Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk dit, ultieme stoner tvquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...:
[ Bericht 0% gewijzigd door Studeur op 08-07-2013 03:23:00 ]Heeft FOK!verkiring met Klojo120
jaquote:Op maandag 8 juli 2013 03:26 schreef Amarantha het volgende:
Maar die hersenloze Rus is dus Bram zn chick?![]()
quote:Op maandag 8 juli 2013 04:26 schreef Studeur het volgende:
zweet onder de ballen en spierpijn van de constante glimlach op mn gezicht![]()
zit nu omroep maxim the movie te kijken. gaat ie langs bij een tassenmaker, stelt ipv interviewvragen allemaal heel serieus uitgesproken bullshit als:
"hoe zit het met zwarte koffie? negerzoenen zijn ook al geweerd uit de winkel maar is zwarte koffie niet eigenlijk ook een soort racistisch? dat soort dingen ga ik uitzoeken binnenkort. maar ik ben bang dat ik daar wel ondercover voor moet gaan. welke koffer kan ik dan het beste daarvoor nemen?"
ik ga hier nog uren zoet mee zijn
dat had ik ook graag gewild omdat ik de afgelopen 2 dagen slechts 3 uur slaap heb gehad maarja die harde leventje toch. Dan maar vroeger naar bedquote:Op maandag 8 juli 2013 08:10 schreef Moira. het volgende:
Ik wou dat ik kon uitslapen
Vroeg opstaan blijft gewoon klote
quote:Op maandag 8 juli 2013 08:10 schreef Moira. het volgende:
Ik wou dat ik kon uitslapen
Vroeg opstaan blijft gewoon klote
Eckte bikkelsquote:Op maandag 8 juli 2013 08:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
dat had ik ook graag gewild omdat ik de afgelopen 2 dagen slechts 3 uur slaap heb gehad maarja die harde leventje toch. Dan maar vroeger naar bed
Ik vond dat een beetje langdradig soms, maar ik was dan ook niet stonedquote:Op maandag 8 juli 2013 03:31 schreef Studeur het volgende:
dit is mijn held
morgen alle afleveringen kijken van omroep maxime
Dezequote:Op maandag 8 juli 2013 10:49 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik vond dat een beetje langdradig soms, maar ik was dan ook niet stoned
Heb wel dubbel gelegen om Rembo en Rembo:
Ja, dat vertel ik mezelf elke dag weer, en elke dag faal ik weerquote:Op maandag 8 juli 2013 08:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
dat had ik ook graag gewild omdat ik de afgelopen 2 dagen slechts 3 uur slaap heb gehad maarja die harde leventje toch. Dan maar vroeger naar bed
Heftig.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:05 schreef Moira. het volgende:
Ik heb nou wel lekkere kippenpootjes gekocht als brunch, maar bedenk me net dat ik dan waarschijnlijk niet genoeg geld meer heb voor een pakje peuken straks
Meid..quote:Op maandag 8 juli 2013 11:05 schreef Moira. het volgende:
Ik heb nou wel lekkere kippenpootjes gekocht als brunch, maar bedenk me net dat ik dan waarschijnlijk niet genoeg geld meer heb voor een pakje peuken straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |