Ik zie nog steeds dezelfde mensen daar als een jaar geledenquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:28 schreef Byte_Me het volgende:
Omdat e-matching een beetje rustig werd, heb ik zo'n 3 dagen gratis aanbieding voor lexa gedaan. Wat zijn hier de ervaringen met lexa? Ik vind het maar een rare site. Volgens mij best veel nep profielen die wel snel worden verwijderd, en ik krijg vergeleken met e-matching maar erg weinig respons op berichten, terwijl er wel flirts worden verzonden.
De aanhouder wintquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:41 schreef HaerdenC het volgende:
2 dagen leuke babbel gehad met iemand op Paiq ... tegen alle verwachtingen in. Zou het dan toch kunnen? Afstand valt ook nog relatief goed mee.
Zijn genoeg vrouwen of meiden die het geweldig vinden. Ik had een keer een heel verhaal over het bakken van een pizza in zijn natuurlijk habitat: de oven. Dat sloeg in als een bom.quote:
Aanhouden zou ik het niet durven noemen zit nog geen week op paiq, de foto's aangepast aan wat ik hier van tips heb gekregen.quote:
Goed bezig!quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:12 schreef Sannne het volgende:
Maandag date!
Vandaag kleding geshopt voor maandag
De leukstequote:Op donderdag 11 juli 2013 00:41 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Goed bezig!Welke van de twee is het geworden?
Ik ga vrijdag. Het gaat zowaar door dit keerquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:35 schreef MissGump het volgende:
Iemand hier ooit aan speeddaten gedaan? En zo ja, hoe was het?
Ga binnenkort, beetje het vermoeden dat ik bij bij binnenkomst al in een lachstuip raak en daar niet meer uit kom de rest van de avond
Ik een keertje. Moet wel toegeven dat ik al aantal bier diep zat.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:35 schreef MissGump het volgende:
Wel eens gedaan. Was vermakelijk, maar je kon de deelnemers toch wel een beetje stereotyperen. Bij de mannen waren het wel veel initiatiefloze types die duidelijk een drempel over stapten door te gaan speeddaten, en bij de vrouwen veel carrièretypes die een te grote eisenlijst hebben.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:35 schreef MissGump het volgende:
Ga binnenkort, beetje het vermoeden dat ik bij bij binnenkomst al in een lachstuip raak en daar niet meer uit kom de rest van de avond
Ga je met die vriendin van me?quote:Op donderdag 11 juli 2013 07:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag. Het gaat zowaar door dit keer
Ben wel benieuwd, maar heb niet het idee dat ik daar de vader van m'n toekomstige kinderen ga ontmoeten
Girl on girl action?quote:Op donderdag 11 juli 2013 08:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ga je met die vriendin van me?
Scheld meteen ff die kutorganisatie uit![]()
Hé jij ging toch ook speeddaten?quote:Op donderdag 11 juli 2013 08:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ga je met die vriendin van me?
Scheld meteen ff die kutorganisatie uit![]()
Ik ben helemaal klaar met die organisatie...quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:32 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Hé jij ging toch ook speeddaten?
Staat het resterende bedrag niet nog op de code die je ingevuld hebt toen het de eerste keer 29 euro werd?quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:34 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben helemaal klaar met die organisatie...80.000 keer afzeggen wegens te weinig aanmeldingen. Ik heb 36 euro betaalt, vervolgens schrijf je je verplicht in op een andere datum (want de eerste datum was uiteraard afgezegd). Hebben ze een zomeractie dat het 29 euro kost... Vervolgens wordt die ook gecanceld en moet je dus een nieuwe datum kiezen. Krijg je een coupon voor 29 euro ipv 36 die ik ooit betaald had stelletje falers... dus geld terug en nooit meer iets mee te maken willen hebben, klerelijers...
Nou het ging bij mij daarna NOG een keer fout... Ik had namelijk de verkeerde party gekozen zonder speeddate. Ik die dus snel cancelen (voor hij bevestigd was). Gevolg: geen nieuwe actiecode, oude code waardeloos...nieuwe saldo: 0 euroquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:48 schreef MissGump het volgende:
[..]
Staat het resterende bedrag niet nog op de code die je ingevuld hebt toen het de eerste keer 29 euro werd?
Bij mij ging het andersom, heb 18 euro betaald en kreeg na het cancellen een coupon voor 36 euro terug
Mijn ideequote:Op donderdag 11 juli 2013 11:02 schreef MissGump het volgende:
Toch maar weer gewoon naar de kroeg dan voor dat geld
Ik ken een dame die dit gedaan heeft een paar jaar geleden in Antwerpen. Zonder enige vorm van verwachting naartoe geweest. Ik moet eerlijk bekennen dat ze een tikkeltje rechts gezind is en nogal een ijderltuit, leuke carriere, gestudeerd en ziet er leuk uit. De speed date zelf was een leuke bezigheid maar er was niets van gekomen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:35 schreef MissGump het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |