Ik moet zeggen dat ik relatief gezien altijd wel makkelijk heb gescoord ja. Mijn langste vrijgezelle periode was toch wel toen ik hier even meepostte.quote:
Dat probleem heb ik ook als ik een dag vrij ben en mijn vriendin is aan het werk. Heeft niks met single zijn te makenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:18 schreef nadepauze het volgende:
Blegh, op een dag als vandaag is er werkelijk geen zak aan om single te zijn![]()
Al mijn vrienden zijn verder aan het werk vandaag en ik heb wer-ke-lijk niks te doen.
Ben al in mijn uppie wezen wandelen met de hond, maar die vond het te warm / wilde naar huis
Gewoon lekker een terrasje pakken of iemand strikken om na het werk wat te gaan doen, blijft de hele dag mooi weer.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:18 schreef nadepauze het volgende:
Blegh, op een dag als vandaag is er werkelijk geen zak aan om single te zijn![]()
Al mijn vrienden zijn verder aan het werk vandaag en ik heb wer-ke-lijk niks te doen.
Ben al in mijn uppie wezen wandelen met de hond, maar die vond het te warm / wilde naar huis
Ga naar de supermarkt ... koop een krat bier ... nodig alle vrijgezellen van je facebook uit ... en heb een leuke avondquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:18 schreef nadepauze het volgende:
Doen!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:22 schreef HaerdenC het volgende:
Is het getolereerd om echt belachelijke foto's mits onherkenbaar te plaatsen van anderen ... als tip hoe het NIET moet?
Hahaquote:
Kan, of gewoon heeeeeeel wanhopigquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iemand die eerst maanden aan het lijntje is door een ander meisje en nu bang is dat het weer zo gaat.
knuffelbeesten en oma ondergoed storen mij minder hoor ...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:00 schreef SilentChaos het volgende:
Ter lering en vermaak en discussiemateriaal
Gelukkig is mijn ketting van zilver
en punt 5 is eenvoudig op te lossen
Je stelt je wel behoorlijk aan zeg.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:47 schreef HaerdenC het volgende:
Ik ga ze klein laten en dus onherkenbaar gemaakt dit is wat ik echt niks vind:
[ afbeelding ]
- Wens muur (komt beetje hopeloos over op dating site)
- Erg drukke foto
- Weinig nadruk op de persoon
[ afbeelding ]
- kindertekeningen op dating sites -> no go voor mij terwijl ik wel voor kinderen ben en daar geen probleem mee heb. Gewoon niet in een dating omgeving
[ afbeelding ]
- Kijk mij een hippe mama wezen
- afdekzeil -> grote kans op bouwwerf
- gocar niet uit beeld zelfs bij geposseerde foto
[ afbeelding ]
- weinig flaterende foto
- weinig flaterende omgeving
- en jullie dachten dat zwart mijn kleur was ...
[ afbeelding ]
- heeft volgens mij een mooi zuiders tintje
- en ... lasogen na de foto
[ afbeelding ]
- het is maar waar je de focus op legt ... ik kijk liever wat hoger ...
[ afbeelding ]
- fotoshop effecten van glinsters
- roze duiveltjes dingen bij gezet
- nogal ... vleezige inkijk
- randje artistiek / goedkoop
We hebben het hier al een paar keer gehad over foto's ... raar dat er dan ineens voor vrouwen andere normen gelden als voor mannen ... mijn foto's waren niet altijd scherp en dat werd ook gemeld ik heb duidelijk er bij gezet dat het een mooi meisje is maar het is geen goede foto ... het gaat me helemaal niet over de persoon maar over de foto!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je stelt je wel behoorlijk aan zeg.![]()
Een afdekzeil is een minpunt? Een overbelichte foto van volgens mij best een mooi meisje is voor jou ineens een afknap punt?
Sorry hoor, maar volgens mij sta jij niet in de positie om dit belachelijke foto's te noemen.
vrouwen ... om te beginnenquote:
O, dat kan ik ook wel hoorquote:Verder snap ik niet waarom ik in "mijn positie" geen mening mag hebben ... maar dat zal jij me ongetwijfeld kunnen zeggen
Beetje moeilijk inschatten met de foto's, maar ik zie er maar 1, max 2...quote:
Dat DENKEN veel vrouwen omdat de meeste vrouwen zichzelf (onterecht) te dik vindenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:37 schreef Wolken het volgende:
[..]
O, dat kan ik ook wel hoorJe eigen foto's waren zelf ook verder van perfect dus waarom zou jij kritiek hebben op iets waar je jezelf ook schuldig aan maakt. Pot - ketel... Zo zal ik nooit kunnen zeggen dat iemand te dik is
.
Ik heb ten minste tips gevraagd en ga er iets aan doen. Verder dik, dun en wat is te dik of wat is te dun ... dat is heel erg persoonlijk ... jezelf op een dating site zetten met gefotoshopte roze duivels horentjes mag ik gerust een mening over hebben.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:37 schreef Wolken het volgende:
[..]
O, dat kan ik ook wel hoorJe eigen foto's waren zelf ook verder van perfect dus waarom zou jij kritiek hebben op iets waar je jezelf ook schuldig aan maakt. Pot - ketel... Zo zal ik nooit kunnen zeggen dat iemand te dik is
.
Maar die vrouwen hebben niet om tips gevraagd als ze graag met roze horentjes op een dating site willen staan moeten ze dat lekker doen. Wie ben jij om daar kritiek op te hebben? En een mening is prima, die heb ik zelf ook. Maar om die foto's op een publiek forum te zetten vind ik not done. Geblurred of niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:40 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Ik heb ten minste tips gevraagd en ga er iets aan doen. Verder dik, dun en wat is te dik of wat is te dun ... dat is heel erg persoonlijk ... jezelf op een dating site zetten met gefotoshopte roze duivels horentjes mag ik gerust een mening over hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |