Every day legdayquote:Op maandag 8 juli 2013 12:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Puik plan wel. Vind dat het leg day is vandaag
quote:Op maandag 8 juli 2013 12:37 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Zeggen jullie maar wie er het beste is opgedroogd
Het verschil is sowieso 10 lagen make-up
Die van Aguilera is niet recentquote:Op maandag 8 juli 2013 12:37 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Zeggen jullie maar wie er het beste is opgedroogd
Het verschil is sowieso 10 lagen make-up
Bij Chris betwijfel ik of hoeveel ze heeft laten doen eigenlijk.. Ze heeft uit zichzelf best wel een bolle kop gekregen en verder weinig veranderd..quote:Op maandag 8 juli 2013 12:38 schreef Monopoly het volgende:
Dat soort vrouwen
Zitten vol met siliconen, liposuctie littekens, botox en cocaïne. Nee dank je
Deze wel? Ik had gezocht op een recente foto namelijkquote:Op maandag 8 juli 2013 12:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[..]
Die van Aguilera is niet recent
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zocht op now 2013quote:Op maandag 8 juli 2013 12:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Deze wel? Ik had gezocht op een recente foto namelijk
Amy Whinehouse' nummers bestonden alleen maar uit cracknummers.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:42 schreef Monopoly het volgende:
Haar muziek is zo slecht ook niet. Er zitten wat cracknummers tussen, maar dat hebben bijna alle hedendaagse artiesten.
SCORE!quote:Op maandag 8 juli 2013 12:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Amy Whinehouse' nummers bestonden alleen maar uit cracknummers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 juli 2013 12:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Amy Whinehouse' nummers bestonden alleen maar uit cracknummers.
Dierenverzorging. Ik ga eerst de dierentuin proberen en als die niet kan ga ik dierenasiels zoekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In deze warmte dingen gaan doenquote:Op maandag 8 juli 2013 12:57 schreef Monopoly het volgende:
Pleite. ff stuk met de hond lopen en gelijk tabak en drinken scoren
quote:Op maandag 8 juli 2013 12:47 schreef Drommeldaris het volgende:
En de counterparthttp://www.dumpert.nl/med(...)and_op_z_n_best.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mn Russisch is nog niet goed genoeg broederquote:Op maandag 8 juli 2013 12:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)and_op_z_n_best.html
quote:Op maandag 8 juli 2013 13:07 schreef Vaseline_ het volgende:
ama moet echt een dagboek kopen en gauw ook, shit zeg moet me een partij scrollen door de onzin
quote:
Iedereen doet dat, maar er zijn grenzenquote:Op maandag 8 juli 2013 13:15 schreef Unscrewed het volgende:
Ik zet ook best vaak levensverhalen hier op FOK!, hoor.
Waarom mag ik nooit een dagboek kopen van jullie?
Ik heb wel eens krom gelegen om die droge klootzak.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:13 schreef Studeur het volgende:
moggeh, oproep maxim gaat weer aan, kijken of het nog steeds zo leuk is. was wel redelijk dronken ook gister maar dat was ik vergeten.
Gisteren kwam ik bij de winkel, toen zag ik een muntje, pakte ik het muntje, liep ik verder naar de volgende rij terwijl ik perongelijk iemand aanstootte vloog er een stukje speeksel op zijn huid, die daarna eraf drupte op de grond, waarna de schoonmaakster bukte om het schoon te maken en een muntje liet vallen.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Iedereen doet dat, maar er zijn grenzen
Vind ik een goed verhaal, speeksel, bukkende schoonmaakster, cash. Het heeft alles. Je zou er zo een rap over kunnen maken.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:19 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Gisteren kwam ik bij de winkel, toen zag ik een muntje, pakte ik het muntje, liep ik verder naar de volgende rij terwijl ik perongelijk iemand aanstootte vloog er een stukje speeksel op zijn huid, die daarna eraf drupte op de grond, waarna de schoonmaakster bukte om het schoon te maken en een muntje liet vallen.
op 0:30:30quote:Op maandag 8 juli 2013 13:19 schreef Murdera het volgende:
Ik kan "Voorkennis TV" van hem niet meer vinden.Daar moest ik echt veel te hard om lachen.
Heftig verhaal. Mooi zo'n kijkje in het doldwaze leven van jouw vader.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:25 schreef FL_Freak het volgende:
mijn vader vond net geld in een oude winterjas. Free 10 ueor bitchezz
Jonge dat is wel 4 biertjes.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heftig verhaal. Mooi zo'n kijkje in het doldwaze leven van jouw vader.
Hij was meer van, het is maar goed dat ik de zakken controleer voor ik de jassen weggooi.quote:
Chill is dat hequote:Op maandag 8 juli 2013 13:19 schreef Studeur het volgende:
zometeen hele dag smoken en zuipen bij maat die 3 weken alleen thuis is
gister al dat hele huis afgebroken
quote:Op maandag 8 juli 2013 13:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vind ik een goed verhaal, speeksel, bukkende schoonmaakster, cash. Het heeft alles. Je zou er zo een rap over kunnen maken.
Alles sorteren enzo zodat het pastquote:Op maandag 8 juli 2013 14:08 schreef krullenbolletje het volgende:
Is het raar dat ik koffers inpakken echt heel leuk vind
Lijstjes maken en die afvinkenquote:
Hoe heet die?quote:Op maandag 8 juli 2013 14:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Lijstjes maken en die afvinken![]()
Heb nu zo'n app die een standaard lijst voor je maakt gebaseerd op geslacht/bestemming/etc en dan kan je zelf dingen toevoegen
Packing proquote:Op maandag 8 juli 2013 14:11 schreef Olment het volgende:
[..]
Hoe heet die?
Moet binnenkort ook een lijstje maken
Bohquote:Op maandag 8 juli 2013 14:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Lijstjes maken en die afvinken![]()
Heb nu zo'n app die een standaard lijst voor je maakt gebaseerd op geslacht/bestemming/etc en dan kan je zelf dingen toevoegen
Mag voor mij een lijstje makenquote:Op maandag 8 juli 2013 14:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Maar ik ben nu klaar en heb niks te doen
Lezen! Heb je dwd al uit?quote:Op maandag 8 juli 2013 14:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Waar ga je heen?quote:Op maandag 8 juli 2013 14:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Packing proVolgends mij wordt dit de eerste vakantie dat ik niks vergeet
Aah nice, geniet ervan! Mn ma gaat ook naar Turkijequote:
Nee maar die neem ik meequote:
Zal ik doen!quote:Op maandag 8 juli 2013 14:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah nice, geniet ervan! Mn ma gaat ook naar Turkije-zonder mij, boehoe-
App kan ik niet vindenquote:Op maandag 8 juli 2013 14:14 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Laat die app het maar doen ik heb geen idee wat jongens mee nemen op vakantie
Zodra ik stufi ontvang, mijn shit heb afbetaald en een auto heb dan ga ik denk ik nog even op vakantiequote:Op maandag 8 juli 2013 14:16 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zal ik doen!En aw, kruip gewoon in haar koffer
Hoe ver ben je in godsnaam bij dance?!?! Je hebt hem al een jaarquote:Op maandag 8 juli 2013 14:15 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee maar die neem ik meeGa zo wel even 3 afleveringen lost kijken, de rest van het seizoen heb ik op tablet voor onderweg
zoek voor mij uit of ik met het vliegtuig naar hongarije alleen een ID-kaart nodig heb.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Alleen op vakantie lijkt me zo chillquote:Op maandag 8 juli 2013 14:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zodra ik stufi ontvang, mijn shit heb afbetaald en een auto heb dan ga ik denk ik nog even op vakantieDesnoods alleen, vermaak me vast wel haha
Ja ik lees zo langzaam mogelijkquote:Op maandag 8 juli 2013 14:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hoe ver ben je in godsnaam bij dance?!?! Je hebt hem al een jaar
Yep, dan ga ik met het vliegtuig weg en dan ga ik lekker alleen een week lang feesten in het buitenland. Woppa. Als ik daar vanuit ga valt 't alleen maar mee als er iemand mee gaat hahaquote:Op maandag 8 juli 2013 14:18 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Alleen op vakantie lijkt me zo chill
Kijk achterop je ID kaartquote:Op maandag 8 juli 2013 14:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
zoek voor mij uit of ik met het vliegtuig naar hongarije alleen een ID-kaart nodig heb.
http://www.rijksoverheid.(...)ig-reisdocument.htmlquote:Op maandag 8 juli 2013 14:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
zoek voor mij uit of ik met het vliegtuig naar hongarije alleen een ID-kaart nodig heb.
Met niemand rekening te hoeven houden en nieuwe mensen ontmoetenquote:Op maandag 8 juli 2013 14:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Yep, dan ga ik met het vliegtuig weg en dan ga ik lekker alleen een week lang feesten in het buitenland. Woppa. Als ik daar vanuit ga valt 't alleen maar mee als er iemand mee gaat haha
niiiicequote:Op maandag 8 juli 2013 14:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
http://www.rijksoverheid.(...)ig-reisdocument.html
Daaromquote:Op maandag 8 juli 2013 14:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Met niemand rekening te hoeven houden en nieuwe mensen ontmoeten
Ik wil zo graag een goede camera maar ik kan niet sparenquote:Op maandag 8 juli 2013 14:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
DaaromEn ik ben toch veel bezig met fotograferen
85 euro, sony cybershot met 16.1 megapixel. Die ga ik halen volgende maand of de maand ernaquote:Op maandag 8 juli 2013 14:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik wil zo graag een goede camera maar ik kan niet sparen
Das cheapquote:Op maandag 8 juli 2013 14:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
85 euro, sony cybershot met 16.1 megapixel. Die ga ik halen volgende maand of de maand erna
Waar ergens? Want das stuk beter dan de cam op mijn telefoonquote:
http://www.bol.com/nl/p/s(...)2552/#product_imagesquote:Op maandag 8 juli 2013 14:28 schreef Olment het volgende:
[..]
Waar ergens? Want das stuk beter dan de cam op mijn telefoon
Thanks.. Die ga ik ff onthoudenquote:Op maandag 8 juli 2013 14:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/s(...)2552/#product_images
Uiteraard ook in zwart en zilver voor zelfde prijs. Deze kleur staat toevallig in mn bladwijzer
Hebben we straks de zelfde camera hihahoquote:Op maandag 8 juli 2013 14:30 schreef Olment het volgende:
[..]
Thanks.. Die ga ik ff onthouden
Komt mooi van pas op vakantie
Ik ga niet die roze pakkenquote:Op maandag 8 juli 2013 14:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hebben we straks de zelfde camera hihaho
Ja ik wel. Of gewoon zwart hoewel op zilver beschadiging het minst opvalt. Hmmquote:
Gewoon zwart of grijs/zilverquote:
Ik heb nu ook een roze. Eigenlijk heb ik héél véél dingen in het rozequote:Op maandag 8 juli 2013 14:31 schreef Olment het volgende:
[..]
Gewoon zwart of grijs/zilver
Roze is mij een beetje té
Time to get some help bro.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:31 schreef Drommeldaris het volgende:
Dit begint uit de hand te lopen. Zie net dat ik in Youtube "Partysquat" heb staan tussen eerdere zoekopdrachten
Had ergens wel zoiets verwachtquote:Op maandag 8 juli 2013 14:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb nu ook een roze. Eigenlijk heb ik héél véél dingen in het roze
quote:Op maandag 8 juli 2013 14:31 schreef Drommeldaris het volgende:
Dit begint uit de hand te lopen. Zie net dat ik in Youtube "Partysquat" heb staan tussen eerdere zoekopdrachten
Zelfs een roze zonnebril haha en binnenkort ook roze haar. Oh ik ben te verslaafd aan die kleurquote:
Komt gewoon door Partysquatquote:Op maandag 8 juli 2013 14:31 schreef Drommeldaris het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |