nope, wat dan?quote:Op maandag 8 juli 2013 14:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Had ik trouwens al gemeld dat ik m'n werk gefixt heb ?
Die is goedkoopquote:Op maandag 8 juli 2013 14:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
85 euro, sony cybershot met 16.1 megapixel. Die ga ik halen volgende maand of de maand erna
Ik ben teruggegaan naar die pizzeria waar ik eerst werktequote:
ahh nice.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik ben teruggegaan naar die pizzeria waar ik eerst werkte
en heb die eigenaar flink de waarheid verteld. En toen opeens
was het zo dat ik gisteren en vandaag moet werken. En over
twee weken gaan er twee mensen op vakantie en pak ik die uren.
Dat worden flink wat uurtjes
quote:Op maandag 8 juli 2013 14:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
ahh nice.
Flink de waarheid verteld? Dat je hem miste en hem nodig had, en hem zou pijpen voor werk?
quote:Op maandag 8 juli 2013 14:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
ahh nice.
Flink de waarheid verteld? Dat je hem miste en hem nodig had, en hem zou pijpen voor werk?
Ik ga jou later in dienst nemen als privé kaartjesknipper in de treinen die ik rijquote:Op maandag 8 juli 2013 14:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
ahh nice.
Hoop dat je je keuze niet alleen op de hoeveelheid megapixels hebt gebaseerd. Dat zegt nl alleen iets over de grootte van de foto's die gemaakt kunnen worden, niets over de kwaliteit ervan. Het kan zelfs zo zijn dat een hoger aantal megapixels ten koste gaat van de kwaliteit, omdat ze bij nieuwe designs steeds vaker meer megapixels willen 'proppen' in een even grote sensor.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
85 euro, sony cybershot met 16.1 megapixel. Die ga ik halen volgende maand of de maand erna
Eigenlijk wel jaquote:Op maandag 8 juli 2013 15:04 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hoop dat je je keuze niet alleen op de hoeveelheid megapixels hebt gebaseerd. Dat zegt nl alleen iets over de grootte van de foto's die gemaakt kunnen worden, niets over de kwaliteit ervan. Het kan zelfs zo zijn dat een hoger aantal megapixels ten koste gaat van de kwaliteit, omdat ze bij nieuwe designs steeds vaker meer megapixels willen 'proppen' in een even grote sensor.
Reviews lezen heb je over het algemeen meer aan dan naar de specificaties kijken inderdaad, zeker als je niet alle ins en outs weet. Ik twijfel er ook niet aan dat het een goede camera is voor die prijs, hoorquote:Op maandag 8 juli 2013 15:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eigenlijk wel jaMaar had ook goeie dingen gehoord, gelezen en gezien van de Cybershot.. Daar is mijn keuze ook op gebaseerd
Oh ja en ik dan?quote:Op maandag 8 juli 2013 14:28 schreef Monopoly het volgende:
Shirt uit om mijn gespierde torso te tonen aan de wereld.
Bij jou doet hij zijn broek uitquote:Op maandag 8 juli 2013 15:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh ja en ik dan?
Bij mij had je je shirt nog aan
Gaat te fur, bro.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:31 schreef Drommeldaris het volgende:
Dit begint uit de hand te lopen. Zie net dat ik in Youtube "Partysquat" heb staan tussen eerdere zoekopdrachten
Veel plezierquote:Op maandag 8 juli 2013 15:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kan niet wachten
Nog ff 2 uurtjes werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |