Waarom niet?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:37 schreef Wolken het volgende:
[..]
O, dat kan ik ook wel hoorJe eigen foto's waren zelf ook verder van perfect dus waarom zou jij kritiek hebben op iets waar je jezelf ook schuldig aan maakt. Pot - ketel... Zo zal ik nooit kunnen zeggen dat iemand te dik is
.
Hier wel mee eens.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:46 schreef Wolken het volgende:
.Maar om die foto's op een publiek forum te zetten vind ik not done. Geblurred of niet.
Hier dan weer niet mee eens. Ik mag best zeggen dat iemand dik is, ondanks ik het zelf ook ben. Dan zo ik ook niet mogen zeggen dat iemand aardig is, omdat ik het zelf ook ben. Etc etc.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:37 schreef Wolken het volgende: waarom zou jij kritiek hebben op iets waar je jezelf ook schuldig aan maakt. Pot - ketel... Zo zal ik nooit kunnen zeggen dat iemand te dik is
.
het ging meer ter illustratie van dont's op profiel foto'squote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hier wel mee eens.
[..]
Hier dan weer niet mee eens. Ik mag best zeggen dat iemand dik is, ondanks ik het zelf ook ben. Dan zo ik ook niet mogen zeggen dat iemand aardig is, omdat ik het zelf ook ben. Etc etc.
Een jurylid hoeft niet zelf te kunnen zingen om te horen dat een kandidaat niet kan zingen
Voor de rest vind ik enkele commentaren van Haerden wat overdreven en vergezocht. Zeker omdat het (voor mijn gevoel) uit het niets komst. Het hele beoordelen van foto's en die hier neerplempen bedoel ik dan.
quote:Ik heb 1 beroerde date gehad, maar die liep wel grappig af...
ik kan je al zien, by the way...
leuke foto's!
maar over die ene date... Hij bleek wel meer dan een persoonlijkheidsstoornis te hebben! (al is het niet aan mij om die te diagnosticeren)
voorbeeldje: we zaten op een terras in Utrecht. Hij had de neiging aan zijn duimen te likken als ik hem een vraag stelde, niks erotisch, eerder een tic, bah
ik vertelde hem na 5 minuten dat ik er wel klaar mee was. Toen werd hij boos. Hij was toch helemaal met de bus naar Utrecht gekomen. Ik zag het zelfs niet zitten om er een gezellige middag van te maken, ik moest er niet aan denken om nog langer in zijn buurt te zijn.
In zijn boosheid riep hij een paar lelijke dingen tegen me, ik schoot in de lach. Ik word ook niet gauw boos en al helemaal niet op mensen die ik amper ken.
andere mensen op het terras gingen me aanmoedigen en hem uitlachen. Het leek wel of iedereen van de show genoot.
hij is vertrokken en ik werd bij wildvreemden uitgenodigd voor een drankje omdat ze vonden dat ik dat wel verdiend had.
Ik heb nog een hele gezellige middag gehad op het terras waarbij we nog harder gelachen hebben om deze mislukte date!
En jij? Ook een mooi (mislukt) dateverhaal?
Hm, ik kán het haar vragen of ze fok kent. Of ik gooi er subtiel een emosmiley in om daarnaar te hengelen.quote:
Vind het eigenlijk wel netjes. Heb ik ook voor elke date gezegd; als je het niet ziet zitten op een bepaald moment moet je het zeggen. En zij vinden het vaak andersom ook wel zo netjes.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
Maar zo extreem vind ik het niet als iemand irl een gigantische afknapper blijkt te zijn. Heeft niet zoveel zin daar de rest van de middag - vanuit een misplaatst fatsoen - nog mee opgescheept te zitten dan.
Als het slechts 5 minuten is geweest dan moet er wel meer achter zitten dan alleen die ene tic.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
Vijf minuten is natuurlijk wel extreem kort. Mijn kortste (eerste) date ooit duurde iets van anderhalf uur. De langste iets van drie dagen. En dat was niet omdat ik niet tegen haar durfde te zeggen dat ik 'r niks vond.
Dat heb ik haar al gevraagd, al is ze niet online nu. Zal naast een creep wel een gevalletje op-de-foto's-was-ie-veel-leuker geweest zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:58 schreef Deckard het volgende:
[..]
Als het slechts 5 minuten is geweest dan moet er wel meer achter zitten dan alleen die ene tic.
Samen iets haten = bonding.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij vraagt vrouwen bewust naar daterampen, of niet?
Ik vind dat helemaal niet zo'n verkeerd onderwerp. Op deze manier hoor je direct wat een ander niet leuk zou vinden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Das gewoon psychologie!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is zijn openingszin.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat levert altijd wel wat pareltjes op en het is een ideale manier om een conversatie gelijk levendig te maken in plaats van zo'n zaaddodend cliché rijtje aan hobby's/werk/vakanties af te draaien. Iedereen heeft zo wel zijn of haar schare freaky dates.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:28 schreef Yuki het volgende:
Ik zeg ook niet dat het erg is, het valt me alleen op dat HJ vaak daterampen, gehoord op paiq, hier deelt
quote:Haha, wat schrijf je ontzettend leuk, heeeeerlijk is dat! Is nogal bijzonder hoor, foutloos, met humor én ook nog eens anders dan anders!
Wel een heel erg sterk verhaal, vooral het stukje waarbij andere mensen op het terras hem ook begonnen uit te lachen? Geloof er niets vanquote:
Ik heb ook wel eens mensen om me heen gehad op een terras die zich met de date gingen bemoeienquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:32 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Wel een heel erg sterk verhaal, vooral het stukje waarbij andere mensen op het terras hem ook begonnen uit te lachen? Geloof er niets van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |