abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128726217
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 17:12 schreef HaerdenC het volgende:

Verder denk ik dat enkel betalende mannen echt contact krijgen :)
Echt niet waar. Ik betaal niks. :)
  maandag 8 juli 2013 @ 17:19:00 #62
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_128726262
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2013 17:17 schreef rival het volgende:

[..]

Echt niet waar. Ik betaal niks. :)
ok maar niet het eerste contact dan ... verder wacht ik nog even af
Minds are like parachutes, they work best when open!
pi_128726876
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 17:12 schreef HaerdenC het volgende:

[..]

Hahahaha zo zwaar til ik er niet aan ... ik blijf er van overtuigd dat de eerste foto match en zo puur fictieve profielen zijn op paiq ... exact 15 minuten na het sturen van een oneliner een decline en zo ... het klopt allemaal technisch net iets te goed. Volgens mij zijn de eerste 15 credits ook om de fucties te testen en je warm te maken voor meer. Verder denk ik dat enkel betalende mannen echt contact krijgen :)
Op Paiq heb ik nog geen nep profiel kunnen ontdekken. Heb al veel plezier gehad via Paiq. ( ja, ik heb 1 x 250 credits gekocht maar die staan er bijna allemaal nog. )
  maandag 8 juli 2013 @ 17:39:45 #64
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_128726902
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 17:38 schreef m1st1g het volgende:

[..]

Op Paiq heb ik nog geen nep profiel kunnen ontdekken. Heb al veel plezier gehad via Paiq. ( ja, ik heb 1 x 250 credits gekocht maar die staan er bijna allemaal nog. )
Je hebt toch credits nodig om te communiceren of ben ik nu fout?
pi_128726988
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 17:39 schreef HaerdenC het volgende:

[..]

Je hebt toch credits nodig om te communiceren of ben ik nu fout?
Nope, die heb je alleen nodig als je sneller een match wil hebben of je wil valsspelen met foto's kijken of je gebruikt ze om een oneliner te sturen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2013 17:43:22 ]
pi_128727251
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 17:42 schreef m1st1g het volgende:

[..]

Nope, die heb je alleen nodig als je sneller een match wil hebben of je wil valsspelen met foto's kijken of je gebruikt ze om een oneliner te sturen.
Dat ze zo met mensen om durven te gaan. Verdien dan geld met reklames ipv mensen een voorsprong te geven. Maarja, alles in de maatschappij is bijna inspelen op de zwakheden van de mens. Daarom wel respect voor die axe reklames die het overdrijven om te laten zien dat het onzin is.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_128727259
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 17:19 schreef HaerdenC het volgende:

[..]

ok maar niet het eerste contact dan ... verder wacht ik nog even af
Nee. Ik heb zelfs nog een date gehad met mijn allereerste match daar, jaren geleden. Paiq is best wel bonafide. Ik heb er nog nooit voor hoeven te betalen, op een enkele keer foto's spieken na bij een twijfelachtig contact.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_128727277
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2013 17:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat ze zo met mensen om durven te gaan. Verdien dan geld met reklames ipv mensen een voorsprong te geven. Maarja, alles in de maatschappij is bijna inspelen op de zwakheden van de mens. Daarom wel respect voor die axe reklames die het overdrijven om te laten zien dat het onzin is.
:')
pi_128727590
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 17:51 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

:')
Tja voor mij is zoiets een grens overschrijding, voor jou misschien niet. Een foto van iemand is voor mij geen geld waard, vooral niet als die persoon het niet eens wilt geven. Mijn normen en waarden gelden in het echt net zo goed als online.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_128727676
Die foto's lul je A: zo vrij. En B: niemand zet een volautomatisch wapen op je harses en dwingt je credits te kopen. Wat dat met normen en waarden te maken heeft is me een groot raadsel.

En al helemaal van iemand die met zijn pik denkt trouwens. :7
pi_128727938
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 18:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
Die foto's lul je A: zo vrij. En B: niemand zet een volautomatisch wapen op je harses en dwingt je credits te kopen. Wat dat met normen en waarden te maken heeft is me een groot raadsel.

En al helemaal van iemand die met zijn pik denkt trouwens. :7
Het is hetzelfde alsof je op de markt loopt en bij een stand pen vriendinnen kunt krijgen. Maar als je meteen haar foto wilt zien moet je eerst de kraamhouder geld geven lol.
pi_128728777
Paiq vind ik, en is, een stuk betrouwbaar dan Lexa of weet ik het.
Via Lexa wel 1 date geregeld maarja, wel betalen omdat je anders niks kan.
Paiq dit jaar 4 dates waarvan er nu nog 1tje loopt (date 5 in de maak) en die laatste was een oneliner van haar naar mij.
En nog nooit geld aan uitgegeven.
pi_128728785
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2013 18:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is hetzelfde alsof je op de markt loopt en bij een stand pen vriendinnen kunt krijgen. Maar als je meteen haar foto wilt zien moet je eerst de kraamhouder geld geven lol.
wat
  maandag 8 juli 2013 @ 18:43:16 #74
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_128728947
quote:

[..]

Welke markt is dat :~ ?
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  maandag 8 juli 2013 @ 18:54:45 #75
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_128729344
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2013 18:43 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Welke markt is dat :~ ?
Hahaha EPIC WIN
  maandag 8 juli 2013 @ 19:21:45 #76
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_128730184
Hoe brengen jullie je profiel(en) trouwens weer een beetje opnieuw onder de aandacht, na een tijdje uit de roulatie te zijn geweest?
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_128730211
quote:

[..]

Als ik op een stand zo'n gratis(!) dienst zou verschaffen waar jij naar hartelust gebruik van kunt maken en je komt nog klagen omdat ik je teksten niet voor je uit wil tikken zou ik me wel even achter mijn bolhoed krabben. Als exploitant zijnde.

Sterker nog; waarschijnlijk zou ik je vriendelijk verzoeken in je pickup truck te stappen en je geluk elders te beproeven.
  maandag 8 juli 2013 @ 19:24:28 #78
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_128730284
quote:

[..]

Te lang in de zon gezeten ja?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_128730717
quote:
14s.gif Op maandag 8 juli 2013 19:22 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Als ik op een stand zo'n gratis(!) dienst zou verschaffen waar jij naar hartelust gebruik van kunt maken en je komt nog klagen omdat ik je teksten niet voor je uit wil tikken zou ik me wel even achter mijn bolhoed krabben. Als exploitant zijnde.

Sterker nog; waarschijnlijk zou ik je vriendelijk verzoeken in je pickup truck te stappen en je geluk elders te beproeven.
Of het nou online is of offline, ik zou nooit voor een foto betalen van iemand die ik niet ken :) Jullie weten heus wel wat voor punt ik hiermee duidelijk probeer te maken, in het echt zou je wel een tweede keer nadenken. Online lijkt die stap naar kopen makkelijker gemaakt en lijken de algemene normen en waarden wel wat te verschuiven of wat "normaal" is voor de maatschappij.
pi_128730867
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 19:37 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Of het nou online is of offline, ik zou nooit voor een foto betalen van iemand die ik niet ken :) Jullie weten heus wel wat voor punt ik hiermee duidelijk probeer te maken, in het echt zou je wel een tweede keer nadenken. Online lijkt die stap naar kopen makkelijker gemaakt en lijken de algemene normen en waarden wel wat te verschuiven of wat "normaal" is voor de maatschappij.
Welk punt is dat dan?

Dat er een optie is tot het ''vrijkopen'' van foto's welke je in een normaal gesprek met vijf minuutjes toch wel te pakken hebt? Lijkt me logisch dat men er graag iets aan wil verdienen, zou ik ook doen.

Maar nogmaals, wat de neuk heeft dat met normen en waarden te maken? :')
  maandag 8 juli 2013 @ 19:44:20 #81
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_128730919
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 19:37 schreef firefly3 het volgende:
en lijken de algemene normen en waarden wel wat te verschuiven of wat "normaal" is voor de maatschappij.
... je bedoelt dat mensen verwachten dat alles gratis is tegenwoordig? :')

Vroeger betaalde je ook voor het zetten van een contactadvertentie. Zo vreemd vind ik het allemaal niet dat datingsites extra opties bieden, de mensen die die sites draaiend houden willen ook graag brood op de plank zien.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
  maandag 8 juli 2013 @ 19:45:16 #82
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_128730955
Betalen voor een boek als the game of voor psychologische boeken om beter te worden in versieren is "normaal" maar voor een foto hebben we het opeens over normen en waarden :D

Ga toch weg man
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  maandag 8 juli 2013 @ 19:45:44 #83
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_128730978
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 19:45 schreef ook_gek het volgende:
Betalen voor een boek als the game of voor psychologische boeken om beter te worden in versieren is "normaal" maar voor een foto hebben we het opeens over normen en waarden :D
Hij zal 'm wel als torrent geleeched hebben ;)
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_128730986
Firefly met zijn fantasieverhalen over kassameisjes in de supermarkt vingeren, waar kleine kinderen lopen. Die nu gaat lopen oreren over wat normen en waarden zijn.

Je kunt merken dat het wat warmer dan anders is buiten.
pi_128731750
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 19:44 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

... je bedoelt dat mensen verwachten dat alles gratis is tegenwoordig? :')

Vroeger betaalde je ook voor het zetten van een contactadvertentie. Zo vreemd vind ik het allemaal niet dat datingsites extra opties bieden, de mensen die die sites draaiend houden willen ook graag brood op de plank zien.
Dat is logisch, maar ik denk dat het op een veel socialer manier kan dan mensen laten betalen voor een foto. Een contactadvertentie waarbij je betaald voor de ruimte vind ik goed. Een contactadvertentie en dan gedurende het traject nog bonusjes waarvoor je moet betalen vind ik dan weer niet terecht. Dat is allemaal inspelen op de onzekerheid van de mens.

De volgende stap zou best weleens kunnen zijn dat je moet betalen voor mensen in jouw regio of voor je eigen voorkeuren, of dat speciale leden met iedereen kunnen daten en gratis leden maar met een geselecteerd groepje. Daarna misschien dat mensen met "de cijfer 7" met mensen op "hun niveau" mogen daten, behalve als ze meer betalen. Echt ethisch verantwoord vind ik het niet welke kant de maatschappij op gaat.
pi_128732124
Het lijkt Piet Hein Donner wel die rechtstreeks met zijn zadeltassen vanuit de naar spruitjes riekende jaren 50 deze eeuw is ingefietst. Godverdomme zeg...

_O-
pi_128732473
Zolang er debielen zijn die betalen voor onzin is het fair game. Of je nou fotos 'koopt' of een Biostabil.
  maandag 8 juli 2013 @ 20:38:50 #88
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_128733024
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 20:06 schreef firefly3 het volgende:

Dat is allemaal inspelen op de onzekerheid van de mens.

Dat is exact wat de PUA wereld doet :D
Boeken schrijven over hoe het moet, lezingen geven en er bestaan zelfs bootcamps! En dat alles kost geld.

Inspelen op de onzekerheid van de mensen en ze laten betalen daar voor.
  maandag 8 juli 2013 @ 20:48:59 #89
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_128733451
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 20:06 schreef firefly3 het volgende:
De volgende stap zou best weleens kunnen zijn dat je moet betalen voor mensen in jouw regio of voor je eigen voorkeuren, of dat speciale leden met iedereen kunnen daten en gratis leden maar met een geselecteerd groepje. Daarna misschien dat mensen met "de cijfer 7" met mensen op "hun niveau" mogen daten, behalve als ze meer betalen.
Welke mongool zou er nou op zo'n datingsite gaan staan. Elke datingsite-eigenaar met zo'n gaar business-model concurreert zichzelf keihard de markt uit.

Paiq is een platform wat ergens op moet draaien en wat geld kost. Zij kiezen er voor om het niet met advertenties te doen en mensen een klein bedrag te laten betalen voor niet alleen foto's, maar ook dagelijkse matchen of weet ik wat allemaal.

Dat vind ik alsnog beter dan zoals bij relatieplanet 35 euro per maand af moeten tikken om uberhaupt te mogen praten tegen vrouwen. Bij paiq is praten gewoon gratis. En een beetje fatsoenlijke kerel hosselt op internet zonder er een rooie rotcent aan uit te geven hoor.
Gourmetten of steengrillen?
pi_128734050
Is dit niet een beetje een non-discussie? Aangezien alleen degene die niet aan internetdating doet er problemen mee heeft dat mensen kunnen betalen om foto's te zien?

Helaas, geen spannende date-verhalen hier, saai op paiq (ik weiger natuurlijk om credits te kopen om foto's te kunnen zien ;) ) en na rock werchter weet ik ook dat belgen (oei generalisatie, ja ja) niet echt iets voor mij zijn..
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_128736447
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 20:48 schreef Silenus het volgende:

[..]

Welke mongool zou er nou op zo'n datingsite gaan staan. Elke datingsite-eigenaar met zo'n gaar business-model concurreert zichzelf keihard de markt uit.

Daar heb je ook weer gelijk in, zo snel zal het allemaal niet gaan.
pi_128740947
Gaat lekker op paiq... nu al paar keer gehad dat nieuwe matches mij direct blokkeren :') :X
Dus al voor dat ik uberhaupt ben ingelogd... Dus email met nieuwe match, ik klik op de link, log in en meteen de melding...

Ga ik ook maar doen dan...
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_128741278
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 23:16 schreef Spezza19 het volgende:
Gaat lekker op paiq... nu al paar keer gehad dat nieuwe matches mij direct blokkeren :') :X
Dus al voor dat ik uberhaupt ben ingelogd... Dus email met nieuwe match, ik klik op de link, log in en meteen de melding...

Ga ik ook maar doen dan...
De dames zullen wel last hebben van een zonnesteek.
pi_128742864
Is humor goed bij 'interesse'-reacties?
Ik bedoel sommige profielbeschrijvingen zijn wel zo vlak, dat ik er maar in op probeer in te haken.

Zo had iemand in haar beschrijvingen gezegd dat ze van dieren houdt heb ik dit geschreven:

Van welk dier houd je ietsjes minder? De berggeit is bij mij niet zo favoriet. Het feit dat je hier in Nederland geen berggeit meer ziet is ook mede dankzij de massale actie 'berg u voor de berggeit' gekomen. Mensen werden bang en durfden het beestje niet meer te voeren met droog brood. Daardoor stierven ze uit in Nederland. Of gewoon door het feit dat droog brood an sich al niet goed is voor de spijsvertering. Ik heb eigenlijk wel spijt nu ik er over nadenk.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 00:00:07 #95
50430 Yuki
Student Midwife
pi_128743043
Ik zou :') doen.

Sorry :*
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_128743151
Komt vooral ook omdat haar beschrijving echt gewoon zoveel nietszeggend was dat ik uit meligheid maar wat had opgeschreven.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 00:03:01 #97
50430 Yuki
Student Midwife
pi_128743189
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 00:02 schreef Deckard het volgende:
Komt vooral ook omdat haar beschrijving echt gewoon zoveel nietszeggend was dat ik uit meligheid maar wat had opgeschreven.
Tsja, of je er dan spijt van moet hebben...

Laat gaan joh :)
♥ || Baby catcher in training || ♥
  dinsdag 9 juli 2013 @ 00:09:06 #98
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_128743469
Komt een beetje over als te geforceerd grappig doen, eerlijk gezegd. :') En ik heb blijkbaar een heel ander gevoel voor humor.
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 9 juli 2013 @ 00:13:02 #99
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_128743675
Als iemand dat soort "grapjes" maakt zal ik hem vragen of hij een seintje wilt geven wanneer hij wel en niet een grap maakt :{
pi_128743726
Eigenlijk maken jullie reacties de hele post het wel waard. :D
  dinsdag 9 juli 2013 @ 00:17:15 #101
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_128743846
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 00:14 schreef Deckard het volgende:
Eigenlijk maken jullie reacties de hele post het wel waard. :D
Juist ja..... Beter stop je hier. Gaat er niet beter op worden. Tipje van mijn kant, humor is niet je pluspunt. Houd dat in je achterhoofd. Wil je een grapje maken? Niet doen!
pi_128744105
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 23:56 schreef Deckard het volgende:
Is humor goed bij 'interesse'-reacties?
Ik bedoel sommige profielbeschrijvingen zijn wel zo vlak, dat ik er maar in op probeer in te haken.

Zo had iemand in haar beschrijvingen gezegd dat ze van dieren houdt heb ik dit geschreven:

Van welk dier houd je ietsjes minder? De berggeit is bij mij niet zo favoriet. Het feit dat je hier in Nederland geen berggeit meer ziet is ook mede dankzij de massale actie 'berg u voor de berggeit' gekomen. Mensen werden bang en durfden het beestje niet meer te voeren met droog brood. Daardoor stierven ze uit in Nederland. Of gewoon door het feit dat droog brood an sich al niet goed is voor de spijsvertering. Ik heb eigenlijk wel spijt nu ik er over nadenk.
Ach jewel joh. Af en toe een geintje er tussendoor moet kunnen. Ik werd zo lamlendig melig van die sites. Er was een man, die had in zijn profiel: s.v.p. geen knipoog. Nou dat kon ik niet laten dus, hahahahahaha, om zo'n gruwelijk irritant ding te sturen, nog best ff leuk mee gesproken. Hij had 6 kinderen, ik 3, het had de sound of music wel kunnen worden, maar ja, helaas, ging niet door.
pi_128744123
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 00:17 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Juist ja..... Beter stop je hier. Gaat er niet beter op worden. Tipje van mijn kant, humor is niet je pluspunt. Houd dat in je achterhoofd. Wil je een grapje maken? Niet doen!
Tnx. Die tip heb ik maar mooi even te pakken.
pi_128744155
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 00:24 schreef cobybryant het volgende:

[..]

Ach jewel joh. Af en toe een geintje er tussendoor moet kunnen. Ik werd zo lamlendig melig van die sites. Er was een man, die had in zijn profiel: s.v.p. geen knipoog. Nou dat kon ik niet laten dus, hahahahahaha, om zo'n gruwelijk irritant ding te sturen, nog best ff leuk mee gesproken. Hij had 6 kinderen, ik 3, het had de sound of music wel kunnen worden, maar ja, helaas, ging niet door.
De kinderen zongen te vals?
Oh nee ik bedoel:

'oh. hoe dat zo?'
  dinsdag 9 juli 2013 @ 00:30:09 #105
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_128744298
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 00:25 schreef Deckard het volgende:

[..]

Oh nee ik bedoel:

'oh. hoe dat zo?'
Tip, denk aan de tip
pi_128749514
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 23:56 schreef Deckard het volgende:
:N

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 00:25 schreef Deckard het volgende:
:)
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_128749739
Mannen die als eerste (en enige) reactie meteen al iets willen afspreken... :N Ben zelf best van het snelle afspreken, maar zelfs dit gaat mij iets te snel :P
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  dinsdag 9 juli 2013 @ 11:19:18 #108
385359 nadepauze
C'est la vie
pi_128751516
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 10:10 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Mannen die als eerste (en enige) reactie meteen al iets willen afspreken... :N Ben zelf best van het snelle afspreken, maar zelfs dit gaat mij iets te snel :P
Interessant verhaal.

Afspreken? :P
I'm willing to accept life on life's terms. But I'm not willing to allow anybody to dictate to me what those terms are.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 9 juli 2013 @ 11:49:10 #109
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_128752558
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 00:17 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dit geldt ook voor jou.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 12:08:30 #110
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_128753184
Hoe zou het nu met Coco en Andro gaan? Andro al een tijdje niet meer gezien hier.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  dinsdag 9 juli 2013 @ 12:11:36 #111
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_128753266
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 12:08 schreef -Splash- het volgende:
Hoe zou het nu met Coco en Andro gaan? Andro al een tijdje niet meer gezien hier.
You've just answered your own question :P :7
  dinsdag 9 juli 2013 @ 12:12:29 #112
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_128753302
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 12:11 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

You've just answered your own question :P :7
Ik zit toch ook gewoon hier. -O-
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  dinsdag 9 juli 2013 @ 12:31:04 #113
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_128753913
Andro en Coco zitten gewoon nog in hun bootje denk ik, niks heerlijkers met dit weer
pi_128753975
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 10:10 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Waarschijnlijk iemand die eerst maanden aan het lijntje is door een ander meisje en nu bang is dat het weer zo gaat.
pi_128754366
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 11:49 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dit geldt ook voor jou.
Ik vind ook_gek anders best wel heel erg grappig met zijn tips.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 12:59:09 #116
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_128754847
Mezelf weer bijgelezen in dit topic. Wat me opvalt is dat er veel tips gegeven worden over hoe het niet moet ... moeten we ons niet wat meer focussen op do's?
  dinsdag 9 juli 2013 @ 13:08:34 #117
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128755149
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 12:59 schreef HaerdenC het volgende:
Mezelf weer bijgelezen in dit topic. Wat me opvalt is dat er veel tips gegeven worden over hoe het niet moet ... moeten we ons niet wat meer focussen op do's?
Jezelf zijn / spontaan zijn / leuke foto's / op tijd meevragen / leuke date hebben.

Astu ^O^
pi_128755179
Done. Topic kan dicht.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 13:10:38 #119
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_128755227
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 13:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Jezelf zijn / spontaan zijn / leuke foto's / op tijd meevragen / leuke date hebben.

Astu ^O^
Het is allemaal niet zo moeilijk :D (terwijl een aantal hier het zichzelf wel heel moeilijk maken :))
pi_128755442
Nou, ik heb vanmorgen met een leuke nomale jongen gechat op Paiq. Het kan dus wel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')