abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 juli 2013 @ 19:21:45 #76
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_128730184
Hoe brengen jullie je profiel(en) trouwens weer een beetje opnieuw onder de aandacht, na een tijdje uit de roulatie te zijn geweest?
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_128730211
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2013 18:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is hetzelfde alsof je op de markt loopt en bij een stand pen vriendinnen kunt krijgen. Maar als je meteen haar foto wilt zien moet je eerst de kraamhouder geld geven lol.
Als ik op een stand zo'n gratis(!) dienst zou verschaffen waar jij naar hartelust gebruik van kunt maken en je komt nog klagen omdat ik je teksten niet voor je uit wil tikken zou ik me wel even achter mijn bolhoed krabben. Als exploitant zijnde.

Sterker nog; waarschijnlijk zou ik je vriendelijk verzoeken in je pickup truck te stappen en je geluk elders te beproeven.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  maandag 8 juli 2013 @ 19:24:28 #78
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_128730284
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2013 18:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is hetzelfde alsof je op de markt loopt en bij een stand pen vriendinnen kunt krijgen. Maar als je meteen haar foto wilt zien moet je eerst de kraamhouder geld geven lol.
Te lang in de zon gezeten ja?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_128730717
quote:
14s.gif Op maandag 8 juli 2013 19:22 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Als ik op een stand zo'n gratis(!) dienst zou verschaffen waar jij naar hartelust gebruik van kunt maken en je komt nog klagen omdat ik je teksten niet voor je uit wil tikken zou ik me wel even achter mijn bolhoed krabben. Als exploitant zijnde.

Sterker nog; waarschijnlijk zou ik je vriendelijk verzoeken in je pickup truck te stappen en je geluk elders te beproeven.
Of het nou online is of offline, ik zou nooit voor een foto betalen van iemand die ik niet ken :) Jullie weten heus wel wat voor punt ik hiermee duidelijk probeer te maken, in het echt zou je wel een tweede keer nadenken. Online lijkt die stap naar kopen makkelijker gemaakt en lijken de algemene normen en waarden wel wat te verschuiven of wat "normaal" is voor de maatschappij.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_128730867
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 19:37 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Of het nou online is of offline, ik zou nooit voor een foto betalen van iemand die ik niet ken :) Jullie weten heus wel wat voor punt ik hiermee duidelijk probeer te maken, in het echt zou je wel een tweede keer nadenken. Online lijkt die stap naar kopen makkelijker gemaakt en lijken de algemene normen en waarden wel wat te verschuiven of wat "normaal" is voor de maatschappij.
Welk punt is dat dan?

Dat er een optie is tot het ''vrijkopen'' van foto's welke je in een normaal gesprek met vijf minuutjes toch wel te pakken hebt? Lijkt me logisch dat men er graag iets aan wil verdienen, zou ik ook doen.

Maar nogmaals, wat de neuk heeft dat met normen en waarden te maken? :')
  maandag 8 juli 2013 @ 19:44:20 #81
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_128730919
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 19:37 schreef firefly3 het volgende:
en lijken de algemene normen en waarden wel wat te verschuiven of wat "normaal" is voor de maatschappij.
... je bedoelt dat mensen verwachten dat alles gratis is tegenwoordig? :')

Vroeger betaalde je ook voor het zetten van een contactadvertentie. Zo vreemd vind ik het allemaal niet dat datingsites extra opties bieden, de mensen die die sites draaiend houden willen ook graag brood op de plank zien.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
  maandag 8 juli 2013 @ 19:45:16 #82
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_128730955
Betalen voor een boek als the game of voor psychologische boeken om beter te worden in versieren is "normaal" maar voor een foto hebben we het opeens over normen en waarden :D

Ga toch weg man
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  maandag 8 juli 2013 @ 19:45:44 #83
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_128730978
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 19:45 schreef ook_gek het volgende:
Betalen voor een boek als the game of voor psychologische boeken om beter te worden in versieren is "normaal" maar voor een foto hebben we het opeens over normen en waarden :D
Hij zal 'm wel als torrent geleeched hebben ;)
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_128730986
Firefly met zijn fantasieverhalen over kassameisjes in de supermarkt vingeren, waar kleine kinderen lopen. Die nu gaat lopen oreren over wat normen en waarden zijn.

Je kunt merken dat het wat warmer dan anders is buiten.
pi_128731750
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 19:44 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

... je bedoelt dat mensen verwachten dat alles gratis is tegenwoordig? :')

Vroeger betaalde je ook voor het zetten van een contactadvertentie. Zo vreemd vind ik het allemaal niet dat datingsites extra opties bieden, de mensen die die sites draaiend houden willen ook graag brood op de plank zien.
Dat is logisch, maar ik denk dat het op een veel socialer manier kan dan mensen laten betalen voor een foto. Een contactadvertentie waarbij je betaald voor de ruimte vind ik goed. Een contactadvertentie en dan gedurende het traject nog bonusjes waarvoor je moet betalen vind ik dan weer niet terecht. Dat is allemaal inspelen op de onzekerheid van de mens.

De volgende stap zou best weleens kunnen zijn dat je moet betalen voor mensen in jouw regio of voor je eigen voorkeuren, of dat speciale leden met iedereen kunnen daten en gratis leden maar met een geselecteerd groepje. Daarna misschien dat mensen met "de cijfer 7" met mensen op "hun niveau" mogen daten, behalve als ze meer betalen. Echt ethisch verantwoord vind ik het niet welke kant de maatschappij op gaat.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_128732124
Het lijkt Piet Hein Donner wel die rechtstreeks met zijn zadeltassen vanuit de naar spruitjes riekende jaren 50 deze eeuw is ingefietst. Godverdomme zeg...

_O-
pi_128732473
Zolang er debielen zijn die betalen voor onzin is het fair game. Of je nou fotos 'koopt' of een Biostabil.
  maandag 8 juli 2013 @ 20:38:50 #88
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_128733024
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 20:06 schreef firefly3 het volgende:

Dat is allemaal inspelen op de onzekerheid van de mens.

Dat is exact wat de PUA wereld doet :D
Boeken schrijven over hoe het moet, lezingen geven en er bestaan zelfs bootcamps! En dat alles kost geld.

Inspelen op de onzekerheid van de mensen en ze laten betalen daar voor.
  maandag 8 juli 2013 @ 20:48:59 #89
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_128733451
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 20:06 schreef firefly3 het volgende:
De volgende stap zou best weleens kunnen zijn dat je moet betalen voor mensen in jouw regio of voor je eigen voorkeuren, of dat speciale leden met iedereen kunnen daten en gratis leden maar met een geselecteerd groepje. Daarna misschien dat mensen met "de cijfer 7" met mensen op "hun niveau" mogen daten, behalve als ze meer betalen.
Welke mongool zou er nou op zo'n datingsite gaan staan. Elke datingsite-eigenaar met zo'n gaar business-model concurreert zichzelf keihard de markt uit.

Paiq is een platform wat ergens op moet draaien en wat geld kost. Zij kiezen er voor om het niet met advertenties te doen en mensen een klein bedrag te laten betalen voor niet alleen foto's, maar ook dagelijkse matchen of weet ik wat allemaal.

Dat vind ik alsnog beter dan zoals bij relatieplanet 35 euro per maand af moeten tikken om uberhaupt te mogen praten tegen vrouwen. Bij paiq is praten gewoon gratis. En een beetje fatsoenlijke kerel hosselt op internet zonder er een rooie rotcent aan uit te geven hoor.
Gourmetten of steengrillen?
pi_128734050
Is dit niet een beetje een non-discussie? Aangezien alleen degene die niet aan internetdating doet er problemen mee heeft dat mensen kunnen betalen om foto's te zien?

Helaas, geen spannende date-verhalen hier, saai op paiq (ik weiger natuurlijk om credits te kopen om foto's te kunnen zien ;) ) en na rock werchter weet ik ook dat belgen (oei generalisatie, ja ja) niet echt iets voor mij zijn..
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_128736447
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 20:48 schreef Silenus het volgende:

[..]

Welke mongool zou er nou op zo'n datingsite gaan staan. Elke datingsite-eigenaar met zo'n gaar business-model concurreert zichzelf keihard de markt uit.

Daar heb je ook weer gelijk in, zo snel zal het allemaal niet gaan.
pi_128740947
Gaat lekker op paiq... nu al paar keer gehad dat nieuwe matches mij direct blokkeren :') :X
Dus al voor dat ik uberhaupt ben ingelogd... Dus email met nieuwe match, ik klik op de link, log in en meteen de melding...

Ga ik ook maar doen dan...
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_128741278
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 23:16 schreef Spezza19 het volgende:
Gaat lekker op paiq... nu al paar keer gehad dat nieuwe matches mij direct blokkeren :') :X
Dus al voor dat ik uberhaupt ben ingelogd... Dus email met nieuwe match, ik klik op de link, log in en meteen de melding...

Ga ik ook maar doen dan...
De dames zullen wel last hebben van een zonnesteek.
pi_128742864
Is humor goed bij 'interesse'-reacties?
Ik bedoel sommige profielbeschrijvingen zijn wel zo vlak, dat ik er maar in op probeer in te haken.

Zo had iemand in haar beschrijvingen gezegd dat ze van dieren houdt heb ik dit geschreven:

Van welk dier houd je ietsjes minder? De berggeit is bij mij niet zo favoriet. Het feit dat je hier in Nederland geen berggeit meer ziet is ook mede dankzij de massale actie 'berg u voor de berggeit' gekomen. Mensen werden bang en durfden het beestje niet meer te voeren met droog brood. Daardoor stierven ze uit in Nederland. Of gewoon door het feit dat droog brood an sich al niet goed is voor de spijsvertering. Ik heb eigenlijk wel spijt nu ik er over nadenk.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 00:00:07 #95
50430 Yuki
Student Midwife
pi_128743043
Ik zou :') doen.

Sorry :*
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_128743151
Komt vooral ook omdat haar beschrijving echt gewoon zoveel nietszeggend was dat ik uit meligheid maar wat had opgeschreven.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 00:03:01 #97
50430 Yuki
Student Midwife
pi_128743189
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 00:02 schreef Deckard het volgende:
Komt vooral ook omdat haar beschrijving echt gewoon zoveel nietszeggend was dat ik uit meligheid maar wat had opgeschreven.
Tsja, of je er dan spijt van moet hebben...

Laat gaan joh :)
♥ || Baby catcher in training || ♥
  dinsdag 9 juli 2013 @ 00:09:06 #98
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_128743469
Komt een beetje over als te geforceerd grappig doen, eerlijk gezegd. :') En ik heb blijkbaar een heel ander gevoel voor humor.
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 9 juli 2013 @ 00:13:02 #99
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_128743675
Als iemand dat soort "grapjes" maakt zal ik hem vragen of hij een seintje wilt geven wanneer hij wel en niet een grap maakt :{
pi_128743726
Eigenlijk maken jullie reacties de hele post het wel waard. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')