Als ik van te voren denk "dit word niets" wil ik niet afspreken. Simple as thatquote:Op maandag 8 juli 2013 14:57 schreef BeamofLight het volgende:
Ik google nooit. Ik vertrouw altijd op mijn intuitie en portie mensenkennis. Soms heb je maand lang van te voren contact soms een half uur. So what, je komt er toch snel genoeg achter wat voor vlees je in de kuip hebt en daarna verloopt het toch zoals het gaat.
Soms denk je dit wordt niks en dan wordt het niks
Soms denk je yeah en dan wordt het niks
What's the difference?
Ik ben benieuwd naar mijn dates. Dan kan ik het wel gaan afwachten en op de date wel zien like it's 1989 maar als ik de middelen heb, dan maak ik er graag gebruik van.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:57 schreef BeamofLight het volgende:
Ik google nooit. Ik vertrouw altijd op mijn intuitie en portie mensenkennis. Soms heb je maand lang van te voren contact soms een half uur. So what, je komt er toch snel genoeg achter wat voor vlees je in de kuip hebt en daarna verloopt het toch zoals het gaat.
Soms denk je dit wordt niks en dan wordt het niks
Soms denk je yeah en dan wordt het niks
What's the difference?
We hebben dat Faxie volgens mij al heel vaak vertelt.. maar hardleers ofzo.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:02 schreef Silenus het volgende:
Ohja, als je als man dates wil regelen moet je absoluut stoppen met het gebruik van de-smiley.
Dat vermindert je sex-appeal direct met 200%.
Die mag inderdaad op de zwarte lijst, net als xD, elke zin afsluiten met lol of haha en aan iemand vragen "hoest?"quote:Op maandag 8 juli 2013 15:02 schreef Silenus het volgende:
Ohja, als je als man dates wil regelen moet je absoluut stoppen met het gebruik van de-smiley.
Dat vermindert je sex-appeal direct met 200%.
- pr0nquote:Op maandag 8 juli 2013 15:10 schreef Silenus het volgende:
Juist. Dat zijn wel de belangrijkste.
Kortom:
-
- xD
- hihi
- lol en andere nerd-termen als roflmao / roflol / pissing in my pant while rolling on the floor laughing etc etc etc
- hoest / hoessie
- gezellie / barbeknoeien
- me als bezittelijk voornaamwoord
- antwoord geven op elke vraag en die alleen counteren met 'en jij?'
- prima-de-bima
- vertel eens wat leuks
- en toen was het stil :s
- vertel eens in vijf woorden hoe je jezelf zou omschrijven
Oei, de 'hihi' gebruik ik heel somsquote:Op maandag 8 juli 2013 15:10 schreef Silenus het volgende:
Kortom:
-
- xD
- hihi
- lol en andere nerd-termen als roflmao / roflol / pissing in my pant while rolling on the floor laughing etc etc etc
- hoest / hoessie
- gezellie / barbeknoeien
- me als bezittelijk voornaamwoord
- antwoord geven op elke vraag en die alleen counteren met 'en jij?'
- prima-de-bima
- vertel eens wat leuks
- en toen was het stil :s
- vertel eens in vijf woorden hoe je jezelf zou omschrijven
Zeg je dat ook bij datingsites? "Kom op, het is maar internetquote:
p0rn0 heb ik gisteren nog gebruikt trouwens. En gekregen.quote:
Nee want op datingsites gedraag ik me niet zoquote:Op maandag 8 juli 2013 15:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zeg je dat ook bij datingsites? "Kom op, het is maar een datingsite"
Indrukken die mensen van je krijgen zijn belangrijk. Net als je in het echt rechtop wilt staan, niet wilt stotteren en er goed verzorgd uit wil zien maakt het wel degelijk uit wat mensen online van je denken. Zeker als je op zoek bent naar een date.
Op internet doen mensen zich altijd beter voor dan in het echt. Maar het geeft wel een indruk wie ze zijn. Als je dus op internet de indruk wekt nogal gezapig over te komen dan ben je in het echt niet het tegenovergestelde.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee want op datingsites gedraag ik me niet zo![]()
Mijn Fok imago kan ik me over het algemeen niet zo druk om maken.
Ik heb wel betaald voor datingsites. Als je geen geld uit wilt geven, dan wil je blijkbaar ook niet heel graag daten of dan is er misschien markt voor www.bijstandsdating.nlquote:Op maandag 8 juli 2013 15:19 schreef Kitlerrr het volgende:
Even een vraagje tussendoor. Ik heb me ingeschreven bij lexa en relatieplanet. Nou krijg ik regelmatig mailtjes dat 'er iemand in mij is geinteresseerd'. Als ik dan op de bijbehorende link klik krijg ik een scherm dat ik moet betalen om meer te zien.
Betalen jullie daar nou daadwerkelijk voor of hebben jullie een degelijke datingsite gevonden die gratis is?
Die mailtjes van Lexa betekenen slechts dat er iemand op je profiel gekeken heeft, meer niet.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:19 schreef Kitlerrr het volgende:
Even een vraagje tussendoor. Ik heb me ingeschreven bij lexa en relatieplanet. Nou krijg ik regelmatig mailtjes dat 'er iemand in mij is geinteresseerd'. Als ik dan op de bijbehorende link klik krijg ik een scherm dat ik moet betalen om meer te zien.
Betalen jullie daar nou daadwerkelijk voor of hebben jullie een degelijke datingsite gevonden die gratis is?
mijn foto's mag je ook zien zonder te betalen.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:19 schreef Kitlerrr het volgende:
Vergeet het user icon niet, schept al dan niet (on)bewust ook een bepaald beeldquote:Op maandag 8 juli 2013 15:10 schreef Silenus het volgende:
Kortom:
... lijst geknipt ...
Dat zal best meevallen denk ik.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Op internet doen mensen zich altijd beter voor dan in het echt. Maar het geeft wel een indruk wie ze zijn. Als je dus op internet de indruk wekt nogal gezapig over te komen dan ben je in het echt niet het tegenovergestelde.
Paiq is gratis, e-matching in zekere zin ook. Je kan iig gewoon reageren op mannen die je een berichtje sturen en de eerste twee dagen kan je zelf ook reageren op profielen.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:19 schreef Kitlerrr het volgende:
Nee man, valt helemaal niet mee. Jij bent zo onzeker als de pest (van wat ik hier van je lees). Je bent ook zwaar onsuccesvol irl met dames. 1 + 1 =quote:
doe dan gewoon 'hehe' .. ghehe vind ik zo'n babygeblaat al snel ofzo. Of 1 of andere tiener die net wat stoerder probeert over te komen door een woord net wat anders te spellen, maar faalt.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:14 schreef BeamofLight het volgende:
mag ghehe wel eigenlijk? Gebruik ik vaak geloof ik op de WA.
In een ander topic werd ik beticht van vooroordelenquote:Op maandag 8 juli 2013 15:32 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee man, valt helemaal niet mee. Jij bent zo onzeker als de pest (van wat ik hier van je lees). Je bent ook zwaar onsuccesvol irl met dames. 1 + 1 =
En 'hehe' heeft dan weer iets weg van Butthead. Zo kan je overal wel over vallen.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
doe dan gewoon 'hehe' .. ghehe vind ik zo'n babygeblaat al snel ofzo. Of 1 of andere tiener die net wat stoerder probeert over te komen door een woord net wat anders te spellen, maar faalt.
Dat zal hij ook zeker wel doen. Als jij nou eens iets doet met deze informatie dan kan je ons binnenkort ook een succesverhaal melden.quote:
Misschien heb je het gemist, maar momenteel ben ik d'r helemaal niet mee bezig.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nou ga jij dan maar door op deze succesvolle ingeslagen weg. [ afbeelding ]
Ja van dat en je negatieve houding.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
In een ander topic werd ik beticht van vooroordelen
Zucht, nee dat ging over het feit dat je dan weinig aandacht van de vrouwen zult krijgen op datingssites.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:59 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ja van dat en je negatieve houding.
Het ligt volgens jou alleen aan het feit dat je geen brad pitt bent en dat is gewoon onzin.
En verder nog allemaal andere onzin redenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Online of in het echt?quote:Op maandag 8 juli 2013 16:05 schreef HaerdenC het volgende:
Ik zou ook wel eens willen weten hoe ik overkom maar dat zijn dingen die denk ik voor iedereen verschillend zijn en die je eigenlijk nooit echt te weten komt.
Er heerst (bijna) altijd wel een algemeen beeld van iemand z'n online persona.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:05 schreef HaerdenC het volgende:
Ik zou ook wel eens willen weten hoe ik overkom maar dat zijn dingen die denk ik voor iedereen verschillend zijn en die je eigenlijk nooit echt te weten komt.
ik ben online niet anders dan er buiten hoor ... gebruik hier ook gewoon mijn echte naam. Ben alleszins geen Fok! zolderkamer tikkerquote:
Als een oerdegelijke huisvader. Niets dat daar wat mis mee is. Je favoriete kleur is zwart, (donker)blauw en paars.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:05 schreef HaerdenC het volgende:
Vooroordelenquote:Op maandag 8 juli 2013 16:13 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Als een oerdegelijke huisvader. Niets dat daar wat mis mee is. Je favoriete kleur is zwart, (donker)blauw en paars.
quote:
Als jullie dit nou ff in je achterhoofd houden voor de volgende keer dat jullie iemand denken te "kennen"quote:
Hij vroeg naar het beeld dat men hier van hem heeftquote:Op maandag 8 juli 2013 16:20 schreef rival het volgende:
Als jullie dit nou ff in je achterhoofd houden voor de volgende keer dat jullie iemand denken te "kennen"
en dit gaf een mooi voorbeeld van hoe goed we elkaar nou kennenquote:Op maandag 8 juli 2013 16:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij vroeg naar het beeld dat men hier van hem heeft
Wie zegt dat HaerdenC zichzelf wel kent? Misschien zit hij gewoon nog in de ontkenningsfasequote:Op maandag 8 juli 2013 16:20 schreef rival het volgende:
Als jullie dit nou ff in je achterhoofd houden voor de volgende keer dat jullie iemand denken te "kennen"
Wanneer je als man toegeeft dat Geel je favo kleur is dan ben je echt al een tijdje uit die fasequote:Op maandag 8 juli 2013 16:22 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Wie zegt dat HaerdenC zichzelf wel kent? Misschien zit hij gewoon nog in de ontkenningsfase
quote:Op maandag 8 juli 2013 16:24 schreef rival het volgende:
[..]
Wanneer je als man toegeeft dat Geel je favo kleur is dan ben je echt al een tijdje uit die fase
Het gaat ook niet over kennen, het gaat over hoe iemand overkomt. Daarbij vind ik het verschil in lievelingskleur niet echt spraakmakend. Al durf ik te wedden, dat ook al is geel zijn favoriete kleur, je zult het niet veel tegenkomen in bijvoorbeeld zijn klerenkast.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:22 schreef rival het volgende:
[..]
en dit gaf een mooi voorbeeld van hoe goed we elkaar nou kennen
Het ging om hoe die overkomt. Dat zegt niets over hoe hij echt is of dat we denken dat we overtuigt zijn van dat deze mening de werkelijkheid is.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:22 schreef rival het volgende:
en dit gaf een mooi voorbeeld van hoe goed we elkaar nou kennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |