Met niemand rekening te hoeven houden en nieuwe mensen ontmoetenquote:Op maandag 8 juli 2013 14:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Yep, dan ga ik met het vliegtuig weg en dan ga ik lekker alleen een week lang feesten in het buitenland. Woppa. Als ik daar vanuit ga valt 't alleen maar mee als er iemand mee gaat haha
niiiicequote:Op maandag 8 juli 2013 14:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
http://www.rijksoverheid.(...)ig-reisdocument.html
Daaromquote:Op maandag 8 juli 2013 14:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Met niemand rekening te hoeven houden en nieuwe mensen ontmoeten
Ik wil zo graag een goede camera maar ik kan niet sparenquote:Op maandag 8 juli 2013 14:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
DaaromEn ik ben toch veel bezig met fotograferen
85 euro, sony cybershot met 16.1 megapixel. Die ga ik halen volgende maand of de maand ernaquote:Op maandag 8 juli 2013 14:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik wil zo graag een goede camera maar ik kan niet sparen
Das cheapquote:Op maandag 8 juli 2013 14:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
85 euro, sony cybershot met 16.1 megapixel. Die ga ik halen volgende maand of de maand erna
Waar ergens? Want das stuk beter dan de cam op mijn telefoonquote:
http://www.bol.com/nl/p/s(...)2552/#product_imagesquote:Op maandag 8 juli 2013 14:28 schreef Olment het volgende:
[..]
Waar ergens? Want das stuk beter dan de cam op mijn telefoon
Thanks.. Die ga ik ff onthoudenquote:Op maandag 8 juli 2013 14:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/s(...)2552/#product_images
Uiteraard ook in zwart en zilver voor zelfde prijs. Deze kleur staat toevallig in mn bladwijzer
Hebben we straks de zelfde camera hihahoquote:Op maandag 8 juli 2013 14:30 schreef Olment het volgende:
[..]
Thanks.. Die ga ik ff onthouden
Komt mooi van pas op vakantie
Ik ga niet die roze pakkenquote:Op maandag 8 juli 2013 14:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hebben we straks de zelfde camera hihaho
Ja ik wel. Of gewoon zwart hoewel op zilver beschadiging het minst opvalt. Hmmquote:
Gewoon zwart of grijs/zilverquote:
Ik heb nu ook een roze. Eigenlijk heb ik héél véél dingen in het rozequote:Op maandag 8 juli 2013 14:31 schreef Olment het volgende:
[..]
Gewoon zwart of grijs/zilver
Roze is mij een beetje té
Time to get some help bro.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:31 schreef Drommeldaris het volgende:
Dit begint uit de hand te lopen. Zie net dat ik in Youtube "Partysquat" heb staan tussen eerdere zoekopdrachten
Had ergens wel zoiets verwachtquote:Op maandag 8 juli 2013 14:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb nu ook een roze. Eigenlijk heb ik héél véél dingen in het roze
quote:Op maandag 8 juli 2013 14:31 schreef Drommeldaris het volgende:
Dit begint uit de hand te lopen. Zie net dat ik in Youtube "Partysquat" heb staan tussen eerdere zoekopdrachten
Zelfs een roze zonnebril haha en binnenkort ook roze haar. Oh ik ben te verslaafd aan die kleurquote:
Komt gewoon door Partysquatquote:Op maandag 8 juli 2013 14:31 schreef Drommeldaris het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |