Packing proquote:Op maandag 8 juli 2013 14:11 schreef Olment het volgende:
[..]
Hoe heet die?
Moet binnenkort ook een lijstje maken
Bohquote:Op maandag 8 juli 2013 14:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Lijstjes maken en die afvinken![]()
Heb nu zo'n app die een standaard lijst voor je maakt gebaseerd op geslacht/bestemming/etc en dan kan je zelf dingen toevoegen
Mag voor mij een lijstje makenquote:Op maandag 8 juli 2013 14:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Maar ik ben nu klaar en heb niks te doen
Lezen! Heb je dwd al uit?quote:Op maandag 8 juli 2013 14:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Waar ga je heen?quote:Op maandag 8 juli 2013 14:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Packing proVolgends mij wordt dit de eerste vakantie dat ik niks vergeet
Aah nice, geniet ervan! Mn ma gaat ook naar Turkijequote:
Nee maar die neem ik meequote:
Zal ik doen!quote:Op maandag 8 juli 2013 14:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah nice, geniet ervan! Mn ma gaat ook naar Turkije-zonder mij, boehoe-
App kan ik niet vindenquote:Op maandag 8 juli 2013 14:14 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Laat die app het maar doen ik heb geen idee wat jongens mee nemen op vakantie
Zodra ik stufi ontvang, mijn shit heb afbetaald en een auto heb dan ga ik denk ik nog even op vakantiequote:Op maandag 8 juli 2013 14:16 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zal ik doen!En aw, kruip gewoon in haar koffer
Hoe ver ben je in godsnaam bij dance?!?! Je hebt hem al een jaarquote:Op maandag 8 juli 2013 14:15 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee maar die neem ik meeGa zo wel even 3 afleveringen lost kijken, de rest van het seizoen heb ik op tablet voor onderweg
zoek voor mij uit of ik met het vliegtuig naar hongarije alleen een ID-kaart nodig heb.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Alleen op vakantie lijkt me zo chillquote:Op maandag 8 juli 2013 14:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zodra ik stufi ontvang, mijn shit heb afbetaald en een auto heb dan ga ik denk ik nog even op vakantieDesnoods alleen, vermaak me vast wel haha
Ja ik lees zo langzaam mogelijkquote:Op maandag 8 juli 2013 14:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hoe ver ben je in godsnaam bij dance?!?! Je hebt hem al een jaar
Yep, dan ga ik met het vliegtuig weg en dan ga ik lekker alleen een week lang feesten in het buitenland. Woppa. Als ik daar vanuit ga valt 't alleen maar mee als er iemand mee gaat hahaquote:Op maandag 8 juli 2013 14:18 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Alleen op vakantie lijkt me zo chill
Kijk achterop je ID kaartquote:Op maandag 8 juli 2013 14:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
zoek voor mij uit of ik met het vliegtuig naar hongarije alleen een ID-kaart nodig heb.
http://www.rijksoverheid.(...)ig-reisdocument.htmlquote:Op maandag 8 juli 2013 14:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
zoek voor mij uit of ik met het vliegtuig naar hongarije alleen een ID-kaart nodig heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |