quote:Op maandag 8 juli 2013 13:07 schreef Vaseline_ het volgende:
ama moet echt een dagboek kopen en gauw ook, shit zeg moet me een partij scrollen door de onzin
quote:
Iedereen doet dat, maar er zijn grenzenquote:Op maandag 8 juli 2013 13:15 schreef Unscrewed het volgende:
Ik zet ook best vaak levensverhalen hier op FOK!, hoor.
Waarom mag ik nooit een dagboek kopen van jullie?
Ik heb wel eens krom gelegen om die droge klootzak.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:13 schreef Studeur het volgende:
moggeh, oproep maxim gaat weer aan, kijken of het nog steeds zo leuk is. was wel redelijk dronken ook gister maar dat was ik vergeten.
Gisteren kwam ik bij de winkel, toen zag ik een muntje, pakte ik het muntje, liep ik verder naar de volgende rij terwijl ik perongelijk iemand aanstootte vloog er een stukje speeksel op zijn huid, die daarna eraf drupte op de grond, waarna de schoonmaakster bukte om het schoon te maken en een muntje liet vallen.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Iedereen doet dat, maar er zijn grenzen
Vind ik een goed verhaal, speeksel, bukkende schoonmaakster, cash. Het heeft alles. Je zou er zo een rap over kunnen maken.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:19 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Gisteren kwam ik bij de winkel, toen zag ik een muntje, pakte ik het muntje, liep ik verder naar de volgende rij terwijl ik perongelijk iemand aanstootte vloog er een stukje speeksel op zijn huid, die daarna eraf drupte op de grond, waarna de schoonmaakster bukte om het schoon te maken en een muntje liet vallen.
op 0:30:30quote:Op maandag 8 juli 2013 13:19 schreef Murdera het volgende:
Ik kan "Voorkennis TV" van hem niet meer vinden.Daar moest ik echt veel te hard om lachen.
Heftig verhaal. Mooi zo'n kijkje in het doldwaze leven van jouw vader.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:25 schreef FL_Freak het volgende:
mijn vader vond net geld in een oude winterjas. Free 10 ueor bitchezz
Jonge dat is wel 4 biertjes.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heftig verhaal. Mooi zo'n kijkje in het doldwaze leven van jouw vader.
Hij was meer van, het is maar goed dat ik de zakken controleer voor ik de jassen weggooi.quote:
Chill is dat hequote:Op maandag 8 juli 2013 13:19 schreef Studeur het volgende:
zometeen hele dag smoken en zuipen bij maat die 3 weken alleen thuis is
gister al dat hele huis afgebroken
quote:Op maandag 8 juli 2013 13:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vind ik een goed verhaal, speeksel, bukkende schoonmaakster, cash. Het heeft alles. Je zou er zo een rap over kunnen maken.
Alles sorteren enzo zodat het pastquote:Op maandag 8 juli 2013 14:08 schreef krullenbolletje het volgende:
Is het raar dat ik koffers inpakken echt heel leuk vind
Lijstjes maken en die afvinkenquote:
Hoe heet die?quote:Op maandag 8 juli 2013 14:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Lijstjes maken en die afvinken![]()
Heb nu zo'n app die een standaard lijst voor je maakt gebaseerd op geslacht/bestemming/etc en dan kan je zelf dingen toevoegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |