Klopt zekerquote:Op maandag 8 juli 2013 12:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
OHJA NATUURLIJK (volgens mij bedoelde ik die ook.. oeps)! Maar What A Girl Wants is ook van haar begintijd en héél erg bekend
Die jongen waar ik 't over heb is een typische nicht (is die niet gek genoeg) en zet altijd alleen maar foute muziek op en dan kent hij dit niet..quote:
Laatst op de radio ook nog gehoord..quote:Op maandag 8 juli 2013 12:21 schreef Amarantha het volgende:
Backstreet Boys aan het luisteren haha!Jeugdsentiment hahaha! De jaren 90 waren zo awesome
Ik zit ook mee te blerren met Christina Aguileraquote:Op maandag 8 juli 2013 12:22 schreef Olment het volgende:
[..]
Laatst op de radio ook nog gehoord..
Kon het meezingen![]()
quote:Op maandag 8 juli 2013 12:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zit ook mee te blerren met Christina AguileraIk schaam me dood. Vooral omdat ik team Britney Spears was hihaho!
Het is maar goed dat ik geen werk heb haha! Ik zou de hele dag meezingen met de radioquote:Op maandag 8 juli 2013 12:24 schreef Olment het volgende:
[..]Whahahahaa awesome
Gelukkig geen geluid op het werk,, anders zouden mijn collega's me ook raar aankijken
Hadden ze niet het euro songvestifal gewonnen?quote:Op maandag 8 juli 2013 12:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben echt de enige persoon op aarde die Lordi wel kan waarderen.
Finland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Your beauty never ever scared me.
Yes. In 2007 dacht ikquote:Op maandag 8 juli 2013 12:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hadden ze niet het euro songvestifal gewonnen?
Ook nog eens ja. Ze was helemaal in 't begin op haar leukstquote:
Dit dusquote:Op maandag 8 juli 2013 12:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ook nog eens ja. Ze was helemaal in 't begin op haar leukstChristina is daar in tegen 20x van look veranderd en vaak van gewicht veranderd maar heeft er altijd wel goed uitgezien
Zou op beide pics niet rakenquote:Op maandag 8 juli 2013 12:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ook nog eens ja. Ze was helemaal in 't begin op haar leukstChristina is daar in tegen 20x van look veranderd en vaak van gewicht veranderd maar heeft er altijd wel goed uitgezien
Blijft altijd beter dan Britney Spearsquote:Op maandag 8 juli 2013 12:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zou op beide pics niet raken
[ afbeelding ]
Britney zag er hier leuker uitquote:Op maandag 8 juli 2013 12:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Blijft altijd beter dan Britney Spears
Daar moet ik je gelijk in geven. Gelukkig was dat zwarte haar niet voor lange duurquote:Op maandag 8 juli 2013 12:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Britney zag er hier leuker uit
[ afbeelding ]
Die had ik nog op single gekochtquote:
Squat het van je af broederquote:Op maandag 8 juli 2013 12:34 schreef Monopoly het volgende:
Mogguh, vandaag voel ik me iets rotter dan gisteren. Matig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |