank zien.
Dat is exact wat de PUA wereld doetquote:Op maandag 8 juli 2013 20:06 schreef firefly3 het volgende:
Dat is allemaal inspelen op de onzekerheid van de mens.
Welke mongool zou er nou op zo'n datingsite gaan staan. Elke datingsite-eigenaar met zo'n gaar business-model concurreert zichzelf keihard de markt uit.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:06 schreef firefly3 het volgende:
De volgende stap zou best weleens kunnen zijn dat je moet betalen voor mensen in jouw regio of voor je eigen voorkeuren, of dat speciale leden met iedereen kunnen daten en gratis leden maar met een geselecteerd groepje. Daarna misschien dat mensen met "de cijfer 7" met mensen op "hun niveau" mogen daten, behalve als ze meer betalen.
Daar heb je ook weer gelijk in, zo snel zal het allemaal niet gaan.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Welke mongool zou er nou op zo'n datingsite gaan staan. Elke datingsite-eigenaar met zo'n gaar business-model concurreert zichzelf keihard de markt uit.
De dames zullen wel last hebben van een zonnesteek.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:16 schreef Spezza19 het volgende:
Gaat lekker op paiq... nu al paar keer gehad dat nieuwe matches mij direct blokkeren![]()
Dus al voor dat ik uberhaupt ben ingelogd... Dus email met nieuwe match, ik klik op de link, log in en meteen de melding...
Ga ik ook maar doen dan...
Tsja, of je er dan spijt van moet hebben...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:02 schreef Deckard het volgende:
Komt vooral ook omdat haar beschrijving echt gewoon zoveel nietszeggend was dat ik uit meligheid maar wat had opgeschreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |