Echt niet waar. Ik betaal niks.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:12 schreef HaerdenC het volgende:
Verder denk ik dat enkel betalende mannen echt contact krijgen
ok maar niet het eerste contact dan ... verder wacht ik nog even afquote:
Op Paiq heb ik nog geen nep profiel kunnen ontdekken. Heb al veel plezier gehad via Paiq. ( ja, ik heb 1 x 250 credits gekocht maar die staan er bijna allemaal nog. )quote:Op maandag 8 juli 2013 17:12 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Hahahaha zo zwaar til ik er niet aan ... ik blijf er van overtuigd dat de eerste foto match en zo puur fictieve profielen zijn op paiq ... exact 15 minuten na het sturen van een oneliner een decline en zo ... het klopt allemaal technisch net iets te goed. Volgens mij zijn de eerste 15 credits ook om de fucties te testen en je warm te maken voor meer. Verder denk ik dat enkel betalende mannen echt contact krijgen
Je hebt toch credits nodig om te communiceren of ben ik nu fout?quote:Op maandag 8 juli 2013 17:38 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Op Paiq heb ik nog geen nep profiel kunnen ontdekken. Heb al veel plezier gehad via Paiq. ( ja, ik heb 1 x 250 credits gekocht maar die staan er bijna allemaal nog. )
Nope, die heb je alleen nodig als je sneller een match wil hebben of je wil valsspelen met foto's kijken of je gebruikt ze om een oneliner te sturen.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:39 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Je hebt toch credits nodig om te communiceren of ben ik nu fout?
Dat ze zo met mensen om durven te gaan. Verdien dan geld met reklames ipv mensen een voorsprong te geven. Maarja, alles in de maatschappij is bijna inspelen op de zwakheden van de mens. Daarom wel respect voor die axe reklames die het overdrijven om te laten zien dat het onzin is.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:42 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nope, die heb je alleen nodig als je sneller een match wil hebben of je wil valsspelen met foto's kijken of je gebruikt ze om een oneliner te sturen.
Nee. Ik heb zelfs nog een date gehad met mijn allereerste match daar, jaren geleden. Paiq is best wel bonafide. Ik heb er nog nooit voor hoeven te betalen, op een enkele keer foto's spieken na bij een twijfelachtig contact.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:19 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
ok maar niet het eerste contact dan ... verder wacht ik nog even af
quote:Op maandag 8 juli 2013 17:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat ze zo met mensen om durven te gaan. Verdien dan geld met reklames ipv mensen een voorsprong te geven. Maarja, alles in de maatschappij is bijna inspelen op de zwakheden van de mens. Daarom wel respect voor die axe reklames die het overdrijven om te laten zien dat het onzin is.
Tja voor mij is zoiets een grens overschrijding, voor jou misschien niet. Een foto van iemand is voor mij geen geld waard, vooral niet als die persoon het niet eens wilt geven. Mijn normen en waarden gelden in het echt net zo goed als online.quote:
Het is hetzelfde alsof je op de markt loopt en bij een stand pen vriendinnen kunt krijgen. Maar als je meteen haar foto wilt zien moet je eerst de kraamhouder geld geven lol.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
Die foto's lul je A: zo vrij. En B: niemand zet een volautomatisch wapen op je harses en dwingt je credits te kopen. Wat dat met normen en waarden te maken heeft is me een groot raadsel.
En al helemaal van iemand die met zijn pik denkt trouwens.
watquote:Op maandag 8 juli 2013 18:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is hetzelfde alsof je op de markt loopt en bij een stand pen vriendinnen kunt krijgen. Maar als je meteen haar foto wilt zien moet je eerst de kraamhouder geld geven lol.
Welke markt is datquote:Op maandag 8 juli 2013 18:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is hetzelfde alsof je op de markt loopt en bij een stand pen vriendinnen kunt krijgen. Maar als je meteen haar foto wilt zien moet je eerst de kraamhouder geld geven lol.
Als ik op een stand zo'n gratis(!) dienst zou verschaffen waar jij naar hartelust gebruik van kunt maken en je komt nog klagen omdat ik je teksten niet voor je uit wil tikken zou ik me wel even achter mijn bolhoed krabben. Als exploitant zijnde.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Te lang in de zon gezeten ja?quote:Op maandag 8 juli 2013 18:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Of het nou online is of offline, ik zou nooit voor een foto betalen van iemand die ik niet kenquote:Op maandag 8 juli 2013 19:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Als ik op een stand zo'n gratis(!) dienst zou verschaffen waar jij naar hartelust gebruik van kunt maken en je komt nog klagen omdat ik je teksten niet voor je uit wil tikken zou ik me wel even achter mijn bolhoed krabben. Als exploitant zijnde.
Sterker nog; waarschijnlijk zou ik je vriendelijk verzoeken in je pickup truck te stappen en je geluk elders te beproeven.
Welk punt is dat dan?quote:Op maandag 8 juli 2013 19:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Of het nou online is of offline, ik zou nooit voor een foto betalen van iemand die ik niet kenJullie weten heus wel wat voor punt ik hiermee duidelijk probeer te maken, in het echt zou je wel een tweede keer nadenken. Online lijkt die stap naar kopen makkelijker gemaakt en lijken de algemene normen en waarden wel wat te verschuiven of wat "normaal" is voor de maatschappij.
... je bedoelt dat mensen verwachten dat alles gratis is tegenwoordig?quote:Op maandag 8 juli 2013 19:37 schreef firefly3 het volgende:
en lijken de algemene normen en waarden wel wat te verschuiven of wat "normaal" is voor de maatschappij.
Hij zal 'm wel als torrent geleeched hebbenquote:Op maandag 8 juli 2013 19:45 schreef ook_gek het volgende:
Betalen voor een boek als the game of voor psychologische boeken om beter te worden in versieren is "normaal" maar voor een foto hebben we het opeens over normen en waarden
Dat is logisch, maar ik denk dat het op een veel socialer manier kan dan mensen laten betalen voor een foto. Een contactadvertentie waarbij je betaald voor de ruimte vind ik goed. Een contactadvertentie en dan gedurende het traject nog bonusjes waarvoor je moet betalen vind ik dan weer niet terecht. Dat is allemaal inspelen op de onzekerheid van de mens.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:44 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
... je bedoelt dat mensen verwachten dat alles gratis is tegenwoordig?
Vroeger betaalde je ook voor het zetten van een contactadvertentie. Zo vreemd vind ik het allemaal niet dat datingsites extra opties bieden, de mensen die die sites draaiend houden willen ook graag brood op de plank zien.
Dat is exact wat de PUA wereld doetquote:Op maandag 8 juli 2013 20:06 schreef firefly3 het volgende:
Dat is allemaal inspelen op de onzekerheid van de mens.
Welke mongool zou er nou op zo'n datingsite gaan staan. Elke datingsite-eigenaar met zo'n gaar business-model concurreert zichzelf keihard de markt uit.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:06 schreef firefly3 het volgende:
De volgende stap zou best weleens kunnen zijn dat je moet betalen voor mensen in jouw regio of voor je eigen voorkeuren, of dat speciale leden met iedereen kunnen daten en gratis leden maar met een geselecteerd groepje. Daarna misschien dat mensen met "de cijfer 7" met mensen op "hun niveau" mogen daten, behalve als ze meer betalen.
Daar heb je ook weer gelijk in, zo snel zal het allemaal niet gaan.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Welke mongool zou er nou op zo'n datingsite gaan staan. Elke datingsite-eigenaar met zo'n gaar business-model concurreert zichzelf keihard de markt uit.
De dames zullen wel last hebben van een zonnesteek.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:16 schreef Spezza19 het volgende:
Gaat lekker op paiq... nu al paar keer gehad dat nieuwe matches mij direct blokkeren![]()
Dus al voor dat ik uberhaupt ben ingelogd... Dus email met nieuwe match, ik klik op de link, log in en meteen de melding...
Ga ik ook maar doen dan...
Tsja, of je er dan spijt van moet hebben...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:02 schreef Deckard het volgende:
Komt vooral ook omdat haar beschrijving echt gewoon zoveel nietszeggend was dat ik uit meligheid maar wat had opgeschreven.
Juist ja..... Beter stop je hier. Gaat er niet beter op worden. Tipje van mijn kant, humor is niet je pluspunt. Houd dat in je achterhoofd. Wil je een grapje maken? Niet doen!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:14 schreef Deckard het volgende:
Eigenlijk maken jullie reacties de hele post het wel waard.
Ach jewel joh. Af en toe een geintje er tussendoor moet kunnen. Ik werd zo lamlendig melig van die sites. Er was een man, die had in zijn profiel: s.v.p. geen knipoog. Nou dat kon ik niet laten dus, hahahahahaha, om zo'n gruwelijk irritant ding te sturen, nog best ff leuk mee gesproken. Hij had 6 kinderen, ik 3, het had de sound of music wel kunnen worden, maar ja, helaas, ging niet door.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:56 schreef Deckard het volgende:
Is humor goed bij 'interesse'-reacties?
Ik bedoel sommige profielbeschrijvingen zijn wel zo vlak, dat ik er maar in op probeer in te haken.
Zo had iemand in haar beschrijvingen gezegd dat ze van dieren houdt heb ik dit geschreven:
Van welk dier houd je ietsjes minder? De berggeit is bij mij niet zo favoriet. Het feit dat je hier in Nederland geen berggeit meer ziet is ook mede dankzij de massale actie 'berg u voor de berggeit' gekomen. Mensen werden bang en durfden het beestje niet meer te voeren met droog brood. Daardoor stierven ze uit in Nederland. Of gewoon door het feit dat droog brood an sich al niet goed is voor de spijsvertering. Ik heb eigenlijk wel spijt nu ik er over nadenk.
Tnx. Die tip heb ik maar mooi even te pakken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Juist ja..... Beter stop je hier. Gaat er niet beter op worden. Tipje van mijn kant, humor is niet je pluspunt. Houd dat in je achterhoofd. Wil je een grapje maken? Niet doen!
De kinderen zongen te vals?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:24 schreef cobybryant het volgende:
[..]
Ach jewel joh. Af en toe een geintje er tussendoor moet kunnen. Ik werd zo lamlendig melig van die sites. Er was een man, die had in zijn profiel: s.v.p. geen knipoog. Nou dat kon ik niet laten dus, hahahahahaha, om zo'n gruwelijk irritant ding te sturen, nog best ff leuk mee gesproken. Hij had 6 kinderen, ik 3, het had de sound of music wel kunnen worden, maar ja, helaas, ging niet door.
Tip, denk aan de tipquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:25 schreef Deckard het volgende:
[..]
De kinderen zongen te vals?
Oh nee ik bedoel:
'oh. hoe dat zo?'
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:56 schreef Deckard het volgende:
Van welk dier houd je ietsjes minder? De berggeit is bij mij niet zo favoriet. Het feit dat je hier in Nederland geen berggeit meer ziet is ook mede dankzij de massale actie 'berg u voor de berggeit' gekomen. Mensen werden bang en durfden het beestje niet meer te voeren met droog brood. Daardoor stierven ze uit in Nederland. Of gewoon door het feit dat droog brood an sich al niet goed is voor de spijsvertering. Ik heb eigenlijk wel spijt nu ik er over nadenk.
quote:
Interessant verhaal.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:10 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Mannen die als eerste (en enige) reactie meteen al iets willen afspreken...Ben zelf best van het snelle afspreken, maar zelfs dit gaat mij iets te snel
Dit geldt ook voor jou.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Juist ja..... Beter stop je hier. Gaat er niet beter op worden. Tipje van mijn kant, humor is niet je pluspunt. Houd dat in je achterhoofd. Wil je een grapje maken? Niet doen!
You've just answered your own questionquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:08 schreef -Splash- het volgende:
Hoe zou het nu met Coco en Andro gaan? Andro al een tijdje niet meer gezien hier.
Ik zit toch ook gewoon hier.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
You've just answered your own question![]()
Waarschijnlijk iemand die eerst maanden aan het lijntje is door een ander meisje en nu bang is dat het weer zo gaat.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:10 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Mannen die als eerste (en enige) reactie meteen al iets willen afspreken...Ben zelf best van het snelle afspreken, maar zelfs dit gaat mij iets te snel
Jezelf zijn / spontaan zijn / leuke foto's / op tijd meevragen / leuke date hebben.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:59 schreef HaerdenC het volgende:
Mezelf weer bijgelezen in dit topic. Wat me opvalt is dat er veel tips gegeven worden over hoe het niet moet ... moeten we ons niet wat meer focussen op do's?
Het is allemaal niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jezelf zijn / spontaan zijn / leuke foto's / op tijd meevragen / leuke date hebben.
Astu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |