Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk dit, ultieme stoner tvquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...:
[ Bericht 0% gewijzigd door Studeur op 08-07-2013 03:23:00 ]Heeft FOK!verkiring met Klojo120
jaquote:Op maandag 8 juli 2013 03:26 schreef Amarantha het volgende:
Maar die hersenloze Rus is dus Bram zn chick?![]()
quote:Op maandag 8 juli 2013 04:26 schreef Studeur het volgende:
zweet onder de ballen en spierpijn van de constante glimlach op mn gezicht![]()
zit nu omroep maxim the movie te kijken. gaat ie langs bij een tassenmaker, stelt ipv interviewvragen allemaal heel serieus uitgesproken bullshit als:
"hoe zit het met zwarte koffie? negerzoenen zijn ook al geweerd uit de winkel maar is zwarte koffie niet eigenlijk ook een soort racistisch? dat soort dingen ga ik uitzoeken binnenkort. maar ik ben bang dat ik daar wel ondercover voor moet gaan. welke koffer kan ik dan het beste daarvoor nemen?"
ik ga hier nog uren zoet mee zijn
dat had ik ook graag gewild omdat ik de afgelopen 2 dagen slechts 3 uur slaap heb gehad maarja die harde leventje toch. Dan maar vroeger naar bedquote:Op maandag 8 juli 2013 08:10 schreef Moira. het volgende:
Ik wou dat ik kon uitslapen
Vroeg opstaan blijft gewoon klote
quote:Op maandag 8 juli 2013 08:10 schreef Moira. het volgende:
Ik wou dat ik kon uitslapen
Vroeg opstaan blijft gewoon klote
Eckte bikkelsquote:Op maandag 8 juli 2013 08:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
dat had ik ook graag gewild omdat ik de afgelopen 2 dagen slechts 3 uur slaap heb gehad maarja die harde leventje toch. Dan maar vroeger naar bed
Ik vond dat een beetje langdradig soms, maar ik was dan ook niet stonedquote:Op maandag 8 juli 2013 03:31 schreef Studeur het volgende:
dit is mijn held
morgen alle afleveringen kijken van omroep maxime
Dezequote:Op maandag 8 juli 2013 10:49 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik vond dat een beetje langdradig soms, maar ik was dan ook niet stoned
Heb wel dubbel gelegen om Rembo en Rembo:
Ja, dat vertel ik mezelf elke dag weer, en elke dag faal ik weerquote:Op maandag 8 juli 2013 08:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
dat had ik ook graag gewild omdat ik de afgelopen 2 dagen slechts 3 uur slaap heb gehad maarja die harde leventje toch. Dan maar vroeger naar bed
Heftig.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:05 schreef Moira. het volgende:
Ik heb nou wel lekkere kippenpootjes gekocht als brunch, maar bedenk me net dat ik dan waarschijnlijk niet genoeg geld meer heb voor een pakje peuken straks
Meid..quote:Op maandag 8 juli 2013 11:05 schreef Moira. het volgende:
Ik heb nou wel lekkere kippenpootjes gekocht als brunch, maar bedenk me net dat ik dan waarschijnlijk niet genoeg geld meer heb voor een pakje peuken straks
skeere moira. Heb je geen spaarrekening waar je ffies 5 euro vanaf kan trekken?quote:Op maandag 8 juli 2013 11:05 schreef Moira. het volgende:
Heb wel een spaarrekening maar daar staat het grote vermogen van maarliefst ¤0,00 opquote:Op maandag 8 juli 2013 11:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
skeere moira. Heb je geen spaarrekening waar je ffies 5 euro vanaf kan trekken?
Sow.. Das iets om over op te scheppenquote:Op maandag 8 juli 2013 11:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb wel een spaarrekening maar daar staat het grote vermogen van maarliefst ¤0,00 op
Skeere tijden, G.
Highrollaquote:Op maandag 8 juli 2013 11:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb wel een spaarrekening maar daar staat het grote vermogen van maarliefst ¤0,00 op
Skeere tijden, G.
Maar echt. Gewoon een heel jaar niet naar school geweest en nog geen cent op je spaarrekening staanquote:Op maandag 8 juli 2013 11:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Skeere tijden, G.
En dan nog vragen of het misschien een goede keuze om nog een jaartje te werken zodat ze geld heeft voor de opleiding daarna.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar echt. Gewoon een heel jaar niet naar school geweest en nog geen cent op je spaarrekening staan
Heb er ook weinig mee verder maar dit nummer vind ik echt zo bruut. De tekst is ook goed, het is een verhaal van 6 minutenquote:
Ik heb er echt niets mee, ik vind het schaamteloos dat het bestempeld wordt als Black Metalquote:Op maandag 8 juli 2013 11:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb er ook weinig mee verder maar dit nummer vind ik echt zo bruut. De tekst is ook goed, het is een verhaal van 6 minuten
Ik noem het zeker geen black metal, gewoon metal. En klopt zijn stem is kut.. Ook alleen bij dit liedje vind ik zijn stem goed passen bij het nr. Verder is CoF maar een ruk bandquote:Op maandag 8 juli 2013 11:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb er echt niets mee, ik vind het schaamteloos dat het bestempeld wordt als Black Metal
Vind er weinig aan, ik vind z'n stem voornamelijk gewoon irritant
Optreden waar ik geweest ben was goed.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb er echt niets mee, ik vind het schaamteloos dat het bestempeld wordt als Black Metal
Vind er weinig aan, ik vind z'n stem voornamelijk gewoon irritant
Bohquote:Op maandag 8 juli 2013 11:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Optreden waar ik geweest ben was goed.
Als act hadden ze een lekker wijf in ondergoed die zich op het podium stond te vingeren.
quote:Op maandag 8 juli 2013 11:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bohjamaar dit veranderd de zaak, ik ben fan, kom we gaan naar een concert.
Leugens.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:29 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben meer fan geworden van Korn sinds ik ze live heb gezien. Verder heb ik alleen HIM 2x gezien en Guns 'n Roses (kutband)
Ze kwamen 2½ uur te laat! Waardoor wij na 6 liedjes de trein moesten halen. Achteraf bleek er bussen te rijden maar dat hadden ze niet omgeroepen hehe. Vriendin met wie ik was die was grote fan van hun, daarom ging ik mee maar zij is beetje fan af geraakt na dat concert hehequote:
Ja, maar dat is niet de G 'n R van vroegahquote:Op maandag 8 juli 2013 11:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze kwamen 2½ uur te laat! Waardoor wij na 6 liedjes de trein moesten halen. Achteraf bleek er bussen te rijden maar dat hadden ze niet omgeroepen hehe. Vriendin met wie ik was die was grote fan van hun, daarom ging ik mee maar zij is beetje fan af geraakt na dat concert hehe
Ja vroeger waren ze wel beter ja, met Slash erbij. Tegenwoordig is het echt een dikke aids bandquote:Op maandag 8 juli 2013 11:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet de G 'n R van vroegah
Vroegah was alles beter.
Axl klinkt nergens meer naar, maar dat was al te verwachten met die verlepte harses van 'm. Nee, doe mij dan maar Motorhead of Saxon ofzo.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja vroeger waren ze wel beter ja, met Slash erbij. Tegenwoordig is het echt een dikke aids band
Tja ik ben nooit fan geweestquote:Op maandag 8 juli 2013 11:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Axl klinkt nergens meer naar, maar dat was al te verwachten met die verlepte harses van 'm. Nee, doe mij dan maar Motorhead of Saxon ofzo.
Mijn vrouw was nogal Korn fan, maar dat is de laatste jaren ook alleen maar prut door die bende wat ze met Skrillex hebben gemaaktquote:Op maandag 8 juli 2013 11:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tja ik ben nooit fan geweestGing alleen mee omdat zij mee was geweest naar HIM haha. Ook de reden dat ik naar Korn ben geweest.. Maar dat vond ik zelf ook al een goeie band
Get Up vind ik wel een tof nummer.. Verder doe mij maar de oude Kornquote:Op maandag 8 juli 2013 11:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mijn vrouw was nogal Korn fan, maar dat is de laatste jaren ook alleen maar prut door die bende wat ze met Skrillex hebben gemaakt
Ik vind het allemaal bagger, die nieuwe nummers, laatste 4 albums vind ik al niet zo meer. Die oude shit was wel tof overigensquote:Op maandag 8 juli 2013 11:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Get Up vind ik wel een tof nummer.. Verder doe mij maar de oude KornFreak On A Leash, Falling Away From Me, Alone I Break, A.D.I.D.A.S enz
*zet op*
quote:Op maandag 8 juli 2013 11:40 schreef Amarantha het volgende:
Limp Bizkit. Als we het over old skool liedjes hebben
Omg Evil Activitiesquote:
#LiefDagboek..quote:Op maandag 8 juli 2013 11:44 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben toch wel een beetje bang voor de kapper vanmiddag. Teveel veranderingen
Ja sorry haha maar je moest eens weten hoe eng ik het vind.. Serieusquote:
Nou.. Dan ga je nietquote:Op maandag 8 juli 2013 11:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja sorry haha maar je moest eens weten hoe eng ik het vind.. Serieus
Ach.. Ergste wat er kan gebeuren is dat ze stuk uit je oor knipt.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HAHAHA.
Mijn haar is vies dood aan de onderkant. Ik moet wel
Fuck mn nicht heeft wel eens een piercing uit mn oor gekamtquote:Op maandag 8 juli 2013 11:59 schreef Olment het volgende:
[..]
Ach.. Ergste wat er kan gebeuren is dat ze stuk uit je oor knipt.
Daarna kun je die zaak aanklagen en hoef je nooit meer te werken
Uit Finland komt wel aardig wat goeje muziek.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben echt de enige persoon op aarde die Lordi wel kan waarderen.
Finland
Zekers. Die mensen rocken hem de pan uit. Mijn favoriete band, HIM, komt er ook vandaanquote:Op maandag 8 juli 2013 12:07 schreef Olment het volgende:
[..]
Uit Finland komt wel aardig wat goeje muziek.
quote:Op maandag 8 juli 2013 12:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb gewoon een jongen op FB die claimt dat Spice Girls zijn jeugdsentiment is maar hij kent dit nummer van Christina Aguilera niet!
Ik ga er vanuit dat echt iedereen hier dit nummer kent.. Toch?
OHJA NATUURLIJK (volgens mij bedoelde ik die ook.. oepsquote:Op maandag 8 juli 2013 12:17 schreef Olment het volgende:
[..]![]()
Dacht eerlijk gezegd eerder aan "Genie in a bottle" als jeugdsentiment
Klopt zekerquote:Op maandag 8 juli 2013 12:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
OHJA NATUURLIJK (volgens mij bedoelde ik die ook.. oeps)! Maar What A Girl Wants is ook van haar begintijd en héél erg bekend
Die jongen waar ik 't over heb is een typische nicht (is die niet gek genoeg) en zet altijd alleen maar foute muziek op en dan kent hij dit niet..quote:
Laatst op de radio ook nog gehoord..quote:Op maandag 8 juli 2013 12:21 schreef Amarantha het volgende:
Backstreet Boys aan het luisteren haha!Jeugdsentiment hahaha! De jaren 90 waren zo awesome
Ik zit ook mee te blerren met Christina Aguileraquote:Op maandag 8 juli 2013 12:22 schreef Olment het volgende:
[..]
Laatst op de radio ook nog gehoord..
Kon het meezingen![]()
quote:Op maandag 8 juli 2013 12:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zit ook mee te blerren met Christina AguileraIk schaam me dood. Vooral omdat ik team Britney Spears was hihaho!
Het is maar goed dat ik geen werk heb haha! Ik zou de hele dag meezingen met de radioquote:Op maandag 8 juli 2013 12:24 schreef Olment het volgende:
[..]Whahahahaa awesome
Gelukkig geen geluid op het werk,, anders zouden mijn collega's me ook raar aankijken
Hadden ze niet het euro songvestifal gewonnen?quote:Op maandag 8 juli 2013 12:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben echt de enige persoon op aarde die Lordi wel kan waarderen.
Finland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Your beauty never ever scared me.
Yes. In 2007 dacht ikquote:Op maandag 8 juli 2013 12:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hadden ze niet het euro songvestifal gewonnen?
Ook nog eens ja. Ze was helemaal in 't begin op haar leukstquote:
Dit dusquote:Op maandag 8 juli 2013 12:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ook nog eens ja. Ze was helemaal in 't begin op haar leukstChristina is daar in tegen 20x van look veranderd en vaak van gewicht veranderd maar heeft er altijd wel goed uitgezien
Zou op beide pics niet rakenquote:Op maandag 8 juli 2013 12:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ook nog eens ja. Ze was helemaal in 't begin op haar leukstChristina is daar in tegen 20x van look veranderd en vaak van gewicht veranderd maar heeft er altijd wel goed uitgezien
Blijft altijd beter dan Britney Spearsquote:Op maandag 8 juli 2013 12:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zou op beide pics niet raken
[ afbeelding ]
Britney zag er hier leuker uitquote:Op maandag 8 juli 2013 12:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Blijft altijd beter dan Britney Spears
Daar moet ik je gelijk in geven. Gelukkig was dat zwarte haar niet voor lange duurquote:Op maandag 8 juli 2013 12:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Britney zag er hier leuker uit
[ afbeelding ]
Die had ik nog op single gekochtquote:
Squat het van je af broederquote:Op maandag 8 juli 2013 12:34 schreef Monopoly het volgende:
Mogguh, vandaag voel ik me iets rotter dan gisteren. Matig.
Every day legdayquote:Op maandag 8 juli 2013 12:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Puik plan wel. Vind dat het leg day is vandaag
quote:Op maandag 8 juli 2013 12:37 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Zeggen jullie maar wie er het beste is opgedroogd
Het verschil is sowieso 10 lagen make-up
Die van Aguilera is niet recentquote:Op maandag 8 juli 2013 12:37 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Zeggen jullie maar wie er het beste is opgedroogd
Het verschil is sowieso 10 lagen make-up
Bij Chris betwijfel ik of hoeveel ze heeft laten doen eigenlijk.. Ze heeft uit zichzelf best wel een bolle kop gekregen en verder weinig veranderd..quote:Op maandag 8 juli 2013 12:38 schreef Monopoly het volgende:
Dat soort vrouwen
Zitten vol met siliconen, liposuctie littekens, botox en cocaïne. Nee dank je
Deze wel? Ik had gezocht op een recente foto namelijkquote:Op maandag 8 juli 2013 12:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[..]
Die van Aguilera is niet recent
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zocht op now 2013quote:Op maandag 8 juli 2013 12:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Deze wel? Ik had gezocht op een recente foto namelijk
Amy Whinehouse' nummers bestonden alleen maar uit cracknummers.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:42 schreef Monopoly het volgende:
Haar muziek is zo slecht ook niet. Er zitten wat cracknummers tussen, maar dat hebben bijna alle hedendaagse artiesten.
SCORE!quote:Op maandag 8 juli 2013 12:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Amy Whinehouse' nummers bestonden alleen maar uit cracknummers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 juli 2013 12:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Amy Whinehouse' nummers bestonden alleen maar uit cracknummers.
Dierenverzorging. Ik ga eerst de dierentuin proberen en als die niet kan ga ik dierenasiels zoekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In deze warmte dingen gaan doenquote:Op maandag 8 juli 2013 12:57 schreef Monopoly het volgende:
Pleite. ff stuk met de hond lopen en gelijk tabak en drinken scoren
quote:Op maandag 8 juli 2013 12:47 schreef Drommeldaris het volgende:
En de counterparthttp://www.dumpert.nl/med(...)and_op_z_n_best.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mn Russisch is nog niet goed genoeg broederquote:Op maandag 8 juli 2013 12:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)and_op_z_n_best.html
quote:Op maandag 8 juli 2013 13:07 schreef Vaseline_ het volgende:
ama moet echt een dagboek kopen en gauw ook, shit zeg moet me een partij scrollen door de onzin
quote:
Iedereen doet dat, maar er zijn grenzenquote:Op maandag 8 juli 2013 13:15 schreef Unscrewed het volgende:
Ik zet ook best vaak levensverhalen hier op FOK!, hoor.
Waarom mag ik nooit een dagboek kopen van jullie?
Ik heb wel eens krom gelegen om die droge klootzak.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:13 schreef Studeur het volgende:
moggeh, oproep maxim gaat weer aan, kijken of het nog steeds zo leuk is. was wel redelijk dronken ook gister maar dat was ik vergeten.
Gisteren kwam ik bij de winkel, toen zag ik een muntje, pakte ik het muntje, liep ik verder naar de volgende rij terwijl ik perongelijk iemand aanstootte vloog er een stukje speeksel op zijn huid, die daarna eraf drupte op de grond, waarna de schoonmaakster bukte om het schoon te maken en een muntje liet vallen.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Iedereen doet dat, maar er zijn grenzen
Vind ik een goed verhaal, speeksel, bukkende schoonmaakster, cash. Het heeft alles. Je zou er zo een rap over kunnen maken.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:19 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Gisteren kwam ik bij de winkel, toen zag ik een muntje, pakte ik het muntje, liep ik verder naar de volgende rij terwijl ik perongelijk iemand aanstootte vloog er een stukje speeksel op zijn huid, die daarna eraf drupte op de grond, waarna de schoonmaakster bukte om het schoon te maken en een muntje liet vallen.
op 0:30:30quote:Op maandag 8 juli 2013 13:19 schreef Murdera het volgende:
Ik kan "Voorkennis TV" van hem niet meer vinden.Daar moest ik echt veel te hard om lachen.
Heftig verhaal. Mooi zo'n kijkje in het doldwaze leven van jouw vader.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:25 schreef FL_Freak het volgende:
mijn vader vond net geld in een oude winterjas. Free 10 ueor bitchezz
Jonge dat is wel 4 biertjes.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heftig verhaal. Mooi zo'n kijkje in het doldwaze leven van jouw vader.
Hij was meer van, het is maar goed dat ik de zakken controleer voor ik de jassen weggooi.quote:
Chill is dat hequote:Op maandag 8 juli 2013 13:19 schreef Studeur het volgende:
zometeen hele dag smoken en zuipen bij maat die 3 weken alleen thuis is
gister al dat hele huis afgebroken
quote:Op maandag 8 juli 2013 13:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vind ik een goed verhaal, speeksel, bukkende schoonmaakster, cash. Het heeft alles. Je zou er zo een rap over kunnen maken.
Alles sorteren enzo zodat het pastquote:Op maandag 8 juli 2013 14:08 schreef krullenbolletje het volgende:
Is het raar dat ik koffers inpakken echt heel leuk vind
Lijstjes maken en die afvinkenquote:
Hoe heet die?quote:Op maandag 8 juli 2013 14:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Lijstjes maken en die afvinken![]()
Heb nu zo'n app die een standaard lijst voor je maakt gebaseerd op geslacht/bestemming/etc en dan kan je zelf dingen toevoegen
Packing proquote:Op maandag 8 juli 2013 14:11 schreef Olment het volgende:
[..]
Hoe heet die?
Moet binnenkort ook een lijstje maken
Bohquote:Op maandag 8 juli 2013 14:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Lijstjes maken en die afvinken![]()
Heb nu zo'n app die een standaard lijst voor je maakt gebaseerd op geslacht/bestemming/etc en dan kan je zelf dingen toevoegen
Mag voor mij een lijstje makenquote:Op maandag 8 juli 2013 14:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Maar ik ben nu klaar en heb niks te doen
Lezen! Heb je dwd al uit?quote:Op maandag 8 juli 2013 14:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Waar ga je heen?quote:Op maandag 8 juli 2013 14:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Packing proVolgends mij wordt dit de eerste vakantie dat ik niks vergeet
Aah nice, geniet ervan! Mn ma gaat ook naar Turkijequote:
Nee maar die neem ik meequote:
Zal ik doen!quote:Op maandag 8 juli 2013 14:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah nice, geniet ervan! Mn ma gaat ook naar Turkije-zonder mij, boehoe-
App kan ik niet vindenquote:Op maandag 8 juli 2013 14:14 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Laat die app het maar doen ik heb geen idee wat jongens mee nemen op vakantie
Zodra ik stufi ontvang, mijn shit heb afbetaald en een auto heb dan ga ik denk ik nog even op vakantiequote:Op maandag 8 juli 2013 14:16 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zal ik doen!En aw, kruip gewoon in haar koffer
Hoe ver ben je in godsnaam bij dance?!?! Je hebt hem al een jaarquote:Op maandag 8 juli 2013 14:15 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee maar die neem ik meeGa zo wel even 3 afleveringen lost kijken, de rest van het seizoen heb ik op tablet voor onderweg
zoek voor mij uit of ik met het vliegtuig naar hongarije alleen een ID-kaart nodig heb.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Alleen op vakantie lijkt me zo chillquote:Op maandag 8 juli 2013 14:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zodra ik stufi ontvang, mijn shit heb afbetaald en een auto heb dan ga ik denk ik nog even op vakantieDesnoods alleen, vermaak me vast wel haha
Ja ik lees zo langzaam mogelijkquote:Op maandag 8 juli 2013 14:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hoe ver ben je in godsnaam bij dance?!?! Je hebt hem al een jaar
Yep, dan ga ik met het vliegtuig weg en dan ga ik lekker alleen een week lang feesten in het buitenland. Woppa. Als ik daar vanuit ga valt 't alleen maar mee als er iemand mee gaat hahaquote:Op maandag 8 juli 2013 14:18 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Alleen op vakantie lijkt me zo chill
Kijk achterop je ID kaartquote:Op maandag 8 juli 2013 14:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
zoek voor mij uit of ik met het vliegtuig naar hongarije alleen een ID-kaart nodig heb.
http://www.rijksoverheid.(...)ig-reisdocument.htmlquote:Op maandag 8 juli 2013 14:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
zoek voor mij uit of ik met het vliegtuig naar hongarije alleen een ID-kaart nodig heb.
Met niemand rekening te hoeven houden en nieuwe mensen ontmoetenquote:Op maandag 8 juli 2013 14:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Yep, dan ga ik met het vliegtuig weg en dan ga ik lekker alleen een week lang feesten in het buitenland. Woppa. Als ik daar vanuit ga valt 't alleen maar mee als er iemand mee gaat haha
niiiicequote:Op maandag 8 juli 2013 14:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
http://www.rijksoverheid.(...)ig-reisdocument.html
Daaromquote:Op maandag 8 juli 2013 14:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Met niemand rekening te hoeven houden en nieuwe mensen ontmoeten
Ik wil zo graag een goede camera maar ik kan niet sparenquote:Op maandag 8 juli 2013 14:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
DaaromEn ik ben toch veel bezig met fotograferen
85 euro, sony cybershot met 16.1 megapixel. Die ga ik halen volgende maand of de maand ernaquote:Op maandag 8 juli 2013 14:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik wil zo graag een goede camera maar ik kan niet sparen
Das cheapquote:Op maandag 8 juli 2013 14:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
85 euro, sony cybershot met 16.1 megapixel. Die ga ik halen volgende maand of de maand erna
Waar ergens? Want das stuk beter dan de cam op mijn telefoonquote:
http://www.bol.com/nl/p/s(...)2552/#product_imagesquote:Op maandag 8 juli 2013 14:28 schreef Olment het volgende:
[..]
Waar ergens? Want das stuk beter dan de cam op mijn telefoon
Thanks.. Die ga ik ff onthoudenquote:Op maandag 8 juli 2013 14:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/s(...)2552/#product_images
Uiteraard ook in zwart en zilver voor zelfde prijs. Deze kleur staat toevallig in mn bladwijzer
Hebben we straks de zelfde camera hihahoquote:Op maandag 8 juli 2013 14:30 schreef Olment het volgende:
[..]
Thanks.. Die ga ik ff onthouden
Komt mooi van pas op vakantie
Ik ga niet die roze pakkenquote:Op maandag 8 juli 2013 14:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hebben we straks de zelfde camera hihaho
Ja ik wel. Of gewoon zwart hoewel op zilver beschadiging het minst opvalt. Hmmquote:
Gewoon zwart of grijs/zilverquote:
Ik heb nu ook een roze. Eigenlijk heb ik héél véél dingen in het rozequote:Op maandag 8 juli 2013 14:31 schreef Olment het volgende:
[..]
Gewoon zwart of grijs/zilver
Roze is mij een beetje té
Time to get some help bro.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:31 schreef Drommeldaris het volgende:
Dit begint uit de hand te lopen. Zie net dat ik in Youtube "Partysquat" heb staan tussen eerdere zoekopdrachten
Had ergens wel zoiets verwachtquote:Op maandag 8 juli 2013 14:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb nu ook een roze. Eigenlijk heb ik héél véél dingen in het roze
quote:Op maandag 8 juli 2013 14:31 schreef Drommeldaris het volgende:
Dit begint uit de hand te lopen. Zie net dat ik in Youtube "Partysquat" heb staan tussen eerdere zoekopdrachten
Zelfs een roze zonnebril haha en binnenkort ook roze haar. Oh ik ben te verslaafd aan die kleurquote:
Komt gewoon door Partysquatquote:Op maandag 8 juli 2013 14:31 schreef Drommeldaris het volgende:
nope, wat dan?quote:Op maandag 8 juli 2013 14:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Had ik trouwens al gemeld dat ik m'n werk gefixt heb ?
Die is goedkoopquote:Op maandag 8 juli 2013 14:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
85 euro, sony cybershot met 16.1 megapixel. Die ga ik halen volgende maand of de maand erna
Ik ben teruggegaan naar die pizzeria waar ik eerst werktequote:
ahh nice.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik ben teruggegaan naar die pizzeria waar ik eerst werkte
en heb die eigenaar flink de waarheid verteld. En toen opeens
was het zo dat ik gisteren en vandaag moet werken. En over
twee weken gaan er twee mensen op vakantie en pak ik die uren.
Dat worden flink wat uurtjes
quote:Op maandag 8 juli 2013 14:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
ahh nice.
Flink de waarheid verteld? Dat je hem miste en hem nodig had, en hem zou pijpen voor werk?
quote:Op maandag 8 juli 2013 14:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
ahh nice.
Flink de waarheid verteld? Dat je hem miste en hem nodig had, en hem zou pijpen voor werk?
Ik ga jou later in dienst nemen als privé kaartjesknipper in de treinen die ik rijquote:Op maandag 8 juli 2013 14:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
ahh nice.
Hoop dat je je keuze niet alleen op de hoeveelheid megapixels hebt gebaseerd. Dat zegt nl alleen iets over de grootte van de foto's die gemaakt kunnen worden, niets over de kwaliteit ervan. Het kan zelfs zo zijn dat een hoger aantal megapixels ten koste gaat van de kwaliteit, omdat ze bij nieuwe designs steeds vaker meer megapixels willen 'proppen' in een even grote sensor.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eigenlijk wel jaquote:Op maandag 8 juli 2013 15:04 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hoop dat je je keuze niet alleen op de hoeveelheid megapixels hebt gebaseerd. Dat zegt nl alleen iets over de grootte van de foto's die gemaakt kunnen worden, niets over de kwaliteit ervan. Het kan zelfs zo zijn dat een hoger aantal megapixels ten koste gaat van de kwaliteit, omdat ze bij nieuwe designs steeds vaker meer megapixels willen 'proppen' in een even grote sensor.
Reviews lezen heb je over het algemeen meer aan dan naar de specificaties kijken inderdaad, zeker als je niet alle ins en outs weet. Ik twijfel er ook niet aan dat het een goede camera is voor die prijs, hoorquote:Op maandag 8 juli 2013 15:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eigenlijk wel jaMaar had ook goeie dingen gehoord, gelezen en gezien van de Cybershot.. Daar is mijn keuze ook op gebaseerd
Oh ja en ik dan?quote:Op maandag 8 juli 2013 14:28 schreef Monopoly het volgende:
Shirt uit om mijn gespierde torso te tonen aan de wereld.
Bij jou doet hij zijn broek uitquote:Op maandag 8 juli 2013 15:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh ja en ik dan?
Bij mij had je je shirt nog aan
Gaat te fur, bro.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:31 schreef Drommeldaris het volgende:
Veel plezierquote:Op maandag 8 juli 2013 15:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kan niet wachten
Nog ff 2 uurtjes werken
quote:
quote:
Als Danny toch 5 cent kreeg voor elke keer dat "quote:
Ik ken dat, hoe vaak ik wel niet de huiskamer ben uitgelopen omdat ze niet naar het balkon wilde, en dan nog zo van ja ja ik beloof dat ik voortaan op het balkon ga roken, maar dan is het winter en dan vind ze het weer te koud, ja niet mijn probleem jij rooktquote:
Mur die speciaal voor mij buiten gaat roken als ik het vraagquote:Op maandag 8 juli 2013 15:33 schreef Murdera het volgende:
Buiten moeten roken in je eigen huis.
Buiten roken
Al die rook in je neus krijgen en dan moet IK verplaatsen terwijl ZIJ wilt rokenquote:Op maandag 8 juli 2013 15:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ken dat, hoe vaak ik wel niet de huiskamer ben uitgelopen omdat ze niet naar het balkon wilde, en dan nog zo van ja ja ik beloof dat ik voortaan op het balkon ga roken, maar dan is het winter en dan vind ze het weer te koud, ja niet mijn probleem jij rookt.
quote:Op maandag 8 juli 2013 15:30 schreef Olment het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als Danny toch 5 cent kreeg voor elke keer dat "" werd gebruikt
Precies.quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 15:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mur die speciaal voor mij buiten gaat roken als ik het vraag![]()
.
Highrollah gentleman stylo toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb de uren die hij mij beloofd had opgeëist. Was er gisteren langsgegaan. En gezegd dat hij maar over de brug komt. Dat hij ziek is en bla bla, heel zielig, maar zakelijk gezien interesseert me dat niet.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Precies.
Overigens wil ik graag weten wat jij nou precies verstond onder je baas bij de pizzeria flink de waarheid zeggen, wat was er gebeurd dan?
Oh ook echt. Baas.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik heb de uren die hij mij beloofd had opgeëist. Was er gisteren langsgegaan. En gezegd dat hij maar over de brug komt. Dat hij ziek is en bla bla, heel zielig, maar zakelijk gezien interesseert me dat niet.
Hij heeft me uren beloofd en werk etc. Huppakee. En dan werkte.
Ja maar ja ik was fakking boos en gefrustreerd. Nergens werk, en hij gaf nergensquote:
Ik geef je groot gelijk, erg irritant als dingen beloofd worden door je werkgever en niet nagekomenquote:Op maandag 8 juli 2013 15:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik heb de uren die hij mij beloofd had opgeëist. Was er gisteren langsgegaan. En gezegd dat hij maar over de brug komt. Dat hij ziek is en bla bla, heel zielig, maar zakelijk gezien interesseert me dat niet.
Hij heeft me uren beloofd en werk etc. Huppakee. En dan werkte.
Ook opeisen. Anders kom ik wel effe langs met een boekje arbeidsrechtquote:Op maandag 8 juli 2013 15:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk, erg irritant als dingen beloofd worden door je werkgever en niet nagekomenZo zou ik ook brood en kassa doen om zoveel mogelijk uren te draaien maar toen was kassa opeens vol
.
Toen heeft het wel een paar weken geduurd voordat ik meer uren erbij kreeg maarja, nog steeds geen kassa ofzo.
Figuurlijk hoop ik toch héquote:Op maandag 8 juli 2013 15:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ook opeisen. Anders kom ik wel effe langs met een boekje arbeidsrecht
Dan gaan we Ome / Tante werkgever is effe flink om de oren slaan.
Niet nodig, toen werd ik heel veel ingepland/opgeroepen voor de vulploeg omdat er daar te weinig mensen voor waren en nu werd ik deze week 40 uur op brood dus vind wel best nuquote:Op maandag 8 juli 2013 15:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ook opeisen. Anders kom ik wel effe langs met een boekje arbeidsrecht
Dan gaan we Ome / Tante werkgever is effe flink om de oren slaan.
Aah dan is het goed !quote:Op maandag 8 juli 2013 15:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet nodig, toen werd ik heel veel ingepland/opgeroepen voor de vulploeg omdat er daar te weinig mensen voor waren en nu werd ik deze week 40 uur op brood dus vind wel best nu/
Af en toequote:Op maandag 8 juli 2013 16:06 schreef Monopoly het volgende:
Supermarktwerk. Af en toe mis ik het wel een beetje.
Gewoon de dagelijkse sleur, rare klanten, vreemde collega's enzo
Dat is SWAG YOLO etcquote:
Waarheidquote:Op maandag 8 juli 2013 16:14 schreef Olment het volgende:
[..]
Af en toe
Tot dat je je bedenkt dat het eigenlijk best een kutwerk was
Beetje kutten in het magazijn, voor ¤15 aan vreten meenemen in je pauze terwijl het budget ¤7 is en niemand ier iets van zegt, etc.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:06 schreef Monopoly het volgende:
Supermarktwerk. Af en toe mis ik het wel een beetje.
Gewoon de dagelijkse sleur, rare klanten, vreemde collega's enzo
Ga naar een stadquote:Op maandag 8 juli 2013 16:32 schreef Snowbells het volgende:
Waarom is elk restaurant hier in de omgeving zo fucking boers
Moet je niet tussen de boeren gaan wonen.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:32 schreef Snowbells het volgende:
Waarom is elk restaurant hier in de omgeving zo fucking boers
Ach zie het van de zonnige kant, dat kan je tenminste stoned doen. Als ik in de bediening ofzo zat zou dat nooit kunnenquote:Op maandag 8 juli 2013 16:27 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Beetje kutten in het magazijn, voor ¤15 aan vreten meenemen in je pauze terwijl het budget ¤7 is en niemand ier iets van zegt, etc.Sommige kanten zijn leuk, maar at the end of the day blijft het geestdodend kutwerk
Ben ik nog op tijd straks?quote:Op maandag 8 juli 2013 17:07 schreef Murdera het volgende:
BBQtje als het goed is vandaag in huis in de tuin.
True, vaak genoeg gedaan ookquote:Op maandag 8 juli 2013 16:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ach zie het van de zonnige kant, dat kan je tenminste stoned doen. Als ik in de bediening ofzo zat zou dat nooit kunnen
quote:Op maandag 8 juli 2013 18:31 schreef Moira. het volgende:
Trainen is voor mensen die niet genoeg seks hebben
Ff nagevraagd in FB topic, maar het volgende deel staat dus weer gewoon in de open topic lijst tot er een modje voorbij komt die hem centraal zet.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:01 schreef Unscrewed het volgende:
Is deze topic nu automatisch tussen de centrale topics?
Ja prima hierquote:Op maandag 8 juli 2013 18:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
moira
Hoe is het met jou? en met mono?
ok nice, eckte FOK!kers dusquote:Op maandag 8 juli 2013 18:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja prima hierAllebei lekker chill in de sauna die mijn kamer heet
En met jou?
Whehe, eckte FOK!kers jaquote:Op maandag 8 juli 2013 18:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ok nice, eckte FOK!kers dus
ja goednog 1 dag en dan vakantie
![]()
quote:Op maandag 8 juli 2013 18:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehe, eckte FOK!kers ja
Allebei met de laptop op bed, whehe
Oooh niceee, ik wil ook vakantie
Hoewel ik wel nog maar 1 dag hoef te werken, en dan ben ik 2 dagen vrij, waarin Mono zijn diploma-uitreiking heeft (meester Mono de treinmachinist) en een verrassing voor me heeft geplanned waarvan ik nu toch goftedomme wel eens wil weten wat het is
Veel succesquote:Op maandag 8 juli 2013 18:53 schreef AldoTheApache het volgende:
anyway, ik ga meer weer even studeren voor mijn laatste her morgen
fijne avond nog
Thanksquote:
Dat is wel tofquote:
HeaN is één van FOK!s paintbazenquote:Op maandag 8 juli 2013 19:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is wel tofHij maakt volgens mij ook mijn plaatjes kleiner elke keer
Kloptquote:Op maandag 8 juli 2013 19:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
HeaN is één van FOK!s paintbazen
Maar HaJee is volgens mij de enige die een dergelijk tagje draagt
Oh ik meen dat ik zelf onderdeel was van een groepje users die n.a.v. een topic Yvonne hadden gevraagd om een tagje voor hemquote:Op maandag 8 juli 2013 19:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kloptovergehouden aan de Yvonne Awards geloof ik
1 van die 2 bazen heeft ook mijn ui gefixedquote:Op maandag 8 juli 2013 19:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
HeaN is één van FOK!s paintbazen
Maar HaJee is volgens mij de enige die een dergelijk tagje draagt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
"En en" gevalletje was het jaquote:Op maandag 8 juli 2013 19:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh ik meen dat ik zelf onderdeel was van een groepje users die n.a.v. een topic Yvonne hadden gevraagd om een tagje voor hem
Maar weet ik ook niet helemaal meer zeker hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |