skeere moira. Heb je geen spaarrekening waar je ffies 5 euro vanaf kan trekken?quote:Op maandag 8 juli 2013 11:05 schreef Moira. het volgende:
Ik heb nou wel lekkere kippenpootjes gekocht als brunch, maar bedenk me net dat ik dan waarschijnlijk niet genoeg geld meer heb voor een pakje peuken straks
Heb wel een spaarrekening maar daar staat het grote vermogen van maarliefst ¤0,00 opquote:Op maandag 8 juli 2013 11:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
skeere moira. Heb je geen spaarrekening waar je ffies 5 euro vanaf kan trekken?
Sow.. Das iets om over op te scheppenquote:Op maandag 8 juli 2013 11:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb wel een spaarrekening maar daar staat het grote vermogen van maarliefst ¤0,00 op
Skeere tijden, G.
Highrollaquote:Op maandag 8 juli 2013 11:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb wel een spaarrekening maar daar staat het grote vermogen van maarliefst ¤0,00 op
Skeere tijden, G.
Maar echt. Gewoon een heel jaar niet naar school geweest en nog geen cent op je spaarrekening staanquote:Op maandag 8 juli 2013 11:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Skeere tijden, G.
En dan nog vragen of het misschien een goede keuze om nog een jaartje te werken zodat ze geld heeft voor de opleiding daarna.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar echt. Gewoon een heel jaar niet naar school geweest en nog geen cent op je spaarrekening staan
Heb er ook weinig mee verder maar dit nummer vind ik echt zo bruut. De tekst is ook goed, het is een verhaal van 6 minutenquote:
Ik heb er echt niets mee, ik vind het schaamteloos dat het bestempeld wordt als Black Metalquote:Op maandag 8 juli 2013 11:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb er ook weinig mee verder maar dit nummer vind ik echt zo bruut. De tekst is ook goed, het is een verhaal van 6 minuten
Ik noem het zeker geen black metal, gewoon metal. En klopt zijn stem is kut.. Ook alleen bij dit liedje vind ik zijn stem goed passen bij het nr. Verder is CoF maar een ruk bandquote:Op maandag 8 juli 2013 11:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb er echt niets mee, ik vind het schaamteloos dat het bestempeld wordt als Black Metal
Vind er weinig aan, ik vind z'n stem voornamelijk gewoon irritant
Optreden waar ik geweest ben was goed.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb er echt niets mee, ik vind het schaamteloos dat het bestempeld wordt als Black Metal
Vind er weinig aan, ik vind z'n stem voornamelijk gewoon irritant
Bohquote:Op maandag 8 juli 2013 11:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Optreden waar ik geweest ben was goed.
Als act hadden ze een lekker wijf in ondergoed die zich op het podium stond te vingeren.
quote:Op maandag 8 juli 2013 11:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bohjamaar dit veranderd de zaak, ik ben fan, kom we gaan naar een concert.
Leugens.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:29 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben meer fan geworden van Korn sinds ik ze live heb gezien. Verder heb ik alleen HIM 2x gezien en Guns 'n Roses (kutband)
Ze kwamen 2½ uur te laat! Waardoor wij na 6 liedjes de trein moesten halen. Achteraf bleek er bussen te rijden maar dat hadden ze niet omgeroepen hehe. Vriendin met wie ik was die was grote fan van hun, daarom ging ik mee maar zij is beetje fan af geraakt na dat concert hehequote:
Ja, maar dat is niet de G 'n R van vroegahquote:Op maandag 8 juli 2013 11:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze kwamen 2½ uur te laat! Waardoor wij na 6 liedjes de trein moesten halen. Achteraf bleek er bussen te rijden maar dat hadden ze niet omgeroepen hehe. Vriendin met wie ik was die was grote fan van hun, daarom ging ik mee maar zij is beetje fan af geraakt na dat concert hehe
Ja vroeger waren ze wel beter ja, met Slash erbij. Tegenwoordig is het echt een dikke aids bandquote:Op maandag 8 juli 2013 11:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet de G 'n R van vroegah
Vroegah was alles beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |