Every day legdayquote:Op maandag 8 juli 2013 12:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Puik plan wel. Vind dat het leg day is vandaag
quote:Op maandag 8 juli 2013 12:37 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Zeggen jullie maar wie er het beste is opgedroogd
Het verschil is sowieso 10 lagen make-up
Die van Aguilera is niet recentquote:Op maandag 8 juli 2013 12:37 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Zeggen jullie maar wie er het beste is opgedroogd
Het verschil is sowieso 10 lagen make-up
Bij Chris betwijfel ik of hoeveel ze heeft laten doen eigenlijk.. Ze heeft uit zichzelf best wel een bolle kop gekregen en verder weinig veranderd..quote:Op maandag 8 juli 2013 12:38 schreef Monopoly het volgende:
Dat soort vrouwen
Zitten vol met siliconen, liposuctie littekens, botox en cocaïne. Nee dank je
Deze wel? Ik had gezocht op een recente foto namelijkquote:Op maandag 8 juli 2013 12:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[..]
Die van Aguilera is niet recent
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zocht op now 2013quote:Op maandag 8 juli 2013 12:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Deze wel? Ik had gezocht op een recente foto namelijk
Amy Whinehouse' nummers bestonden alleen maar uit cracknummers.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:42 schreef Monopoly het volgende:
Haar muziek is zo slecht ook niet. Er zitten wat cracknummers tussen, maar dat hebben bijna alle hedendaagse artiesten.
SCORE!quote:Op maandag 8 juli 2013 12:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Amy Whinehouse' nummers bestonden alleen maar uit cracknummers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 juli 2013 12:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Amy Whinehouse' nummers bestonden alleen maar uit cracknummers.
Dierenverzorging. Ik ga eerst de dierentuin proberen en als die niet kan ga ik dierenasiels zoekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In deze warmte dingen gaan doenquote:Op maandag 8 juli 2013 12:57 schreef Monopoly het volgende:
Pleite. ff stuk met de hond lopen en gelijk tabak en drinken scoren
quote:Op maandag 8 juli 2013 12:47 schreef Drommeldaris het volgende:
En de counterparthttp://www.dumpert.nl/med(...)and_op_z_n_best.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mn Russisch is nog niet goed genoeg broederquote:Op maandag 8 juli 2013 12:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)and_op_z_n_best.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |