Ook datquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:09 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Inderdaad en zodra je weer een nuchtere kijk op de wereld hebt kan het weer mooi klappen.
Wait what?! Hoezo 'date'? Ik dacht dat het al officieel was.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:32 schreef Wolken het volgende:
Ik hoef niet het halve land door te reizen, maar als ik nu nog met anderen zou willen daten dan zou het gelijk einde verhaal zijn. Date nummer 5 komend weekend.
Nee hoor, hij heeft me nog geen verkering gevraagd...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:05 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wait what?! Hoezo 'date'? Ik dacht dat het al officieel was.
Dat mag een meisje ook doen hoor.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:04 schreef Wolken het volgende:
[..]
Nee hoor, hij heeft me nog geen verkering gevraagd...
Dat staat niet op mijn lijstjequote:
Ja, dat dacht ik ook! Hahaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:05 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ja hallo, Parkpop was pas date drie hѐ. Dat was wel heeel erg snel geweest...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:05 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Al weer zürück?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:22 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook! Haha
Maar leuk hoor!
Nou ok, terwijl de rest van de wereld het allang weet en denkt wachten wij rustig af tot jullie er zelf achter komen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:59 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ja hallo, Parkpop was pas date drie hѐ. Dat was wel heeel erg snel geweest...
Alleen maar om jou op het verkeerde been te zettenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:36 schreef Wolken het volgende:
[..]
Je was vorige week anders nog wat aan het tegenstribbelen toen ik dat zei
Screw dat, voorlopig echt nietquote:
het is geen raar gevolg dat het contact minder / anders wordt. Want jullie hebben elkaar ontmoet , de meeste spanning is er vanaf. het hoeft niet slecht te zijn, zolang ze de date maar niet afzegtquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:25 schreef nadepauze het volgende:
Mijn date is momenteel met vriendinnen in Disneyland. Als het goed is a.s. dinsdag tweede date.
Maar ik vind het wel frappant, eerst heel intensief via de whatsapp, toen een eerste date gehad (die we beiden volgens mij leuk vonden). Toen werd het contact ineens een heel stuk minder. Nu is dat nu wel weer wat meer geworden en er staat in principe nog wel een tweede date.
Maar weet nou niet zo goed of ze nou wel of niet interesse heeft
Staat nog niet op facebook, dus dan telt het geloof ik heden ten dage niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Voor mij is het nog steeds gezellig daten
Al kan je het ook wel een relatie noemen inmiddels
Zal het onthouden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Staat nog niet op facebook, dus dan telt het geloof ik heden ten dage niet.
Nou ze had het afgelopen dinsdag afgezegd. Maar dat was omdat haar oog helemaal dik en ontstoken was, de foto's gezien, was inderdaad niet best dus dat begreep ik ook welquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
het is geen raar gevolg dat het contact minder / anders wordt. Want jullie hebben elkaar ontmoet , de meeste spanning is er vanaf. het hoeft niet slecht te zijn, zolang ze de date maar niet afzegt
Nouja ontstoken oog snap ik. Ben daar zelf ook door thuis gebleven toen ik het een keer hadquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:40 schreef nadepauze het volgende:
[..]
Nou ze had het afgelopen dinsdag afgezegd. Maar dat was omdat haar oog helemaal dik en ontstoken was, de foto's gezien, was inderdaad niet best dus dat begreep ik ook wel
Ja ik had het er met mijn neef over en die zei het volgende: Daten is als vissen, je moet geduldig zijn, je lijntje uitwerpen en rustig afwachten. Wanneer je te hard door het water stampt dan jaag je de vissen juist weg. Vond het een mooie vergelijking
Daarom moet je ook altijd met dynamiet vissen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:40 schreef nadepauze het volgende:
Daten is als vissen, je moet geduldig zijn, je lijntje uitwerpen en rustig afwachten. Wanneer je te hard door het water stampt dan jaag je de vissen juist weg. Vond het een mooie vergelijking
Jij vrijt altijd met een lijk?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Daarom moet je ook altijd met dynamiet vissen.
Jij date met lieslaarzen aan?quote:
Dat is vrij normaal. In het begin is het intensief om elkaar goed te peilen. Daarna weet je wel dat het goed zit. Althans, dat is mijn ervaring.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:25 schreef nadepauze het volgende:
Mijn date is momenteel met vriendinnen in Disneyland. Als het goed is a.s. dinsdag tweede date.
Maar ik vind het wel frappant, eerst heel intensief via de whatsapp, toen een eerste date gehad (die we beiden volgens mij leuk vonden). Toen werd het contact ineens een heel stuk minder. Nu is dat nu wel weer wat meer geworden en er staat in principe nog wel een tweede date.
Maar weet nou niet zo goed of ze nou wel of niet interesse heeft
Ik heb tenminste nog benen waar ik lieslaarzen om aan kan trekken. Na een staaf dynamiet valt dat nog maar te bezien!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |