nope, wat dan?quote:Op maandag 8 juli 2013 14:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Had ik trouwens al gemeld dat ik m'n werk gefixt heb ?
Die is goedkoopquote:Op maandag 8 juli 2013 14:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
85 euro, sony cybershot met 16.1 megapixel. Die ga ik halen volgende maand of de maand erna
Ik ben teruggegaan naar die pizzeria waar ik eerst werktequote:
ahh nice.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik ben teruggegaan naar die pizzeria waar ik eerst werkte
en heb die eigenaar flink de waarheid verteld. En toen opeens
was het zo dat ik gisteren en vandaag moet werken. En over
twee weken gaan er twee mensen op vakantie en pak ik die uren.
Dat worden flink wat uurtjes
quote:Op maandag 8 juli 2013 14:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
ahh nice.
Flink de waarheid verteld? Dat je hem miste en hem nodig had, en hem zou pijpen voor werk?
quote:Op maandag 8 juli 2013 14:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
ahh nice.
Flink de waarheid verteld? Dat je hem miste en hem nodig had, en hem zou pijpen voor werk?
Ik ga jou later in dienst nemen als privé kaartjesknipper in de treinen die ik rijquote:Op maandag 8 juli 2013 14:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
ahh nice.
Hoop dat je je keuze niet alleen op de hoeveelheid megapixels hebt gebaseerd. Dat zegt nl alleen iets over de grootte van de foto's die gemaakt kunnen worden, niets over de kwaliteit ervan. Het kan zelfs zo zijn dat een hoger aantal megapixels ten koste gaat van de kwaliteit, omdat ze bij nieuwe designs steeds vaker meer megapixels willen 'proppen' in een even grote sensor.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
85 euro, sony cybershot met 16.1 megapixel. Die ga ik halen volgende maand of de maand erna
Eigenlijk wel jaquote:Op maandag 8 juli 2013 15:04 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hoop dat je je keuze niet alleen op de hoeveelheid megapixels hebt gebaseerd. Dat zegt nl alleen iets over de grootte van de foto's die gemaakt kunnen worden, niets over de kwaliteit ervan. Het kan zelfs zo zijn dat een hoger aantal megapixels ten koste gaat van de kwaliteit, omdat ze bij nieuwe designs steeds vaker meer megapixels willen 'proppen' in een even grote sensor.
Reviews lezen heb je over het algemeen meer aan dan naar de specificaties kijken inderdaad, zeker als je niet alle ins en outs weet. Ik twijfel er ook niet aan dat het een goede camera is voor die prijs, hoorquote:Op maandag 8 juli 2013 15:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eigenlijk wel jaMaar had ook goeie dingen gehoord, gelezen en gezien van de Cybershot.. Daar is mijn keuze ook op gebaseerd
Oh ja en ik dan?quote:Op maandag 8 juli 2013 14:28 schreef Monopoly het volgende:
Shirt uit om mijn gespierde torso te tonen aan de wereld.
Bij jou doet hij zijn broek uitquote:Op maandag 8 juli 2013 15:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh ja en ik dan?
Bij mij had je je shirt nog aan
Gaat te fur, bro.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:31 schreef Drommeldaris het volgende:
Dit begint uit de hand te lopen. Zie net dat ik in Youtube "Partysquat" heb staan tussen eerdere zoekopdrachten
Veel plezierquote:Op maandag 8 juli 2013 15:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kan niet wachten
Nog ff 2 uurtjes werken
quote:
quote:
Als Danny toch 5 cent kreeg voor elke keer dat "quote:
Ik ken dat, hoe vaak ik wel niet de huiskamer ben uitgelopen omdat ze niet naar het balkon wilde, en dan nog zo van ja ja ik beloof dat ik voortaan op het balkon ga roken, maar dan is het winter en dan vind ze het weer te koud, ja niet mijn probleem jij rooktquote:
Mur die speciaal voor mij buiten gaat roken als ik het vraagquote:Op maandag 8 juli 2013 15:33 schreef Murdera het volgende:
Buiten moeten roken in je eigen huis.
Buiten roken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al die rook in je neus krijgen en dan moet IK verplaatsen terwijl ZIJ wilt rokenquote:Op maandag 8 juli 2013 15:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ken dat, hoe vaak ik wel niet de huiskamer ben uitgelopen omdat ze niet naar het balkon wilde, en dan nog zo van ja ja ik beloof dat ik voortaan op het balkon ga roken, maar dan is het winter en dan vind ze het weer te koud, ja niet mijn probleem jij rookt.
quote:Op maandag 8 juli 2013 15:30 schreef Olment het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als Danny toch 5 cent kreeg voor elke keer dat "" werd gebruikt
Precies.quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 15:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mur die speciaal voor mij buiten gaat roken als ik het vraag![]()
.
Highrollah gentleman stylo toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb de uren die hij mij beloofd had opgeëist. Was er gisteren langsgegaan. En gezegd dat hij maar over de brug komt. Dat hij ziek is en bla bla, heel zielig, maar zakelijk gezien interesseert me dat niet.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Precies.
Overigens wil ik graag weten wat jij nou precies verstond onder je baas bij de pizzeria flink de waarheid zeggen, wat was er gebeurd dan?
Oh ook echt. Baas.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik heb de uren die hij mij beloofd had opgeëist. Was er gisteren langsgegaan. En gezegd dat hij maar over de brug komt. Dat hij ziek is en bla bla, heel zielig, maar zakelijk gezien interesseert me dat niet.
Hij heeft me uren beloofd en werk etc. Huppakee. En dan werkte.
Ja maar ja ik was fakking boos en gefrustreerd. Nergens werk, en hij gaf nergensquote:
Ik geef je groot gelijk, erg irritant als dingen beloofd worden door je werkgever en niet nagekomenquote:Op maandag 8 juli 2013 15:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik heb de uren die hij mij beloofd had opgeëist. Was er gisteren langsgegaan. En gezegd dat hij maar over de brug komt. Dat hij ziek is en bla bla, heel zielig, maar zakelijk gezien interesseert me dat niet.
Hij heeft me uren beloofd en werk etc. Huppakee. En dan werkte.
Ook opeisen. Anders kom ik wel effe langs met een boekje arbeidsrechtquote:Op maandag 8 juli 2013 15:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk, erg irritant als dingen beloofd worden door je werkgever en niet nagekomenZo zou ik ook brood en kassa doen om zoveel mogelijk uren te draaien maar toen was kassa opeens vol
.
Toen heeft het wel een paar weken geduurd voordat ik meer uren erbij kreeg maarja, nog steeds geen kassa ofzo.
Figuurlijk hoop ik toch héquote:Op maandag 8 juli 2013 15:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ook opeisen. Anders kom ik wel effe langs met een boekje arbeidsrecht
Dan gaan we Ome / Tante werkgever is effe flink om de oren slaan.
Niet nodig, toen werd ik heel veel ingepland/opgeroepen voor de vulploeg omdat er daar te weinig mensen voor waren en nu werd ik deze week 40 uur op brood dus vind wel best nuquote:Op maandag 8 juli 2013 15:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ook opeisen. Anders kom ik wel effe langs met een boekje arbeidsrecht
Dan gaan we Ome / Tante werkgever is effe flink om de oren slaan.
Aah dan is het goed !quote:Op maandag 8 juli 2013 15:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet nodig, toen werd ik heel veel ingepland/opgeroepen voor de vulploeg omdat er daar te weinig mensen voor waren en nu werd ik deze week 40 uur op brood dus vind wel best nu/
Af en toequote:Op maandag 8 juli 2013 16:06 schreef Monopoly het volgende:
Supermarktwerk. Af en toe mis ik het wel een beetje.
Gewoon de dagelijkse sleur, rare klanten, vreemde collega's enzo
Dat is SWAG YOLO etcquote:
Waarheidquote:Op maandag 8 juli 2013 16:14 schreef Olment het volgende:
[..]
Af en toe
Tot dat je je bedenkt dat het eigenlijk best een kutwerk was
Beetje kutten in het magazijn, voor ¤15 aan vreten meenemen in je pauze terwijl het budget ¤7 is en niemand ier iets van zegt, etc.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:06 schreef Monopoly het volgende:
Supermarktwerk. Af en toe mis ik het wel een beetje.
Gewoon de dagelijkse sleur, rare klanten, vreemde collega's enzo
Ga naar een stadquote:Op maandag 8 juli 2013 16:32 schreef Snowbells het volgende:
Waarom is elk restaurant hier in de omgeving zo fucking boers
Moet je niet tussen de boeren gaan wonen.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:32 schreef Snowbells het volgende:
Waarom is elk restaurant hier in de omgeving zo fucking boers
Ach zie het van de zonnige kant, dat kan je tenminste stoned doen. Als ik in de bediening ofzo zat zou dat nooit kunnenquote:Op maandag 8 juli 2013 16:27 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Beetje kutten in het magazijn, voor ¤15 aan vreten meenemen in je pauze terwijl het budget ¤7 is en niemand ier iets van zegt, etc.Sommige kanten zijn leuk, maar at the end of the day blijft het geestdodend kutwerk
Ben ik nog op tijd straks?quote:Op maandag 8 juli 2013 17:07 schreef Murdera het volgende:
BBQtje als het goed is vandaag in huis in de tuin.
True, vaak genoeg gedaan ookquote:Op maandag 8 juli 2013 16:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ach zie het van de zonnige kant, dat kan je tenminste stoned doen. Als ik in de bediening ofzo zat zou dat nooit kunnen
quote:Op maandag 8 juli 2013 18:31 schreef Moira. het volgende:
Trainen is voor mensen die niet genoeg seks hebben
Ff nagevraagd in FB topic, maar het volgende deel staat dus weer gewoon in de open topic lijst tot er een modje voorbij komt die hem centraal zet.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:01 schreef Unscrewed het volgende:
Is deze topic nu automatisch tussen de centrale topics?
Ja prima hierquote:Op maandag 8 juli 2013 18:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
moira
Hoe is het met jou? en met mono?
ok nice, eckte FOK!kers dusquote:Op maandag 8 juli 2013 18:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja prima hierAllebei lekker chill in de sauna die mijn kamer heet
En met jou?
Whehe, eckte FOK!kers jaquote:Op maandag 8 juli 2013 18:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ok nice, eckte FOK!kers dus
ja goednog 1 dag en dan vakantie
![]()
quote:Op maandag 8 juli 2013 18:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehe, eckte FOK!kers ja
Allebei met de laptop op bed, whehe
Oooh niceee, ik wil ook vakantie
Hoewel ik wel nog maar 1 dag hoef te werken, en dan ben ik 2 dagen vrij, waarin Mono zijn diploma-uitreiking heeft (meester Mono de treinmachinist) en een verrassing voor me heeft geplanned waarvan ik nu toch goftedomme wel eens wil weten wat het is
Veel succesquote:Op maandag 8 juli 2013 18:53 schreef AldoTheApache het volgende:
anyway, ik ga meer weer even studeren voor mijn laatste her morgen
fijne avond nog
Thanksquote:
Dat is wel tofquote:
HeaN is één van FOK!s paintbazenquote:Op maandag 8 juli 2013 19:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is wel tofHij maakt volgens mij ook mijn plaatjes kleiner elke keer
Kloptquote:Op maandag 8 juli 2013 19:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
HeaN is één van FOK!s paintbazen
Maar HaJee is volgens mij de enige die een dergelijk tagje draagt
Oh ik meen dat ik zelf onderdeel was van een groepje users die n.a.v. een topic Yvonne hadden gevraagd om een tagje voor hemquote:Op maandag 8 juli 2013 19:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kloptovergehouden aan de Yvonne Awards geloof ik
1 van die 2 bazen heeft ook mijn ui gefixedquote:Op maandag 8 juli 2013 19:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
HeaN is één van FOK!s paintbazen
Maar HaJee is volgens mij de enige die een dergelijk tagje draagt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |