Axl klinkt nergens meer naar, maar dat was al te verwachten met die verlepte harses van 'm. Nee, doe mij dan maar Motorhead of Saxon ofzo.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja vroeger waren ze wel beter ja, met Slash erbij. Tegenwoordig is het echt een dikke aids band
Tja ik ben nooit fan geweestquote:Op maandag 8 juli 2013 11:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Axl klinkt nergens meer naar, maar dat was al te verwachten met die verlepte harses van 'm. Nee, doe mij dan maar Motorhead of Saxon ofzo.
Mijn vrouw was nogal Korn fan, maar dat is de laatste jaren ook alleen maar prut door die bende wat ze met Skrillex hebben gemaaktquote:Op maandag 8 juli 2013 11:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tja ik ben nooit fan geweestGing alleen mee omdat zij mee was geweest naar HIM haha. Ook de reden dat ik naar Korn ben geweest.. Maar dat vond ik zelf ook al een goeie band
Get Up vind ik wel een tof nummer.. Verder doe mij maar de oude Kornquote:Op maandag 8 juli 2013 11:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mijn vrouw was nogal Korn fan, maar dat is de laatste jaren ook alleen maar prut door die bende wat ze met Skrillex hebben gemaakt
Ik vind het allemaal bagger, die nieuwe nummers, laatste 4 albums vind ik al niet zo meer. Die oude shit was wel tof overigensquote:Op maandag 8 juli 2013 11:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Get Up vind ik wel een tof nummer.. Verder doe mij maar de oude KornFreak On A Leash, Falling Away From Me, Alone I Break, A.D.I.D.A.S enz
*zet op*
quote:Op maandag 8 juli 2013 11:40 schreef Amarantha het volgende:
Limp Bizkit. Als we het over old skool liedjes hebben
Omg Evil Activitiesquote:
#LiefDagboek..quote:Op maandag 8 juli 2013 11:44 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben toch wel een beetje bang voor de kapper vanmiddag. Teveel veranderingen
Ja sorry haha maar je moest eens weten hoe eng ik het vind.. Serieusquote:
Nou.. Dan ga je nietquote:Op maandag 8 juli 2013 11:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja sorry haha maar je moest eens weten hoe eng ik het vind.. Serieus
Ach.. Ergste wat er kan gebeuren is dat ze stuk uit je oor knipt.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HAHAHA.
Mijn haar is vies dood aan de onderkant. Ik moet wel
Fuck mn nicht heeft wel eens een piercing uit mn oor gekamtquote:Op maandag 8 juli 2013 11:59 schreef Olment het volgende:
[..]
Ach.. Ergste wat er kan gebeuren is dat ze stuk uit je oor knipt.
Daarna kun je die zaak aanklagen en hoef je nooit meer te werken
Uit Finland komt wel aardig wat goeje muziek.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben echt de enige persoon op aarde die Lordi wel kan waarderen.
Finland
Zekers. Die mensen rocken hem de pan uit. Mijn favoriete band, HIM, komt er ook vandaanquote:Op maandag 8 juli 2013 12:07 schreef Olment het volgende:
[..]
Uit Finland komt wel aardig wat goeje muziek.
quote:Op maandag 8 juli 2013 12:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb gewoon een jongen op FB die claimt dat Spice Girls zijn jeugdsentiment is maar hij kent dit nummer van Christina Aguilera niet!
Ik ga er vanuit dat echt iedereen hier dit nummer kent.. Toch?
OHJA NATUURLIJK (volgens mij bedoelde ik die ook.. oepsquote:Op maandag 8 juli 2013 12:17 schreef Olment het volgende:
[..]![]()
Dacht eerlijk gezegd eerder aan "Genie in a bottle" als jeugdsentiment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |