Juist ja..... Beter stop je hier. Gaat er niet beter op worden. Tipje van mijn kant, humor is niet je pluspunt. Houd dat in je achterhoofd. Wil je een grapje maken? Niet doen!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:14 schreef Deckard het volgende:
Eigenlijk maken jullie reacties de hele post het wel waard.
Ach jewel joh. Af en toe een geintje er tussendoor moet kunnen. Ik werd zo lamlendig melig van die sites. Er was een man, die had in zijn profiel: s.v.p. geen knipoog. Nou dat kon ik niet laten dus, hahahahahaha, om zo'n gruwelijk irritant ding te sturen, nog best ff leuk mee gesproken. Hij had 6 kinderen, ik 3, het had de sound of music wel kunnen worden, maar ja, helaas, ging niet door.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:56 schreef Deckard het volgende:
Is humor goed bij 'interesse'-reacties?
Ik bedoel sommige profielbeschrijvingen zijn wel zo vlak, dat ik er maar in op probeer in te haken.
Zo had iemand in haar beschrijvingen gezegd dat ze van dieren houdt heb ik dit geschreven:
Van welk dier houd je ietsjes minder? De berggeit is bij mij niet zo favoriet. Het feit dat je hier in Nederland geen berggeit meer ziet is ook mede dankzij de massale actie 'berg u voor de berggeit' gekomen. Mensen werden bang en durfden het beestje niet meer te voeren met droog brood. Daardoor stierven ze uit in Nederland. Of gewoon door het feit dat droog brood an sich al niet goed is voor de spijsvertering. Ik heb eigenlijk wel spijt nu ik er over nadenk.
Tnx. Die tip heb ik maar mooi even te pakken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Juist ja..... Beter stop je hier. Gaat er niet beter op worden. Tipje van mijn kant, humor is niet je pluspunt. Houd dat in je achterhoofd. Wil je een grapje maken? Niet doen!
De kinderen zongen te vals?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:24 schreef cobybryant het volgende:
[..]
Ach jewel joh. Af en toe een geintje er tussendoor moet kunnen. Ik werd zo lamlendig melig van die sites. Er was een man, die had in zijn profiel: s.v.p. geen knipoog. Nou dat kon ik niet laten dus, hahahahahaha, om zo'n gruwelijk irritant ding te sturen, nog best ff leuk mee gesproken. Hij had 6 kinderen, ik 3, het had de sound of music wel kunnen worden, maar ja, helaas, ging niet door.
Tip, denk aan de tipquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:25 schreef Deckard het volgende:
[..]
De kinderen zongen te vals?
Oh nee ik bedoel:
'oh. hoe dat zo?'
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:56 schreef Deckard het volgende:
Van welk dier houd je ietsjes minder? De berggeit is bij mij niet zo favoriet. Het feit dat je hier in Nederland geen berggeit meer ziet is ook mede dankzij de massale actie 'berg u voor de berggeit' gekomen. Mensen werden bang en durfden het beestje niet meer te voeren met droog brood. Daardoor stierven ze uit in Nederland. Of gewoon door het feit dat droog brood an sich al niet goed is voor de spijsvertering. Ik heb eigenlijk wel spijt nu ik er over nadenk.
quote:
Interessant verhaal.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:10 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Mannen die als eerste (en enige) reactie meteen al iets willen afspreken...Ben zelf best van het snelle afspreken, maar zelfs dit gaat mij iets te snel
Dit geldt ook voor jou.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Juist ja..... Beter stop je hier. Gaat er niet beter op worden. Tipje van mijn kant, humor is niet je pluspunt. Houd dat in je achterhoofd. Wil je een grapje maken? Niet doen!
You've just answered your own questionquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:08 schreef -Splash- het volgende:
Hoe zou het nu met Coco en Andro gaan? Andro al een tijdje niet meer gezien hier.
Ik zit toch ook gewoon hier.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
You've just answered your own question![]()
Waarschijnlijk iemand die eerst maanden aan het lijntje is door een ander meisje en nu bang is dat het weer zo gaat.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:10 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Mannen die als eerste (en enige) reactie meteen al iets willen afspreken...Ben zelf best van het snelle afspreken, maar zelfs dit gaat mij iets te snel
Jezelf zijn / spontaan zijn / leuke foto's / op tijd meevragen / leuke date hebben.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:59 schreef HaerdenC het volgende:
Mezelf weer bijgelezen in dit topic. Wat me opvalt is dat er veel tips gegeven worden over hoe het niet moet ... moeten we ons niet wat meer focussen op do's?
Het is allemaal niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jezelf zijn / spontaan zijn / leuke foto's / op tijd meevragen / leuke date hebben.
Astu
Wij zitten er toch ook allemaalquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:16 schreef Kitlerrr het volgende:
Nou, ik heb vanmorgen met een leuke nomale jongen gechat op Paiq. Het kan dus wel!
Zeker voor dat tijdstip, waarop je normaal gesproken alleen maar types treft die dan al hun eerste blikjes Schültenbräu hebben weggewerkt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:16 schreef Kitlerrr het volgende:
Nou, ik heb vanmorgen met een leuke nomale jongen gechat op Paiq. Het kan dus wel!
Stop jij dan met makkelijk scoren, oeh zie mij eens grof zijn en voorspelbaar zijn?quote:
Ik word een stuk normaler hoor van bierquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zeker voor dat tijdstip, waarop je normaal gesproken alleen maar types treft die dan al hun eerste blikjes Schültenbräu hebben weggewerkt.
Andro zat wel op fok vanmorgen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:31 schreef eefje801 het volgende:
Andro en Coco zitten gewoon nog in hun bootje denk ik, niks heerlijkers met dit weer
Ik moet zeggen dat ik relatief gezien altijd wel makkelijk heb gescoord ja. Mijn langste vrijgezelle periode was toch wel toen ik hier even meepostte.quote:
Dat probleem heb ik ook als ik een dag vrij ben en mijn vriendin is aan het werk. Heeft niks met single zijn te makenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:18 schreef nadepauze het volgende:
Blegh, op een dag als vandaag is er werkelijk geen zak aan om single te zijn![]()
Al mijn vrienden zijn verder aan het werk vandaag en ik heb wer-ke-lijk niks te doen.
Ben al in mijn uppie wezen wandelen met de hond, maar die vond het te warm / wilde naar huis
Gewoon lekker een terrasje pakken of iemand strikken om na het werk wat te gaan doen, blijft de hele dag mooi weer.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:18 schreef nadepauze het volgende:
Blegh, op een dag als vandaag is er werkelijk geen zak aan om single te zijn![]()
Al mijn vrienden zijn verder aan het werk vandaag en ik heb wer-ke-lijk niks te doen.
Ben al in mijn uppie wezen wandelen met de hond, maar die vond het te warm / wilde naar huis
Ga naar de supermarkt ... koop een krat bier ... nodig alle vrijgezellen van je facebook uit ... en heb een leuke avondquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:18 schreef nadepauze het volgende:
Doen!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:22 schreef HaerdenC het volgende:
Is het getolereerd om echt belachelijke foto's mits onherkenbaar te plaatsen van anderen ... als tip hoe het NIET moet?
Hahaquote:
Kan, of gewoon heeeeeeel wanhopigquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iemand die eerst maanden aan het lijntje is door een ander meisje en nu bang is dat het weer zo gaat.
knuffelbeesten en oma ondergoed storen mij minder hoor ...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:00 schreef SilentChaos het volgende:
Ter lering en vermaak en discussiemateriaal
Gelukkig is mijn ketting van zilver
en punt 5 is eenvoudig op te lossen
Je stelt je wel behoorlijk aan zeg.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:47 schreef HaerdenC het volgende:
Ik ga ze klein laten en dus onherkenbaar gemaakt dit is wat ik echt niks vind:
[ afbeelding ]
- Wens muur (komt beetje hopeloos over op dating site)
- Erg drukke foto
- Weinig nadruk op de persoon
[ afbeelding ]
- kindertekeningen op dating sites -> no go voor mij terwijl ik wel voor kinderen ben en daar geen probleem mee heb. Gewoon niet in een dating omgeving
[ afbeelding ]
- Kijk mij een hippe mama wezen
- afdekzeil -> grote kans op bouwwerf
- gocar niet uit beeld zelfs bij geposseerde foto
[ afbeelding ]
- weinig flaterende foto
- weinig flaterende omgeving
- en jullie dachten dat zwart mijn kleur was ...
[ afbeelding ]
- heeft volgens mij een mooi zuiders tintje
- en ... lasogen na de foto
[ afbeelding ]
- het is maar waar je de focus op legt ... ik kijk liever wat hoger ...
[ afbeelding ]
- fotoshop effecten van glinsters
- roze duiveltjes dingen bij gezet
- nogal ... vleezige inkijk
- randje artistiek / goedkoop
We hebben het hier al een paar keer gehad over foto's ... raar dat er dan ineens voor vrouwen andere normen gelden als voor mannen ... mijn foto's waren niet altijd scherp en dat werd ook gemeld ik heb duidelijk er bij gezet dat het een mooi meisje is maar het is geen goede foto ... het gaat me helemaal niet over de persoon maar over de foto!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je stelt je wel behoorlijk aan zeg.![]()
Een afdekzeil is een minpunt? Een overbelichte foto van volgens mij best een mooi meisje is voor jou ineens een afknap punt?
Sorry hoor, maar volgens mij sta jij niet in de positie om dit belachelijke foto's te noemen.
vrouwen ... om te beginnenquote:
O, dat kan ik ook wel hoorquote:Verder snap ik niet waarom ik in "mijn positie" geen mening mag hebben ... maar dat zal jij me ongetwijfeld kunnen zeggen
Beetje moeilijk inschatten met de foto's, maar ik zie er maar 1, max 2...quote:
Dat DENKEN veel vrouwen omdat de meeste vrouwen zichzelf (onterecht) te dik vindenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:37 schreef Wolken het volgende:
[..]
O, dat kan ik ook wel hoorJe eigen foto's waren zelf ook verder van perfect dus waarom zou jij kritiek hebben op iets waar je jezelf ook schuldig aan maakt. Pot - ketel... Zo zal ik nooit kunnen zeggen dat iemand te dik is
.
Ik heb ten minste tips gevraagd en ga er iets aan doen. Verder dik, dun en wat is te dik of wat is te dun ... dat is heel erg persoonlijk ... jezelf op een dating site zetten met gefotoshopte roze duivels horentjes mag ik gerust een mening over hebben.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:37 schreef Wolken het volgende:
[..]
O, dat kan ik ook wel hoorJe eigen foto's waren zelf ook verder van perfect dus waarom zou jij kritiek hebben op iets waar je jezelf ook schuldig aan maakt. Pot - ketel... Zo zal ik nooit kunnen zeggen dat iemand te dik is
.
Maar die vrouwen hebben niet om tips gevraagd als ze graag met roze horentjes op een dating site willen staan moeten ze dat lekker doen. Wie ben jij om daar kritiek op te hebben? En een mening is prima, die heb ik zelf ook. Maar om die foto's op een publiek forum te zetten vind ik not done. Geblurred of niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:40 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Ik heb ten minste tips gevraagd en ga er iets aan doen. Verder dik, dun en wat is te dik of wat is te dun ... dat is heel erg persoonlijk ... jezelf op een dating site zetten met gefotoshopte roze duivels horentjes mag ik gerust een mening over hebben.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:37 schreef Wolken het volgende:
[..]
.
Hier wel mee eens.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:46 schreef Wolken het volgende:
.Maar om die foto's op een publiek forum te zetten vind ik not done. Geblurred of niet.
Hier dan weer niet mee eens. Ik mag best zeggen dat iemand dik is, ondanks ik het zelf ook ben. Dan zo ik ook niet mogen zeggen dat iemand aardig is, omdat ik het zelf ook ben. Etc etc.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:37 schreef Wolken het volgende: waarom zou jij kritiek hebben op iets waar je jezelf ook schuldig aan maakt. Pot - ketel... Zo zal ik nooit kunnen zeggen dat iemand te dik is
.
het ging meer ter illustratie van dont's op profiel foto'squote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hier wel mee eens.
[..]
Hier dan weer niet mee eens. Ik mag best zeggen dat iemand dik is, ondanks ik het zelf ook ben. Dan zo ik ook niet mogen zeggen dat iemand aardig is, omdat ik het zelf ook ben. Etc etc.
Een jurylid hoeft niet zelf te kunnen zingen om te horen dat een kandidaat niet kan zingen
Voor de rest vind ik enkele commentaren van Haerden wat overdreven en vergezocht. Zeker omdat het (voor mijn gevoel) uit het niets komst. Het hele beoordelen van foto's en die hier neerplempen bedoel ik dan.
quote:Ik heb 1 beroerde date gehad, maar die liep wel grappig af...
ik kan je al zien, by the way...
leuke foto's!
maar over die ene date... Hij bleek wel meer dan een persoonlijkheidsstoornis te hebben! (al is het niet aan mij om die te diagnosticeren)
voorbeeldje: we zaten op een terras in Utrecht. Hij had de neiging aan zijn duimen te likken als ik hem een vraag stelde, niks erotisch, eerder een tic, bah
ik vertelde hem na 5 minuten dat ik er wel klaar mee was. Toen werd hij boos. Hij was toch helemaal met de bus naar Utrecht gekomen. Ik zag het zelfs niet zitten om er een gezellige middag van te maken, ik moest er niet aan denken om nog langer in zijn buurt te zijn.
In zijn boosheid riep hij een paar lelijke dingen tegen me, ik schoot in de lach. Ik word ook niet gauw boos en al helemaal niet op mensen die ik amper ken.
andere mensen op het terras gingen me aanmoedigen en hem uitlachen. Het leek wel of iedereen van de show genoot.
hij is vertrokken en ik werd bij wildvreemden uitgenodigd voor een drankje omdat ze vonden dat ik dat wel verdiend had.
Ik heb nog een hele gezellige middag gehad op het terras waarbij we nog harder gelachen hebben om deze mislukte date!
En jij? Ook een mooi (mislukt) dateverhaal?
Hm, ik kán het haar vragen of ze fok kent. Of ik gooi er subtiel een emosmiley in om daarnaar te hengelen.quote:
Vind het eigenlijk wel netjes. Heb ik ook voor elke date gezegd; als je het niet ziet zitten op een bepaald moment moet je het zeggen. En zij vinden het vaak andersom ook wel zo netjes.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
Maar zo extreem vind ik het niet als iemand irl een gigantische afknapper blijkt te zijn. Heeft niet zoveel zin daar de rest van de middag - vanuit een misplaatst fatsoen - nog mee opgescheept te zitten dan.
Als het slechts 5 minuten is geweest dan moet er wel meer achter zitten dan alleen die ene tic.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
Vijf minuten is natuurlijk wel extreem kort. Mijn kortste (eerste) date ooit duurde iets van anderhalf uur. De langste iets van drie dagen. En dat was niet omdat ik niet tegen haar durfde te zeggen dat ik 'r niks vond.
Dat heb ik haar al gevraagd, al is ze niet online nu. Zal naast een creep wel een gevalletje op-de-foto's-was-ie-veel-leuker geweest zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:58 schreef Deckard het volgende:
[..]
Als het slechts 5 minuten is geweest dan moet er wel meer achter zitten dan alleen die ene tic.
Samen iets haten = bonding.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij vraagt vrouwen bewust naar daterampen, of niet?
Ik vind dat helemaal niet zo'n verkeerd onderwerp. Op deze manier hoor je direct wat een ander niet leuk zou vinden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Das gewoon psychologie!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is zijn openingszin.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat levert altijd wel wat pareltjes op en het is een ideale manier om een conversatie gelijk levendig te maken in plaats van zo'n zaaddodend cliché rijtje aan hobby's/werk/vakanties af te draaien. Iedereen heeft zo wel zijn of haar schare freaky dates.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:28 schreef Yuki het volgende:
Ik zeg ook niet dat het erg is, het valt me alleen op dat HJ vaak daterampen, gehoord op paiq, hier deelt
quote:Haha, wat schrijf je ontzettend leuk, heeeeerlijk is dat! Is nogal bijzonder hoor, foutloos, met humor én ook nog eens anders dan anders!
Wel een heel erg sterk verhaal, vooral het stukje waarbij andere mensen op het terras hem ook begonnen uit te lachen? Geloof er niets vanquote:
Ik heb ook wel eens mensen om me heen gehad op een terras die zich met de date gingen bemoeienquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:32 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Wel een heel erg sterk verhaal, vooral het stukje waarbij andere mensen op het terras hem ook begonnen uit te lachen? Geloof er niets van
Ik zie nog steeds dezelfde mensen daar als een jaar geledenquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:28 schreef Byte_Me het volgende:
Omdat e-matching een beetje rustig werd, heb ik zo'n 3 dagen gratis aanbieding voor lexa gedaan. Wat zijn hier de ervaringen met lexa? Ik vind het maar een rare site. Volgens mij best veel nep profielen die wel snel worden verwijderd, en ik krijg vergeleken met e-matching maar erg weinig respons op berichten, terwijl er wel flirts worden verzonden.
De aanhouder wintquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:41 schreef HaerdenC het volgende:
2 dagen leuke babbel gehad met iemand op Paiq ... tegen alle verwachtingen in. Zou het dan toch kunnen? Afstand valt ook nog relatief goed mee.
Zijn genoeg vrouwen of meiden die het geweldig vinden. Ik had een keer een heel verhaal over het bakken van een pizza in zijn natuurlijk habitat: de oven. Dat sloeg in als een bom.quote:
Aanhouden zou ik het niet durven noemen zit nog geen week op paiq, de foto's aangepast aan wat ik hier van tips heb gekregen.quote:
Goed bezig!quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:12 schreef Sannne het volgende:
Maandag date!
Vandaag kleding geshopt voor maandag
De leukstequote:Op donderdag 11 juli 2013 00:41 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Goed bezig!Welke van de twee is het geworden?
Ik ga vrijdag. Het gaat zowaar door dit keerquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:35 schreef MissGump het volgende:
Iemand hier ooit aan speeddaten gedaan? En zo ja, hoe was het?
Ga binnenkort, beetje het vermoeden dat ik bij bij binnenkomst al in een lachstuip raak en daar niet meer uit kom de rest van de avond
Ik een keertje. Moet wel toegeven dat ik al aantal bier diep zat.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:35 schreef MissGump het volgende:
Wel eens gedaan. Was vermakelijk, maar je kon de deelnemers toch wel een beetje stereotyperen. Bij de mannen waren het wel veel initiatiefloze types die duidelijk een drempel over stapten door te gaan speeddaten, en bij de vrouwen veel carrièretypes die een te grote eisenlijst hebben.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:35 schreef MissGump het volgende:
Ga binnenkort, beetje het vermoeden dat ik bij bij binnenkomst al in een lachstuip raak en daar niet meer uit kom de rest van de avond
Ga je met die vriendin van me?quote:Op donderdag 11 juli 2013 07:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag. Het gaat zowaar door dit keer
Ben wel benieuwd, maar heb niet het idee dat ik daar de vader van m'n toekomstige kinderen ga ontmoeten
Girl on girl action?quote:Op donderdag 11 juli 2013 08:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ga je met die vriendin van me?
Scheld meteen ff die kutorganisatie uit![]()
Hé jij ging toch ook speeddaten?quote:Op donderdag 11 juli 2013 08:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ga je met die vriendin van me?
Scheld meteen ff die kutorganisatie uit![]()
Ik ben helemaal klaar met die organisatie...quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:32 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Hé jij ging toch ook speeddaten?
Staat het resterende bedrag niet nog op de code die je ingevuld hebt toen het de eerste keer 29 euro werd?quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:34 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben helemaal klaar met die organisatie...80.000 keer afzeggen wegens te weinig aanmeldingen. Ik heb 36 euro betaalt, vervolgens schrijf je je verplicht in op een andere datum (want de eerste datum was uiteraard afgezegd). Hebben ze een zomeractie dat het 29 euro kost... Vervolgens wordt die ook gecanceld en moet je dus een nieuwe datum kiezen. Krijg je een coupon voor 29 euro ipv 36 die ik ooit betaald had stelletje falers... dus geld terug en nooit meer iets mee te maken willen hebben, klerelijers...
Nou het ging bij mij daarna NOG een keer fout... Ik had namelijk de verkeerde party gekozen zonder speeddate. Ik die dus snel cancelen (voor hij bevestigd was). Gevolg: geen nieuwe actiecode, oude code waardeloos...nieuwe saldo: 0 euroquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:48 schreef MissGump het volgende:
[..]
Staat het resterende bedrag niet nog op de code die je ingevuld hebt toen het de eerste keer 29 euro werd?
Bij mij ging het andersom, heb 18 euro betaald en kreeg na het cancellen een coupon voor 36 euro terug
Mijn ideequote:Op donderdag 11 juli 2013 11:02 schreef MissGump het volgende:
Toch maar weer gewoon naar de kroeg dan voor dat geld
Ik ken een dame die dit gedaan heeft een paar jaar geleden in Antwerpen. Zonder enige vorm van verwachting naartoe geweest. Ik moet eerlijk bekennen dat ze een tikkeltje rechts gezind is en nogal een ijderltuit, leuke carriere, gestudeerd en ziet er leuk uit. De speed date zelf was een leuke bezigheid maar er was niets van gekomen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:35 schreef MissGump het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |